Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    na jei būti tiksliam NS(dap) klapčiukai tik Kovą į tarybą pateko.
    Gaila tik kad tie nacionalsocialistai labai efektyviai išnaudoja gyventojų besipiktinimą saviems tikslams, komunikuoja tinkluose, kai tuo tarpu visos "tradicinės" partijos opozicijoje šiuo klausimu miega.

    Comment


      Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

      Gaila tik kad tie nacionalsocialistai labai efektyviai išnaudoja gyventojų besipiktinimą saviems tikslams, komunikuoja tinkluose, kai tuo tarpu visos "tradicinės" partijos opozicijoje šiuo klausimu miega.
      nes kelių siaurinimas yra "woke", o čia yra NS arkliukas.

      Comment


        Ta pareigybė taip vadinasi atėjus nuostatai iš ES. Kaimuose irgi tokia pareigybė atsirado.

        Parašė rmss Rodyti pranešimą

        Kad niekaip nepanašūs palyginimai. Reiktų gal pasikelti kokios ten pareigybės nurodytos tai pozicijai, bet jei kalbėsim tik apie gatvių SiAuRiNiMą, tai jis ten labiau buvo atsakingas už bendrą viziją. Na ir dar daug dalyvavo diskusijose su vietiniais, bent Algirdo g. projekte. Tikrai ne su autocadu brėžinius darė, ar tuo labiau, klojo eksvaldą.

        Ir va, turim tokią ironišką situaciją, kai nekvalifikuotas hipsteris stumia moderniausius gatvių projektus miesto istorijoj. Kai pažiūri SuSiAuRiNtą Algirdo g., tai žymiai labiau vakarų Europos vaibas, nei koks ištisai išeksvalduotas Vilniaus/Goštauto mazgas. Tai kyla klausimas, ar tas VGTU proftechninės diplomas turi kokios naudos šiuo atveju.
        Algirdo g. darė VMS'o "Vilniaus planas", viešinta 2018-02-27. Vyr. inžinieriaus pareigybė atsirado 2019 m. pabaigoj. Antonas sedėjo "Susisiekimo paslaugose", dar ne VMS"e. Net jei jis ten pasivaideno, vis tiek labiausiai už rezultatą gali dėkoti dviratininkų bendruomenei. Būtų gerai žinoti kas tas Autocadas, nes tais metais galimai ant servetėlės nebent pieštukais schemas braižė. Pamenam, kaip "netyčiai" dingdavo buvę lietaus latakai pvz. Justiniškių g. arba kaip pats minėjo per klaidą palikta pakopa Justiniškių g., kurią žadėjo, kad "statybininkai turės panaikinti", taip suversdamas jiems kaltę nors kaltas pats ten turbūt net nebuvęs prieš schemos rengimą ir neatlikęs korekcijų buvusiems sprendiniams: https://www.google.lt/maps/@54.70461...8192?entry=ttu

        Click image for larger version  Name:	Screenshot (2).png Views:	0 Size:	2,09 MB ID:	2081710

        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

        Čia tu kalbi apie faktą, kad pareigybe susidomėta tik tada, kai ji parūpo politikui opoziconieriui. Tris metus kažkaip niekam tai nerūpėjo. Tikra rytietiška sistema.
        Meluoji: „Vyriausybės atstovas A. Nikitino paskyrimo į vyr. inžinieriaus poziciją teisėtumą vertino jau trečią kartą." Bandymą dangstyti galima nesunkiai įžvelgti. Tos atostogos būtent dabar irgi labai patogios tolimesnei galimo dangstymo strategijai parengti.
        Paskutinis taisė dondc; 2023.10.12, 16:27.
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

          Čia tu kalbi apie faktą, kad pareigybe susidomėta tik tada, kai ji parūpo politikui opoziconieriui. Tris metus kažkaip niekam tai nerūpėjo. Tikra rytietiška sistema.
          Kalbu apie situaciją kaip šitas „inžinierius“ atsidūrė savo poste. Matyt tik dabar su NS atsirado kažkokia opozicija kuriai norisi oponuot. Kodėl ankstesnei opozicijai nerūpėjo - nežinau.

