Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Nutariau papresinguoti "Susisiekimo paslaugas". Neįsivaizduoju ar yra įmanoma atsakyti logiškai nepriimant siūlymų naikint dviračių juostas ir parkingą, kurio anksčiau nebuvau prašęs naikinti. Visą "Tvarkau miesto" trilogiją galima pavadinti "Saugokis automobilio"

    https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/342761

    https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/342765

    https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/342769

    Click image for larger version

Name:	Screenshot (10).png
Views:	1159
Size:	1,50 MB
ID:	2104666
    Seimo kontrolė priėmė skundą prieš VMS. Vakar vakare VMS teikėsi pateikti atsakymus. Labiausiai patiko, kad pėsčiųjų poreikių nesiruošia atliepti, nes parkingas įrengtas 2014 m. Pateikiau prašymą pridėti tolimesnius mano išaiškinimus (9 lapai su foto) prie dar vis nagrinėjamo pačio skundo. Pasirodo VMS dar pažeidė vieną įstatymą, pvz., tai, kad privalo panaikinti lietaus šulinių dangčius dviračių juostose, išsiimti / atitraukti arba nužeminti bortus iki 7 cm, o šaligatvio pločio neriboti – visa tai privalo būti daroma nedelsiant:

    LIETUVOS RESPUBLIKOS
    SAUGAUS EISMO AUTOMOBILIŲ KELIAIS
    ĮSTATYMAS
    7. Kelio savininkas (valdytojas) privalo:
    1) užtikrinti, kad kelias būtų tinkamas transporto priemonių ir pėsčiųjų eismui bei atitiktų teisės aktų reikalavimus;
    3) užtikrinti, kad nedelsiant būtų panaikintos kliūtys, trukdančios eismui ir keliančios pavojų, o jei to padaryti neįmanoma, užtikrinti, kad pavojingose vietose būtų įrengtos atitinkamos techninės eismo organizavimo priemonės tol, kol šios kliūtys bus panaikintos.
    Sutinku, kad ta geltona juokinga lentelė galėtų būti traktuotina, kaip tech. eismo organizavimo priemonė, kol šios kliūtys bus panaikintos [deja terminas neribojamas ], bet net nesant mašinų pastatas yra per arti šaligatvio, nes nėra apsaugos zonų, dvirtakyje bortai šone per arti ir per aukšti ir yra lietaus šuliniai, tad važiuojamosios dalies pločio neužtenka. Užginčiję, jog parkingas ne gatvėje (na suprask, kelyje), tai apskundžiau, kad patys jie VT ir A juostas traktuoja skirtingai savo pačių dokumentuose.

    Įdomu ką "spragėsiu kepėjai" dabar.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	448
Size:	1,84 MB
ID:	2113902

    Rašo, jog juostos pasiteisino. 7dien pramyniau užmiesty 94 km, buvau visas purvinas nuo šlapio asfalto ir lietaus, bet šiomis juostomis naudojausi tik 5 cm nuo ištisinės, nes viskas kas link borto tiesiog tešlos-purvo sluoksnis. Numečiau ir vaikų pavyzdį, kad ir švariomis vidurvasary nelabai naudojosi, kol nebuvo fiziškai priversti dėl per siauro šaligatvio (sumečiau visą seriją, kaip važiavo ilgoj atkarpoj šaligatviu):

    Click image for larger version

Name:	Screenshot (2).png
Views:	441
Size:	1,94 MB
ID:	2113903
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Parašė gerietis Rodyti pranešimą

      vietoje 5 automobilių važiuoja 1 dviratis. Tai bent efektyvumas.
      Londone daugiau kelionių atliekama dviračiais, negu automobiliais.

      City Streets 2023 summary report


      Click image for larger version

Name:	Fiksavimas.PNG
Views:	412
Size:	64,7 kB
ID:	2113941
      If a lion could speak, we could not understand him.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Čia paaiškinimas: Public transport - Wikipedia

        Tl;Dr: autobusai, troleibusai, traukiniai/tramvajai.

        Nėr už ką.
        Tavo pasidalintame straipsnyje, viršuje, nukreipiama į 'shared transport' skiltį. Čia teigiama:

        'Shared transport or shared mobility is a transportation system where travelers share a vehicle either simultaneously as a group (e.g. ride-sharing) or over time (e.g. carsharing or bike sharing) as personal rental, and in the process share the cost of the journey, thus purportedly creating a hybrid between private vehicle use and mass or public transport.'

