Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Būtų reikalinga kad ir kiekvieną savaitę.

    Kokios alternatyvos patogesnės? Auto? Su auto būtų ir lėčiau, ir nepatogiau (tik pigiau).

    Nieks nestato greitųjų geležinkelių krovinių gabenimui.

    Pigiausias variantas išvis būtų nieko netiesti ir visi galėtų nuosavais automobiliais važinėti netaupydami laiko. Matyt tokia logika Panevėžys ir vadovaujasi. Baisiausia autobusų stotis visoje Lietuvoje su Stalino laikų vazonais ir betono blokais - atramomis.
    Kad su auto patogiau kelionėse ir 300 km, manau mažai kas ginčysis, ypač šeimoms. Manai autobusų stotis, kuri tuoj bus nauja, tokia baisi dėl to, kad žmonės nieko nenori? Ne per daug emocijų?

    Comment


      Parašė xvoss Rodyti pranešimą

      atsiprašau, bet tipinio kaimo Jurgio mentalitetas - duok jam (nes kažkas privalo duot) "nemokamą ir dar saugomą (!!) parkingą" nes vistiek nori važiuot su savo kregžde.. 3 kartus per dieną iki stoties duok jam autobusą, kuriuo jis nesinaudos ir jam ok iki traukinio stoties 100km važiuot.. tai yra ne tik pinigų taškymas, bet dar ir debiliškas, o iš kur tas 10x pigesnis variantas tai turbūt viena bobutė sakė?
      O ne kaimo jurgio mentalitetas rašyti "debiliškas", nepridedant argumentų?
      kai man turi duoti aikštelę ir autobusą, kuriuos galima pareguliuot pagal numatomus srautus, tai jau negerai. Kai tau turi duot vėžę, kuri skirta TIK keleiviams, viskas ok.
      O kas rašė, kad 100 km iki traukinio? Nekelk audros stiklinėj.
      Šiaip aš sąmatininku dirbu, tai tenka kainas matyt. O pagal ką tu nusprendei, kad aikštelė su autobusu neapsimoka? kiek kainuoja traukinys ir kiek autobusas, kiek bėgiai ir kiek aikštelė?

      Comment


        Čia rimtai lygina traukinį su autobusu lyg jų paslaugos būtų tokios pat?

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
          Čia rimtai lygina traukinį su autobusu lyg jų paslaugos būtų tokios pat?
          Ne, nelyginam, kažką sumaišei. Lyginam privažiavimus iki traukinio. Paskaityk daugiau, ne tik paskutinį komentarą.

          Comment


            Parašė Stigas1 Rodyti pranešimą

            Kad su auto patogiau kelionėse ir 300 km, manau mažai kas ginčysis, ypač šeimoms. Manai autobusų stotis, kuri tuoj bus nauja, tokia baisi dėl to, kad žmonės nieko nenori? Ne per daug emocijų?
            Yra krūva šalių, kur 300km traukinys nepalyginamai greičiau ir patogiau nei auto.


            Nauja stotis ir vis tiek ne hub'as. Panevėžy trys stotys: autobusų, senoji geležinkelio, naujoji geležinkelio (būsima). Apgailėtina.

            Comment


              Parašė ifl Rodyti pranešimą

              Yra krūva šalių, kur 300km traukinys nepalyginamai greičiau ir patogiau nei auto.


              Nauja stotis ir vis tiek ne hub'as. Panevėžy trys stotys: autobusų, senoji geležinkelio, naujoji geležinkelio (būsima). Apgailėtina.
              Pasaulyje daug ko yra... bet klausimas ar pas mus taip bus?
              Apgailėtina labiau bus jei sukišim kosminius pinigus, o patogesnio susisiekimo nebus. O tą mes puikiai mokame.

              Comment


                Turiu nuojauta, kad kazkada per paskiausius 15 metu lietuviu visuomeneje ivyko kazkoks tektoninis luzis. Kazkaip dingo visos ambicijos ir zmones prisiziurejo uzsienieciu ir perejo i toki super ultra racionaluma, gal net fanatiska atsarguma. Bet toki visiskai robotini, kaip budinga lietuviu visuomenei tik arba juoda arba balta. Is esmes tas racionalumas butu gerai, jei nebutu tradiciskai pereinama i fanatizma. Man atrodo tas ypac pasireiskia mazuose miestuose, kur visuomene dar labiau konservatyvi, yra daugiau tokio visokio socialinio spaudimo, zmones absoliuciai neturi kritinio mastymo, tai viskas niveliuojama pagal viena kurpali. Nera ir nereik, nekelk bangu!!!

