Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kad šiuo atveju buvo kabama apie miesto centrą - naujamiesčio gatvę. O šiaip tai jei neturi ką veikti gali pastebėti Depo parduotuvę ukmergės gatvėje. Pėsčiomis ten ateina daugiau nei automobiliais atvažiuoja, net ir esant visiškai automobilizmo infrastruktūrai toje vietoje. Tai statybinių prekių parduotuvėms manau nuostolio didelio nebus.
Gal vietiniai ateina į Depo ledų nusipirkt, kad nereiktų eit toliau iki kitų parduotuvių. Nors kiek teko lankytis būtent tam Depo - nepastebėjau, kad dauguma ateitų pėsčiomis. Bet paskaičiavus apyvarta manau vaizdelis būtų kitoks. Be to, Ukmergės Depo nėra užmiestis. Užmiestis būtų Gariūnų Depo. Nors ir ten žinau kas pėsčiom ateina iš Karoliniškių apsipirkti.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Truputi skiriasi senamiestis ir naujamiestis savo pobūdžiu. Sakyti kitaip yra tiesiog realybės ignoravimas.
Gal vietiniai ateina į Depo ledų nusipirkt, kad nereiktų eit toliau iki kitų parduotuvių. Nors kiek teko lankytis būtent tam Depo - nepastebėjau, kad dauguma ateitų pėsčiomis. Bet paskaičiavus apyvarta manau vaizdelis būtų kitoks. Be to, Ukmergės Depo nėra užmiestis. Užmiestis būtų Gariūnų Depo. Nors ir ten žinau kas pėsčiom ateina iš Karoliniškių apsipirkti.
Ko nusipirkti eina tikrai nestebėjau, tiesiog netoli gyvenant dažnai tenka matyti srautus ten einančių. Kaip gariūnu depe yra nežinau.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kitoks, bet taip pat tinkamas pėsčiųjų alėjoms ir nėra kažkokia priemiesčio gatvelė kaip tu nupiešei.
Ko nusipirkti eina tikrai nestebėjau, tiesiog netoli gyvenant dažnai tenka matyti srautus ten einančių. Kaip gariūnu depe yra nežinau.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pėsčiųjų alėjos verslui naudingos dviem atvejais. Arba žmonės ateina pasižmonėti (= senamiestis), arba atsiranda pėsčiųjų srautas iš rimtesnio VT taško namo per pėsčiųjų alėją. Kai vietoj užlėkimo su mašina į lidlą su dideliu parkingu užeinama į mažą parduotuvę iš tramvajaus pakeliui namo. Algirdo gatvė neatitinka nei vieno, nei kito.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Pasižmonėti žmonės ateina ne vien į dusinančią mišrainę (senamiestis).
Tose apylinkėse esu praleidęs nemažai laiko ir pasižmonėjimas kažkaip natūraliai gravituodavo link laiptų į senamiestį ir tolyn. Net ir prieš visas rekonstrukcijas. O Algirdo gatvė tokia iš niekur į niekur. Kvartalo promenadai ten labiau tiktų ta maža promenada Vivulskio gatvės gale kur remiasi į Mindaugo gatvę. Tik reiktų parkingą prie Snoro iškraustyti ir ir prailginti pėsčiųjų dalį.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kiek žmonių eina pasižmonėt į Algirdo gatvę? Apart pavienių egzotikos mėgėjų. Nors ir egzotikos mėgėjai vargu ar eina į tokias vietas reguliariai. Asmeniškai esu ėjęs pasižmonėt ir į perkūnkaimį. Bet vieno karto užteko, susipažinau su rajono aura ir antrą kartą nueisiu gal po dešimtmečio.
Neisjaudint, niekas perkūnkiemi po 10mečio nepasikeis, na nebent priversiu nebestatyti automobilių kai kuriuose vietose. Bet vis atsiranda naujų
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąJei būtų pėsčiųjų alėja - ateitų daugiau.Dar suprasčiau jei kalbėtume apie Mindaugo gatvę. Bet Algirdo gatvėje nelabai yra į ką paspoksot. Per mažai išskirtinių vaizdų ir per daug nuobodžių sovietinių daugiabučių. Bendrabutis dar savotiško šarmo įneša. Kažkaip visada einant ta kryptimi net nekyla klausimas ką rinktis - ar Mindaug, ar Algirdo gatvę.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ar tikrai? Kodėl ateitų į Algirdo gatvę, o ne leistųsi laiptais žemyn ir pėdintų į senamiestį? Padarom visą miestą pėsčiųjų zona ir atsiras daugiau pėsčiųjų?Dar suprasčiau jei kalbėtume apie Mindaugo gatvę. Bet Algirdo gatvėje nelabai yra į ką paspoksot. Per mažai išskirtinių vaizdų ir per daug nuobodžių sovietinių daugiabučių. Bendrabutis dar savotiško šarmo įneša. Kažkaip visada einant ta kryptimi net nekyla klausimas ką rinktis - ar Mindaug, ar Algirdo gatvę.
