Kas bus visuomeniškas ir surasys skundą dėl vertikalių kliūčių nesilaikymo statybos inspekcijai? Yra jau praktika Šiauliuose, Andrius Gedminas pramušė reikalus
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Vilniuje bandžiau dėl nuolydžių suformuoti praktiką blokuojant / koreguojant 3 projektus, tai inspekcijos ir administracinių ginčų komisijos buvau pasiųstas velniop.Geriausia, klausti žmogaus, nurodyto citatoje. Įdomu tai, kad pvz. čia ties kortais montuoja atitvarus, bet jau senus sumontuotus Gariūnų g./A1 dobile su intensyviu fūrų eismu atitvarus visus išpjovė. Ties Kirtimų/Lentvario g. vienas iš keturių tik nupjautas.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąinspekcijos ir administracinių ginčų komisijos buvau pasiųstas velniop.
Comment
-
Iš inspekcijos nepamenu. Narbuto jau buvo suprojektuotas, Oslo pritarta PP, Žaliųjų Ežerų g. nepamenu. O ginčų komisija nepriėmė, nes blogai užpildžiau prašymą. Spėju, kai nenori priimti, tai advokato jau reiktų.
Kaip bebūtų, išskaičiau, kad pvz. inpekcija galėtų panaikinti jau jų pačių išduotą statybos leidimą, jei kažkas negerai.Paskutinis taisė dondc; 2023.09.02, 19:04.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
dondc Tai mašinėlei net teisių nereikia
Parašė 1252 Rodyti pranešimą
Pas mus nepravažiuotų pro daugelį takų dėl tokio pločio. Ir ne tik, kur dviračių takas būna <1 m ar <1 m juostomis, bet ir dėl tokių vietų:
Be to, negalėtų daugelyje vietų kirsti gatvės (pvz., perėjose be dviračių pervažų greta), nebent išliptum iš mašinėlės ir stumtumeis.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 1 patinka
Comment
-
Parašė _JJ_ Rodyti pranešimąDar įdomu kaip parkingo vietas skaičiuoja: Automobilių parkavimo vietų skaičius – 81 vnt. (požeminis parkavimas. Viso suprojektuota – 170 automobilių stovėjimo vietų. Lvivo 38 suprojektuota 81 vnt. – požeminėje stovėjimo aikštelėje ir 1 vt.- antžeminėje aikštelėje. Likusias 88 parkavimo vietas numatoma įrengti Lvivo 59 projektuojamame požeminiame parkinge. Abu projektai priklauso tam pačiam vystytojui)
- 2 patinka
Comment
-
Tikrai taip ir, be ilgo stovėjimo, dar yra ir parkavimo problema. Pats dirbu Konstitucijos prospekte - mūsų ofise parkavimas yra mokamas, tai pora kolegų, kurie ir taip atvažiuoja tik porą kartų į savaitę, iki šiol parkuodavosi ‘smėlio dėžėje’ Šnipiškėse (kažkoks laukas kuriame netikrina, nežinau, kuris tiksliai). Šios savaitės pradžioje, sakė, kad ‘smėlio dėžę’ aptvėrė, tai vienas iš jų sakė į ofisą nebevažinės, kitas vakar važiavo autobusu. Sakė autobusas vėlavo, užsupo vos ne iki vėmimo ir viduje labai dvokė rūkalais, nekalbant jau apie laiką važiavimo, tad irgi greičiausiai daugiau nebevažiuos. Mano kolegos gali dirbti iš namų, yra ir tokių pozicijų, kur žmonės dirbti iš namų negali aišku. Jų gyvenimo kokybė yra apgailėtina dėl šito apsileidimo.
Nenuostabu, kad tiek daug žmonių Vilniuje spaudoje ir privačiai vis kalba, kaip jie nori važiuoti iš mieso gyventi į kaimą. Jie tiesiog nėra matę, kas yra tikras miestas su tikru transportu, tikru centru ir tikru CBD, bei gyvenimo kokybė jame. Lyginti šitą apleistą mikrorajonų kratinį ir gyvenimą jo pakraščiuose su kaimu, tuo tarpu, yra visai racionalu. Aš pats, turbūt, rinkčiausi kaimą.
Be rimtų investicijų į transportą, Vilniaus CBD yra visiškas fake’as. Būtų kur kas racionaliau paskleisti tuos ofisų pastatus po visą miestą vietoje jų koncentravimo taip bent jau sukuriant mišrios paskirties, gyvus rajonus. Ofisai yra tokios vietos, kur daugybė žmonių atvažiuoja ir išvažiuoja vienu metu. Jų koncentravimo tikslas ir yra tas, kad toks koncentravimas sukuria pateisinimą labai rimtų transporto linijų ir mazgų statybai, aplink kurias po to gali vystytis miestas.Paskutinis taisė VLR; 2023.09.08, 08:28.
- 15 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Dar po keliu ofisu Konstitucijos prospektas jau niekur nebevaziuos nei ryte nei vakare. Dabar tenka pastovet kartais po 20-30 min jame, po kokiu 5 metu manau laikas pailges iki 1.5 valandos ji pravaziuoti.
