Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Stigas1 Rodyti pranešimą

    O ne kaimo jurgio mentalitetas rašyti "debiliškas", nepridedant argumentų?
    kai man turi duoti aikštelę ir autobusą, kuriuos galima pareguliuot pagal numatomus srautus, tai jau negerai. Kai tau turi duot vėžę, kuri skirta TIK keleiviams, viskas ok.
    O kas rašė, kad 100 km iki traukinio? Nekelk audros stiklinėj.
    Šiaip aš sąmatininku dirbu, tai tenka kainas matyt. O pagal ką tu nusprendei, kad aikštelė su autobusu neapsimoka? kiek kainuoja traukinys ir kiek autobusas, kiek bėgiai ir kiek aikštelė?
    autobusas tarnauja 5-7 metus, traukinys apie 30 metų.. už aikštelės saugojimą reikia mokėt sargui, šlagbaumui, ESO, Igničiui.. per 30 metų bus kosminė suma. Bėgiai tiesiami kartą per 100-150 metų.. tik šiek tiek prižiūrimi ir galima jais leist tiek krovinius tiek keleivius (tie patys kroviniai tik gyvi).

    Comment


      Parašė xvoss Rodyti pranešimą

      autobusas tarnauja 5-7 metus, traukinys apie 30 metų.. už aikštelės saugojimą reikia mokėt sargui, šlagbaumui, ESO, Igničiui.. per 30 metų bus kosminė suma. Bėgiai tiesiami kartą per 100-150 metų.. tik šiek tiek prižiūrimi ir galima jais leist tiek krovinius tiek keleivius (tie patys kroviniai tik gyvi).
      Kokioje utopijoje autobusas tarnauja tik 7 metus? Nebent pirktas dėvėtas ties mirties riba.

      Comment


        Parašė Stigas1 Rodyti pranešimą

        Ne, nelyginam, kažką sumaišei. Lyginam privažiavimus iki traukinio. Paskaityk daugiau, ne tik paskutinį komentarą.
        lyginate privažiavima iki stoties autobusu ir traukiniu (jei būtų pastatyta atšaka).
        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

        Kokioje utopijoje autobusas tarnauja tik 7 metus? Nebent pirktas dėvėtas ties mirties riba.
        Autobuso variklis visisškai susidrožia per 10 metus. Po 5 metų jau reikia planuoti keitimą nes kol nupirkti atvažiuos senasis jau nebevažiuos. Arba kapitalini remontą. Todėl vakarai dažniausiai ir parduoda autobusus po 8-10 metų. Čia tik pas mus sugeba 20 metų važinėti su dūmų uždanga.

        Comment


          Vakaruose važinėja apie 13 metų, Skandinavijoj 10metų kažkur. Dujinių resursas mažesnis. Dar dažnu atveju ten autobusai važinėja nepergrūsti, atlieka labiau privežamą funkciją, kai pas mus atlieka pagrindinę- kiek telpa, tiek veža.

          Comment


            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
            Prieś 15 metų Panevėžys nebūtų pasistatęs jokio tramvajaus, nes tuometinė valdžia buvo visiški obuoliai, kuriems niekas nerūpėjo. Buvo nemažai gatvių, kurias su mašina tiesiog reikdavo praskristi, paspirtuku daug šaligatvių ir gatvių iki šiol nėra pravažiuojami.

            Lietuvos problema yra ne ta, kad nėra ambicingų žmonių. Jų kaip tik yra daug. Problema yra idiotiška valdymo sistema, nėra jokios konkrečios vizijos, nėra jokio pastovumo, jokių ilgalaikių susitarimų. Kas 4 metus vis pasikeičia valdžios, kas 4 metus vis keičiasi prioritetai. Tai kaip gali valstybė turėti kažkokią viziją ir ambicijas, jeigu vienas pilietis 4-is metus gatves siaurina, naujas pilietis 4-is metus jas platina. Apie visokias reformas, įstatymus ir kitokius reikalus, kintančius kas metus, turbūt net neverta ir kalbėti.
            Šitie priekaištai – ne „valdymo sistemai“. Jie skirti mums, piliečiams. Jei toleruojam betvarkę, betvarkę ir turim.

