Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Nieko čia keisto. Ta nuosavybė niekam išskyrus ESO negali nešti pajamų, bet užtraukia prievoles ją prižiūrėti.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kas, jūsų nuomone, yra individualių namų kvartalai (šiaip tai dauguma statinių Lietuvoje yra "individualūs"), ir kodėl jie - parazitai? Pvz. dalis Žvėryno ar Šnipiškių? Ar mano minėtos Rasos?
Pilnai supratau, kad sovietiniai komiblokų kvartalai atitinka (darnos) reikalavimus. Ir čia be jokios ironijos.
Kas galėtų pakišti koją tai kad išlikę tokie artimieji priemiesčiai kaip Šnipiškės, ar gretutiniai kaimai kaip Markučiai, kurie buvo darbininkų klasės gyvenamieji rajonai ir į kuriuos niekad nebuvo investuojama, nes bet koks urbanistas XX a. pirmoje pusėje tokius kvartalus būtų šlavęs nuo žemės paviršiaus. Sovietmečiu, kaip žinia, Šnipiškių nugriovimas taip ir neįvyko, o nauja statyba vykdavo laukuose ar senųjų sodybų vietoje.
Ir modernistinio planavimo laikais buvo tokios idėjos kaip "satelitiniai centrai", kur toliau nuo miesto buvo kuriamos gyvenvietės, siekiant mažiau apkrauti patį centrą. Tai pvz. aiškiai matoma Paryžiaus atveju. Ir bent prancūzų kalboje banlieu reiškia priemiestinį rajoną - kuriame šiais laikais didelė žmonių su migracijos kilme koncentracija.
Iš principo bet koks daugiabutis (jei kalba eina apie daugiau nei tik keletą butų viename name) atitiktų tvaraus užstatymo reikalavimus. Dar ne naujiena bus išgirsti kad "komiblokai" savu laiku buvo statomi ir gėrovės valstybėse Vakarų Europoje ir JAV. Tokie masiniai gyvenamųjų rajonų statybos projektai labai glaudžiai įtraukė ir kitus aspektus, kaip soc. infrastruktūra ir viešasis transportas.Paskutinis taisė Zefyras; 2023.12.07, 11:29.
- 1 patinka
Comment
-
Dėkui už komentarą!
Esmė tame ir yra, kad aiškių ribų nėra.
Regionuose investicijos pastaruoju metu į infrastruktūrą santykinai gyventojui turbūt keleriopai viršyjo didmiesčių priemesčių investicijas. O persepektyvos, skirtingai nuo jų, miglotos.
Nebūtinai miestas turi būti tik daugiabučiai daugiaaukščiai kaip sovietiniuose/rusiškuose monomiestuose. Nors gal jie ir yra pigiausi, racionaliausi, t.t. ir VT požiūriu.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąDėkui už komentarą!
Esmė tame ir yra, kad aiškių ribų nėra.
Regionuose investicijos pastaruoju metu į infrastruktūrą santykinai gyventojui turbūt keleriopai viršyjo didmiesčių priemesčių investicijas. O persepektyvos, skirtingai nuo jų, miglotos.
Nebūtinai miestas turi būti tik daugiabučiai daugiaaukščiai kaip sovietiniuose/rusiškuose monomiestuose. Nors gal jie ir yra pigiausi, racionaliausi, t.t. ir VT požiūriu.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Nežinau, ar būtų geriausia, jei dabar didelės lėšos būtų skirtos didmiesčių infrastruktūrai. Turiu negerą įtarimą, kad viskas baigtųsi tolesniu miesto greitkelių tiesimu ir esamų gatvių platinimu. Didžiausia problema yra galvose.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąAisku, Vilnius atrodo labai tragiskai, netvarkingiau nei dauguma Rytu Europos miestu, bet tai daugiausiai buvusio mero Simasiaus, kuris rupinosi tik labai siauru grupiu interesais, palikimas, o ne pinigu trukumas, nes ju kiekis net Vilniuje kelis kartus isaugo.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Taip jau būna, kai atimi puse Vilniaus biudžeto ir už tai trinkelizuoji mirštančius kaimelius.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Nežinau, ar būtų geriausia, jei dabar didelės lėšos būtų skirtos didmiesčių infrastruktūrai. Turiu negerą įtarimą, kad viskas baigtųsi tolesniu miesto greitkelių tiesimu ir esamų gatvių platinimu. Didžiausia problema yra galvose.
Šiaip dabar vykdomas gatvių perasfaltavimas tai čia pats pigiausias ir bukiausias variantas. VT nesivysto, o ỹra. Perspektyvinių planų beveik nėra arba atidėti tolimai ateičiai kaip komunizmas kadaise.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kiek milijonų kainavo atsivesti tinlus iš miesto į savo kaimą jei nepaslaptis?
Informuoju kad Elektros tinkai nėra Miesto priklausinys.
Dabar papasakok kiek milijonų kainavo atvesti elektrą į miestą.
-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Medinis su savo mediniai bajeriais.
Informuoju kad Elektros tinkai nėra Miesto priklausinys.
Dabar papasakok kiek milijonų kainavo atvesti elektrą į miestą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąJūsų gyvenimo tikslas gyventi pigiau ar gyventi geriau?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
gyvenant pigiau yra gyvenama geriau, nes atliekantys pinigai yra panaudojami kitiems dalykams kaip pvz šaligatvių egzistavimui.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tai gi dabar bendro naudojimo gatvės viename lygyje labai madingos. Sodų bendrijos ir visokio plauko priemiesčiai su tokiom gatvėm seniausiai aplenkė senamiestį, naujamiestį ir t.t.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
vieno lygio gatvėse automobilis turi būti retas svečias, o ne pagrindinė transporto priemonė kaip priemiesčiuose.
Didelė dalis rimtesnių tranzitinių gatvių jau dvirtakiuotos irba šaligatviuotos.
Comment
Comment