Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilniaus ir Kauno savivaldybės toliau užsiima viešaisiais ryšiais, o kaimyninė Varšuva toliau žengia į priekį tvaraus transporto srityje.

    https://youtu.be/0Kn2tL51bBs?si=meGpEYLKven-sL00

    Comment


      Parašė transit Rodyti pranešimą
      Vilniaus ir Kauno savivaldybės toliau užsiima viešaisiais ryšiais, o kaimyninė Varšuva toliau žengia į priekį tvaraus transporto srityje.

      https://youtu.be/0Kn2tL51bBs?si=meGpEYLKven-sL00
      Varšuvą reikia pamiršti. Vilnius dabar lyginasi nebent su Kišiniovu ar Skopje. Gal kada nors imsime vytis Daugpilį ir Liepoją.

      Comment


        Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

        Tai viskas tvarkoje, tik būtų gerai ne iš savivaldybės biudžeto ypač kas susiję su Rytų Lietuva.
        O kodėl ne iš VMS biudžeto, jei kelias miesto ribose? Čia ir nutolusiems "Antakalnio" (seniunijos) "sodams" (suburbijai) aktualu.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Varšuvą reikia pamiršti. Vilnius dabar lyginasi nebent su Kišiniovu ar Skopje. Gal kada nors imsime vytis Daugpilį ir Liepoją.
          Kalbant apie Varšuvą, čia turbūt "tier 3" transporto sistema Europoje.
          Visas VT kokioj Kopenhagoje, Amsterdame ar Paryžiuje veikia ženkliai geriau nei Varšuvoje.

          Palyginimui:
          Visas Varšuvos metro yra apie 40 km.
          Tuo tarpu Paryžiaus metro dabar kasa papildomus 200 km, apart tuos 200+km kur jau turi.


          Varšuva turbūt "tier 3".
          Vilnius net nereitinguojamas.
          Kaip ir Kišiniovas (Chișinău).

          Comment


            Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

            Kalbant apie Varšuvą, čia turbūt "tier 3" transporto sistema Europoje.
            Visas VT kokioj Kopenhagoje, Amsterdame ar Paryžiuje veikia ženkliai geriau nei Varšuvoje.

            Palyginimui:
            Visas Varšuvos metro yra apie 40 km.
            Tuo tarpu Paryžiaus metro dabar kasa papildomus 200 km, apart tuos 200+km kur jau turi.


            Varšuva turbūt "tier 3".
            Vilnius net nereitinguojamas.
            Kaip ir Kišiniovas (Chișinău).
            Varšuvą lygini su Paryžium kuris 10 kartų didesnis. Kodėl?

            Comment


              Parašė deep'as Rodyti pranešimą

              Varšuvą lygini su Paryžium kuris 10 kartų didesnis. Kodėl?
              Ne 10x.
              3-4x



              Warsaw metropolitan area
              6,100.43 km2
              3,1 million people

              Paris metropolitan area
              18,941 km2
              13 million people

              Comment


                Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
                na ne visi kaimiečiai kuriems gyventi mieste yra dievo bausme už nuodėmes. dar priedo SPA ne tik Druskininkuose yra.
                Pagal savaitgalinius kamščius matosi gyventojų poreikiai. Ar reiktų marksistiškai paaiškinti kaip teisingai reikia gyventi, aptvert tvora ir neišleist? Ir visi žinotų už ką sėdi!

                Comment


                  Parašė transit Rodyti pranešimą
                  Vilniaus ir Kauno savivaldybės toliau užsiima viešaisiais ryšiais, o kaimyninė Varšuva toliau žengia į priekį tvaraus transporto srityje.

                  https://youtu.be/0Kn2tL51bBs?si=meGpEYLKven-sL00
                  Tas pats ir kelių srityje. Palyginkite LAKD ir lenkų Gddkia Facebook postus.
                  Lietuva tapo komunikacijos specialistų kraštu

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Nermenčinės plentas ar Trakų/Varėnos išvažiavimas nėra „greitkeliai mieste“.
                    Nėra, bet siūloma juos tokiais padaryti.

                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                    Reiktų paskaičiuot kiek per dieną atvažiuoja iš Širvintų/Ukmergės/Nemenčinės/Elektrėnų kasdien ir kiek yra atskrendančių į miestą klientų/lankytojų

                    Geležinkelis ar oro uostas irgi yra tokie patys įvažiavimai į miestą.
                    Reiktu paskaičiuoti kiek iš tu atvažiuojančių yra būtent svečiai o ne šiaip priemiesčių gyventojai kuriems reikėtu dar ir mokestį uždėti už atvykimą.
                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Net ir žiūrint iš tokios pusės, miestiečiams svarbu patogiau pabėgt iš miesto į sodybas, spa, tėviškes ir t.t.
                    Kaimiečio mentalitetas.
                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Geras susisiekimas šiaip labai svarbu miesto konkurencingumui ir ekonominei plėtrai.
                    Geras susisiekimas yra daromas skatinant VT ir tarpmiestines jungtis, o ne platinant gatves.
                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Pagal savaitgalinius kamščius matosi gyventojų poreikiai. Ar reiktų marksistiškai paaiškinti kaip teisingai reikia gyventi, aptvert tvora ir neišleist? Ir visi žinotų už ką sėdi!
                    Reikėtu netvarką ir taršą darančius už tai apmokestinti.

