Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Suprantama kodėl nėra to visuomenės spaudimo. Nes Vilniuje deja, dabar automobiliai yra praktiškai kiekvienoje šeimoje, viešojo transporto tvarkymas ir padarymas normaliu yra ilgas procesas, dividentus atnešantis po kelių metų (jei ne po dešimtmečio), o neigiamos pasekmės nuo vienos iš juostų atidavimo viešąjam pasijaus čia ir dabar. O niekas, suprantama, nenori aukoti dabartinio komforto dėl ateities perspektyvų. Dėl to tokį nepopuliarų sprendimą gali atlikti nebent VMS, prieš tai sukaupusį didelį politinį kapitalą.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Buki žmonės nori komforto čia ir dabar, ilgalaikiai planai ir pasiaukojimas dabar dėl dividendų ateityje jiems nesuprantami. Tas pats su politikais. Demokratijos problema: priimti nepopuliarus sprendimus dabar ir prarasti populiarumą, kai dividendus gaus kažkoks kitas politikas po dešimties metų. Tam reikia idealizmo ir to pačio pasiaukojimo. Bet tauta nerenka idealistų. Vyrauja niekuo nepagrįstas įsivaizdavimas, kad va reikia pakelti algas, todėl ateis "profesionalesni" politikai į valdžią. "Profesionalesnis" (kas tai bebūtų) politikas visiškai nereiškia, kad jis aukos savo populiarumą vardan geresnės ateities. Gal kaip tik priešingai: supras, kad tokie sprendimai reikš jo karjeros pabaigą ir niekada tokių nepriims.
- 1 patinka
Comment
-
Stadionas - megaprojektas, kuris daugiau iš serijos "gerai turėti" arba "bent negėda prieš kitus". Transportas tuo tarpu yra visiška kasdienybė, tik dažnam matoma pro automobilio langą.
Jei miesto architektai bent kažkiek būtų atsitraukę nuo savo snobizmo, o Šimašius būtų bent pademonstravęs bent kažkokį supratimą apie miestą kaip organizmą ir bendrus gyventojų poreikius (o ne užsiiminėję sėdmaišininkų ir visokių hipsterių šūdmalystėm, vietoje gatvių humanizavimo psiūlęs kokią nors VT viziją, nebūtų tiek pralošę visokiems eksfaltininkams, kuriems labiau rūpėjo laimėti rinkimus, o ne pasiūlyti kokią konkretesnę viziją.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąJei miesto architektai bent kažkiek būtų atsitraukę nuo savo snobizmo, o Šimašius būtų bent pademonstravęs bent kažkokį supratimą apie miestą kaip organizmą ir bendrus gyventojų poreikius (o ne užsiiminėję sėdmaišininkų ir visokių hipsterių šūdmalystėm, vietoje gatvių humanizavimo psiūlęs kokią nors VT viziją, nebūtų tiek pralošę visokiems eksfaltininkams, kuriems labiau rūpėjo laimėti rinkimus, o ne pasiūlyti kokią konkretesnę viziją.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Jei miesto architektai bent kažkiek būtų atsitraukę nuo savo snobizmo, o Šimašius būtų bent pademonstravęs bent kažkokį supratimą apie miestą kaip organizmą ir bendrus gyventojų poreikius (o ne užsiiminėję sėdmaišininkų ir visokių hipsterių šūdmalystėm, vietoje gatvių humanizavimo psiūlęs kokią nors VT viziją, nebūtų tiek pralošę visokiems eksfaltininkams, kuriems labiau rūpėjo laimėti rinkimus, o ne pasiūlyti kokią konkretesnę viziją.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Aš kai pamatau nuomonę iš serijos "viskas paprasta, tik valdžioje nesusipratėliai" tai iš karto prarandu interesą diskutuoti. Nes praktika rodo kad tokie individai būna arba a) netolimi žmonės, kurie neįsivaizduoja jokių šiuolaikiniuose darbuose vykstančių procesų arba b) fanatikai, kurie turi savo viziją ir nuoširdžiai nesupranta, kodėl visi kiti nesiaukoja vardan jos.