                Speciau pries 15 metu Panevezys ne tik butu pasistates stoti centre, bet gal net ir koki tramvaju nusitieses uz paskutinius paskolintus pinigus, kurio gal jam ir net is tikruju nereikia. Juk racionaliai mastant tai zinoma, kad toks gelezinkelis potencialiai atnes labai didele nauda. Taip buvo visais laikais ir yra galybe pavyzdziu. O cia gaunasi kazkoks issvirkscias pasaulis. Racionalumas gaunasi issigimes. Labai keista.

                Isvaziavau is Lietuvos butent tokiu laiku, aisku daznai griztu darbo reikalais, bet kazkaip taip sutapo. Gal cia mano nuomone, bet atrodo va tokie vejai tvyro. Cia gal tas kazkiek budinga visoms Baltijos salims, mes kazkiek visi turim slavisko, gal net uralietisko, gal pietietisko kraujo, o is musu norejo taip greitai padaryti vokiecius. Bandom stengiames, bet va taip gaunasi kartais kazkaip belekaip.

                Nu ziuresim, bet tendencijos ne kokios. Gal ilgainiui zmones ateis i prota....

                Comment


                  Parašė ALV77 Rodyti pranešimą
                  Turiu nuojauta, kad kazkada per paskiausius 15 metu lietuviu visuomeneje ivyko kazkoks tektoninis luzis. Kazkaip dingo visos ambicijos ir zmones prisiziurejo uzsienieciu ir perejo i toki super ultra racionaluma, gal net fanatiska atsarguma. Bet toki visiskai robotini, kaip budinga lietuviu visuomenei tik arba juoda arba balta. Is esmes tas racionalumas butu gerai, jei nebutu tradiciskai pereinama i fanatizma. Man atrodo tas ypac pasireiskia mazuose miestuose, kur visuomene dar labiau konservatyvi, yra daugiau tokio visokio socialinio spaudimo, zmones absoliuciai neturi kritinio mastymo, tai viskas niveliuojama pagal viena kurpali. Nera ir nereik, nekelk bangu!!!

                  Speciau pries 15 metu Panevezys ne tik butu pasistates stoti centre, bet gal net ir koki tramvaju nusitieses uz paskutinius paskolintus pinigus, kurio gal jam ir net is tikruju nereikia. Juk racionaliai mastant tai zinoma, kad toks gelezinkelis potencialiai atnes labai didele nauda. Taip buvo visais laikais ir yra galybe pavyzdziu. O cia gaunasi kazkoks issvirkscias pasaulis. Racionalumas gaunasi issigimes. Labai keista.

                  Isvaziavau is Lietuvos butent tokiu laiku, aisku daznai griztu darbo reikalais, bet kazkaip taip sutapo. Gal cia mano nuomone, bet atrodo va tokie vejai tvyro. Cia gal tas kazkiek budinga visoms Baltijos salims, mes kazkiek visi turim slavisko, gal net uralietisko, gal pietietisko kraujo, o is musu norejo taip greitai padaryti vokiecius. Bandom stengiames, bet va taip gaunasi kartais kazkaip belekaip.

                  Nu ziuresim, bet tendencijos ne kokios. Gal ilgainiui zmones ateis i prota....
                  Tiesiog labai ilgą laiką nebuvo Lietuvoje investicijų į VT, žmonės atprato juo naudotis, privataus auto išlaikymas palygint labai pigus. VT tapo visiškai ne prioritetas, o kažkur eilės gale, kaip socialinė paslauga lengvatininkams. Tas traukinys per toli nuvažiavo, patys žmonės nori ir reikalauja ne kokybiško VT, o kokybiškų plačių gatvių ir parkavimo vietų. Net Vilniuj su tuo daug problemų, tai ko iš Panevėžio norėt