- 1 patinka
Comment
-
Eismo ribojimai sostinės Senamiestyje paskatino diskusiją: gal laikas atsisakyti automobilių judėjimo?
Senamiestis – tik pėsčiųjų zona?
Vilnietis Jaunius LRT.lt pasakojo, kad pirmadienio vakarą išėjo pasivaikščioti ir maloniai nustebo, koks ramus buvo Senamiestis.
„Jis niekada neatrodė taip dieviškai! Visa architektūra ir paveldas – kaip ant delno. Girdėjau praeivių batų kaukšėjimą į grindinį. Galvoju, kas čia ne taip – ogi nėra automobilių“, – sakė pašnekovas.
Anot jo, gyventoją mieste užkalbino praeiviai – jauna šeima su vežimėliu – ir klustelėjo, ar ne fantastiška, kad nėra automobilių, kodėl taip negalėtų būti kasdien.
„Iš tikro – kodėl mes leidžiame savo Senamiestį prikimšti automobilių, kodėl kvėpuojame jų išmetamosiomis dujomis? Gal metas išdrįsti ir atsiimti Senamiestį? Draugė kaip tik neseniai grįžo iš Bratislavos, liko sužavėta miestu, viena iš pagrindinių priežasčių – Senamiestis – tik pėsčiųjų zona. Ar mes tam pribręsime?“ – svarstė Jaunius.
- 8 patinka
Comment
-
Nemuno gatvė Kaune po rekonstrukcijos. Iš pradžių atrodė lyg gatvelė kažkuriame Čekijos miestelyjeIr vietos Janinoms prasisukti pakanka
Autorius ltransitphoto
- 17 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąHmm, o ką daryt, jei benzinas baigsis?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąHmm, o ką daryt, jei benzinas baigsis?
Comment
-
Argumentą dėl blogo oro jau galima atmest. Realiai bet kas dabar gali saugiai žiemą važiuoti. Gatvės nebūna užsnigtos (išskyrus kiemus ir pan. pravažiavimus), belieka tik dygliuotas padangas susimontuot, per pliurzą reiktų dar durų, o po valytuvą kai kurie jau turi:
The velomobiles are coming but will they play a part in the future of e-mobility?
https://momentummag.com/the-velomobi...of-e-mobility/
Enclosed within a streamlined shell, riders are shielded from rain, wind, and even colder temperatures. This protection allows for year-round cycling without the concerns of arriving at a destination wet or cold. Many velomobile models also offer storage compartments for personal belongings or groceries.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąArgumentą dėl blogo oro jau galima atmest. Realiai bet kas dabar gali saugiai žiemą važiuoti. Gatvės nebūna užsnigtos (išskyrus kiemus ir pan. pravažiavimus), belieka tik dygliuotas padangas susimontuot, per pliurzą reiktų dar durų, o po valytuvą kai kurie jau turi:
The velomobiles are coming but will they play a part in the future of e-mobility?
https://momentummag.com/the-velomobi...of-e-mobility/
- 2 patinka
Comment
-
Mirtis ir su įprastu dviračiu. Visgi 3 ratai plikledžio metu nepalyginamai saugiau nei 2. Visi jie elektriniai, tai dar užsimetus dyglius, sunkiau minti nebus.
Edit: Užsnigtu taku gali būti problema tokiais mažesniais ratais. Pvz. net dviračių juostų Kęstučio g., Vilniuje praeitą žiemą nei karto nevalė sniego.Paskutinis taisė dondc; 2023.08.13, 10:06.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Jeigu dviračiu taku, tai viskas ok, bet išvažiuoti su tokiu į gatvę ir būti nutrenktam - mirtis iškart.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ponas gal dirbate kurjeriu su panašia transporto priemone Vilniuje? Yoač patinka kai anie veikėjai su tokiu transportu varo šaligatviais kur patys vos telpa. Sutikus pėsčiom labai malonu.
Comment
Comment