Kaip jau buvo nuskambėję, mero dar nenurašyčiau. Paasfaltavo, tai paasfaltavo, bet masiškai dabar keičia pvz. laiptus Rygos g. 40 m. neliestus. Nemenčinės pl. sužymėjo, kur dviratininkams irgi pagerės viskas. Dviratininkų kol kas dar niekaip nenuskriaudė. Rodiklis bus ar per 2024 m. sureaguos į tą siūlymą dėl Latvių g. nudažymo dviračių gatve su Upės g. "jungtuku".
Žvėryno tilto aktualumas visiškai nukris, jei tikrai pastatys tą tiltą nuo Seimo į miesto vakarinius rajonus. Procesai ten lyg nesustoję.
Liubarto tilto aktualumo nėra, nes pastačius Litexpo tiltą, norintiems tranzitu per Vingio parką į Lazdynus mint, jie lįstų po Liubarto ir važiuotų Goštauto esamu taku. Nors įkalnė ten tikrai nelegali.
Prie Lazdynų tilto nelįs, nes motyvuos rekonstruojamu esamu tiltu į Elektrinės g. ir tuo Litexpo. Visgi būtume užsienis, tai atimtume dešinę mašinų juostą šiaurėj, tada gal net saugiau būtų mašinoms, nes dabar 2 juostos nusukimui į Laisvės pr., tai jei varai pirma juosta, sugalvojus, kad nori tiesiai link Oslo g., reikia persirikuot per dvi, o iš kairės nuo Tūkstantmečio g. atskrenda norintys nusukti į Laisvės, tai daug maišalynės šiaip. Kamščių lyg ir nebūna vakarų kryptimi.
Kėsintis į tiltą link Gariūnų jau nepavyktų, tai turbūt racionaliausias variantas statyti dviračių tiltą šiaurėj (be pėsčiųjų), ir padaryti mini tuneliukus pervažiavimui iš kitos gatvės pusės esamų dvirtakių. Vienoj pusėj, jei gautųsi pigiau, būtų galima apsieiti su esamu Titnago g. žvyrkeliu jį asfaltuojant ir pritaikant dviračiams. 2 tiltus abipus būtų jau per brangu tokiam kely į užmiestį. Į Pilaitę statys 2, bet ten normalus miestas. Žalia – esami dvirtakiai:
Žvėryno tilto aktualumas visiškai nukris, jei tikrai pastatys tą tiltą nuo Seimo į miesto vakarinius rajonus. Procesai ten lyg nesustoję.
Liubarto tilto aktualumo nėra, nes pastačius Litexpo tiltą, norintiems tranzitu per Vingio parką į Lazdynus mint, jie lįstų po Liubarto ir važiuotų Goštauto esamu taku. Nors įkalnė ten tikrai nelegali.
Prie Lazdynų tilto nelįs, nes motyvuos rekonstruojamu esamu tiltu į Elektrinės g. ir tuo Litexpo. Visgi būtume užsienis, tai atimtume dešinę mašinų juostą šiaurėj, tada gal net saugiau būtų mašinoms, nes dabar 2 juostos nusukimui į Laisvės pr., tai jei varai pirma juosta, sugalvojus, kad nori tiesiai link Oslo g., reikia persirikuot per dvi, o iš kairės nuo Tūkstantmečio g. atskrenda norintys nusukti į Laisvės, tai daug maišalynės šiaip. Kamščių lyg ir nebūna vakarų kryptimi.
Kėsintis į tiltą link Gariūnų jau nepavyktų, tai turbūt racionaliausias variantas statyti dviračių tiltą šiaurėj (be pėsčiųjų), ir padaryti mini tuneliukus pervažiavimui iš kitos gatvės pusės esamų dvirtakių. Vienoj pusėj, jei gautųsi pigiau, būtų galima apsieiti su esamu Titnago g. žvyrkeliu jį asfaltuojant ir pritaikant dviračiams. 2 tiltus abipus būtų jau per brangu tokiam kely į užmiestį. Į Pilaitę statys 2, bet ten normalus miestas. Žalia – esami dvirtakiai:
Comment