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą
            Meluoji: „Vyriausybės atstovas A. Nikitino paskyrimo į vyr. inžinieriaus poziciją teisėtumą vertino jau trečią kartą." Bandymą dangstyti galima nesunkiai įžvelgti. Tos atostogos būtent dabar irgi labai patogios tolimesnei galimo dangstymo strategijai parengti.
            pirmus du kartus pasakė, kad viskas ok

            Comment


              Nepamenu ar dalinausi kažkada. Tvarkau bookmark'us interneto naršyklėje, užsilikusi ir kiek pamenu labai gera knygutė padėjusi įsivažiuoti į važiavimo ritmą bei supratimą, kaip veikia pats eismas, kiti naujokams nežinomi patarimai kas ir kaip. Čia, kad atrasti daguiau drąsos, tiems kas net susiaurintoje gatvėje vietoj gatvės ima šaligatvį ir ne tik. Reik spaudinėt ant tų chapter'ių: https://www.bikexprt.com/streetsmarts/usa/index.htm

              Click image for larger version

Name:	cover5m.jpg
Views:	575
Size:	20,3 kB
ID:	2082585


              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Bikeless in Berlin: Europe’s cycle backlash has begun
                Conservative parties are turning cars into a major culture war issue.
                Across the Continent, popular discontent with efforts to curb cars in cities has brought cycling into the culture wars, with politicians seizing on the issue to proclaim themselves on the side of working-class drivers.

                In Berlin, the newly elected conservative city government is going further. Since coming into power earlier this year, the governing coalition led by the center-right Christian Democratic Union (CDU) party has rolled back a host of bike-friendly measures agreed by its left-leaning predecessor,suspending all bike infrastructure projects that "endanger" existing car lanes or parking spaces and putting an ambitious plan to add thousands of kilometers to the city's cycling network on hold.
                Įdomus straipsnis iš POLITICO. Pas mus dviračių kultūra nespėjo labai išvešėti, bet vis tiek įdomu, kaip Berlyne visa tai atsisuko prieš buvusią kairiųjų valdžią ir buvo opozicijos išnaudota laimėti miesto rinkimus

                Comment


                  Estai panuoja nuo 2024m vasaros įsivesti mokesčius automobilio registracijai ir eksplotacijai. Kol kas tik juodraštis, bet atrodo labai neblogai. Jei tik mes turėtume tokią valdžią, kuri nebijotų nepopuliarių sprendimų - VT populiarumas išaugtų kartais, atsirastų finansavimo šaltinis, nebebūtų parkingo ir kamščių problemų:

                  Click image for larger version

Name:	tax.PNG
Views:	196
Size:	87,0 kB
ID:	2085240
                  Šaltinis: https://news.err.ee/1609126832/eston...tially-planned

                  Comment


                    Parašė evil Rodyti pranešimą
                    Estai panuoja nuo 2024m vasaros įsivesti mokesčius automobilio registracijai ir eksplotacijai. Kol kas tik juodraštis, bet atrodo labai neblogai. Jei tik mes turėtume tokią valdžią, kuri nebijotų nepopuliarių sprendimų - VT populiarumas išaugtų kartais, atsirastų finansavimo šaltinis, nebebūtų parkingo ir kamščių problemų:
                    Vairuotojų genocydas ir golokaustas viename

                    Comment


                      O tai ko Lietuva laukia? ES nevožtėls už delsimą?

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        O tai ko Lietuva laukia? ES nevožtėls už delsimą?
                        Lietuvoje dešiniųjų valdžia, kuri prieš didelius mokesčius. Pius nei tiem kas važinėja su Cayenneis būtų problema sumokėti tą 1000 Eur per metus, nei paprastiems žmonėms su naujais passatais ir corollomis tuos 100-200 Eur, vien visokie draudimai per metus daugiau pabrangsta nei tie mokesčiai.
                        Paskutinis taisė Lettered; 2023.10.27, 12:51.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė evil Rodyti pranešimą
                          Estai panuoja nuo 2024m vasaros įsivesti mokesčius automobilio registracijai ir eksplotacijai. Kol kas tik juodraštis, bet atrodo labai neblogai. Jei tik mes turėtume tokią valdžią, kuri nebijotų nepopuliarių sprendimų - VT populiarumas išaugtų kartais, atsirastų finansavimo šaltinis, nebebūtų parkingo ir kamščių problemų:
                          Maždaug panašią įsivaizdavau Lietuvoje, bet kietakakčiai pasirodė skystakia..iais.

                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          O tai ko Lietuva laukia? ES nevožtėls už delsimą?
                          Dabar - rinkimų.
                          Taip, kad kol kas šansų nėra.

                          Comment


                            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                            Vairuotojų genocydas ir golokaustas viename
                            Įrašyt gal į Shindlerio sąrašą?

                            Comment


                              O kaip ten su ES nurodymais? Nelabai sekiau tų dalykų, bet kokia tikimybė, kad ES užpyks ir duos lazdų Lietuvai?

