Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
na ne visi kaimiečiai kuriems gyventi mieste yra dievo bausme už nuodėmes. dar priedo SPA ne tik Druskininkuose yra.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Geras susisiekimas šiaip labai svarbu miesto konkurencingumui ir ekonominei plėtrai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
taip aplinkkelių sistemos klausimas svarbus yra su to aš suktinukų pilnai nes aplinkkeliai ir gyvenimą gerina viduje miesto, svarbus tarkim būtų kelias dar A3 IR A1. bet Trakai ir Nemenčinė tiesiog kaimai (Trakai tarkim turistinis traukos centras bet ir tai važioja traukiniai) kur miestas jiems gerina gyvenimą savo sąskaita,.
O juolab A4 /A16 yra tiesiog apsuptas pramonės ir logistikos įmonėmis, dar greitai du megaterminalus įsūdys Lidlas ir Maxima. Judėjimas ten į abejas puses. Ir atkarpa iki Lentvario sankryžos ne kaži kokia ilga, 7 km viso labo. Iki sankryžos dabar srautai tokie kaip A1.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Prie ko čia kaimai? Nemenčinės pl. bene vienintėlis susisiekimas su Rytų Lietuva.
O juolab A4 /A16 yra tiesiog apsuptas pramonės ir logistikos įmonėmis, dar greitai du megaterminalus įsūdys Lidlas ir Maxima. Judėjimas ten į abejas puses. Ir atkarpa iki Lentvario sankryžos ne kaži kokia ilga, 7 km viso labo. Iki sankryžos dabar srautai tokie kaip A1.Paskutinis taisė Stadionas; 2023.09.13, 17:40.
- 4 patinka
Comment
-
Vilniaus ir Kauno savivaldybės toliau užsiima viešaisiais ryšiais, o kaimyninė Varšuva toliau žengia į priekį tvaraus transporto srityje.
https://youtu.be/0Kn2tL51bBs?si=meGpEYLKven-sL00
- 5 patinka
Comment
-
Parašė transit Rodyti pranešimąVilniaus ir Kauno savivaldybės toliau užsiima viešaisiais ryšiais, o kaimyninė Varšuva toliau žengia į priekį tvaraus transporto srityje.
https://youtu.be/0Kn2tL51bBs?si=meGpEYLKven-sL00
- 16 patinka
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
Tai viskas tvarkoje, tik būtų gerai ne iš savivaldybės biudžeto ypač kas susiję su Rytų Lietuva.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąVaršuvą reikia pamiršti. Vilnius dabar lyginasi nebent su Kišiniovu ar Skopje. Gal kada nors imsime vytis Daugpilį ir Liepoją.
Visas VT kokioj Kopenhagoje, Amsterdame ar Paryžiuje veikia ženkliai geriau nei Varšuvoje.
Palyginimui:
Visas Varšuvos metro yra apie 40 km.
Tuo tarpu Paryžiaus metro dabar kasa papildomus 200 km, apart tuos 200+km kur jau turi.
Varšuva turbūt "tier 3".
Vilnius net nereitinguojamas.
Kaip ir Kišiniovas (Chișinău).
Comment
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
Kalbant apie Varšuvą, čia turbūt "tier 3" transporto sistema Europoje.
Visas VT kokioj Kopenhagoje, Amsterdame ar Paryžiuje veikia ženkliai geriau nei Varšuvoje.
Palyginimui:
Visas Varšuvos metro yra apie 40 km.
Tuo tarpu Paryžiaus metro dabar kasa papildomus 200 km, apart tuos 200+km kur jau turi.
Varšuva turbūt "tier 3".
Vilnius net nereitinguojamas.
Kaip ir Kišiniovas (Chișinău).
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimą
Varšuvą lygini su Paryžium kuris 10 kartų didesnis. Kodėl?
3-4x
Warsaw metropolitan area
6,100.43 km2
3,1 million people
Paris metropolitan area
18,941 km2
13 million people
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimąna ne visi kaimiečiai kuriems gyventi mieste yra dievo bausme už nuodėmes. dar priedo SPA ne tik Druskininkuose yra.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė transit Rodyti pranešimąVilniaus ir Kauno savivaldybės toliau užsiima viešaisiais ryšiais, o kaimyninė Varšuva toliau žengia į priekį tvaraus transporto srityje.
https://youtu.be/0Kn2tL51bBs?si=meGpEYLKven-sL00
Lietuva tapo komunikacijos specialistų kraštu
- 5 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nermenčinės plentas ar Trakų/Varėnos išvažiavimas nėra „greitkeliai mieste“.
Parašė mantasm Rodyti pranešimąReiktų paskaičiuot kiek per dieną atvažiuoja iš Širvintų/Ukmergės/Nemenčinės/Elektrėnų kasdien ir kiek yra atskrendančių į miestą klientų/lankytojų
Geležinkelis ar oro uostas irgi yra tokie patys įvažiavimai į miestą.
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Net ir žiūrint iš tokios pusės, miestiečiams svarbu patogiau pabėgt iš miesto į sodybas, spa, tėviškes ir t.t.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Geras susisiekimas šiaip labai svarbu miesto konkurencingumui ir ekonominei plėtrai.
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pagal savaitgalinius kamščius matosi gyventojų poreikiai. Ar reiktų marksistiškai paaiškinti kaip teisingai reikia gyventi, aptvert tvora ir neišleist? Ir visi žinotų už ką sėdi!
- 5 patinka
Comment
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
Ne 10x.
3-4x
Warsaw metropolitan area
6,100.43 km2
3,1 million people
Paris metropolitan area
18,941 km2
13 million people
- 6 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNėra, bet siūloma juos tokiais padaryti.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąReiktu paskaičiuoti kiek iš tu atvažiuojančių yra būtent svečiai o ne šiaip priemiesčių gyventojai kuriems reikėtu dar ir mokestį uždėti už atvykimą.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKaimiečio mentalitetas.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąGeras susisiekimas yra daromas skatinant VT ir tarpmiestines jungtis, o ne platinant gatves.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąReikėtu netvarką ir taršą darančius už tai apmokestinti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ne, metas jiems kraustytis į miestą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Problema Lietuvoje yra ta, kad vykdoma intensyvi net ne centralizacija, o vilnelizacija. Todėl nori ne nori, o tenka į tą Vilnių trenktis ir ne visada VT gali pagelbėti. Kai pavyzdžiui dėl negalavimo tenka iš bet kur važiuoti į Vilnių, o dar tiksliau į Santariškes. Kadangi didžioji Lietuvos dalis į Vilnių įvažiuoja pro Panerių pusę, tai gaunasi važiavimas per visą miestą. Taigi arba VMS turi gerinti susisiekimą su Santariškėmis, arba iškelti klinikas iš Vilniaus. O kalbant apie traukinius, kadangi geriausiais su bet kuriuo tašku susisiekimas būtent iš Vilniaus (o atvirkščiai nebūtinai) tai iškėlus į kokį rajono centrą vilniečiai galės puikiai pasinaudoti jūsų pasiųlymu ir rinktis VT kelionėms pas gydytojus. Be to be gydymo, kas yra viena opiausių problemų, dar egzistuoja bankai kurie irgi didžiąja dalimi vilnelizavosi, o daugelio klausimų internetine bankininkystę neišspręsi (nuo generatoriaus pakeitimo iki paveldėjimo) ir t.t.
- 11 patinka
Comment
Comment