Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai tie žmonės, kurie nusprendžia ėjimui skirti 20-30 min yra nenormalūs? ???? Nuoširdžiai sakau, man Jūsų gaila...

    Comment


      Man visiskai neidomu, ko tau gaila. Faktas, kad VT Vilniuje pagrinde skirtas vargingiems ir studentams, vaikams. Tais retais kartais, kai nusprendziu su VT kazkur pavaziuoti - tuo vis isitikinu.

      Comment


        Parašė Goodoo Rodyti pranešimą
        Tai tie žmonės, kurie nusprendžia ėjimui skirti 20-30 min yra nenormalūs? ???? Nuoširdžiai sakau, man Jūsų gaila...
        Aš vaikštau ir dvi, ir tris valandas LAISVALAIKIU. Bet jei reikia į darbą ar su reikalais, 30 min eiti iki VT miesto centre tai NENORMALU.
        Jei jūs to nesuprantate, sakau, man nuoširdžiai jūsų gaila.
        Paskutinis taisė Obi-Wan Kenobi; 2023.11.28, 22:46.

        Comment


          Tik priminsiu, kad nuo Konstitucijos pr. iki Senamiesčio (Kudirkos a., Pylimo g.) važiuoja tik vienas varganas 88 maršrutėlis. Visais kitais, net ir paėjus tuos 400m, reikia persėsti. Ar tai logiška?

          Comment


            Parašė liootas Rodyti pranešimą
            Tik priminsiu, kad nuo Konstitucijos pr. iki Senamiesčio (Kudirkos a., Pylimo g.) važiuoja tik vienas varganas 88 maršrutėlis. Visais kitais, net ir paėjus tuos 400m, reikia persėsti. Ar tai logiška?
            O tai tau sunku nuo Konstitucijos prospekto paeiti 2 kilometrus iki 1G?? Arba tiesiog nueiti iki Kudirkos a?

            Comment


              Ko jūs čia pradėjot, ubagai? Vienas nori vaikščiot, kitam toli vaikščiot, trečiam dar kažkas...

              Nusipirkit mašыnas ir važinėkit kaip normalūs žmonės.

              Comment


                Parašė Zygis Rodyti pranešimą
                Man visiskai neidomu, ko tau gaila. Faktas, kad VT Vilniuje pagrinde skirtas vargingiems ir studentams, vaikams. Tais retais kartais, kai nusprendziu su VT kazkur pavaziuoti - tuo vis isitikinu.
                Sutinku, bet šiuo atveju, net jei miestas turėtų 5 modernias metro/tramvajaus linijas, nuo skanseno vis tiek tektų pėdinti iki Kalvarijų g. ar Konstitucijos pr. Bet čia smulkmena palyginus, kiek kelionėse užtrunka tikrų didmiesčių gyventojai.
                Paskutinis taisė Lettered; 2023.11.28, 23:33.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Sutinku, bet šiuo atveju, net jei miestas turėtų 5 modernias metro/tramvajaus linijas, nuo skanseno vis tiek tektų pėdinti iki Kalvarijų g. ar Konstitucijos pr. Bet čia smulkmena palyginus, kiek kelionėse užtrunka tikrų didmiesčių gyventojai.
                  Na jei būtų autobusas, važiuojantis Kernavės gatve ir pasukantis Europos aikštės link, tai nereiktų iki Konstitucijos vaikščioti. Galėtų būtų pratęstas kuris nors midibusas (ar 88 ar 89) nuo Europos aikštės pro Kernavės g. Toliau aišku kvailai kad tarp Geležinio Vilko ir Kalvarijų g. nėra jokios tranzitinės gatvės, kitu atveju galėtų galutinis sustojimas būti Ozo žiede.

                  O Kalvarijų g. tarp Kalvarijų turgaus ir Žaliojo tilto irgi nėra jokios stotelės. Gyvenantys už Žalgirio g. į šiaurę, Linkmenų g. gilumoje išvis neturi jokio transporto, bet ten gal dar galima nueiti iki Linkmenų st.

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Sutinku, bet šiuo atveju, net jei miestas turėtų 5 modernias metro/tramvajaus linijas, nuo skanseno vis tiek tektų pėdinti iki Kalvarijų g. ar Konstitucijos pr. Bet čia smulkmena palyginus, kiek kelionėse užtrunka tikrų didmiesčių gyventojai.
                    Cia labiau komentaras apie VT aplamai. As turejau minty pradzioje, kad nors Snipiskes ir pleciasi, VMS kazkaip ta pamirso. Metro/tramvajaus linijos nebuvimas ar buvimas nereiskia, kad VMS neturi paleist papildomu autobusu nuo gana tankiai apgyvendinto rajono. Pasikartosiu - jei nueiti ir nuvaziuot VT uztrunka tiek pat (siuo atveju apie 30 minuciu), tai nera normalu.

