Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąSvečius reikėtu apmokestinti už įvažiavimą taip bent dalinai padengiant padaromą žalą.
Kaimietis, atvažiavęs ir Kernavės į Vilnių, sužalos tik 10-20 km. švento Sostinės aksfalto, o vilnietis žagina visą Lietuvą, važinėdamas šimtus kilometrų.-
- 2 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Vilniečius reikėtų apmokestinti už įšvažiavimą iš Vilniaus į plentus ir kitus miestus taip bent dalinai padengiant padaromą žalą 10 k. daugiau.
Kaimietis, atvažiavęs ir Kernavės į Vilnių, sužalos tik 10-20 km. švento Sostinės aksfalto, o vilnietis žagina visą Lietuvą, važinėdamas šimtus kilometrų.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąPrašau nepermesti klausimo, tamsta gi darnietis. tamstai ir privalėjo pasiteisinti.
O aš esu nukreiptas privalomui "išgenocidinimui".
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Kaip nesuvoksi, juk aš aukojausi, būdamas pačiame taršos židinyje.
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Vilniečius reikėtų apmokestinti už įšvažiavimą iš Vilniaus į plentus ir kitus miestus taip bent dalinai padengiant padaromą žalą 10 k. daugiau.
Kaimietis, atvažiavęs ir Kernavės į Vilnių, sužalos tik 10-20 km. švento Sostinės aksfalto, o vilnietis žagina visą Lietuvą, važinėdamas šimtus kilometrų.
Comment
-
Miestas yra darbo vietos ekonomiką generuojančiuose centruose. Kaimuose irgi generuojama ekonomika, bet gyventojų kiekis ir tankis yra kitas. Tai va, tiems miesto žmonėms, reikia atvykti iki darbo vietos - IT paslaugų įmonės, ligoninės, teisinės įmonės, gamybos įmonės, logistikos įmonės, mokyklos ir pan.
Miestas negeba užtikrinti VT, yra balansuojama ant ribos - streiko - kracho. Jei rytoj 10 proc. asmeninių automobilių vairuotojų ir keleivių persėstų į VT - žlugtų VVT. Leistų įlipti autobusas pirmoje stotelėje, antroje, o toliau nestotų iki kokios penktos nes neatsidarytų durys.
Suinvestavo į riedmenis, bet nėra kam vairuoti. Sostinės administracija nėra kvailiai, neribos privačių automobilių - nes neliks kaip pasiekti darbo vietų. Esamas VT vos geba vežti studentus, pensininkus, soc. remtinus ir dalį dirbančiųjų (kas uždirba iki vidurkio arba kam labai patogu - 4 stotelės ir dažnai važiuoja). Todėl uždraudus mašinas, ribojant jas pagal taršą ar kubatūrą ar dar kaip trauksis darbo vietos, pvz. logistika gali būti Vilniuje, gali - Kaune, nebesusirinks mokesčių - GPM, NT ir pan.
Reik kast metro (tolimas projektas), reik daugiau autobusų (artimas) ir tada 2030 m. bus galima uždraust EURO 5 variklius, antrą automobilį bute ir pan. Nes kolkas - arti kracho. Ilgų 4G autobusų neišsinuomosi laikinai rinkoje. Nėra tokios pasiūlos.
Jau kelias dienas skelbiama, kad kai kuriuose Vilniaus autobusų maršrutuose nebus dalies planuotų reisų, koreguojami tvarkaraščiai. Taip yra dėl to, kad dalį
sostinės maršrutų aptarnaujanti UAB „Transrevis“ pritrūko vairuotojų, rašo „15min“.
Portalas nurodo, kad sankcijomis dėl to miestas kol kas negrasina, tariamasi, kaip su tuo susitvarkyti. Tuo metu bendrovės vadovas viliasi, kad sprendimų turės jau kitą savaitę.
„Svarbi informacija keliaujantiems viešuoju transportu – vienas viešojo transporto vežėjų – UAB „Transrevis“ susiduria su vairuotojų trūkumu. Šįryt, popietiniu ir vakariniu laiku, nebus vykdomi suplanuoti reisai 4G, 7, 14, 26, 43, 55 autobusų maršrutuose“, – pirmadienį skelbė „Susisiekimo paslaugos“.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąSpūstims didelę įtaką turi per pastaruosius kelerius metus atsiradusios:
1. Sekcijos visoms kryptims.
2. Fazė vien pėstiesiems. Kuri labai reikalinga miesto centre, vakarėjant, bet nereikalinga 7 val. ryte miegamajame rajone. Automobiliai, VT stovi ir tiek.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąSuinvestavo į riedmenis, bet nėra kam vairuoti.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Spustimis įtaką turi toliau didėjantis automobilizmas ir VT naikinimas bet suburbanizacija. Šviesaforų reguliavimas čia vinas iš paskutinių vieksnių. Tiesiog yra smarkiai per daug automobilių.