        Čia semantics diskusija, kuri niekur neveda - bet kad car-share nėra po terminu 'viešas', turbūt būčiau linkęs nesutikti. Ir kad Šimašius buvo teisus tai prilygindamas prie viešojo transporto. Bet kad tai nėra 'masinis' transportas ir kad car-share nekuria pridėtinės vertės viešojo transporto sistemai, žinoma, reikia pritarti.

        Comment


          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

          Londone daugiau kelionių atliekama dviračiais, negu automobiliais.

          City Streets 2023 summary report


          Click image for larger version

Name:	Fiksavimas.PNG
Views:	412
Size:	64,7 kB
ID:	2113941
          Genocidas, ne kitaip.

          Comment


            Gal ir galima CityBee ar Spark teoriškai vadinti viešuoju transportu, bet tiktai bandant vartytis iš gaidžio ar imituojant darbą. Tai, ką europiečiai vadina viešuoju transportu, yra, pavyzdžiui, Vienos 365 programa, kainuojanti 1 eurą į dieną ir leidžianti neribotai naudotis metro, tramvajais, autobusais ir traukiniais. Programos kortelę turi 800 tūkstančių Vienos gyventojų, įskaitant senus žmones, neįgaliuosius ir vaikus. Toks ‘viešasis transportas’ kaip CityBee ar Spark yra skirtas tik sveikiems, turtingiems gyventojams, kurie turi vairuotojo teises. Kelios kelionės mieste su šitomis kompanijomis kainuos bent 10 kart daugiau nei neribotas kelionių skaičius Vienoje. Tai nėra viešasis transportas, greičiau - prabangos prekė išrinktiesiems.

            Comment


              Parašė VLR Rodyti pranešimą
              Gal ir galima CityBee ar Spark teoriškai vadinti viešuoju transportu, bet tiktai bandant vartytis iš gaidžio ar imituojant darbą. Tai, ką europiečiai vadina viešuoju transportu, yra, pavyzdžiui, Vienos 365 programa, kainuojanti 1 eurą į dieną ir leidžianti neribotai naudotis metro, tramvajais, autobusais ir traukiniais. Programos kortelę turi 800 tūkstančių Vienos gyventojų, įskaitant senus žmones, neįgaliuosius ir vaikus. Toks ‘viešasis transportas’ kaip CityBee ar Spark yra skirtas tik sveikiems, turtingiems gyventojams, kurie turi vairuotojo teises. Kelios kelionės mieste su šitomis kompanijomis kainuos bent 10 kart daugiau nei neribotas kelionių skaičius Vienoje. Tai nėra viešasis transportas, greičiau - prabangos prekė išrinktiesiems.
              Bet kurio Europos didmiesčio turizmo gide, susiekimo (transporto) mieste skiltyje rasi nurodytas Taksi firmas ir jų telefonų numerius.

              Comment


                Dėl taksi ir paspirtukų. Visiškas nesupratimas kas yra viešasis transportas ir koks jo tikslas. Tai yra viešoji paslauga vykdoma (dažniausiai) savivaldybės, dar todėl jis vadinasi municipaliniu . Arba vykdoma savivaldybės užsakymu privataus vežėjo. Paslauga atitinka viešąjį interesą, t.y. jos teikimas sukuria naudą ne tik tiesiogiai vartotojui, bet ir visuomenei (miesto gyventojams) bendrai. Tuo, kad a) dėl geresnio susiekimo sumažėja socialinė atskirtis tarp miesto dalių; b) gali naudoti platus gyventojų sluoksnis, kurie negali naudotis taksi arba paspirtukais.
                Atsilikusių šalių (taip, JAV atskiras atvejis) vienas iš požymių yra VT nebuvimas arba jo silpnumas kaip valdžios nesugebėjimas ir nenoras teikti piliečiams kokybiškas paslaugas. Liberalų šūkis "tu turi pats savim pasirūpinti" gal yra geras, bet kai tai priveda iki kraštutinumų (privačios saugos tarnybos vietoj policijos, beveik vien tik privati medicina ir švietimas), tai yra valstybės erozija.