- 14 patinka
Comment
-
Na teisybes delei as irgi dirbu Konstitucijos pr, atvaziuoju i darba kartais po 9, kartais isvis po 11 ar net 12 val. Tuomet jokiu kamsciu nera. Isvaziuoti is darbo geriausiai arba iki 16.30 arba jau po 18.30, tuomet irgi jokiu kamsciu nebuna ten pravaziuoti bent per Lvivo.
Vakar buvo atsirades kažkoks stebuklingas kamstis Narbuto prospekte iki pat Panoramos, teko apsisukti ir vaziuoti per Ozo g. i Pilaites puse. Siaip jei kazkiek galva ijungt ir turet laisvesni grafika yra galimybe kamsciu isvengti. Link ziemos bus viskas blogiau.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąužsupo vos ne iki vėmimo
- 12 patinka
Comment
-
Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą
Jėzus Maria, vargšelis. Visiškai suprantu, aš kai su trūliku važiuoju visada atsijungiu nes kai akseleruoja nuo stotelės neatlaikau g-force.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąNa teisybes delei as irgi dirbu Konstitucijos pr, atvaziuoju i darba kartais po 9, kartais isvis po 11 ar net 12 val. Tuomet jokiu kamsciu nera. Isvaziuoti is darbo geriausiai arba iki 16.30 arba jau po 18.30, tuomet irgi jokiu kamsciu nebuna ten pravaziuoti bent per Lvivo.
Vakar buvo atsirades kažkoks stebuklingas kamstis Narbuto prospekte iki pat Panoramos, teko apsisukti ir vaziuoti per Ozo g. i Pilaites puse. Siaip jei kazkiek galva ijungt ir turet laisvesni grafika yra galimybe kamsciu isvengti. Link ziemos bus viskas blogiau.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą[...]Be rimtų investicijų į transportą, Vilniaus CBD yra visiškas fake’as. Būtų kur kas racionaliau paskleisti tuos ofisų pastatus po visą miestą vietoje jų koncentravimo taip bent jau sukuriant mišrios paskirties, gyvus rajonus. Ofisai yra tokios vietos, kur daugybė žmonių atvažiuoja ir išvažiuoja vienu metu. Jų koncentravimo tikslas ir yra tas, kad toks koncentravimas sukuria pateisinimą labai rimtų transporto linijų ir mazgų statybai, aplink kurias po to gali vystytis miestas.
Kaip konkrečiai tą spręsti galima?
Jiegu tramvajum, tai kokiom gatvėm jis eitų?
Jeigu kitu VT, tai kas ir kaip?
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Apie kamščius lyg nieko ir neminėjau - taip, jų galima išvengti pasirenkant laiką. Tačiau važinėjimas į tokį rajoną su automobiliu visada bus tik išrinktųjų dalykas arba įmanomas tik tada, kai tas rajonas nefunkcionuoja pagal savo paskirtį ir didelė dalis ofisų yra pustuščiai, nes žmonės pasilieka namie (kaip yra dabar). Užpildžius tuos ofisus kas dieną, parkinguose tilptų tik labai maža dalis ten dirbančių žmonių, o gatvės užsikištų kur kas labiau.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
Labai geras komentaras.
Kaip konkrečiai tą spręsti galima?
Jiegu tramvajum, tai kokiom gatvėm jis eitų?
Jeigu kitu VT, tai kas ir kaip?
Mano nuomone reiktų darytų taip:
- Nuspręsti, kokio VT standarto norime mieste. Tam reikia rimtų konsultantų, o ne tų klounų, kurie darė paskutinę Vilniaus VT studiją. Standarte turi būti numatytos gairės viskam, tiek pirmumo teisei, tiek stotelių dizainui, tiek, aišku, transporto tipui. Praktiškai visi ES miestai jau turi kažkokią kamieninio transporto bazę (traukiniai ir tramvajai) ir ją tiesiog ją plečia lėtai keldami standartus. Vilniuje to nėra, tad reikia būti kūrybingiems.
- Nuspręsti kur bus centrinis transporto mazgas ir jam skirti atitinkamą plotą mieste. Geros VT sistemos centruojasi mazguose, Vilniaus makeshift centrinis transporto mazgas yra prie Žaliojo tilto - reikia numatyti vietos tikrajam, nes šis yra pasityčiojimas.
- Siekti nacionalinio susitarimo su nacionaline valdžia, nes ji turėtų tokio projekto dalį finansuoti, taip pat ir padėti rasti/skirti ES lėšų.
Greičiausiai toks Vilniaus standartas būtų tiesiog eilinė Light Rail sistema su vietiniu prieskoniu. Dėl centrinio transporto mazgo - kadangi Vilniaus geležinkelio ir autobusų stotys yra pietiniame miesto krašte, formuoti centrinio mazgo ten nereiktų, jis turi būti arčiau populiacijos centro, ne per toliausiai nuo dabartinio, greičiausiai ten perkeliant ir autobusų stotį (kaip buvo padaryta Bratislavoje). Laisvos vietos, aišku, ten daug nėra dėl VMS visišku kaušų ir asilų trumparegiškumo ir analfabetizmo, tad vėl reiktų būti kūrybingiems. Reiktų ir tunelių, bet tam Vilnius pinigų turi (žr. kokį Belgradą, kuris su tokiu pat biudžetu stato virš 40 km. metro tunelių, yra ir kitų pavyzdžių).