Taip, problema maža, bet kai dešimtmečius jos sprendimui neskiriama dėmesio, tai tokios problemos kaupiasi ir gadina gyvenimąLietuva visiems.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąDidžiausia šviesaforų reguliavimo problema yra pėsčiųjų ciklai. Jei gerai atsimenu tai Vilniuje yra ratifikuota Vienos konvencija, galėtu jos ir laikytis. Tik va tada automobiliuose sėdintys būtų dar labiau nepatenkinti, nes pėsčiųj ciklau pailgėtų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Spustimis įtaką turi toliau didėjantis automobilizmas ir VT naikinimas bet suburbanizacija. Šviesaforų reguliavimas čia vinas iš paskutinių vieksnių. Tiesiog yra smarkiai per daug automobilių.
Visi, kas galėjo nusipirkti mašinas, jau nusipirko 2014 m. ekonominio pakilimo ciklo metu. Žmonių nedaugėja Lietuvoje.
Iš kur "smarkiai toliau didėja automobilizmas" ? Visi perka po trečią mašiną?
Bet vairuoja vienu metu tik vieną.. Prie to paties išplito nuotolinis darbas / studijos. O kamščiai tik didėja?
Šviesoforų fazės+gatvių siaurinimas.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Aha, ypač ta investicija matosi 35 metų senumo troleibusuose
Kol viską suruošė, dar ES paramą reikėjo gauti, tai UŽSAKYTA ir atvyks.
Bėda, kad troleibusas lyg kokia tanketė. 2020 užsakai partiją, vos 2023 pagamina pirmus penkis.
Jei ne mero "idėjinis NE" būtų 35 m. minus 6 m.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąŠviesoforų fazės+gatvių siaurinimas.
Kad nepilstyt iš tuščio į kiaurą, kalbu apie juostų naikinimą, o ne jų pločio pakeitimą iš per plačių net autostradai į įprastą važiavimo greičiui užtikrinti.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Iš kur "smarkiai toliau didėja automobilizmas" ? Visi perka po trečią mašiną?
Bet vairuoja vienu metu tik vieną.. Prie to paties išplito nuotolinis darbas / studijos. O kamščiai tik didėja?
Priemiesčių plėtra, darboviečių, nesujungtų viešuou transportu plėtra, naudojimosi VT kritimas, VT maršrutų retinimas, carpoolingo mažėjimo tendencijos. Daugelyje darbų tikimasi, kad pats atvažiuosi savo mašina, dažnai net jeigu, pvz., tesi pagalbinis žemiausios grandies statybininkas, kai ne taip seniai dar buvo normalu daugelį darbininkų susirinkti ar patys susirinkti „šaikomis“. Iš asmeninių pažįstamų ir giminaičių žinau, kurie praktiškai niekada nebesinaudoja viešuoju transportu, nors anksčiau juo nuolat važinėdavo į darbą.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąDidžiausia šviesaforų reguliavimo problema
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Mirtis buržua automobilistams!!! Laisvos pėsčiųjų liaudies valdymui - URAAA!!!
Nors kai kuriems forumiečiams tai jau yra genocidas.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Žmonės, gyvenantis centre, pamažu atsisakinėja, "namų ūkio II-ojo automobilio". Vis daugiau 18 mečių nebesilaiko teisių. Išplito city bee, bolt, dviračiai kvadratu išplito, dar paspirtukai.
Visi, kas galėjo nusipirkti mašinas, jau nusipirko 2014 m. ekonominio pakilimo ciklo metu. Žmonių nedaugėja Lietuvoje.
Iš kur "smarkiai toliau didėja automobilizmas" ? Visi perka po trečią mašiną?
Bet vairuoja vienu metu tik vieną.. Prie to paties išplito nuotolinis darbas / studijos. O kamščiai tik didėja?
Šviesoforų fazės+gatvių siaurinimas.
Parašė digital Rodyti pranešimąKiek tu gali rašyti šviesAforas (turbūt kaip rusiškai svetafor?)? Lietuviškai šviesoforas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Meras jų idėjiškai nekentė. Po to gal Austrijoje apsilankė, gal Šveicarijoje. Ir antrosios kadencijos trečiaisiais metais apsigalvojo.
Kol viską suruošė, dar ES paramą reikėjo gauti, tai UŽSAKYTA ir atvyks.
Bėda, kad troleibusas lyg kokia tanketė. 2020 užsakai partiją, vos 2023 pagamina pirmus penkis.
Jei ne mero "idėjinis NE" būtų 35 m. minus 6 m.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Žmonės, gyvenantis centre, pamažu atsisakinėja, "namų ūkio II-ojo automobilio". Vis daugiau 18 mečių nebesilaiko teisių. Išplito city bee, bolt, dviračiai kvadratu išplito, dar paspirtukai.
Visi, kas galėjo nusipirkti mašinas, jau nusipirko 2014 m. ekonominio pakilimo ciklo metu. Žmonių nedaugėja Lietuvoje.
Iš kur "smarkiai toliau didėja automobilizmas" ? Visi perka po trečią mašiną?
Bet vairuoja vienu metu tik vieną.. Prie to paties išplito nuotolinis darbas / studijos. O kamščiai tik didėja?
Paskutinis taisė MikasRidikas; 2023.11.22, 10:29.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
Comment