Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Žiūrint koks verslas, į ką nutaikytas ir kiek ta pėsčiųjų gatvė tinkamoje vietoje. Jei pėsčiųjų gatvė atsiranda senamiestyje - bus geriau. Jei pėsčiųjų gatvė atsiranda kvartalo centre - einamųjų reikalų parduotuvėms ir kabakui bus gerai, kitoms įstaigoms gal ir nelabai. Jei pėsčiųjų gatvė atsiras užmiestyje tarp statybinių prekių parduotuvių - verslui bus nuostolis.
    Kad šiuo atveju buvo kabama apie miesto centrą - naujamiesčio gatvę. O šiaip tai jei neturi ką veikti gali pastebėti Depo parduotuvę ukmergės gatvėje. Pėsčiomis ten ateina daugiau nei automobiliais atvažiuoja, net ir esant visiškai automobilizmo infrastruktūrai toje vietoje. Tai statybinių prekių parduotuvėms manau nuostolio didelio nebus.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Kad šiuo atveju buvo kabama apie miesto centrą - naujamiesčio gatvę. O šiaip tai jei neturi ką veikti gali pastebėti Depo parduotuvę ukmergės gatvėje. Pėsčiomis ten ateina daugiau nei automobiliais atvažiuoja, net ir esant visiškai automobilizmo infrastruktūrai toje vietoje. Tai statybinių prekių parduotuvėms manau nuostolio didelio nebus.
      Truputi skiriasi senamiestis ir naujamiestis savo pobūdžiu. Sakyti kitaip yra tiesiog realybės ignoravimas.

      Gal vietiniai ateina į Depo ledų nusipirkt, kad nereiktų eit toliau iki kitų parduotuvių. Nors kiek teko lankytis būtent tam Depo - nepastebėjau, kad dauguma ateitų pėsčiomis. Bet paskaičiavus apyvarta manau vaizdelis būtų kitoks. Be to, Ukmergės Depo nėra užmiestis. Užmiestis būtų Gariūnų Depo. Nors ir ten žinau kas pėsčiom ateina iš Karoliniškių apsipirkti.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Truputi skiriasi senamiestis ir naujamiestis savo pobūdžiu. Sakyti kitaip yra tiesiog realybės ignoravimas.

        Gal vietiniai ateina į Depo ledų nusipirkt, kad nereiktų eit toliau iki kitų parduotuvių. Nors kiek teko lankytis būtent tam Depo - nepastebėjau, kad dauguma ateitų pėsčiomis. Bet paskaičiavus apyvarta manau vaizdelis būtų kitoks. Be to, Ukmergės Depo nėra užmiestis. Užmiestis būtų Gariūnų Depo. Nors ir ten žinau kas pėsčiom ateina iš Karoliniškių apsipirkti.
        Kitoks, bet taip pat tinkamas pėsčiųjų alėjoms ir nėra kažkokia priemiesčio gatvelė kaip tu nupiešei.

        Ko nusipirkti eina tikrai nestebėjau, tiesiog netoli gyvenant dažnai tenka matyti srautus ten einančių. Kaip gariūnu depe yra nežinau.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Kitoks, bet taip pat tinkamas pėsčiųjų alėjoms ir nėra kažkokia priemiesčio gatvelė kaip tu nupiešei.

          Ko nusipirkti eina tikrai nestebėjau, tiesiog netoli gyvenant dažnai tenka matyti srautus ten einančių. Kaip gariūnu depe yra nežinau.
          Pėsčiųjų alėjos verslui naudingos dviem atvejais. Arba žmonės ateina pasižmonėti (= senamiestis), arba atsiranda pėsčiųjų srautas iš rimtesnio VT taško namo per pėsčiųjų alėją. Kai vietoj užlėkimo su mašina į lidlą su dideliu parkingu užeinama į mažą parduotuvę iš tramvajaus pakeliui namo. Algirdo gatvė neatitinka nei vieno, nei kito.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Pėsčiųjų alėjos verslui naudingos dviem atvejais. Arba žmonės ateina pasižmonėti (= senamiestis), arba atsiranda pėsčiųjų srautas iš rimtesnio VT taško namo per pėsčiųjų alėją. Kai vietoj užlėkimo su mašina į lidlą su dideliu parkingu užeinama į mažą parduotuvę iš tramvajaus pakeliui namo. Algirdo gatvė neatitinka nei vieno, nei kito.
            Pasižmonėti žmonės ateina ne vien į dusinančią mišrainę (senamiestis).