                    Comment


                      Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

                      Ne 10x.
                      3-4x



                      Warsaw metropolitan area
                      6,100.43 km2
                      3,1 million people

                      Paris metropolitan area
                      18,941 km2
                      13 million people
                      paryžiaus metro area neiįskaičiuoja tu priemiesčių kurie prieš 100 metų prisijungė į miestą ir net neatskirsi kad ten jau ne metro area. visas VT ten važiuoja.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                        Nėra, bet siūloma juos tokiais padaryti.
                        Miestas tik administraciškai Jei atrodo, kad rimtesnis kelias aukštųjų panerių sandėliuose ar Nemenčinės miškuose lasbai ardys urbanistinį audinį - siūlyčiau atsidaryti žemėlapį.

                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                        Reiktu paskaičiuoti kiek iš tu atvažiuojančių yra būtent svečiai o ne šiaip priemiesčių gyventojai kuriems reikėtu dar ir mokestį uždėti už atvykimą.
                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                        Kaimiečio mentalitetas.
                        Miestiečio mentalitetas nuo amžių amžinųjų važiuoti pailsėti savaitgaliui ar ilgesniam laikui į užmiestį. Ar Romos imperijos laikų patricijų, ar industrinės revoliucijos darbininkų.

                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                        Geras susisiekimas yra daromas skatinant VT ir tarpmiestines jungtis, o ne platinant gatves.
                        Reikia rūpintis ir viešu transportu, bet dar niekur pasaulyje VT neatstojo automobilinių išvažiavimų. Įskaitant vokietijas ir japonijas.

                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                        Reikėtu netvarką ir taršą darančius už tai apmokestinti.
                        Kuro akcizas yra. Reikia tik elektryčkoms sugalvoti apmokestinimą.

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Ne, metas jiems kraustytis į miestą.
                          Problema Lietuvoje yra ta, kad vykdoma intensyvi net ne centralizacija, o vilnelizacija. Todėl nori ne nori, o tenka į tą Vilnių trenktis ir ne visada VT gali pagelbėti. Kai pavyzdžiui dėl negalavimo tenka iš bet kur važiuoti į Vilnių, o dar tiksliau į Santariškes. Kadangi didžioji Lietuvos dalis į Vilnių įvažiuoja pro Panerių pusę, tai gaunasi važiavimas per visą miestą. Taigi arba VMS turi gerinti susisiekimą su Santariškėmis, arba iškelti klinikas iš Vilniaus. O kalbant apie traukinius, kadangi geriausiais su bet kuriuo tašku susisiekimas būtent iš Vilniaus (o atvirkščiai nebūtinai) tai iškėlus į kokį rajono centrą vilniečiai galės puikiai pasinaudoti jūsų pasiųlymu ir rinktis VT kelionėms pas gydytojus. Be to be gydymo, kas yra viena opiausių problemų, dar egzistuoja bankai kurie irgi didžiąja dalimi vilnelizavosi, o daugelio klausimų internetine bankininkystę neišspręsi (nuo generatoriaus pakeitimo iki paveldėjimo) ir t.t.

                          Comment


                            Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                            Problema Lietuvoje yra ta, kad vykdoma intensyvi net ne centralizacija, o vilnelizacija. Todėl nori ne nori, o tenka į tą Vilnių trenktis ir ne visada VT gali pagelbėti. Kai pavyzdžiui dėl negalavimo tenka iš bet kur važiuoti į Vilnių, o dar tiksliau į Santariškes. Kadangi didžioji Lietuvos dalis į Vilnių įvažiuoja pro Panerių pusę, tai gaunasi važiavimas per visą miestą. Taigi arba VMS turi gerinti susisiekimą su Santariškėmis, arba iškelti klinikas iš Vilniaus. O kalbant apie traukinius, kadangi geriausiais su bet kuriuo tašku susisiekimas būtent iš Vilniaus (o atvirkščiai nebūtinai) tai iškėlus į kokį rajono centrą vilniečiai galės puikiai pasinaudoti jūsų pasiųlymu ir rinktis VT kelionėms pas gydytojus. Be to be gydymo, kas yra viena opiausių problemų, dar egzistuoja bankai kurie irgi didžiąja dalimi vilnelizavosi, o daugelio klausimų internetine bankininkystę neišspręsi (nuo generatoriaus pakeitimo iki paveldėjimo) ir t.t.
                            Labai įdomi "Vilnelizacija", kai ir biudžeto lėšų ir ES projektų lėšų miestas gauna neproporcingai mažai.