Dabartinė chebra labai ilgai ir šlykščiai priešintųsi tam, rėktų, kad 'čia per brangu' ir meluotų, kad 'autobusas irgi tą patį gali'. Bet, kryptingai dirbant ir žinant tikslą, manau galėtume pradėti statyti linijas ir mazgą sąlyginai greitai.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Dabartinė chebra labai ilgai ir šlykščiai priešintųsi tam, rėktų, kad 'čia per brangu' ir meluotų, kad 'autobusas irgi tą patį gali'. Bet, kryptingai dirbant ir žinant tikslą, manau galėtume pradėti statyti linijas ir mazgą sąlyginai greitai.
Geras komentaras, aš dar nepamirščiau paminėti, kad "mums reikia bent milijono gyventojų mieste", "tai niekada neatsipirks" ir, kad "travmajus tai juk tas pats trūlikas tik ant bėgių" valdžios argumentus..
Manau, kad Vilniuj (o ir Lietuvai bendrai paėmus) pastaruoju metu labai trūksta gero lyderio su šiuolaikiška miesto vizija ne vienai kadencijai kaip čia atsikankint, bet kelioms ateities kartoms. Latviai ir Estai gali, kodėl mes negalim?
- 6 patinka
Comment
-
Pavyzdys iš Lund, Švedijos.
5,5 km linija, su žemės išsipirkimais, įrangos įsigyjimu, kelio dangos keitimu ir reliefo performavimu, linijos elektrifikacija ir statybom, tramvajais, tramvajų garažais ir t.t. kainavo apie 80-90 milijonų eurų.
5,5 km yra maždaug nuo geležinkelio stoties iki Swedbank Konstitucijos prospekte iki Akropolio (pėsčiomis).Paskutinis taisė T-K-K; 2023.09.13, 18:58.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąMano nuomone reiktų darytų taip:
- Nuspręsti, kokio VT standarto norime mieste. Tam reikia rimtų konsultantų, o ne tų klounų, kurie darė paskutinę Vilniaus VT studiją. Standarte turi būti numatytos gairės viskam, tiek pirmumo teisei, tiek stotelių dizainui, tiek, aišku, transporto tipui. Praktiškai visi ES miestai jau turi kažkokią kamieninio transporto bazę (traukiniai ir tramvajai) ir ją tiesiog ją plečia lėtai keldami standartus. Vilniuje to nėra, tad reikia būti kūrybingiems.
- Nuspręsti kur bus centrinis transporto mazgas ir jam skirti atitinkamą plotą mieste. Geros VT sistemos centruojasi mazguose, Vilniaus makeshift centrinis transporto mazgas yra prie Žaliojo tilto - reikia numatyti vietos tikrajam, nes šis yra pasityčiojimas.
- Siekti nacionalinio susitarimo su nacionaline valdžia, nes ji turėtų tokio projekto dalį finansuoti, taip pat ir padėti rasti/skirti ES lėšų.
Greičiausiai toks Vilniaus standartas būtų tiesiog eilinė Light Rail sistema su vietiniu prieskoniu. Dėl centrinio transporto mazgo - kadangi Vilniaus geležinkelio ir autobusų stotys yra pietiniame miesto krašte, formuoti centrinio mazgo ten nereiktų, jis turi būti arčiau populiacijos centro, ne per toliausiai nuo dabartinio, greičiausiai ten perkeliant ir autobusų stotį (kaip buvo padaryta Bratislavoje). Laisvos vietos, aišku, ten daug nėra dėl VMS visišku kaušų ir asilų trumparegiškumo ir analfabetizmo, tad vėl reiktų būti kūrybingiems. Reiktų ir tunelių, bet tam Vilnius pinigų turi (žr. kokį Belgradą, kuris su tokiu pat biudžetu stato virš 40 km. metro tunelių, yra ir kitų pavyzdžių).
Dabartinė chebra labai ilgai ir šlykščiai priešintųsi tam, rėktų, kad 'čia per brangu' ir meluotų, kad 'autobusas irgi tą patį gali'. Bet, kryptingai dirbant ir žinant tikslą, manau galėtume pradėti statyti linijas ir mazgą sąlyginai greitai.
Tu dirbi ar esi dirbęs su kokio nors miesto VT ar miesto planavimu ar iš kur taip sklandžiai išdėstyti gali?
Parašė VLR Rodyti pranešimąReiktų ir tunelių, bet tam Vilnius pinigų turi (žr. kokį Belgradą, kuris su tokiu pat biudžetu stato virš 40 km. metro tunelių, yra ir kitų pavyzdžių).
Edit:
Nu neblogai.
https://en.wikipedia.org/wiki/Belgrade_Metro
- 2 patinka
Comment
Comment