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Pasižmonėti žmonės ateina ne vien į dusinančią mišrainę (senamiestis).
              Kiek žmonių eina pasižmonėt į Algirdo gatvę? Apart pavienių egzotikos mėgėjų. Nors ir egzotikos mėgėjai vargu ar eina į tokias vietas reguliariai. Asmeniškai esu ėjęs pasižmonėt ir į perkūnkaimį. Bet vieno karto užteko, susipažinau su rajono aura ir antrą kartą nueisiu gal po dešimtmečio.

              Tose apylinkėse esu praleidęs nemažai laiko ir pasižmonėjimas kažkaip natūraliai gravituodavo link laiptų į senamiestį ir tolyn. Net ir prieš visas rekonstrukcijas. O Algirdo gatvė tokia iš niekur į niekur. Kvartalo promenadai ten labiau tiktų ta maža promenada Vivulskio gatvės gale kur remiasi į Mindaugo gatvę. Tik reiktų parkingą prie Snoro iškraustyti ir ir prailginti pėsčiųjų dalį.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Kiek žmonių eina pasižmonėt į Algirdo gatvę? Apart pavienių egzotikos mėgėjų. Nors ir egzotikos mėgėjai vargu ar eina į tokias vietas reguliariai. Asmeniškai esu ėjęs pasižmonėt ir į perkūnkaimį. Bet vieno karto užteko, susipažinau su rajono aura ir antrą kartą nueisiu gal po dešimtmečio.
                Jei būtų pėsčiųjų alėja - ateitų daugiau.

                Neisjaudint, niekas perkūnkiemi po 10mečio nepasikeis, na nebent priversiu nebestatyti automobilių kai kuriuose vietose. Bet vis atsiranda naujų

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                  Jei būtų pėsčiųjų alėja - ateitų daugiau.
                  Ar tikrai? Kodėl ateitų į Algirdo gatvę, o ne leistųsi laiptais žemyn ir pėdintų į senamiestį? Padarom visą miestą pėsčiųjų zona ir atsiras daugiau pėsčiųjų? Dar suprasčiau jei kalbėtume apie Mindaugo gatvę. Bet Algirdo gatvėje nelabai yra į ką paspoksot. Per mažai išskirtinių vaizdų ir per daug nuobodžių sovietinių daugiabučių. Bendrabutis dar savotiško šarmo įneša. Kažkaip visada einant ta kryptimi net nekyla klausimas ką rinktis - ar Mindaug, ar Algirdo gatvę.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Ar tikrai? Kodėl ateitų į Algirdo gatvę, o ne leistųsi laiptais žemyn ir pėdintų į senamiestį? Padarom visą miestą pėsčiųjų zona ir atsiras daugiau pėsčiųjų? Dar suprasčiau jei kalbėtume apie Mindaugo gatvę. Bet Algirdo gatvėje nelabai yra į ką paspoksot. Per mažai išskirtinių vaizdų ir per daug nuobodžių sovietinių daugiabučių. Bendrabutis dar savotiško šarmo įneša. Kažkaip visada einant ta kryptimi net nekyla klausimas ką rinktis - ar Mindaug, ar Algirdo gatvę.
                    Todėl, kad pėsčiųjų alėja. Tai, kad nėra automobilių, jau savaime traukia pėsčiuosius.

                    Comment


                      Kažkodėl Ševčenkos g. pėsčiųjų nepadaugėjo, norsbir kaip ją stengėsi humanizuoti. Gal ne sezonas?
                      Paskutinis taisė ejs-ejs; 2023.06.09, 20:06.

                      Comment


                        Eismo ribojimai sostinės Senamiestyje paskatino diskusiją: gal laikas atsisakyti automobilių judėjimo?
                        Senamiestis – tik pėsčiųjų zona?

                        Vilnietis Jaunius LRT.lt pasakojo, kad pirmadienio vakarą išėjo pasivaikščioti ir maloniai nustebo, koks ramus buvo Senamiestis.

                        „Jis niekada neatrodė taip dieviškai! Visa architektūra ir paveldas – kaip ant delno. Girdėjau praeivių batų kaukšėjimą į grindinį. Galvoju, kas čia ne taip – ogi nėra automobilių“, – sakė pašnekovas.

                        Anot jo, gyventoją mieste užkalbino praeiviai – jauna šeima su vežimėliu – ir klustelėjo, ar ne fantastiška, kad nėra automobilių, kodėl taip negalėtų būti kasdien.

                        „Iš tikro – kodėl mes leidžiame savo Senamiestį prikimšti automobilių, kodėl kvėpuojame jų išmetamosiomis dujomis? Gal metas išdrįsti ir atsiimti Senamiestį? Draugė kaip tik neseniai grįžo iš Bratislavos, liko sužavėta miestu, viena iš pagrindinių priežasčių – Senamiestis – tik pėsčiųjų zona. Ar mes tam pribręsime?“ – svarstė Jaunius.

