Parašė Savitarnos kasa
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė 1252 Rodyti pranešimąKai esi pripratęs prie privilegijų, lygybė atrodo kaip priespauda[/I][/B]).
-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai daug ko trūksta, kas po truputį jau keičiama - pvz., kad įvažose į kiemus automobiliai keistų aukštį, o ne dviračiai ir pėstieji.-
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Tai kad ne. Visi turi lygias teises turėti automobilį ir pamiršti viešąjį transportą kaip baisų sapną.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąAš tai siūlau išvos varguoliams uždrausti vairuoti. Vairuoti galėtų tik valdžia, karininkai ir jų šeimos. Šitie ir panašūs dalykao jau yra kai kuriose valstybėse. Ai, dar moterims reiktų uždrausti vairuoti, vyresniems irgi. Taip irgi jau yra padaryta ne vienoje valstybėje.If a lion could speak, we could not understand him.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Nereiktų net teisiškai uždrausti, tereiktų. nustoti finansuoti auutomobilistus iš visuomenės kišenės. Kaip mat daugelis persėstų į VT.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
VT neveža krovinių, skubių siuntų ar gaisrininkų.If a lion could speak, we could not understand him.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Tai dėl gaisrininkų viskas tvarkoje, manau kad visuomenė be problemų padengtų jų kaštus. Skubių siuntų ir krovinių vežėjai gali susimokėti patys.
Degalų akcizas, kurio surinkimas artėja prie 1 mlrd. EUR, kiek suprantu, neįeis į tų kaštų padengimą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Nereiktų net teisiškai uždrausti, tereiktų. nustoti finansuoti auutomobilistus iš visuomenės kišenės. Kaip mat daugelis persėstų į VT.
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Viskas OK, klausimas dabar tik mokesčio dydyje.
Degalų akcizas, kurio surinkimas artėja prie 1 mlrd. EUR, kiek suprantu, neįeis į tų kaštų padengimą.Paskutinis taisė Lettered; 2023.11.15, 08:43.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė 1252 Rodyti pranešimą
Neproporcingai didelis infrastruktūros finansavimas iš biudžeto, atimantis teisę į mažiau taršius bei greitesnius būdus pasiekti kelionių tikslus.
Galimybė daug teršti minimaliai už tai sumokant.
Infrastruktūra dažniausiai kuriama visų pirma atsižvelgiant į vairuotojų poreikius.
Neproporcingas dėmesys automobilių pralaidumui stipriai sumažina kitų judėjimo būdų pralaidumą.
Nemokamas naudojimasis didžiuliais valstybinės žemės plotais (parkingai prie daugiabuičų).
Parkingais prie daugiabučių ir jų plėtra rūpinamasi labiau nei VT stotelėmis prie daugiabučių ir jų plėtra bei dviračių stovais/saugyklomis (pavyzdys – kelių šimtų metrų atstumu prie mano daugiabučių kvartalo nėra nė vieno dviračio stovo, bet parkingui vietų po langais – apstu).
Kaip reikia skaityti forumą, kad nepamatyti n+1 priežasčių, kaip Lietuvoje automobilių vairuotojai yra privilegijuojami? Gal surengti kažkokį grandiozinį post'ą iš šios temos 300 puslapių su pavyzdžiais ir tiesiog copy-paste'int kaskart iš naujo iškilus panašiam klausimui?
Sumokama suma, įmanoma kompensuoti taršą?
Infrastruktūra kuriama pagal vyraujančios daugumos poreikį. Bobutei kaime nieks įvažiavimo neasfaltuoja.
Valstybinė žemė yra visų ir visi ja naudojamės pagal bendrą susitarimą. Nes gal tada ir už vaikų žaidimo aikšteles nori mokesčio?
Ar VT stotelių plėtros finansavimu turi pasirūpinti NT vystytojai arba gyventojai, ar savivaldybė?
Privilegijų taip ir neišgirdau... net sankryžoje visi lygūs.. ir tiems ir tiems reik laukti ... girdžiu daugiau radikaliosios ekobangos emocijų (nemokamas naudojimasis didžiuliais valstybinės žemės plotais) nei argumentų.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Automobilistai šiaip sumoka daugiau mokesčių nei jų gauna, tai jie finansuoja ne tik save, bet ir tą patį VT. Aišku, kai VT tokios būklės, turbūt reiktų kad dar daugiau jį finansuotų.
