Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąTaigi, čia ir bus lakmuso popierėlis nustatyti koks meras yra iš tiesų.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąBostonas apskritai yra labiausiai "europietiškas" JAV miestas.
Dar Bostone padarė savo "Paupį" – Seaport District – sandėlių ir parkingų konversiją į mixed use šiuolaikinio urbanizmo miesto dalį. Su europietišku "human scale" jiems nebaisiai pasisekė: https://maps.app.goo.gl/aPrtx89VAGhfHHBH6 Apie senamiesčio mastus išvis galima patylėt, slegianti gigantomanija. https://maps.app.goo.gl/3LcXstyRzSs8UpuF9
- 1 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąDar Bostone padarė savo "Paupį" – Seaport District – sandėlių ir parkingų konversiją į mixed use šiuolaikinio urbanizmo miesto dalį. Su europietišku "human scale" jiems nebaisiai pasisekė: https://maps.app.goo.gl/aPrtx89VAGhfHHBH6 Apie senamiesčio mastus išvis galima patylėt, slegianti gigantomanija. https://maps.app.goo.gl/3LcXstyRzSs8UpuF9
- 1 patinka
Comment
-
Vilniuje duris atveria daugiafunkcės dviračių saugyklos
Šiandien Vilniuje atidaromos pirmosios daugiafunkcės dviračių ir paspirtukų saugyklos. Vilniečių patogumui, bendro naudojimo dviračių saugyklos įrengtos miegamuosiuose sostinės rajonuose – Lazdynuose, Fabijoniškėse, Viršuliškėse ir Žirmūnuose – šalia daugiabučių namų. 18 saugyklų nemokamą pastogę suteiks ir dviračiams, ir elektriniams paspirtukams.
„Daug dėmesio skiriame darniam vilniečių judumui dviračiais – praėjusiais metais įrengėme net 11,2 km naujų dviračių takų. Neketiname sustoti ir šiemet, tad šiltąjį sezoną pradedame atidarydami dviračių saugyklas. Patogesnės saugyklos dviračių ir paspirtukų saugojimui atlaisvins siauras daugiabučių namų laiptines ar vilniečių balkonus, tad ateityje jų galės atsirasti ir daugiau“, – sako Vilniaus miesto meras Valdas Benkunskas.
Straipsnyje įkelta nuotrauka iš Žirmūnų g. Manau blogiausias vietos parinkimo pavyzdys (prie pat gatvės, toje namo pusėje, kur nėra nei vienos laiptinės, nėra jokio traukos objekto).Paskutinis taisė Kaid; 2024.03.26, 11:50.
- 3 patinka
Comment
-
Apie veikimą:
Norintiems pasinaudoti dviračių saugykla tereikia turėti ar įsigyti JUDU / Vilniečio kortelę ir ją užregistruoti JUDU savitarnos svetainėje, kurioje paspaudus vos kelis mygtukus gyventojas patvirtins savo tapatybę ir aktyvuos leidimą naudotis dviračių saugykla.
„Atlikus šiuos veiksmus bus galima keliauti prie dviračių saugyklos ir ten pasirinkti vartus, kurie atsidarys JUDU / Vilniečio kortele prilietus kortelių skaitytuvą. Tuomet išsirinkti laisvą stovą, o paliekamą dviratį ar el. paspirtuką saugiai prirakinti nuosava spyna. Išėjus iš saugyklos, vartai užsidarys automatiškai“, – apie naudojimąsi saugyklomis aiškina E. Stankevičius.
Visą informaciją apie dviračių saugyklas ir jų naudojimąsi klientai ras nuskenavę QR kodą, esantį ant dviračių saugyklos, ir apsilankę JUDU svetainėje.
Comment
-
Vilniaus Susisiekimo paslaugų metinė veiklos ataskaita:
https://judu.lt/wp-content/uploads/2...pasirasyta.pdf
Tikslai įgyvendinti ponai, LOL.
- 21 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKaip kitaip, jei ne imbecilais, reiktų vadinti šitos "ataskaitos" autorius
Paskutinis taisė KEdas; 2024.04.11, 01:26.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Board'o darbas tikrai neapsiriboja dalyvavimu posėdžiuose. Tik kitas klausimas dėl kompetencijos, ar ji tikrai pakankama.
Bet kad nariai gaišo daugiau, nei po 2 valandas posėdžiui, tai neturiu vilčių. Net pati ataskaita kalba už save – mobilume tolstama nuo užsibrėžtų tikslų, o planuose nesimato jokių kurso pokyčių.
Pažiūrėkite anksčiau įmestame grafike į pėsčiųjų modalumo pokytį ir suprasite apie ką šneku.
Arba į 15 ir 16 puslapių teiginius, kur viename siekiama „Įrengti papildomas automobilių stovėjimo vietas, išnaudojant esamą perteklinę gatvių važiuojamosios dalies plotį (2100 vnt)“, o kitame „Nedidinti / sumažinti esamą automobilių stovėjimo vietų skaičių“. pastarasis siekis jau „įgyvendintas“...
- 1 patinka
Comment
-
Pasidomėk minimaliai urbanistikos tendencijomis - Vilniaus sovietmečio laikų transporto planuotojų ir jų gerbėjų teiginiai kaip trŪkStA prAlaIDuMo ir siūlymai plėsti kelius į suburbus yra atgyvena, kuri neveikė ir neveiks. Tai nėra rimtas įrankis miesto transporto problemoms spręsti.
Parašė Romas Rodyti pranešimąir visus tuos metus Laisvės prospekto gyventojai turėjo uostyti dulkes ir klausyti triukšmo.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąLaisvės prospekto gyventojai toliau uosto dulkes ir klauso triukšmo. Vakarinės pusės dabar dar uosto dulkes ir klauso triukšmo sklindančių ir nuo vakarinio aplinkkelio.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 6 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąLaisvės prospekto gyventojai toliau uosto dulkes ir klauso triukšmo. Vakarinės pusės dabar dar uosto dulkes ir klauso triukšmo sklindančių ir nuo vakarinio aplinkkelio.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąJau tik nereikia pasakoti pasakų. Situacija pasikeitusi iš esmės, automobilių kiekis Laisvės pr. sumažėjo smarkiai lyginant su iki VA era, įskaitant dar ir tai, kad eismas vyksta be jokių stabdymų nuo Savanorių žiedo iki Spaudos rūmų dėl išnaikintų perėjų.
- 4 patinka
Comment
Comment