Tai tie žmonės, kurie nusprendžia ėjimui skirti 20-30 min yra nenormalūs? ???? Nuoširdžiai sakau, man Jūsų gaila...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Goodoo Rodyti pranešimąTai tie žmonės, kurie nusprendžia ėjimui skirti 20-30 min yra nenormalūs? ???? Nuoširdžiai sakau, man Jūsų gaila...
Jei jūs to nesuprantate, sakau, man nuoširdžiai jūsų gaila.Paskutinis taisė Obi-Wan Kenobi; 2023.11.28, 22:46.
- 13 patinka
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąTik priminsiu, kad nuo Konstitucijos pr. iki Senamiesčio (Kudirkos a., Pylimo g.) važiuoja tik vienas varganas 88 maršrutėlis. Visais kitais, net ir paėjus tuos 400m, reikia persėsti. Ar tai logiška?
Comment
-
Parašė Zygis Rodyti pranešimąMan visiskai neidomu, ko tau gaila. Faktas, kad VT Vilniuje pagrinde skirtas vargingiems ir studentams, vaikams. Tais retais kartais, kai nusprendziu su VT kazkur pavaziuoti - tuo vis isitikinu.Paskutinis taisė Lettered; 2023.11.28, 23:33.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Sutinku, bet šiuo atveju, net jei miestas turėtų 5 modernias metro/tramvajaus linijas, nuo skanseno vis tiek tektų pėdinti iki Kalvarijų g. ar Konstitucijos pr. Bet čia smulkmena palyginus, kiek kelionėse užtrunka tikrų didmiesčių gyventojai.
O Kalvarijų g. tarp Kalvarijų turgaus ir Žaliojo tilto irgi nėra jokios stotelės. Gyvenantys už Žalgirio g. į šiaurę, Linkmenų g. gilumoje išvis neturi jokio transporto, bet ten gal dar galima nueiti iki Linkmenų st.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Sutinku, bet šiuo atveju, net jei miestas turėtų 5 modernias metro/tramvajaus linijas, nuo skanseno vis tiek tektų pėdinti iki Kalvarijų g. ar Konstitucijos pr. Bet čia smulkmena palyginus, kiek kelionėse užtrunka tikrų didmiesčių gyventojai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąKo jūs čia pradėjot, ubagai? Vienas nori vaikščiot, kitam toli vaikščiot, trečiam dar kažkas...
Nusipirkit mašыnas ir važinėkit kaip normalūs žmonės.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Kai mašыnų bus keli melejuonai gatvėse ir kamščiuose žmonės užtruks 1-1.5 valandos kasdien, kas tuomet taps komforto etalonu?
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Kai mašыnų bus keli melejuonai gatvėse ir kamščiuose žmonės užtruks 1-1.5 valandos kasdien, kas tuomet taps komforto etalonu?If a lion could speak, we could not understand him.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Na jei būtų autobusas, važiuojantis Kernavės gatve ir pasukantis Europos aikštės link, tai nereiktų iki Konstitucijos vaikščioti. Galėtų būtų pratęstas kuris nors midibusas (ar 88 ar 89) nuo Europos aikštės pro Kernavės g. Toliau aišku kvailai kad tarp Geležinio Vilko ir Kalvarijų g. nėra jokios tranzitinės gatvės, kitu atveju galėtų galutinis sustojimas būti Ozo žiede.
O Kalvarijų g. tarp Kalvarijų turgaus ir Žaliojo tilto irgi nėra jokios stotelės. Gyvenantys už Žalgirio g. į šiaurę, Linkmenų g. gilumoje išvis neturi jokio transporto, bet ten gal dar galima nueiti iki Linkmenų st.Paskutinis taisė Lettered; 2023.11.29, 11:22.
Comment
-
Tai aš ir nerašiau apie 1g ar 3g, o apie mažesnės talpos autobusus. Nežinau, ar verta diskutuoti dėl to, ar papildomas maršrutas centro link Kernavės gatve pagerintų susisiekimą.
Pažiūrėjau Žalgirio g. maršrutų tvarkaraščius, tai 5 ir 49 važiuoja kas 25-30 min., bet abu maršrutai atvažiuoja pora minučių vienas po kito, tai realiai gauni 20 min. tarpą be jokio transporto.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Paprasta - tada reikės papildomų juostų automobiliams. Problem solved. Ai, palauk...
Comment
-
Butent, Vakaru ir daugumoje kitu Rytu Europos miestu, iskaitant ir Benkunsko per rinkimus mineta Briuseli, tramvajus, metro ir traukiniai skirti vaziuoti ilgesnius atstumus, o autobusai irgi egzistuoja, tik ju kita funkcja - jie vaziuoja beveik i kiekviena gatve ir yra skirti su minimaliu ejimu pavaziuoti trumpus atstumus ar privaziuoti prie metro/tramvajaus linijos. 10-15min ejimas gali buti pateisintas tik mazo tankumo rajonuose iki stoteles (visokie sodai Vilniuje), o didelio tankumo rajonuose (kaip Uzupis, Paupys, Linkmenu ar Kernaves gatve) turetu buti normalus autobusas, vaziuojantis kuo arciau tikslo ir kas bent 10min (geriau dazniau).