                            Comment


                              Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                              Labai įdomi "Vilnelizacija", kai ir biudžeto lėšų ir ES projektų lėšų miestas gauna neproporcingai mažai.
                              nes "Vilnelizacija" ir "Kaunetizacija" yra natūralus procesas, o mirštančios provincijos palaikymas ne, o tas palaikymas reikalauja didelio pinigų kiekio oro šildymui.
                              Paskutinis taisė Stadionas; 2023.09.15, 09:58.

                              Comment


                                Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                                Problema Lietuvoje yra ta, kad vykdoma intensyvi net ne centralizacija, o vilnelizacija.
                                normalus procesas visame pasaulyje - maži kaimeliai ir vienkiemiai nyksta, dideli centrai didėja.

                                Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                                Kai pavyzdžiui dėl negalavimo tenka iš bet kur važiuoti į Vilnių, o dar tiksliau į Santariškes.
                                truputį perdėta - ne daug mažiau pacientų (83 tūkst. vs 103 tūkst.) iš regionų važiuoja būtent į Kauno klinikas, ne į Santariškes. Taip pat nereikėtų pamiršti ir Klaipėdos (26 tūkst).

                                Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                                Taigi arba VMS turi gerinti susisiekimą su Santariškėmis, arba iškelti klinikas iš Vilniaus.
                                Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                                Labai įdomi "Vilnelizacija", kai ir biudžeto lėšų ir ES projektų lėšų miestas gauna neproporcingai mažai.
                                Čia reikia nuspręsti ant kurios kėdės atsisėsti - arba Vilnius dabar gauna per daug lėšų (tada apie susisiekimo gerinimą su Santariškėmis bus galima pamiršti), arba, jeigu norima gerinti susisiekimą, reikia kaip tik Vilniui didinti lėšas, kad būtų galima pastatyti kad ir tą vakarinio aplinkelio tęsinį (Mokslininkų g.). Aš labiau linkęs prie antro varianto, nes kaip sako Riedutis, biudžeto lėšų Vilnius ir taip gauna neproporcingai mažai.

                                Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                                iškėlus į kokį rajono centrą vilniečiai galės puikiai pasinaudoti jūsų pasiųlymu ir rinktis VT kelionėms pas gydytojus.
                                Sėkmės su tokiom utopijom. Iš kur paimsit tiek kvalifikuotų gydytojų tame rajone, ar norite pasakyti, jie taip pat turės važinėti 40-50 km už miesto traukiniais, kad atidirbti savo pamainas (kartais dar naktines)? O greitosios irgi turės skubius ligonius vežti po valandą į regioną?
                                Žodžiu, nesąmonė, kaip ir fikcinės idėjos pastatyti bendrą Lietuvos oro uostą kur nors prie Elektrėnų (nes ko čia tiems vilniečiams turi būti patogu). Visame pasaulyje paslaugos taikosi prie žmonių koncentracijos, o ne priešingai.

                                Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                                dar egzistuoja bankai kurie irgi didžiąja dalimi vilnelizavosi,
                                Mama gyvena mažame miestelyje su 10k gyventojų, tai jokių problemų su bankais nepastebėta. Bet gal čia tik jai taip pasisekė.

                                Comment


                                  Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                                  Sėkmės su tokiom utopijom. Iš kur paimsit tiek kvalifikuotų gydytojų tame rajone, ar norite pasakyti, jie taip pat turės važinėti 40-50 km už miesto traukiniais, kad atidirbti savo pamainas (kartais dar naktines)? O greitosios irgi turės skubius ligonius vežti po valandą į regioną?
                                  O tai dabar iš kur Santariškėse tie gydytojai? O važinėti nenorės tai nieks netrukdo persikelti gyventi į tą rajoną. O iš provincijos greitosios po kiek laiko tuos ligonius vežioja dabar į Vilnių ir ką? Be to dar tenka per spūstis Vilniuje brautis, tai šiuo atveju netgi sutrumpėtų atvežimo laikas.

                                  Comment


                                    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                                    O tai dabar iš kur Santariškėse tie gydytojai? O važinėti nenorės tai nieks netrukdo persikelti gyventi į tą rajoną. O iš provincijos greitosios po kiek laiko tuos ligonius vežioja dabar į Vilnių ir ką? Be to dar tenka per spūstis Vilniuje brautis, tai šiuo atveju netgi sutrumpėtų atvežimo laikas.
                                    Kolegos deputatai, pas mus Lietuvoje trūksta gydytojų dėl mažų atlyginimų ir emigracijos. Ką darome?
                                    - Gal didiname atlyginimus?
                                    - Gal siūlome lengvatines paskolas?
                                    - Gal optimizuojame švietimo sistemą, kad atsirastų daugiau norinčių studijuoti?

