Kaip kitaip, jei ne imbecilais, reiktų vadinti šitos "ataskaitos" autorius
Ne tokie ir imbecilai, jei jiems už kiekvieną posėdį buvo sumokama po 2000 auriukų... Spėju, kad nedaugelis iš čia rašančių per porą valandų tiek uždirba.
Ne tokie ir imbecilai, jei jiems už kiekvieną posėdį buvo sumokama po 2000 auriukų... Spėju, kad nedaugelis iš čia rašančių per porą valandų tiek uždirba.
Board'o darbas tikrai neapsiriboja dalyvavimu posėdžiuose. Tik kitas klausimas dėl kompetencijos, ar ji tikrai pakankama.
Board'o darbas tikrai neapsiriboja dalyvavimu posėdžiuose. Tik kitas klausimas dėl kompetencijos, ar ji tikrai pakankama.
Įmonė vis dar nebankrutavo, tai valdybos narių kompetencija, reikia manyti, pakankama
Bet kad nariai gaišo daugiau, nei po 2 valandas posėdžiui, tai neturiu vilčių. Net pati ataskaita kalba už save – mobilume tolstama nuo užsibrėžtų tikslų, o planuose nesimato jokių kurso pokyčių.
Pažiūrėkite anksčiau įmestame grafike į pėsčiųjų modalumo pokytį ir suprasite apie ką šneku.
Arba į 15 ir 16 puslapių teiginius, kur viename siekiama „Įrengti papildomas automobilių stovėjimo vietas, išnaudojant esamą perteklinę gatvių važiuojamosios dalies plotį (2100 vnt)“, o kitame „Nedidinti / sumažinti esamą automobilių stovėjimo vietų skaičių“. pastarasis siekis jau „įgyvendintas“...
Pasidomėk minimaliai urbanistikos tendencijomis - Vilniaus sovietmečio laikų transporto planuotojų ir jų gerbėjų teiginiai kaip trŪkStA prAlaIDuMo ir siūlymai plėsti kelius į suburbus yra atgyvena, kuri neveikė ir neveiks. Tai nėra rimtas įrankis miesto transporto problemoms spręsti.
ir visus tuos metus Laisvės prospekto gyventojai turėjo uostyti dulkes ir klausyti triukšmo.
Laisvės prospekto gyventojai toliau uosto dulkes ir klauso triukšmo. Vakarinės pusės dabar dar uosto dulkes ir klauso triukšmo sklindančių ir nuo vakarinio aplinkkelio.
Laisvės prospekto gyventojai toliau uosto dulkes ir klauso triukšmo. Vakarinės pusės dabar dar uosto dulkes ir klauso triukšmo sklindančių ir nuo vakarinio aplinkkelio.
Jau tik nereikia pasakoti pasakų. Situacija pasikeitusi iš esmės, automobilių kiekis Laisvės pr. sumažėjo smarkiai lyginant su iki VA era, įskaitant dar ir tai, kad eismas vyksta be jokių stabdymų nuo Savanorių žiedo iki Spaudos rūmų dėl išnaikintų perėjų.
Laisvės prospekto gyventojai toliau uosto dulkes ir klauso triukšmo. Vakarinės pusės dabar dar uosto dulkes ir klauso triukšmo sklindančių ir nuo vakarinio aplinkkelio.
Tokių pasakų geriau nerašinėk, nes pateksi į šitlisto ir linijinio parko direktoriaus KEdas juodąjį sąrašą.
Jau tik nereikia pasakoti pasakų. Situacija pasikeitusi iš esmės, automobilių kiekis Laisvės pr. sumažėjo smarkiai lyginant su iki VA era, įskaitant dar ir tai, kad eismas vyksta be jokių stabdymų nuo Savanorių žiedo iki Spaudos rūmų dėl išnaikintų perėjų.
Turime kontekstą, kur Lietuvoje nuo aplinkkelio pastatymo sumažėjo žmonių (aplinkkelis yra būtent skirtas apvažiuoti miestą, o ne vietiniam eismui) ir smarkiai sumažėjo krovinių ir tranzitinis eismas iš Baltarusijos (A3) ir Rusijos (A14). Tuo tarpu kokių Karoliniškių gyventojas turi panašaus intensyvumo gatvę rytuose (tik su mažiau perėjų) ir gerokai intensyvesnę naują gatvę vakaruose. Čia įmerktų šimtų milijonų eurų (už kuriuos tais laikais buvo galima sukalti dvi kietas Light Rail linijas) geriausias rezultatas, kuriuo automaroziukai gali pasigirti?