                  Comment


                    Parašė ALV77 Rodyti pranešimą
                    Turiu nuojauta, kad kazkada per paskiausius 15 metu lietuviu visuomeneje ivyko kazkoks tektoninis luzis. Kazkaip dingo visos ambicijos ir zmones prisiziurejo uzsienieciu ir perejo i toki super ultra racionaluma, gal net fanatiska atsarguma. Bet toki visiskai robotini, kaip budinga lietuviu visuomenei tik arba juoda arba balta. Is esmes tas racionalumas butu gerai, jei nebutu tradiciskai pereinama i fanatizma. Man atrodo tas ypac pasireiskia mazuose miestuose, kur visuomene dar labiau konservatyvi, yra daugiau tokio visokio socialinio spaudimo, zmones absoliuciai neturi kritinio mastymo, tai viskas niveliuojama pagal viena kurpali. Nera ir nereik, nekelk bangu!!!

                    Speciau pries 15 metu Panevezys ne tik butu pasistates stoti centre, bet gal net ir koki tramvaju nusitieses uz paskutinius paskolintus pinigus, kurio gal jam ir net is tikruju nereikia. Juk racionaliai mastant tai zinoma, kad toks gelezinkelis potencialiai atnes labai didele nauda. Taip buvo visais laikais ir yra galybe pavyzdziu. O cia gaunasi kazkoks issvirkscias pasaulis. Racionalumas gaunasi issigimes. Labai keista.

                    Isvaziavau is Lietuvos butent tokiu laiku, aisku daznai griztu darbo reikalais, bet kazkaip taip sutapo. Gal cia mano nuomone, bet atrodo va tokie vejai tvyro. Cia gal tas kazkiek budinga visoms Baltijos salims, mes kazkiek visi turim slavisko, gal net uralietisko, gal pietietisko kraujo, o is musu norejo taip greitai padaryti vokiecius. Bandom stengiames, bet va taip gaunasi kartais kazkaip belekaip.

                    Nu ziuresim, bet tendencijos ne kokios. Gal ilgainiui zmones ateis i prota....
                    Reiktų atkreipti dėmesį į tai, kas įvyko prieš 15 metų ir kaip tai pakeitė demografinę situaciją.

                    Prieš 15 metų kaip tik ir įvyko 2008 krizė, kurios metu Lietuvą paliko šimtai tūkstančių jaunų žmonių. Lietuvoje liko žmonės, turintys stabilias darbo vietas ir pajamas, tai yra vidutinio ir vyresnio amžiaus žmonės. Po 15 metų dalis tų žmonių pensijoje ir, kaip žinome, dauguma vyresnių žmonių nepasižymi noru naujovėms aka "Kam man tas geležinkelis, jei aš tuoj mirsiu, vaikeli?"

                    Lietuvos vidinė migracija irgi vyko iš miestų ir miestelių link Vilniaus ir Kauno, todėl dabar Vilnius ir Kaunas atrodo nepalyginamai modernesni nei prieš 20 metų, o kiti miestai ir miesteliai merdėja (Klaipėdą kažkiek gelbsti uostas ir pajūris).

                    Bandymai Lietuvą padaryti 5 regioninių centrų valstybe (iirc, toks buvo pasirinktas planas) yra beprasmiai, jei infrastruktūra bus vystoma taip Panevėžio atveju: nesant patogaus susisiekimo žmonės su šeimomis iš Vilniaus ir Kauno nesikels gyventi į Panevėžį, kad ir kiek pigesnis NT ten būtų.
                    Paskutinis taisė ifl; 2023.09.20, 11:06.