                        Comment


                          Nemuno gatvė Kaune po rekonstrukcijos. Iš pradžių atrodė lyg gatvelė kažkuriame Čekijos miestelyje Ir vietos Janinoms prasisukti pakanka
                          Click image for larger version  Name:	Screenshot 2023-07-18 at 14-14-04 @ltransitphoto on Instagram ???? Solaris Trollino 12 IV Medcom ????️ 119 ???? Kauno autobusai (Islandijos pl.) ???? 1 Vaidoto g. - Islandijos pl. ????2023_07_15 ---- #ka119 #kaunas #solarist[...].png Views:	1 Size:	629,2 kB ID:	2063627
                          Autorius ltransitphoto

                          Comment


                            Hmm, o ką daryt, jei benzinas baigsis?

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Hmm, o ką daryt, jei benzinas baigsis?
                              tiesiog sėdėti ir žiūrėti kaip tarnybų mašina nepravažiuoja.

                              Comment


                                Parašė digital Rodyti pranešimą
                                Hmm, o ką daryt, jei benzinas baigsis?
                                Truputi įsipilti iš stovinčių ant šaligatvio (žr nuotrauką)

                                Comment


                                  Argumentą dėl blogo oro jau galima atmest. Realiai bet kas dabar gali saugiai žiemą važiuoti. Gatvės nebūna užsnigtos (išskyrus kiemus ir pan. pravažiavimus), belieka tik dygliuotas padangas susimontuot, per pliurzą reiktų dar durų, o po valytuvą kai kurie jau turi:

                                  The velomobiles are coming but will they play a part in the future of e-mobility?
                                  https://momentummag.com/the-velomobi...of-e-mobility/
                                  Enclosed within a streamlined shell, riders are shielded from rain, wind, and even colder temperatures. This protection allows for year-round cycling without the concerns of arriving at a destination wet or cold. Many velomobile models also offer storage compartments for personal belongings or groceries.
                                  Click image for larger version  Name:	x.png Views:	0 Size:	453,5 kB ID:	2068196 Click image for larger version  Name:	xx.jpg Views:	0 Size:	95,4 kB ID:	2068197 Click image for larger version  Name:	xxxx.jpg Views:	0 Size:	205,6 kB ID:	2068198 Click image for larger version  Name:	xxx.jpg Views:	0 Size:	160,7 kB ID:	2068199
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                    Argumentą dėl blogo oro jau galima atmest. Realiai bet kas dabar gali saugiai žiemą važiuoti. Gatvės nebūna užsnigtos (išskyrus kiemus ir pan. pravažiavimus), belieka tik dygliuotas padangas susimontuot, per pliurzą reiktų dar durų, o po valytuvą kai kurie jau turi:

                                    The velomobiles are coming but will they play a part in the future of e-mobility?
                                    https://momentummag.com/the-velomobi...of-e-mobility/
                                    Jeigu dviračiu taku, tai viskas ok, bet išvažiuoti su tokiu į gatvę ir būti nutrenktam - mirtis iškart.

                                    Comment


                                      Mirtis ir su įprastu dviračiu. Visgi 3 ratai plikledžio metu nepalyginamai saugiau nei 2. Visi jie elektriniai, tai dar užsimetus dyglius, sunkiau minti nebus.

                                      Edit: Užsnigtu taku gali būti problema tokiais mažesniais ratais. Pvz. net dviračių juostų Kęstučio g., Vilniuje praeitą žiemą nei karto nevalė sniego.
                                      Paskutinis taisė dondc; 2023.08.13, 10:06.
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                        Jeigu dviračiu taku, tai viskas ok, bet išvažiuoti su tokiu į gatvę ir būti nutrenktam - mirtis iškart.
                                        Ponas gal dirbate kurjeriu su panašia transporto priemone Vilniuje? Yoač patinka kai anie veikėjai su tokiu transportu varo šaligatviais kur patys vos telpa. Sutikus pėsčiom labai malonu.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Ponas gal dirbate kurjeriu su panašia transporto priemone Vilniuje? Yoač patinka kai anie veikėjai su tokiu transportu varo šaligatviais kur patys vos telpa. Sutikus pėsčiom labai malonu.
                                          Turėjau galvoje saugumą, o ne smagumą. Tokie dalykai garantuotai važiuos keliais, taip kaip dabar keliais vaziuoja keturračiai, elektriniai neįgaliųjų mašiniukai. Tik skirtumas tas, kad kai tave nukerta ant dviračio, dar turi šiokią tokią tikimybę nukristi toliau nuo įvykio vietos ir nepalįsdamas po ratais išgyventi. Palindus po ratais su šitokiu daiktu, jo aliuminio rėmą iš inksto ugniagesiai trauks.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X