            Comment


              https://www.facebook.com/vilnius.lt/...rw6qmw5FezK9cl

              Dabar, kai Vilnius oficialiai tapo Europos Žaliąja Sostine (kad ir ką tai reiškia) pati geriausia proga kažką daryti viešai dėl kaimo lygio VT ir jau tarptautinių įsipareigojimų žaliojo vystymosi srityje.

              Comment


                Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                https://www.facebook.com/vilnius.lt/...rw6qmw5FezK9cl

                Dabar, kai Vilnius oficialiai tapo Europos Žaliąja Sostine (kad ir ką tai reiškia) pati geriausia proga kažką daryti viešai dėl kaimo lygio VT ir jau tarptautinių įsipareigojimų žaliojo vystymosi srityje.
                Pradžiai reiktų kaip Kaune, perdažyt VT priemones žaliai, nes pakolkas, pas mus žalumas suprantamas literaliai - medžiai ir žolė.

                Comment


                  Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                  3 bačkos normaliam restoranui yra alus porai valandų penktadienio vakarą. Kaip pats kažkada dirbęs bare sakau

                  Šiaip leisiu sau pastebėti - jūs labai dažnai nueinate į kraštutinimus. Ir be jokių įrodymų, nors įsitikinti kad jūsų samprotavimai yra klaidingi labai nesudėtinga - užtenka poros minučių google.
                  Reikia mažiau lakti ir bus ne porai valandų

                  Jūs esate teisus, aš dažnai imu kraštutinę nuomuonę, link kurios reikia daug padirbėti. Kad kažkur kitur taip pat yra problemų, nereškia kad nereikai siekti jų sutvarkyti. Va čia ir yra problema "galvose", kai žmonės net negalvoja kad gali būti geriau. VT srityje tas labai populiaru pas mus.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Reikia mažiau lakti ir bus ne porai valandų

                    Jūs esate teisus, aš dažnai imu kraštutinę nuomuonę, link kurios reikia daug padirbėti. Kad kažkur kitur taip pat yra problemų, nereškia kad nereikai siekti jų sutvarkyti. Va čia ir yra problema "galvose", kai žmonės net negalvoja kad gali būti geriau. VT srityje tas labai populiaru pas mus.
                    Kuo „geriau“ yra daryt išvežiojimą dviračiais po tris alaus ir du duonos kepalus nei leist aptarnaujantį transportą rytais?

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Kuo „geriau“ yra daryt išvežiojimą dviračiais po tris alaus ir du duonos kepalus nei leist aptarnaujantį transportą rytais?
                      Būtent. Dabar gi siūloma bet kokia alternatyva - mažiau vartoti (mažiau lakti), kelti prekių savikainą (prekių savikaina restoranui priklauso ir nuo jų atvežimo būdo, daugiau kurjerių - brangesnė kaina), kad tik nesinaudoti civilizacijos laimėjimais. Kažkoks ludizmas, žodžiu, betrūko dar pasiūlymo išvežioti arkliais. Tada būtų visai be taršos ir ekologiška.


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Jūs esate teisus, aš dažnai imu kraštutinę nuomuonę, link kurios reikia daug padirbėti.
                      Bet jau ne kartą jums įrodžiau, kad jūsų nuomonė neatlaiko kritikos. Pradžiai tai buvo dėl viešojo transporto, kuris "normaliuose miestuose" atveža greičiau nei mašina (ką įrodžiau netgi to miesto, kuriame jūs gyvenote, pavyzdžiu), dabar gi ta pati diskusija vyksta dėl kito kraštutinumo. Nenoriu nueiti į asmeniškumus, bet gal jums vertėtų pasidaryti išvadas ir keisti savo poziciją link mažiau radikalios? Nes ji akivaizdžiai neatitinka realaus pasaulio, kuriame gyvename.

                      Comment


                        Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                        Jau taip ir įsivaizduoju kaip 10 tokių alaus bačkų kažkas veš dviračiu.

                        Nereikia kraštutinimų, žodžiu.
                        Ir dar žiemą

                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                          Ir dar žiemą
                          Ir dar tris vaikučius pakeliui į skirtingus darželius veždami.