                    Comment


                      Parašė ifl Rodyti pranešimą
                      Bandymai Lietuvą padaryti 5 regioninių centrų valstybe (iirc, toks buvo pasirinktas planas) yra beprasmiai, jei infrastruktūra bus vystoma taip Panevėžio atveju: nesant patogaus susisiekimo žmonės su šeimomis iš Vilniaus ir Kauno nesikels gyventi į Panevėžy, kad ir kiek pigesnis NT ten būtų.
                      Būtent. Ir kaip jau daug kartų pastebėta šitam forume, toks projektas kaip Rail Baltica ir greitieji geležinkeliai puikiai veikia Europoj todėl, kad visa VT sistema yra puiki. Tau patogiausias variantas tampa geležinkelis, o ne mašina, nes yra daug priežasčių:
                      • Kad nuvažiuotum į stotį, sėdi į metro/tramvajų ir greitai pasieki geležinkelio stotį, nes į ją eina beveik visi maršrutai
                      • Su mašina iki stoties net nesvarstai važiuoti, nes į miesto centrą įvažiuoti kainuoja, parkingas labai brangus, o ir pačių parkingo vietų labai nedaug
                      • Greituoju traukiniu nuleki į kitą miestą
                      • Jame vėlgi tave pasitinka metro/tramvajus/you name it šalia geležinkelio stoties, kur tu jau važiuoji ten, kur tiksliai nori
                      Dabartinėj Lietuvoj Rail Baltica tikrai gali ir nebūti patogiausiu sprendimu. Kaip vilnietis, netrokštu beveik valandą trankytis su Škoda 7 ar 2 maršrutu iki stoties, važiuoti į Panevėžį per Kauną (dar garantuotai bus persėdimui nesuderinti maršrutai), o Panevėžy išlipti kažkur laukuose. Sėdi į mašiną, kuras pigus, parkingas pigus, įvažiavimas/išvažiavimas iš miesto - nemokamas.

                      Tai jau matau, kaip galų gale atidarys tą Rail Balticą. Keleivių bus mažai. Bilietų kainos dėl to brangs. Keleivių dar mažės. Tada mažins traukinių per dieną skaičių, ir t.t.t.t.t.. Ir tuo ir baigsis milijardinės investicijos.

                      Comment


                        Klausiau LRT vieno podkasto ir vienas miesto antropologas baltarusis įdomiai pastebėjo, kad Vilniuj labai didelė automobilių kultūra ta prasme, kad tam "tikram vyrui" būtina turėti gerą tačkę. Man atrodo tas tikrai tiesa. Dabar ypač populiarūs ir tie durnų durniausi vardiniai automobilių numeriai.

                        Kaip kontrastą tas antropologas pateikė Vokietiją, kur paplitęs ekoseksualumas. Sexy vyrai gali būti tie, kurie galvoja apie aplinkosaugą, važinėja dviračiu, nevalgo mėsos ir t.t.

                        Tai man atrodo, kad šitas kultūrinis fenomanas labai gerai paaiškina tą visą kilusią paniką dėl gatvių siaurinimo ir Benkunsko politiką. Liūdna liūdna

                        Comment


                          Parašė liootas Rodyti pranešimą

                          Kaip kontrastą tas antropologas pateikė Vokietiją, kur paplitęs ekoseksualumas. Sexy vyrai gali būti tie, kurie galvoja apie aplinkosaugą, važinėja dviračiu, nevalgo mėsos ir t.t.
                          Tai va. Dėl visko kaltos moterys. Cherchez la femme.

                          -

                          Comment


                            Parašė liootas Rodyti pranešimą
                            Klausiau LRT vieno podkasto ir vienas miesto antropologas baltarusis įdomiai pastebėjo, kad Vilniuj labai didelė automobilių kultūra ta prasme, kad tam "tikram vyrui" būtina turėti gerą tačkę. Man atrodo tas tikrai tiesa.
                            Bent jau savo aplinkoj ir pažįstamų tarpe to nepastebiu.

                            Comment


                              Labai priklauso kokiam burbule gyveni - tiek Vokietijoje, tiek Lietuvoje pakankamai daug "norinčių pasirodyti su gera tačke", kaip ir eko-hipsterių.

                              Parašė liootas Rodyti pranešimą
                              Klausiau LRT vieno podkasto ir vienas miesto antropologas baltarusis įdomiai pastebėjo, kad Vilniuj labai didelė automobilių kultūra ta prasme, kad tam "tikram vyrui" būtina turėti gerą tačkę. Man atrodo tas tikrai tiesa. Dabar ypač populiarūs ir tie durnų durniausi vardiniai automobilių numeriai.

                              Kaip kontrastą tas antropologas pateikė Vokietiją, kur paplitęs ekoseksualumas. Sexy vyrai gali būti tie, kurie galvoja apie aplinkosaugą, važinėja dviračiu, nevalgo mėsos ir t.t.

