Straipsnyje tik keturis kartus paminima, kad šis gatvių siaurintojas gatvių siaurinimo metu buvo atsakingas už gatvių siaurinimą. Būtų bent penkis, galėtum pagalvoti, kad visai ne priėmimas į darbą čia su juo problema...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė rmss Rodyti pranešimąBūtų baigęs VGTU tai žinotų, kad eismo juostos turi būti bent 5 metrų pločio ir be jokių kalnelių, dviračių juostų ir kitokių ten woke hipster nesąmonių.
Jūs gi nenorėtumėte, kad jums širdies operaciją darytų 30-metis teisininkas su nepriekaištinga reputacija? Arba lėktuvą pilotuotų geras policijos inspektorius?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Paprasčiausiai pareigybė neatitinka reikalavimų. Nebent ji pavadinta neteisingai. Tuomet pati VMS Administracija klaidingą struktūrą sudariusi. Gal galėtų būti ne vyr. inžinierius, o miesto infrastruktūros tvarkymo naujovių populiarinimo vyr. specialistas?
Jūs gi nenorėtumėte, kad jums širdies operaciją darytų 30-metis teisininkas su nepriekaištinga reputacija? Arba lėktuvą pilotuotų geras policijos inspektorius?
Ir va, turim tokią ironišką situaciją, kai nekvalifikuotas hipsteris stumia moderniausius gatvių projektus miesto istorijoj. Kai pažiūri SuSiAuRiNtą Algirdo g., tai žymiai labiau vakarų Europos vaibas, nei koks ištisai išeksvalduotas Vilniaus/Goštauto mazgas. Tai kyla klausimas, ar tas VGTU proftechninės diplomas turi kokios naudos šiuo atveju.
- 10 patinka
Comment
-
Esmė ta, kad biurokratija veikia pagal taisykles. Jei taisyklės ne(be)tinka - reikia keisti taisykles. Kai taisyklės lankstomos pagal aplinkybes/personas/patepimus, tada gaunasi rytietiško stiliaus valdymo sistema. Su visais iš to išplaukiančiais pliusais ir minusais. Geras kniazius gali labai efektyviai valdyti. Bet klausimas ar tokia sistema yra tvari ilgalaikėje perspektyvoje. Kartais gaunasi singapūrai, o kartais maskolija.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąEsmė ta, kad biurokratija veikia pagal taisykles. Jei taisyklės ne(be)tinka - reikia keisti taisykles. Kai taisyklės lankstomos pagal aplinkybes/personas/patepimus, tada gaunasi rytietiško stiliaus valdymo sistema. Su visais iš to išplaukiančiais pliusais ir minusais. Geras kniazius gali labai efektyviai valdyti. Bet klausimas ar tokia sistema yra tvari ilgalaikėje perspektyvoje. Kartais gaunasi singapūrai, o kartais maskolija.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Čia tu kalbi apie faktą, kad pareigybe susidomėta tik tada, kai ji parūpo politikui opoziconieriui. Tris metus kažkaip niekam tai nerūpėjo. Tikra rytietiška sistema.
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
na jei būti tiksliam NS(dap) klapčiukai tik Kovą į tarybą pateko.
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Gaila tik kad tie nacionalsocialistai labai efektyviai išnaudoja gyventojų besipiktinimą saviems tikslams, komunikuoja tinkluose, kai tuo tarpu visos "tradicinės" partijos opozicijoje šiuo klausimu miega.
Comment
-
Ta pareigybė taip vadinasi atėjus nuostatai iš ES. Kaimuose irgi tokia pareigybė atsirado.
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Kad niekaip nepanašūs palyginimai. Reiktų gal pasikelti kokios ten pareigybės nurodytos tai pozicijai, bet jei kalbėsim tik apie gatvių SiAuRiNiMą, tai jis ten labiau buvo atsakingas už bendrą viziją. Na ir dar daug dalyvavo diskusijose su vietiniais, bent Algirdo g. projekte. Tikrai ne su autocadu brėžinius darė, ar tuo labiau, klojo eksvaldą.