                                    NE! Priverskime juos kasdien trenktis viešuoju į Elektrėnus! O nepatinka važinėti - tegul palieka savo draugus, gimines ir NT ir kraustosi į rajoną suviskam.

                                    Atsiprašau už sarkazmą, bet aš negaliu patikėti kad kažkas rimtu veidu gali siūlyti tokią nesąmonę.

                                    Comment


                                      Paryžiuje reiktų nepamiršti ir apie beveik 600km RER tinklo, kuris yra nuolatos plečiamas. Tai yra tiesiog greitesnis metro su didesniais traukiniais ir mažiau stotelių.
                                      Paskutinis taisė VLR; 2023.09.15, 12:59.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Miestas tik administraciškai Jei atrodo, kad rimtesnis kelias aukštųjų panerių sandėliuose ar Nemenčinės miškuose lasbai ardys urbanistinį audinį - siūlyčiau atsidaryti žemėlapį.





                                        Miestiečio mentalitetas nuo amžių amžinųjų važiuoti pailsėti savaitgaliui ar ilgesniam laikui į užmiestį. Ar Romos imperijos laikų patricijų, ar industrinės revoliucijos darbininkų.



                                        Reikia rūpintis ir viešu transportu, bet dar niekur pasaulyje VT neatstojo automobilinių išvažiavimų. Įskaitant vokietijas ir japonijas.



                                        Kuro akcizas yra. Reikia tik elektryčkoms sugalvoti apmokestinimą.
                                        O tuo keliu važiuoja kas, ne automobiliai į miestą?

                                        Industrinės revoliucijos darbininkai šiai buvo kaimeičiai suvažiavę į miestą nes maisto producija tapo efektyvesnė tai jie pradėjo ieškoti kito darbo.

                                        Japonijoje yra populiaru į užmiestį, prie jūros važiuoti būtent traukiniais, o ne automobiliais. Man regis esate ten gyvenęs jei gerai prisimenu, tai tikrai turėtumėte žinoti.

                                        Reikia tiesiog apmokestinti atvažiavimą į miestą, parkingą mieste (visur). Tiek daug kad padnegtų taršos žalos sudarytas išlaidas.

                                        Comment


                                          Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                                          NE! Priverskime juos kasdien trenktis viešuoju į Elektrėnus! O nepatinka važinėti - tegul palieka savo draugus, gimines ir NT ir kraustosi į rajoną suviskam.
                                          Tai mano pirmas komentaras ir buvo į parašymą jeigu tamstos žodžiais "tegul palieka savo draugus, gimines ir NT ir kraustosi į Vilnių suviskam". Tik kažkaip tam jūs nemačiau, kad reikštumėte pasipiktinimą. Tam, kad neišklystume iš temos, tai taip sutinku, kad toks iškėlimas yra utopija, todėl tokia pati utopija yra mąstyti apie transporto iš užmiesčio įvažiavimo į Vilnių apmokestinimą arba net uždraudimą. Aš tiesiog norėjau pasakyti, kad kadangi Lietuvos valdžios sprendimais vyksta intensyvi daugelio dalykų centralizacija į Vilnių, tai jo gyventojams teks susitaikyti su dideliu transporto srautu iš užmiesčio. Rajonams paprasčiau neapsimoka išlaikyti VT dėl tos pačios centralizacijos sukeltos migracijos (nors kai tenka rinktis ar emigruoti į Vilnių, ar į užsienį nusveria pastarasis, nes pervažiavimo kaštai vienodi, o pragyvenimo lygis vis dar skirtingas) gyventojų mažėjimo. Niekas į Vilnių šiaip sau kamštyje pastovėti nevažiuoja, visi važiuoja iš reikalo. O važiuoti VT, jau nekalbu apie gyvenvietes kurios yra toliau nuo kelis rajonus jungiančių magistralinių kelių ar Vilniaus mazgo geležinkelio, kai autobusas važiuoja tik 4 kartus per dieną paprasčiausiai ne tik nepatogu, bet kartais negali susiderinti su paskirtu laiku, kuris tebuvo likęs registruojantis kartais ir prieš pusmetį.
                                          Kad neliktų nesusipratimo, tai tik noriu pasakyti, jog ne esu šalininkas iškėlimų ir kieno nors naikinimų tame tarpe ir Vilniuje. Tiesiog norėjau pasakyti, kad kol Lietuvos valdžios požiūris toks, kad Vilnius turi aptarnauti visus Lietuvoje, todėl mąstyti apie visokius iš rajonų įvažiuojančiųjų į Vilnių ribojimus yra tokia pat utopija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X