                    Comment


                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                      Ko jūs čia pradėjot, ubagai? Vienas nori vaikščiot, kitam toli vaikščiot, trečiam dar kažkas...

                      Nusipirkit mašыnas ir važinėkit kaip normalūs žmonės.
                      Kai mašыnų bus keli melejuonai gatvėse ir kamščiuose žmonės užtruks 1-1.5 valandos kasdien, kas tuomet taps komforto etalonu?

                      Comment


                        Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

                        Kai mašыnų bus keli melejuonai gatvėse ir kamščiuose žmonės užtruks 1-1.5 valandos kasdien, kas tuomet taps komforto etalonu?
                        Tuomet ir galvosim

                        Comment


                          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

                          Kai mašыnų bus keli melejuonai gatvėse ir kamščiuose žmonės užtruks 1-1.5 valandos kasdien, kas tuomet taps komforto etalonu?
                          Paprasta - tada reikės papildomų juostų automobiliams. Problem solved. Ai, palauk...
                          If a lion could speak, we could not understand him.

                          Comment


                            Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                            Na jei būtų autobusas, važiuojantis Kernavės gatve ir pasukantis Europos aikštės link, tai nereiktų iki Konstitucijos vaikščioti. Galėtų būtų pratęstas kuris nors midibusas (ar 88 ar 89) nuo Europos aikštės pro Kernavės g. Toliau aišku kvailai kad tarp Geležinio Vilko ir Kalvarijų g. nėra jokios tranzitinės gatvės, kitu atveju galėtų galutinis sustojimas būti Ozo žiede.

                            O Kalvarijų g. tarp Kalvarijų turgaus ir Žaliojo tilto irgi nėra jokios stotelės. Gyvenantys už Žalgirio g. į šiaurę, Linkmenų g. gilumoje išvis neturi jokio transporto, bet ten gal dar galima nueiti iki Linkmenų st.
                            Linkmenų g. gilumoje gyvenantys laisvai pasiekia Ozo g. stoteles, keli šimtai metrų. o Šnipiškių didžioji dalis taip pat gyvena arba šalia Kalvarijų g. arba Konstitucijos pr. Realiai kalbam apie labai mažą teritoriją ties Linkmenų - Žalgirio sankryža nuo kur reikia toliau papėdinti iki pagrindinių maršrutų. Na bet koks 1G ar 3G ir neturėtų važinėti ratais kvadratais pro Kernavės g., kad visiems šalia namų laiptinės pravažiuotų.
                            Paskutinis taisė Lettered; 2023.11.29, 11:22.
                            Flickr

                            Comment


                              Tai aš ir nerašiau apie 1g ar 3g, o apie mažesnės talpos autobusus. Nežinau, ar verta diskutuoti dėl to, ar papildomas maršrutas centro link Kernavės gatve pagerintų susisiekimą.
                              Pažiūrėjau Žalgirio g. maršrutų tvarkaraščius, tai 5 ir 49 važiuoja kas 25-30 min., bet abu maršrutai atvažiuoja pora minučių vienas po kito, tai realiai gauni 20 min. tarpą be jokio transporto.

                              Comment


                                Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                Tuomet ir galvosim
                                Bus a little too late.

                                Comment


                                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                  Paprasta - tada reikės papildomų juostų automobiliams. Problem solved. Ai, palauk...
                                  Prireiks ir naujų autostradų mieste.

                                  Comment


                                    Butent, Vakaru ir daugumoje kitu Rytu Europos miestu, iskaitant ir Benkunsko per rinkimus mineta Briuseli, tramvajus, metro ir traukiniai skirti vaziuoti ilgesnius atstumus, o autobusai irgi egzistuoja, tik ju kita funkcja - jie vaziuoja beveik i kiekviena gatve ir yra skirti su minimaliu ejimu pavaziuoti trumpus atstumus ar privaziuoti prie metro/tramvajaus linijos. 10-15min ejimas gali buti pateisintas tik mazo tankumo rajonuose iki stoteles (visokie sodai Vilniuje), o didelio tankumo rajonuose (kaip Uzupis, Paupys, Linkmenu ar Kernaves gatve) turetu buti normalus autobusas, vaziuojantis kuo arciau tikslo ir kas bent 10min (geriau dazniau).