- 4 patinka
Comment
-
Čia yra akivaizdi VT problema Žalgirio g. Apskritai faktas, kad pvz. nuo to pačio naujojo skanseno yra +/- greičiau nueiti pėsčiomis iki Seimo, trunka apie 25 min (ateityje ministerijų miestelio) nei nuvažiuoti VT, kai automobiliu tai yra iki 5 min. Kai variantai yra eiti pėsčiomis daugiau nei 50% kelio, 24 min, 3 stotelių kelionėje 15 min laukti persėdimo ir dar *** miesto centre yra plintusas. Žalgirio g. privalo atsirasti tankus maršrutas, kuris a. atvežtų iš/į vakarinės Žalgirio g. pusės gyventojus ir darbuotojus iki Kalvarijų g. kur jie galėtų greitai ir patogiai persėsti į VT link centro ar Santariškių. b. sujungtų Neries krantus per geležinio vilko g. tankiu maršrutu.
Lettered rašo, kad Linkmenų gilumoje lengviau pasiekti Ozo stotelę, gyvenau - taip lengviau. Ir ką? Visiškas pravalas. Ozo stotelė važiavimui į centrą yra geriausiu atveju iš bėdos. Kada nuo Paparčių namų (net ne piko metu) gaunasi tas pats nueiti iki sostinės turgaus kaip nuvažiuoti autobusu tai ir toks ten VT. Iki Europos (neskaitant maršruto - eik 20 min iki sąjūdžio kelio ir važiuok 5 min iki Europos) greičiau nueiti pėsčiomis, nei važiuoti VT 25 vs 30 min. Ozo stotelė tam kvartalui realiai pasiteisina tik važiuojant Ozo/Kareivių g. kryptimis.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąButent, Vakaru ir daugumoje kitu Rytu Europos miestu, iskaitant ir Benkunsko per rinkimus mineta Briuseli, tramvajus, metro ir traukiniai skirti vaziuoti ilgesnius atstumus, o autobusai irgi egzistuoja, tik ju kita funkcja - jie vaziuoja beveik i kiekviena gatve ir yra skirti su minimaliu ejimu pavaziuoti trumpus atstumus ar privaziuoti prie metro/tramvajaus linijos. 10-15min ejimas gali buti pateisintas tik mazo tankumo rajonuose iki stoteles (visokie sodai Vilniuje), o didelio tankumo rajonuose (kaip Uzupis, Paupys, Linkmenu ar Kernaves gatve) turetu buti normalus autobusas, vaziuojantis kuo arciau tikslo ir kas bent 10min (geriau dazniau).
Su Linkmenų g. problema, kad ji neturi jungties su Ozo parku, tada ten būtų galima paleisti VT centro link nevažinėjant ratais kvadratais, bet čia vėl koją kiša prastas gatvių tinklas, kaip ir pvz. norint nuo baltupių važiuoti į šeškinę reikia aplink važinėti.Paskutinis taisė Lettered; 2023.11.29, 13:22.
Comment
-
Prie kelias dienas buvau Briuselyje, Leuvene, VT labai patogus ir daug kas naudojasi, nes iš kiekvieno mažo miestuko važiuoja traukinukai, o miestukuose gerai išvystytas susisiekimas autobusais. Paslaugos, kaip taksi, yra labai brangu, nuvažiuoti iš orouosto vien tik įsėdimo mokestis apie 15 Eur., o už 25 km dar plius 83 Eur. Tuo tarpu traukinuko kaina į tą patį miestelį yra 10 Eur, kas mūsų maštabais irgi nepigu, jeigu važiuoti kiekvieną dieną į darbą ir atgal, nebent kažkoks nuolatinis tarifas yra mažesnis. Geras, greitas ir patogus VT kainuoja nepigiai, bet tuo pačiu, jam reikia ir nemažų keleivių srautų. Tokiai infrastruktūrai išvystyti ir išlaikyti, Lietuvoje reikia bent 3-4 kartų didesnio gyventojų tankumo. Kada tokia infrastruktūra pasieks Lietuvą - nžn, sakyčiau per artimiausius 20 metų tikrai ne. Leuvene labai daug studentų, tai jie masiškai mina dviračius, vaizdelis panašus kaip Olandijoje. Lyja, šlapdriba, vėjas, saulė, o jie vis mina, kartais net gaila žiūrėt į pamelinavusius veidus ir rankas, bet matyt tokia greito ir pigaus susisiekimo kaina. Kai kur dviračių takai įrengti pėsčiųjų sąskaita, bet neteko matyti interesų konflikto, nes pėsčiųjų sąlyginai gerokai mažiau. Su automobiliu mažesniuose miesteliuose nemažai iššūkių, nes dviračiai ten nardo ne tik jiems skirtais takais. Vairuotojai ramūs, nes per ilgą laiką susiklostė tokia praktika.
Dviračių ir pėsčiųjų tako pvz., mūsuose jau būtų triukšmo. Kitoje gatvės pusėje šaligatvio nėra, o tik žmonių pramintas takelis:
Paskutinis taisė Robyla; 2023.11.29, 13:35.
- 8 patinka
Comment
Comment