Ir va, turim tokią ironišką situaciją, kai nekvalifikuotas hipsteris stumia moderniausius gatvių projektus miesto istorijoj. Kai pažiūri SuSiAuRiNtą Algirdo g., tai žymiai labiau vakarų Europos vaibas, nei koks ištisai išeksvalduotas Vilniaus/Goštauto mazgas. Tai kyla klausimas, ar tas VGTU proftechninės diplomas turi kokios naudos šiuo atveju.
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Čia tu kalbi apie faktą, kad pareigybe susidomėta tik tada, kai ji parūpo politikui opoziconieriui. Tris metus kažkaip niekam tai nerūpėjo. Tikra rytietiška sistema.Paskutinis taisė dondc; 2023.10.12, 16:27.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Čia tu kalbi apie faktą, kad pareigybe susidomėta tik tada, kai ji parūpo politikui opoziconieriui. Tris metus kažkaip niekam tai nerūpėjo. Tikra rytietiška sistema.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąMeluoji: „Vyriausybės atstovas A. Nikitino paskyrimo į vyr. inžinieriaus poziciją teisėtumą vertino jau trečią kartą." Bandymą dangstyti galima nesunkiai įžvelgti. Tos atostogos būtent dabar irgi labai patogios tolimesnei galimo dangstymo strategijai parengti.
Comment
-
Nepamenu ar dalinausi kažkada. Tvarkau bookmark'us interneto naršyklėje, užsilikusi ir kiek pamenu labai gera knygutė padėjusi įsivažiuoti į važiavimo ritmą bei supratimą, kaip veikia pats eismas, kiti naujokams nežinomi patarimai kas ir kaip. Čia, kad atrasti daguiau drąsos, tiems kas net susiaurintoje gatvėje vietoj gatvės ima šaligatvį ir ne tik. Reik spaudinėt ant tų chapter'ių: https://www.bikexprt.com/streetsmarts/usa/index.htm
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Bikeless in Berlin: Europe’s cycle backlash has begun
Conservative parties are turning cars into a major culture war issue.
Across the Continent, popular discontent with efforts to curb cars in cities has brought cycling into the culture wars, with politicians seizing on the issue to proclaim themselves on the side of working-class drivers.
In Berlin, the newly elected conservative city government is going further. Since coming into power earlier this year, the governing coalition led by the center-right Christian Democratic Union (CDU) party has rolled back a host of bike-friendly measures agreed by its left-leaning predecessor,suspending all bike infrastructure projects that "endanger" existing car lanes or parking spaces and putting an ambitious plan to add thousands of kilometers to the city's cycling network on hold.
- 6 patinka
Comment
-
Estai panuoja nuo 2024m vasaros įsivesti mokesčius automobilio registracijai ir eksplotacijai. Kol kas tik juodraštis, bet atrodo labai neblogai. Jei tik mes turėtume tokią valdžią, kuri nebijotų nepopuliarių sprendimų - VT populiarumas išaugtų kartais, atsirastų finansavimo šaltinis, nebebūtų parkingo ir kamščių problemų:
Šaltinis: https://news.err.ee/1609126832/eston...tially-planned
- 9 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimąEstai panuoja nuo 2024m vasaros įsivesti mokesčius automobilio registracijai ir eksplotacijai. Kol kas tik juodraštis, bet atrodo labai neblogai. Jei tik mes turėtume tokią valdžią, kuri nebijotų nepopuliarių sprendimų - VT populiarumas išaugtų kartais, atsirastų finansavimo šaltinis, nebebūtų parkingo ir kamščių problemų:
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO tai ko Lietuva laukia? ES nevožtėls už delsimą?Paskutinis taisė Lettered; 2023.10.27, 12:51.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimąEstai panuoja nuo 2024m vasaros įsivesti mokesčius automobilio registracijai ir eksplotacijai. Kol kas tik juodraštis, bet atrodo labai neblogai. Jei tik mes turėtume tokią valdžią, kuri nebijotų nepopuliarių sprendimų - VT populiarumas išaugtų kartais, atsirastų finansavimo šaltinis, nebebūtų parkingo ir kamščių problemų:
Parašė John Rodyti pranešimąO tai ko Lietuva laukia? ES nevožtėls už delsimą?
Taip, kad kol kas šansų nėra.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Vairuotojų genocydas ir golokaustas viename
Comment
Comment