                Comment


                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                  Londone daugiau kelionių atliekama dviračiais, negu automobiliais.

                  City Streets 2023 summary report


                  Click image for larger version

Name:	Fiksavimas.PNG
Views:	412
Size:	64,7 kB
ID:	2113941
                  Na taip, nes Londone antžeminis transportas pastoviai kamščiuose stovi.
                  Bet tam ir yra metro! Kur London Tube skaičiai? Palyginkit metro pervežimus, skirtumas bus kosminis

                  Comment


                    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                    Liberalų šūkis "tu turi pats savim pasirūpinti" gal yra geras, bet kai tai priveda iki kraštutinumų (privačios saugos tarnybos vietoj policijos, beveik vien tik privati medicina ir švietimas), tai yra valstybės erozija.
                    Nepamirškim, kaip liberalai visame pasaulyje privatizuoja ar nori privatizuoti gatves ir kelius.

                    Comment


                      Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                      Atsilikusių šalių (taip, JAV atskiras atvejis) vienas iš požymių yra VT nebuvimas arba jo silpnumas kaip valdžios nesugebėjimas ir nenoras teikti piliečiams kokybiškas paslaugas.
                      Iš kur toks įsitikinimas kad JAV nėra VT? Matau čia pakankamai gerą VT
                      https://cdn.mbta.com/sites/default/f...system-map.pdf

                      -

                      Comment


                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                        Iš kur toks įsitikinimas kad JAV nėra VT? Matau čia pakankamai gerą VT
                        https://cdn.mbta.com/sites/default/f...system-map.pdf
                        Pasirinkai parodyti vieną geriausių JAV viešojo transporto sistemų. Tačiau žiūrėdamas į schemą, turiu abejonių dėl dalies centrinių rajonų pasiekiamumo. Nesimato ir važiavimo dažnumo, sunku įvertinti, kaip padengiami svarbiausi traukos objektai.

                        Comment


                          JAV atskiras atvejis, nes, tiesa sakant, nežinau kaip ten yra praktikoje, o iš žemėlapių apie tai spręsti, na tai čia toks sofos eksperto lygis būtų

                          Comment


                            Bostonas apskritai yra labiausiai "europietiškas" JAV miestas.

                            Comment


                              Nieko nesišviečia dėl Kęstučio g. dviračių juostų naikinimo ir "A" juostos įrengimo. Seimo kontrolieriai nusiuntė raštą merui, kurį įpareigojo motyvuotai atsakyti kas ir kaip. Taigi, čia ir bus lakmuso popierėlis nustatyti koks meras yra iš tiesų.
                              Click image for larger version

Name:	4D-2024-2-164-3D-455_2024-02-29-1.jpg
Views:	908
Size:	299,4 kB
ID:	2114500 Click image for larger version

Name:	4D-2024-2-164-3D-455_2024-02-29-2.jpg
Views:	890
Size:	394,0 kB
ID:	2114501 Click image for larger version

Name:	4D-2024-2-164-3D-455_2024-02-29-3.jpg
Views:	888
Size:	153,0 kB
ID:	2114502
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                Taigi, čia ir bus lakmuso popierėlis nustatyti koks meras yra iš tiesų.
                                Tai kad jau seniai kaip ir aišku, koks meras yra iš tiesų. Bukas ir pakankamai bukai ambicingas lopas. That's sums it up.
                                Paskutinis taisė digital; 2024.03.01, 22:34. Priežastis: citavimas

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Bostonas apskritai yra labiausiai "europietiškas" JAV miestas.
                                  Tiek ten ir to europietiškumo. Darbo reikalais buvau jame keliolika kartų. Kartą gyvenom per mylią nuo raudonos linijos pietinio galo (Mattapan), o dirbom prie šiaurinio (Alewife). Greičiausias būdas patekt į darbą buvo mašina. Bet ne per vėlai, kėlėmės šeštą ryto, kad kamščiuose prarastume pusvalandį, o ne pusantros valandos.