                          Comment


                            Parašė rmss Rodyti pranešimą

                            Ir dar tris vaikučius pakeliui į skirtingus darželius veždami.
                            Šitas excuse'as - žanro klasika. Kodėl reikia vaikus į skirtingus darželius vežti? Kodėl išviso juos reikia kažkur vežti, jeigu tiek darželis tiek mokykla pagal gyvenamą vietą priskiriami? Jeigu ir reikia važiuoti tas atstumas turėtų būtų įveikiamas ir rogėm ir dviračiu ir riedučiais ir tuo pačiu autobusu ar troleibusu. Jeigu yra kitaip tai susiorganizavote jūs patys ir tai jūsų asmeninė problema. Tokiu atveju neapykanta jūsų atžvilgiu kaip asmens, kuris bereikalingai užkemša gatves savo važinėjimu yra visiškai pateisinama.

                            Comment


                              Parašė ALV77 Rodyti pranešimą
                              pradziai labai didele pazanga jau butu jei butu naudojamos tokios transporto priemones

                              Click image for larger version

Name:	169115942664cd0b82306e1_doblo.jpg
Views:	761
Size:	15,3 kB
ID:	2080329
                              teršia beveik tiek pat kaip normalus furgonas, o veža 5 kart mažiau.
                              -

                              Comment


                                Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                Pradžiai reiktų kaip Kaune, perdažyt VT priemones žaliai, nes pakolkas, pas mus žalumas suprantamas literaliai - medžiai ir žolė.
                                Literaliai žaliasis kursas

                                Click image for larger version

Name:	green_cars_parking_nah3wewmxfk11.jpg
Views:	465
Size:	100,0 kB
ID:	2080530
                                -

                                Comment


                                  Parašė felar Rodyti pranešimą

                                  Šitas excuse'as - žanro klasika. Kodėl reikia vaikus į skirtingus darželius vežti? Kodėl išviso juos reikia kažkur vežti, jeigu tiek darželis tiek mokykla pagal gyvenamą vietą priskiriami? Jeigu ir reikia važiuoti tas atstumas turėtų būtų įveikiamas ir rogėm ir dviračiu ir riedučiais ir tuo pačiu autobusu ar troleibusu. Jeigu yra kitaip tai susiorganizavote jūs patys ir tai jūsų asmeninė problema. Tokiu atveju neapykanta jūsų atžvilgiu kaip asmens, kuris bereikalingai užkemša gatves savo važinėjimu yra visiškai pateisinama.
                                  Ne patys, o VMS taip suorganizuoja. Žinau labai įdomių kombinacijų. Kartais keli tėvai susiorganizuoja ir pasioptimizuoja apsikeisdami vietomis. O kartais nesigauna ir važinėja kokius metus per pusę miesto.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Ne patys, o VMS taip suorganizuoja.
                                    VMS priskyrė darželį toliau nuo namų vietoj arčiau esančio ar VMS privertė juos apsigyventi su vaikais kur arti nėra darželių?

                                    Comment


                                      Parašė felar Rodyti pranešimą

                                      VMS priskyrė darželį toliau nuo namų vietoj arčiau esančio ar VMS privertė juos apsigyventi su vaikais kur arti nėra darželių?
                                      VMS nevertė gimdyti!
                                      -

                                      Comment


                                        Tarsi ne naujiena kad tėvai vaikus priregistruoja pas močiutes ar tiesiog tetas, kad būtų patogiau (pvz. gyvenantys Vilniaus rajone vaikus registruoja Vilniaus mieste). Tai tiek to patogumo ir buvimo arčiau namų.

                                        Comment


                                          Parašė felar Rodyti pranešimą

                                          Šitas excuse'as - žanro klasika. Kodėl reikia vaikus į skirtingus darželius vežti? Kodėl išviso juos reikia kažkur vežti, jeigu tiek darželis tiek mokykla pagal gyvenamą vietą priskiriami? Jeigu ir reikia važiuoti tas atstumas turėtų būtų įveikiamas ir rogėm ir dviračiu ir riedučiais ir tuo pačiu autobusu ar troleibusu. Jeigu yra kitaip tai susiorganizavote jūs patys ir tai jūsų asmeninė problema. Tokiu atveju neapykanta jūsų atžvilgiu kaip asmens, kuris bereikalingai užkemša gatves savo važinėjimu yra visiškai pateisinama.
                                          Čia biški ironija buvo, nes kažkaip nueinam į kraštutinimus, ar tai alaus bačkas su dviračiu vežiot, arba kaip neįmanoma dviračiu važiuot nes kartais būna šaltas vėjas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X