Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tai čia nebent jei esi statybininkas ir pastoviai išmeti kokias plytas.
    Vat plytas tai tikrai reikai vežti, nes jas galima išmesti tik į stambiagabaričių aikštelę, kurios pas mus yra ekskliuzyviai vidury laukų nepasiekiamos pėsčiomis.
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Kažkaip kalba nuėjo apie dviračius, nors prasidėjo nuo VT - kuo blogas VT iš Karoliniškių iki Centro? Taip, jis gal kiek blogesnis, nei iš kokių Viršuliškių, bet tikrai nėra tragiškas, kad būtinai į centrą reikėtų važiuoti automobiliu.
    Vilniuje VT problemos dažniausiai būna jeigu tikslas yra bet kur kitur nei centras. Tada važiuoji į centrą ir atgal, ratu.

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Aš jau pasimečiau... Pilatė jau nebe miestas?
    LR Prezidentas gyvena mieste ar užmiestyje? Nes jo tokia genetika?
    Prezidentas šiaip miške gyvena.
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Jokio prakaito pusvalandis ant dviračio nesukuria. O jeigu sukuria, tai matyt ne į darbą važiuoji.

    Iš Karoliniškių į centrą yra praktiškai pastovus nuolydis, mint beveik nereikia.
    SKirtingi žmonės prakaituoja skirtingai. Man ir 5 minučių užtenka kad suprakaituočiau. Dviratį realiai galiu naudoti tik malonumui. Commutinti tenka VT.

    Comment


      Skaitau apie tas prakaito problemas ir nesuprantu - čia kokie 2000-tieji? Nėra dar elektrinių dviračių, paspirtukų? Aš lygiai taip pat turėjau problemą su prakaitu minant dviratį, dabar ramiai sau važiuoju į darbus su paspirtuku ir vargo nematau. Nei persirenginėti, nei praustis, nei prakaitą maskuoti

      Comment


        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

        Į darbą su mašina važiuoju 15 minučių, su dviračiu - beveik valandą. Pridedam dar nusiprausimą po dušu, susitvarkymą po nusiprausimo. Gaunam papildomą valandą. Kodėl turėčiau kasdien iššvaistyti po dvi papildomas valandas vien tik dėl to, kad važiuoti dviračiu?
        čia iš serijos 58 vaikų mama, kuri ir dabar nėščia, dirba Paneriuose gyvena Jeruzalėje, todėl savo x5 stato ant žoles Žirmūnuose. tai tokie kur 15min vietoje valandos važiuoja, tegul ir toliau važiuoja.

        Comment


          Beje, šiemet Kaune kažkaip vis dar nėra oranžinių dviračių.

          Comment


            Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
            Beje, šiemet Kaune kažkaip vis dar nėra oranžinių dviračių.
            O jie turėjo būti? Bet kokiu atveju, bike share schemos Kaune labai reiktų.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              O jie turėjo būti? Bet kokiu atveju, bike share schemos Kaune labai reiktų.
              Gi citybee už dyką parkavimą mokamose zonose duoda miestui dviračių nuomos paslaugą. Tai turėtų atsirasti, kaip ir kasmet/

              Comment


                Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                Beje, šiemet Kaune kažkaip vis dar nėra oranžinių dviračių.
                O kam jie? Nepatogūs ir nemodernūs. Bolto paspirtukai ir dviračiai pilnai tą padaro daug geriau, pagrinde nes parkuoji kur nori.

                Ir šiaip citybee tokios įmonės po 5 metų nebus, nes Boltas per visur juos išstums. Jau dabar Bolt drive dvigubai pigesnis, tik galėtų būti daugiau mašinų, o jų bus. Ir čia nėra dėl agresyvios, trumpalaikės kainodaros. Taline irgi tokios kainos, gal net mažesnės. Yra ir citybee Estijoj, tik kad 10 kart mažiau auto ir kaina kone dvigubai didesnė. Citybee bankrutuos, jei valdžia jiem neduos kokių specialių privilegijų, užtikrinančių rinką.