                                  Dar Bostone padarė savo "Paupį" – Seaport District – sandėlių ir parkingų konversiją į mixed use šiuolaikinio urbanizmo miesto dalį. Su europietišku "human scale" jiems nebaisiai pasisekė: https://maps.app.goo.gl/aPrtx89VAGhfHHBH6 Apie senamiesčio mastus išvis galima patylėt, slegianti gigantomanija. https://maps.app.goo.gl/3LcXstyRzSs8UpuF9

                                  Comment


                                    Parašė alga Rodyti pranešimą
                                    Dar Bostone padarė savo "Paupį" – Seaport District – sandėlių ir parkingų konversiją į mixed use šiuolaikinio urbanizmo miesto dalį. Su europietišku "human scale" jiems nebaisiai pasisekė: https://maps.app.goo.gl/aPrtx89VAGhfHHBH6 Apie senamiesčio mastus išvis galima patylėt, slegianti gigantomanija. https://maps.app.goo.gl/3LcXstyRzSs8UpuF9
                                    Pirmas - ne, o antras labai patinka.

                                    Comment


                                      Vilniuje duris atveria daugiafunkcės dviračių saugyklos

                                      Šiandien Vilniuje atidaromos pirmosios daugiafunkcės dviračių ir paspirtukų saugyklos. Vilniečių patogumui, bendro naudojimo dviračių saugyklos įrengtos miegamuosiuose sostinės rajonuose – Lazdynuose, Fabijoniškėse, Viršuliškėse ir Žirmūnuose – šalia daugiabučių namų. 18 saugyklų nemokamą pastogę suteiks ir dviračiams, ir elektriniams paspirtukams.

                                      „Daug dėmesio skiriame darniam vilniečių judumui dviračiais – praėjusiais metais įrengėme net 11,2 km naujų dviračių takų. Neketiname sustoti ir šiemet, tad šiltąjį sezoną pradedame atidarydami dviračių saugyklas. Patogesnės saugyklos dviračių ir paspirtukų saugojimui atlaisvins siauras daugiabučių namų laiptines ar vilniečių balkonus, tad ateityje jų galės atsirasti ir daugiau“, – sako Vilniaus miesto meras Valdas Benkunskas.
                                      https://judu.lt/vilniuje-duris-atver...ciu-saugyklos/

                                      Straipsnyje įkelta nuotrauka iš Žirmūnų g. Manau blogiausias vietos parinkimo pavyzdys (prie pat gatvės, toje namo pusėje, kur nėra nei vienos laiptinės, nėra jokio traukos objekto).
                                      Paskutinis taisė Kaid; 2024.03.26, 11:50.

                                      Comment


                                        Apie veikimą:
                                        Norintiems pasinaudoti dviračių saugykla tereikia turėti ar įsigyti JUDU / Vilniečio kortelę ir ją užregistruoti JUDU savitarnos svetainėje, kurioje paspaudus vos kelis mygtukus gyventojas patvirtins savo tapatybę ir aktyvuos leidimą naudotis dviračių saugykla.
                                        „Atlikus šiuos veiksmus bus galima keliauti prie dviračių saugyklos ir ten pasirinkti vartus, kurie atsidarys JUDU / Vilniečio kortele prilietus kortelių skaitytuvą. Tuomet išsirinkti laisvą stovą, o paliekamą dviratį ar el. paspirtuką saugiai prirakinti nuosava spyna. Išėjus iš saugyklos, vartai užsidarys automatiškai“, – apie naudojimąsi saugyklomis aiškina E. Stankevičius.

                                        Visą informaciją apie dviračių saugyklas ir jų naudojimąsi klientai ras nuskenavę QR kodą, esantį ant dviračių saugyklos, ir apsilankę JUDU svetainėje.

                                        Comment


                                          Vilniaus Susisiekimo paslaugų metinė veiklos ataskaita:
                                          https://judu.lt/wp-content/uploads/2...pasirasyta.pdf

                                          Tikslai įgyvendinti ponai, LOL.

                                          Click image for larger version  Name:	Screenshot from 2024-04-10 13-07-59.png Views:	1 Size:	639,2 kB ID:	2123297


                                          Click image for larger version  Name:	Screenshot from 2024-04-10 13-08-17.png Views:	1 Size:	501,6 kB ID:	2123296

                                          Click image for larger version

Name:	image_142009.png
Views:	523
Size:	97,9 kB
ID:	2123295

                                          Comment

                                          Working...
                                          X