                              Comment


                                Parašė evil Rodyti pranešimą
                                Estai panuoja nuo 2024m vasaros įsivesti mokesčius automobilio registracijai ir eksplotacijai. Kol kas tik juodraštis, bet atrodo labai neblogai.
                                Kaip visada labiausiai nukentės paprastas žmOgus. Nes perkančiam naują kajeną nebus jokios bėdos užregistruoti jį LT ar LV (prisiminkite krabo ferarį su EE numeriais), o kaimo Jüris už savo dyzelinį pasatą mokės tiek kiek valdžia lieps.



                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                  Kaip visada labiausiai nukentės paprastas žmOgus. Nes perkančiam naują kajeną nebus jokios bėdos užregistruoti jį LT ar LV (prisiminkite krabo ferarį su EE numeriais), o kaimo Jüris už savo dyzelinį pasatą mokės tiek kiek valdžia lieps.
                                  Krabų su Ferrariais yra labai nedaug ir tos galimybės registruoti kažkur kitur labai raukiasi. Tas pats krabas nuo kitų metų turės mokėt kaip estas. Kažkaip Danijoj su jų įspudingais mokesčiais dauguma Ferrarių važinėja su daniškais numeriais.

                                  Comment


                                    Parašė liootas Rodyti pranešimą
                                    Bikeless in Berlin: Europe’s cycle backlash has begun


                                    Įdomus straipsnis iš POLITICO. Pas mus dviračių kultūra nespėjo labai išvešėti, bet vis tiek įdomu, kaip Berlyne visa tai atsisuko prieš buvusią kairiųjų valdžią ir buvo opozicijos išnaudota laimėti miesto rinkimus
                                    Iš vienos pusės gerai, kad dviračiai pas mus nėra tiek politizuota tema, kad rimtos partijos sakytų "mes nestatysime dviračių takų", tie takai, kad ir kaip beburbėtume, yra statomi. (Kol niekas nesikeičia į blogą automobilistams, tol yra gerai).
                                    Be to, Berlyne, norint pastatyti dviračių taką, reikia išimti iš gatvės arba eismo, arba parkavimo juostą, kas natūralu kad supykdė nemažai vairuotojų. Kaip ir minima straipsnyje, nepasiteisino ir Friedrichstrasse uždarymas. Taip pat visokie atvejai, kai dėl klimato aktyvistų protesto kilusio kamščio negalėjusiame pravažiuoti greitosios pagalbos automobilyje mirė moteris. Galiausiai, Vokietijoje dešinė labai smarkiai ėmėsi strategijos kategoriškai prieštarauti siūlymams apriboti greitį autobahnuose, įvesti 30 kmh limitą urbanizuotose teritorijose. CDU Berlyne stumia autostrados žiedo (A100) pratęsimą ir taip pat atšaukė bet kokių dviračių takų statybą, jei nuo to nukenčia automobilių eismas. Buvo atšaukti ir jau pradėti statyti projektai, kas yra gan absurdiška ir tipinė Berlyno, kuris ir taip garsėja Vokietijoje savo chaosu ir betvarke, problema.

                                    Comment


                                      Parašė evil Rodyti pranešimą
                                      Estai panuoja nuo 2024m vasaros įsivesti mokesčius automobilio registracijai ir eksplotacijai. Kol kas tik juodraštis, bet atrodo labai neblogai. Jei tik mes turėtume tokią valdžią, kuri nebijotų nepopuliarių sprendimų - VT populiarumas išaugtų kartais, atsirastų finansavimo šaltinis, nebebūtų parkingo ir kamščių problemų:
                                      Tai, kad 70% Lietuvos teritorijos asmeninis transportas ir atstoja VT. Ar jūs laikote, kad vieną kartą per savaitę trečiadienį važiuojantis autobusas yra VT? O parkingo ir kamščių problema, tai čia iš viso tik kokį 12% Lietuvos įtakoja.

                                      Comment


                                        Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                                        Tai, kad 70% Lietuvos teritorijos asmeninis transportas ir atstoja VT. Ar jūs laikote, kad vieną kartą per savaitę trečiadienį važiuojantis autobusas yra VT? O parkingo ir kamščių problema, tai čia iš viso tik kokį 12% Lietuvos įtakoja.
                                        Lygiai tas pats galioja ir Estijai. Daugybei žmonių EE provincijoje automobilis yra vienintelė transporto priemonė leidžianti išgyventi ne natūrinio ūkio sąlygomis.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                                          Tai, kad 70% Lietuvos teritorijos asmeninis transportas ir atstoja VT. Ar jūs laikote, kad vieną kartą per savaitę trečiadienį važiuojantis autobusas yra VT? O parkingo ir kamščių problema, tai čia iš viso tik kokį 12% Lietuvos įtakoja.
                                          Ar tikrai? Regionai tuštėja, didmiesčiai pildosi. Vien Vilnius-Kaunas-Klaipėda yra 37% šalies gyventojų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X