                Comment


                  Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                  Skaitau apie tas prakaito problemas ir nesuprantu - čia kokie 2000-tieji? Nėra dar elektrinių dviračių, paspirtukų? Aš lygiai taip pat turėjau problemą su prakaitu minant dviratį, dabar ramiai sau važiuoju į darbus su paspirtuku ir vargo nematau. Nei persirenginėti, nei praustis, nei prakaitą maskuoti
                  Sakai reikia vietoj dviračio sėsti ant elektrinio mopedo su pedalais arba traumų generatoriaus?
                  Parašė bimbam Rodyti pranešimą
                  Ir šiaip citybee tokios įmonės po 5 metų nebus, nes Boltas per visur juos išstums. Jau dabar Bolt drive dvigubai pigesnis, tik galėtų būti daugiau mašinų, o jų bus. Ir čia nėra dėl agresyvios, trumpalaikės kainodaros. Taline irgi tokios kainos, gal net mažesnės. Yra ir citybee Estijoj, tik kad 10 kart mažiau auto ir kaina kone dvigubai didesnė. Citybee bankrutuos, jei valdžia jiem neduos kokių specialių privilegijų, užtikrinančių rinką.
                  Na kai duodamos specialios privilegijos pažeidinėti įstatymus nebaudžiant tai ir išstumi iš rinkos visus konkurentus.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Sakai reikia vietoj dviračio sėsti ant elektrinio mopedo su pedalais arba traumų generatoriaus?
                    Be abejo. Kas negerai su paprastu elektriniu dviračiu? O dėl paspirtukų - jei važiuoji kaip begalvis didžiausiais greičiais - tai čia jau niekas nepadės.

                    Bet kuriuo atveju, jei reikia rinktis tarp automobilio / viešojo transporto ir vienos iš šių priemonių - pasirinkimas vienintelis.

                    Comment


                      Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                      Be abejo. Kas negerai su paprastu elektriniu dviračiu? O dėl paspirtukų - jei važiuoji kaip begalvis didžiausiais greičiais - tai čia jau niekas nepadės.

                      Bet kuriuo atveju, jei reikia rinktis tarp automobilio / viešojo transporto ir vienos iš šių priemonių - pasirinkimas vienintelis.
                      Automobilis /viešasis transportas?

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Su paspirtukais blogai svorio centras ir tendencija kliūtis atveju vožtis smakru į priekį. Nuo ko eilinis bliūdas ant galvos nepagelbės.
                        reik grįžti prie klasikos, segwa/riedžių.

                        https://s1.15min.lt/images/photos/20...360segway3.jpg
                        Attached Files

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          O jie turėjo būti? Bet kokiu atveju, bike share schemos Kaune labai reiktų.
                          Seniau būdavo nuo balandžio-gegužės. Tiesa, rekonstruojant įvarias vietas kažkodėl palaipsniui vis mažėjo dviračių stotelių, nes po, pvz. Laisvės alėjos ar Vilniaus gatvių rekonstrukcijų jos nebebuvo įrengtos.

                          Parašė bimbam Rodyti pranešimą

                          O kam jie? Nepatogūs ir nemodernūs. Bolto paspirtukai ir dviračiai pilnai tą padaro daug geriau, pagrinde nes parkuoji kur nori.

                          Ir šiaip citybee tokios įmonės po 5 metų nebus, nes Boltas per visur juos išstums. Jau dabar Bolt drive dvigubai pigesnis, tik galėtų būti daugiau mašinų, o jų bus. Ir čia nėra dėl agresyvios, trumpalaikės kainodaros. Taline irgi tokios kainos, gal net mažesnės. Yra ir citybee Estijoj, tik kad 10 kart mažiau auto ir kaina kone dvigubai didesnė. Citybee bankrutuos, jei valdžia jiem neduos kokių specialių privilegijų, užtikrinančių rinką.
                          Atsiradus jiems pradėjau daug dažniau važinėti dviračiu, kadangi jį gali mieste pasiiimti ir pasilikti už 3,99 €/mėn. ar kažką tokio. Bolto dviračiu ar paspirtuku šiuo metu apskritai brangiau važiuoti, negu Sparko automobiliu.
                          Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2023.05.30, 13:51.