Politikams akivaizdu kad reikia orientuotis į rinkėją, kad ir koks žemas lygis būtų, bet architektai, urbanistai turi teikti pasiūlymus. Vietoje to, dažnai būna toks Jan Gehl stiliukas - orientuojasi į kažkokius paviršinius dalykus, iš kažkokio vieno geresnio pavyzdžio (skirto dažniausiai itin pasiturintiems) daro išvadas, kaip čia visur 15 minučių miestas turi būti, realybėje planuoja stambius kompleksus be jokio viešojo transporto, nes niekas juk nereikalauja. O transportininkams raktinis žodis - pralaidumas, vietoje to kad būtų permąstomas transportas apskritai.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąO transportininkams raktinis žodis - pralaidumas, vietoje to kad būtų permąstomas transportas apskritai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąniekuo nepagrįstas įsivaizdavimas, kad va reikia pakelti algas, todėl ateis "profesionalesni" politikai į valdžią.Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Kažką čia maišote. Siūlant pakelti algas tiesiog norima, kad atlygis būtų adekvatus užimamoms pareigoms. Būtent per mažos algos ir sukelia jūsų piešiamą scenarijų – dirbdamas už mažai žmogus dar labiau nemotyvuotas kažką daryti. Greičiau jau susiveikinėja naudą sau kitais, nebūtinai švariais būdais, o tiesioginėms pareigoms dėmesio nelieka. Juolab kad Lietuvos politikoje sėkmės receptas yra tiesiog nieko nedaryti ir kritikuoti kitus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Pažiūrėkite kitu kampu: aukšta alga -> gera darbo vieta -> karjeros politikai ir noras išlikti poste -> noras įtikti visiems ir minimumas nepopuliarių sprendimų. Aš juk ne apie specialistus kalbėjau, o sprendimų priėmėjus. Sprendimų priėmėjai turi būti vertybiniai.Lietuva visiems.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Pradedant nuo žemos algos grandinė būtų lygiai ta pati. Ar dabar politikai nenori išlikti poste? Nenori įtikti visiems ir nesiima nepopuliarių sprendimų? Išvis, mokėti žmogui neadekvačią algą ir tikėtis, kad jis bus bus vertybinis, yra, mano nuomone, labai naivu. Ką ir matome dabartinėje politinėje situacijoje. Paprastas pavyzdys: kai moku darbuotojui minimumą, aš iš jo ir tikiuosi minimumo pastangų – nebus jis roko žvaigždė ir nedarys stebuklų, nesėdės po darbo ir nesimokys papildomai. Tikėtis kitaip galima būtų tik pasiūlius kažkokias kitokias naudas, kurios persvertų neadekvatų atlygį.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Aš tikėčiausi, kad maža alga bent jau kažkiek atbaido politikus karjeristus. Senovės Romoje alga nebuvo mokama ir tokia pozicija buvo garbės reikalas. Būtų prastai, jei vienintelė motyvacija būti politiku būtų uždarbis.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Yra, bet per mažai ir dar mažiau dedikuotų A linijų, matyt, bijant automobilinkų pasipiktinimo, kad iš jų liniją atėmė. Per mažas visuomenės spaudimas gerinti VT automobilinkų sąskaita.
Dedikuota A linija ir dideli maršrutai nestoviniuojant yra minimalūs reiklavimai.
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Aš kai pamatau nuomonę iš serijos "viskas paprasta, tik valdžioje nesusipratėliai" tai iš karto prarandu interesą diskutuoti. Nes praktika rodo kad tokie individai būna arba a) netolimi žmonės, kurie neįsivaizduoja jokių šiuolaikiniuose darbuose vykstančių procesų arba b) fanatikai, kurie turi savo viziją ir nuoširdžiai nesupranta, kodėl visi kiti nesiaukoja vardan jos.
Jūsų duotas pavyzdys ankščiau su A juostos sukurimu buvo puikus, ir VT gerėja, ir automobiliam salygos bloginamos. Galbūt tie "kamščiuose stovintys" kadanors pagalvos apie tai kad nereikia 100% kelionių daryti automobiliu.
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Aš tikėčiausi, kad maža alga bent jau kažkiek atbaido politikus karjeristus. Senovės Romoje alga nebuvo mokama ir tokia pozicija buvo garbės reikalas. Būtų prastai, jei vienintelė motyvacija būti politiku būtų uždarbis.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Aš tikėčiausi, kad maža alga bent jau kažkiek atbaido politikus karjeristus. Senovės Romoje alga nebuvo mokama ir tokia pozicija buvo garbės reikalas. Būtų prastai, jei vienintelė motyvacija būti politiku būtų uždarbis.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Senovės romoje politikais išgalėdavo būti tik vergvaldžiai kuriems kiti atneša pinigus. Ar norite kad politikoje galėtu būti tik turtuoliai?
Senators had to prove that they had property worth at least 1,000,000 sesterces; there was no salary attached to service in the Senate, and senators were prohibited from engaging personally in nonagricultural business, trade or public contracts.
Ne, todėl ir sakau, kad algos turi būti tokios, kurių užtektų pragyventi (t,y. nekonkurencingos), bet ne tokios, kurios skatintų žmones siekti karjerų politikoje. Karjeros politikai yra visiškai nemotyvuoti užsiimti nepopuliariais sprendimais, bet užtat jie motyvuoti būti populistais ir tada visa sistema stagnuoja. VT yra to pavyzdys. Joks meras neina žadėdamas mažinti juostų skaičių automobiliams, žadėdamas dėti taršos mokesčius, kelti parkavimo mokesčius, riboti įvažiavimą į miestą, apmokestinti SUV'us ir pnš. Ateina su kažkuo populistiškai abstrakčiu: mažinsime kamščius ir tada kažką kažkur kosmetiškai pakeitinėja ir tiek. Jeigu politiko vieta nebūtų kažkas, ką gaila prarasti, galima būtų tikėtis vieno klausimo politikų 4 metams, kurie spręstų tą vieną konkrečią problemą. Perėjimas nuo politinės sistemos, kur tas pats politikas ekrane šmėžuoja 30 metų link labiau dinaminės sistemos su radikalesniais problemų sprendimo būdais, viskas vikriau.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąJoks meras neina žadėdamas mažinti juostų skaičių automobiliams, žadėdamas dėti taršos mokesčius, kelti parkavimo mokesčius, riboti įvažiavimą į miestą, apmokestinti SUV'us ir pnš. Ateina su kažkuo populistiškai abstrakčiu: mažinsime kamščius ir tada kažką kažkur kosmetiškai pakeitinėja ir tiek.
Aš asmeniškai nenorėčiau (ir net bijočiau) gyventi valstybėje, kurioje būtų tokia tvarka.Paskutinis taisė abruo; 2024.01.03, 10:46.Lietuva visiems.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Tai ką siūlote, kad taip nebebūtų? Sumažinti algas iki minimalios? Tik merams, ar Seimo nariams, prezidentui – irgi? O ministrams irgi nubraukti?
Comment
Comment