Tokių pasakų geriau nerašinėk, nes pateksi į šitlisto ir linijinio parko direktoriaus KEdas juodąjį sąrašą.
Jis yra mano juodajame sąraše, su kitais save vadinančiais darnaus judumo ar VT entuziastais, kurie prieštarauja rimto VT statybai mieste naudodami sovietmečio klišes ir melagingus argumentus ir dėl to (netiesiogiai) palaiko tolimesnę automobilizaciją.
Turime kontekstą, kur Lietuvoje nuo aplinkkelio pastatymo sumažėjo žmonių (aplinkkelis yra būtent skirtas apvažiuoti miestą, o ne vietiniam eismui) ir smarkiai sumažėjo krovinių ir tranzitinis eismas iš Baltarusijos (A3) ir Rusijos (A14). Tuo tarpu kokių Karoliniškių gyventojas turi panašaus intensyvumo gatvę rytuose (tik su mažiau perėjų) ir gerokai intensyvesnę naują gatvę vakaruose. Čia įmerktų šimtų milijonų eurų (už kuriuos tais laikais buvo galima sukalti dvi kietas Light Rail linijas) geriausias rezultatas, kuriuo automaroziukai gali pasigirti?
Kažkoks pasąmonės kratinys su įžeidinėjimais be jokios logiškos srautų analizės.
Jau tik nereikia pasakoti pasakų. Situacija pasikeitusi iš esmės, automobilių kiekis Laisvės pr. sumažėjo smarkiai lyginant su iki VA era, įskaitant dar ir tai, kad eismas vyksta be jokių stabdymų nuo Savanorių žiedo iki Spaudos rūmų dėl išnaikintų perėjų.
Dėl eismo tiesa - tikrai iki Spaudos rūmų galima nuvažiuoti greitai ir pats tuo kartais pasinaudoju. Bet aplinkiniams gyventojams tas platus Laisvės prospektas yra kaip upė, skirianti rajoną.
Dėl eismo tiesa - tikrai iki Spaudos rūmų galima nuvažiuoti greitai ir pats tuo kartais pasinaudoju. Bet aplinkiniams gyventojams tas platus Laisvės prospektas yra kaip upė, skirianti rajoną.
Ir nuolatinio triukšmo šaltinis. Jausmas lyg prie jūros gyventum. Pilaitės pr. irgi stipriai prisideda prie to.
Kažkoks pasąmonės kratinys su įžeidinėjimais be jokios logiškos srautų analizės.
Kokias srautų analizes pats pateikei? Neradau nei vienos, tik nuolatinį kartojimą atgyvenusių mikrorajon-modernistinių tiesų apie 'srautų nuėmimą' ir 'pralaidumo didinimą', kurios galiojo nebent tais laikais, kai šimtui žmonių tekdavo penki automobiliai.
Kartojate, kad Vakarinis aplinkkelis padarė didelę paslaugą šalia Laisvės prospekto gyvenantiems, kuriems nebereikia kentėti 'triukšmo ir dulkių' ir tai yra viena didžiausių to projekto pergalių. Tuo pat metu visiškai ignoruojate, kiek 'triukšmo ir dulkių' nuo Vakarinio aplinkkelio sklinda į šalia VA esančius rajonus (Justiniškes, Karoliniškes, Pašilaičius bei mažaaukščius rajonus į vakarus nuo jo). Bendras 'triukšmo ir dulkių' kiekis toje Vilniaus pusėje be jokios abejonės smarkiai padidėjo. Turi informacijos kuri tai paneigia? Teigi, kad Laisvės prospekto buvę srautai kokiais 2010-aisiais buvo didesni nei šios dienos Vakarinio aplinkkelio ir Laisvės prospekto srautai? Tikrai? Gal gali pasidalinti skaičiais?
Bet kokiu atveju - kad Laisvės prospekte srautai galėjo kažkiek sumažėti aš tikiu, bet, vis tik, norėčiau pamatyti daugiau faktų apie tai, t.y. metinius srautus prieš ir po. Šiame pranešime cituojama statistika atrodo įdomiai: https://www.miestai.net/forumas/foru...50#post1857550
Comment