Taip, vien degalų akcizai beveik milijardas, kur tas kelių, automobilių mokesčiai, PVM už auto pardavimus ir aptarnavimus, žodžiu automobilistai surenka labai nemažą biudžeto dalį.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąDieve atleisk jam, nes jis nežino ką daro. Ar kažkaip panašiai Prastinant sąlygas automobiliams gaunasi tik prastesnės sąlygos visam miestui - per kamščius, užterštą orą, sugaištą laiką ir t.t.
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Turėtų būti derinami visų grupių interesai.
Parašė Sula Rodyti pranešimą
VT neveža krovinių, skubių siuntų
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąTai visose trečio pasaulio šalyse VT yra apgailėtias. Kodėl Lietuva turi būti išimtis.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Automobilistai šiaip sumoka daugiau mokesčių nei jų gauna, tai jie finansuoja ne tik save, bet ir tą patį VT. Aišku, kai VT tokios būklės, turbūt reiktų kad dar daugiau jį finansuotų.If a lion could speak, we could not understand him.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Veža. Net yra specialios taisyklės krovinių vežimui VT.
Nors iš esmės, pvz. pašto transportas yra VT tam tikra prasme.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Bijau, kad kažką painioji. Jasinskio g. trūlikai net į antrą juostą dažnai stoja, kad neužlaikyt sukančių per raudoną į Tauro kalną: https://www.google.lt/maps/@54.68769...8192?entry=ttu
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąLyg ir ne pilnatis. O negalvojai apie VT sistemos gerinimą?
Bet VT sistemos gerinimas nesumažins automobilių skaičiaus, nes iš automobilio persės tik tada kai automobiliu v ažiuoti taps npatogu.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Esminis pastebėjimas - savivaldybės organizuojamas VT retina grafiką, nes neturi vairuotojų
VT dabar veža senelius, studentus, nevairuojančias moteris ir vaikus. Ir neišveža - nėra nei autobusų, nei vairuotojų.
Jei suliptų "darbingi 30-50 m. vyrai/moterys" būtų tragiškas kolapsas.
Vilnius įsivarė save į kampą. VT yra neišvystytas, o mašinos nebetelpa.
Tai gal kai "arbingi vyrai/moterys pavažinės pora dienų VT pradės balsuoti už siūlančius jį gerinti.
Vilnius VT bando panaikinti jau 10+ metų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Degalų akcizų jau mažiau nei pusė skiriama infrastruktūrai (dėl to ir yra finansavimo krizė). Kur garantija, kad sankauskas siūlomas mokestis nenukeliaus kitur? Aišku, galimi įvairūs variantai - municipalinis kelių mokestis, tiesiogiai mokami keliai ir pan.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Pagal registruotų automobilių skaičių, lengva spręsti, kad tikrai ne mažoji Lietuvos dalis jais naudojasi. Plius dalis to transporto aptarnauja ir visus likusius. Tai kur čia neproporcinga?
Sumokama suma, įmanoma kompensuoti taršą?
Infrastruktūra kuriama pagal vyraujančios daugumos poreikį. Bobutei kaime nieks įvažiavimo neasfaltuoja.
Valstybinė žemė yra visų ir visi ja naudojamės pagal bendrą susitarimą. Nes gal tada ir už vaikų žaidimo aikšteles nori mokesčio?
Ar VT stotelių plėtros finansavimu turi pasirūpinti NT vystytojai arba gyventojai, ar savivaldybė?
Privilegijų taip ir neišgirdau... net sankryžoje visi lygūs.. ir tiems ir tiems reik laukti ... girdžiu daugiau radikaliosios ekobangos emocijų (nemokamas naudojimasis didžiuliais valstybinės žemės plotais) nei argumentų.Paskutinis taisė 1252; 2023.11.15, 11:29.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Čia žongliravimas skaičiais, nes yra ir kitų finansavimo šaltinių.
Tuo tarpu pats akcizas turėtų padengti pirmoje vietoje paties iškastinio kuro pramonės sukeliamas problemas ir tik antroje eilėje kelius.
Klausimas, kokio dydžio mokestis už automobilio turėjimą/važinėjimą? 1000-1500 EUR/metams "Golf" 1.0 klasės automobiliui būtų pakankamas (imu plius-minus realistišką dydį)?
Beje, juk taikomi ir kiti apribojimai. Po kelių dešimtmečių dauguma bus elektromobiliai. Degalų akcizai nebebus tokie aktualūs.
Ekologinio automobilių mokesčio net nesugebėjom įvesti.
Kelių mokestį krovininėms siūlyta stipriai kelti - irgi kol kas nepriimta (kol kas 753 EUR/metams už fūrą, turėtų būti apie 3000-4000 EUR).
Comment
Comment