                              Comment


                                Parašė liootas Rodyti pranešimą
                                Klausiau LRT vieno podkasto ir vienas miesto antropologas baltarusis įdomiai pastebėjo, kad Vilniuj labai didelė automobilių kultūra ta prasme, kad tam "tikram vyrui" būtina turėti gerą tačkę. Man atrodo tas tikrai tiesa. Dabar ypač populiarūs ir tie durnų durniausi vardiniai automobilių numeriai.

                                Kaip kontrastą tas antropologas pateikė Vokietiją, kur paplitęs ekoseksualumas. Sexy vyrai gali būti tie, kurie galvoja apie aplinkosaugą, važinėja dviračiu, nevalgo mėsos ir t.t.

                                Tai man atrodo, kad šitas kultūrinis fenomanas labai gerai paaiškina tą visą kilusią paniką dėl gatvių siaurinimo ir Benkunsko politiką. Liūdna liūdna
                                Tikram vyrui būtina turėti ne tik tačkę, bet ir nuosavą būstą, galėti nueiti pavalgyti į restoraną ir išvažiuoti atostogų. O jei rimtai, nemanau, kad kur nors pasaulyje yra kitaip, visi nori gyventi patogiai ir kokybiškai. Kažin, ar tie prisibetonavę rankas gatvėje ekologai sulaukia daug moterų dėmesio pačioje Vokietijoje, greičiau čia jie taip išlieja pyktį dėl to, kad nesiseka kitose gyveno srityse, tiek su moterimis, tiek darbuose. Pažiūrėkite ir Lietuvoje, kas labiausiai ardosi prieš "automobilizaciją", visokie kriščiūnai, kurie neturi nei normalios karjeros ir gyvena pas mamą. Vokietijos ekologiškumą gerai parodo faktas, kad parlamentas, kurio daugumoje sėdi tie patys žalieji, nepritarė maksimalaus greičio limito nustatymo autostradose.
                                Paskutinis taisė Lettered; 2023.09.20, 11:49.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė liootas Rodyti pranešimą
                                  Klausiau LRT vieno podkasto ir vienas miesto antropologas baltarusis įdomiai pastebėjo, kad Vilniuj labai didelė automobilių kultūra ta prasme, kad tam "tikram vyrui" būtina turėti gerą tačkę. Man atrodo tas tikrai tiesa. Dabar ypač populiarūs ir tie durnų durniausi vardiniai automobilių numeriai.

                                  Kaip kontrastą tas antropologas pateikė Vokietiją, kur paplitęs ekoseksualumas. Sexy vyrai gali būti tie, kurie galvoja apie aplinkosaugą, važinėja dviračiu, nevalgo mėsos ir t.t.

                                  Tai man atrodo, kad šitas kultūrinis fenomanas labai gerai paaiškina tą visą kilusią paniką dėl gatvių siaurinimo ir Benkunsko politiką. Liūdna liūdna

                                  Visose slavų kultūrose tas pats, pats blogiausias pavyzdys yra Maskva, nors metro bene gražiausias pasaulyje, kuriame teko pabuvoti. Nesakau, kad liaudis nesinaudoja, bet požiūris iš važiuojančių auto, kad čia tie - "žemesnės klasės".
                                  Paskutinis taisė ifl; 2023.09.20, 13:44.

                                  Comment


                                    Prieś 15 metų Panevėžys nebūtų pasistatęs jokio tramvajaus, nes tuometinė valdžia buvo visiški obuoliai, kuriems niekas nerūpėjo. Buvo nemažai gatvių, kurias su mašina tiesiog reikdavo praskristi, paspirtuku daug šaligatvių ir gatvių iki šiol nėra pravažiuojami.

                                    Lietuvos problema yra ne ta, kad nėra ambicingų žmonių. Jų kaip tik yra daug. Problema yra idiotiška valdymo sistema, nėra jokios konkrečios vizijos, nėra jokio pastovumo, jokių ilgalaikių susitarimų. Kas 4 metus vis pasikeičia valdžios, kas 4 metus vis keičiasi prioritetai. Tai kaip gali valstybė turėti kažkokią viziją ir ambicijas, jeigu vienas pilietis 4-is metus gatves siaurina, naujas pilietis 4-is metus jas platina. Apie visokias reformas, įstatymus ir kitokius reikalus, kintančius kas metus, turbūt net neverta ir kalbėti.