                                    Comment


                                      Čia yra akivaizdi VT problema Žalgirio g. Apskritai faktas, kad pvz. nuo to pačio naujojo skanseno yra +/- greičiau nueiti pėsčiomis iki Seimo, trunka apie 25 min (ateityje ministerijų miestelio) nei nuvažiuoti VT, kai automobiliu tai yra iki 5 min. Kai variantai yra eiti pėsčiomis daugiau nei 50% kelio, 24 min, 3 stotelių kelionėje 15 min laukti persėdimo ir dar *** miesto centre yra plintusas. Žalgirio g. privalo atsirasti tankus maršrutas, kuris a. atvežtų iš/į vakarinės Žalgirio g. pusės gyventojus ir darbuotojus iki Kalvarijų g. kur jie galėtų greitai ir patogiai persėsti į VT link centro ar Santariškių. b. sujungtų Neries krantus per geležinio vilko g. tankiu maršrutu.
                                      Lettered rašo, kad Linkmenų gilumoje lengviau pasiekti Ozo stotelę, gyvenau - taip lengviau. Ir ką? Visiškas pravalas. Ozo stotelė važiavimui į centrą yra geriausiu atveju iš bėdos. Kada nuo Paparčių namų (net ne piko metu) gaunasi tas pats nueiti iki sostinės turgaus kaip nuvažiuoti autobusu tai ir toks ten VT. Iki Europos (neskaitant maršruto - eik 20 min iki sąjūdžio kelio ir važiuok 5 min iki Europos) greičiau nueiti pėsčiomis, nei važiuoti VT 25 vs 30 min. Ozo stotelė tam kvartalui realiai pasiteisina tik važiuojant Ozo/Kareivių g. kryptimis.

                                      Comment


                                        Parašė TIME Rodyti pranešimą
                                        Butent, Vakaru ir daugumoje kitu Rytu Europos miestu, iskaitant ir Benkunsko per rinkimus mineta Briuseli, tramvajus, metro ir traukiniai skirti vaziuoti ilgesnius atstumus, o autobusai irgi egzistuoja, tik ju kita funkcja - jie vaziuoja beveik i kiekviena gatve ir yra skirti su minimaliu ejimu pavaziuoti trumpus atstumus ar privaziuoti prie metro/tramvajaus linijos. 10-15min ejimas gali buti pateisintas tik mazo tankumo rajonuose iki stoteles (visokie sodai Vilniuje), o didelio tankumo rajonuose (kaip Uzupis, Paupys, Linkmenu ar Kernaves gatve) turetu buti normalus autobusas, vaziuojantis kuo arciau tikslo ir kas bent 10min (geriau dazniau).
                                        Tada reiktų paleisti VT ir visokių pilaičių, karoliniškių, naujininkų vidinėmis gatvėmis, nes ten irgi žmonėms iki VT arterijos nemažas atstumas.
                                        Su Linkmenų g. problema, kad ji neturi jungties su Ozo parku, tada ten būtų galima paleisti VT centro link nevažinėjant ratais kvadratais, bet čia vėl koją kiša prastas gatvių tinklas, kaip ir pvz. norint nuo baltupių važiuoti į šeškinę reikia aplink važinėti.
                                        Paskutinis taisė Lettered; 2023.11.29, 13:22.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Prie kelias dienas buvau Briuselyje, Leuvene, VT labai patogus ir daug kas naudojasi, nes iš kiekvieno mažo miestuko važiuoja traukinukai, o miestukuose gerai išvystytas susisiekimas autobusais. Paslaugos, kaip taksi, yra labai brangu, nuvažiuoti iš orouosto vien tik įsėdimo mokestis apie 15 Eur., o už 25 km dar plius 83 Eur. Tuo tarpu traukinuko kaina į tą patį miestelį yra 10 Eur, kas mūsų maštabais irgi nepigu, jeigu važiuoti kiekvieną dieną į darbą ir atgal, nebent kažkoks nuolatinis tarifas yra mažesnis. Geras, greitas ir patogus VT kainuoja nepigiai, bet tuo pačiu, jam reikia ir nemažų keleivių srautų. Tokiai infrastruktūrai išvystyti ir išlaikyti, Lietuvoje reikia bent 3-4 kartų didesnio gyventojų tankumo. Kada tokia infrastruktūra pasieks Lietuvą - nžn, sakyčiau per artimiausius 20 metų tikrai ne. Leuvene labai daug studentų, tai jie masiškai mina dviračius, vaizdelis panašus kaip Olandijoje. Lyja, šlapdriba, vėjas, saulė, o jie vis mina, kartais net gaila žiūrėt į pamelinavusius veidus ir rankas, bet matyt tokia greito ir pigaus susisiekimo kaina. Kai kur dviračių takai įrengti pėsčiųjų sąskaita, bet neteko matyti interesų konflikto, nes pėsčiųjų sąlyginai gerokai mažiau. Su automobiliu mažesniuose miesteliuose nemažai iššūkių, nes dviračiai ten nardo ne tik jiems skirtais takais. Vairuotojai ramūs, nes per ilgą laiką susiklostė tokia praktika.

                                          Dviračių ir pėsčiųjų tako pvz., mūsuose jau būtų triukšmo. Kitoje gatvės pusėje šaligatvio nėra, o tik žmonių pramintas takelis:

                                          Click image for larger version  Name:	20231124_001017.jpg Views:	1 Size:	1,48 MB ID:	2093204 Click image for larger version  Name:	20231124_001108.jpg Views:	1 Size:	1,58 MB ID:	2093205
                                          Paskutinis taisė Robyla; 2023.11.29, 13:35.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X