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Tikram vyrui būtina turėti ne tik tačkę, bet ir nuosavą būstą, galėti nueiti pavalgyti į restoraną ir išvažiuoti atostogų. O jei rimtai, nemanau, kad kur nors pasaulyje yra kitaip, visi nori gyventi patogiai ir kokybiškai. Kažin, ar tie prisibetonavę rankas gatvėje ekologai sulaukia daug moterų dėmesio pačioje Vokietijoje, greičiau čia jie taip išlieja pyktį dėl to, kad nesiseka kitose gyveno srityse, tiek su moterimis, tiek darbuose. Pažiūrėkite ir Lietuvoje, kas labiausiai ardosi prieš "automobilizaciją", visokie kriščiūnai, kurie neturi nei normalios karjeros ir gyvena pas mamą. Vokietijos ekologiškumą gerai parodo faktas, kad parlamentas, kurio daugumoje sėdi tie patys žalieji, nepritarė maksimalaus greičio limito nustatymo autostradose.
                                      Yra nevykėliai nerdai, kurie gilinasi į dalykus, siūlo visokius sudėtingus (bent pertvarkų prasme), bet veikiančius sprendimus, kur net gyvenimo būdą ar požiūrį į keliavimą reikia kažkiek keisti, bet į juos niekas nekreipia dėmesio. Jie skaito visokias statistines analizes, mokslinius straipsnius ir knygas, žiūri nišinius Youtube kanalus apie dviračius, tramvajus, traukinius. Važinėja dviračiu, naudojasi VT kartu su bomžais ir pensininkais. Pinigų neturi, nes yra komunistai be verslumo gyslelės; per daug laiko švaisto visokiems dalykams, kurie jiems neatneša tiesioginės naudos (pelno, geresnės algos). Visiškai ne seksi. Į tokius net rimti dėdės ir tetos nekreipia dėmesio.

                                      Ir yra sėkmingi, progresyvūs čadai, kurie aiškiai kalba ir siūlo daugeliui suprantamus dalykus, kurie neveikia (kamščiai? Reikia platinti gatvę. Pėstieji stabdo eismą? Reik mygtuko. Gatvė su daug sankryžų viduryje miesto neveikia kaip aplinkkelis? Reik „žaliosios bangos“). Jei jie ką skaito, tai, geriausiu atveju, visokius straipsnius ir analizes apie automobilių eismo pralaidumo gerinimą, elektrobusų ekologinį/ekonominį pranašumą prieš iškastiniu kuru varomus autobusus. Youtubėj žiūri vidosus apie Haiperlūpą, elektromobilius ir autonominį vairavimą, kas yra fjūčia. Pinigų turi, nes nešvaisto laiko visokioms komuniaginėms idėjoms apie bendrą gerovę ar sveiką aplinką; žino, kaip kalti pinigą ir nekvaršina galvos, ar jų darbas/verslas kuria rojų žemėje; yra ekanomikos generatoriai, BVP auginimo pirmūnai. Tokie yra seksi ir jų nuomonė svari visomis prasmėmis.

                                      Comment


                                        Parašė liootas Rodyti pranešimą
                                        Kaip kontrastą tas antropologas pateikė Vokietiją, kur paplitęs ekoseksualumas. Sexy vyrai gali būti tie, kurie galvoja apie aplinkosaugą, važinėja dviračiu, nevalgo mėsos ir t.t.
                                        Kažkaip nepastebėjau, kad Vokietijoje pavyzdžiui reklamose naudotų „ekoseksualumą“. Skutimosi reklamose tie patys mačo kentai eina.

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Pažiūrėkite ir Lietuvoje, kas labiausiai ardosi prieš "automobilizaciją", visokie kriščiūnai, kurie neturi nei normalios karjeros ir gyvena pas mamą.
                                          Kiek žinau jaunystėje turėjo 3 mašinas ir buvo ar tik ne Civic klubo prezidentas? Vargu ar gyvena pas mamą augindamas sūnų. Siūlėsi dirbti VMS už mažesnę algą, tai vargu ir ar karjera labai prasta (IT srity?).
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X