                          Comment


                            Norėtųsi juostų arba bortų siaurute salele atskirto dvirtakio Jogailos g. Ten per plačios juostos, bet be parkingo naikinimo, matyt, nesigautų nieko.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Vilniuje parkingas yra šventas dalykas, vien ko vertas didelis susisiekimo pabloginimas palikus rekonstruotoje Algirdo g. parkingą ir vienpusį eismą vien dėl to, kad vietiniams "nėra kur parkoci".

                              Bet šiaip Jogailos g. yra labai nejauki, joje nemalonu būti, o dalis to priežasčių yra ir per plačios juostos. Jei jos būtų susiaurintos išplatinant šaligatvius ir pastumiant parkingą arčiau gatvės vidurio, tuomet gal ir dviračiu būtų patogiau pravažiuot (šaligatviu).
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                Vilniuje parkingas yra šventas dalykas, vien ko vertas didelis susisiekimo pabloginimas palikus rekonstruotoje Algirdo g. parkingą ir vienpusį eismą vien dėl to, kad vietiniams "nėra kur parkoci".

                                Bet šiaip Jogailos g. yra labai nejauki, joje nemalonu būti, o dalis to priežasčių yra ir per plačios juostos. Jei jos būtų susiaurintos išplatinant šaligatvius ir pastumiant parkingą arčiau gatvės vidurio, tuomet gal ir dviračiu būtų patogiau pravažiuot (šaligatviu).
                                Niekada nebuvo problemų Jogailos gatve važiuoti eismo juosta. Įkalnė gal tik kiek nepatogi, todėl jos vengiu važiuodamas link Pylimo g. Dviratis yra transporto priemonė ir nereiktų piktnaudžiauti šaligatviu.

                                Comment


                                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                  Vilniuje parkingas yra šventas dalykas, vien ko vertas didelis susisiekimo pabloginimas palikus rekonstruotoje Algirdo g. parkingą ir vienpusį eismą vien dėl to, kad vietiniams "nėra kur parkoci".
                                  Gyventojų patogumas yra vienas dalykas, bet be parkingo, būtų pasmerktas ir Algirdo gatvėje įsikūręs verslas. Turi būti vietos klientams sustoti ir palikti automobilius, tai normalu. Šiaip visai neblogas buvo Algirdo gatvės sprendimas, tik tiek, kad chaotiškai priimtas – jau beveik baigus darbus, atsiklausus gyventojų (ir ne tik) per FB.

                                  Comment


                                    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                                    Gyventojų patogumas yra vienas dalykas, bet be parkingo, būtų pasmerktas ir Algirdo gatvėje įsikūręs verslas. Turi būti vietos klientams sustoti ir palikti automobilius, tai normalu. Šiaip visai neblogas buvo Algirdo gatvės sprendimas, tik tiek, kad chaotiškai priimtas – jau beveik baigus darbus, atsiklausus gyventojų (ir ne tik) per FB.
                                    Klientai gali ateiti pėsčiomis, atvažiuoti dviračiu, paspirtuku, viešuoju transportu. Parkavimo vietos nėra būtina sąlyga verslui gyvuoti, ypač miesto centre, kur ?tankumas didelis ir žmonių visada daug. Ar Pilies, Savičiaus, Vilniaus gatvėse be parkavimo vietų verslas merdėja? Gal kaip tik – kuo daugiau vietos pėstiesiems, tuo daugiau jų ten vaikščios ir verslui bus tik į naudą.

                                    O ir šiaip, ten nėra taip, kad tų parkavimo vietų nebūtų visai – buvo padaryta kažkiek šalia dviračių tako, be to, šalia yra statmenai kertančios gatvės, kuriose vietų yra nemažai. Taip pat ir didelis Mindaugo Maximos parkingas.

                                    O vietiniai gyventojai – eiliniai barankas sukiojantys verksniai.
                                    Paskutinis taisė abruo; 2023.06.01, 09:07.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                      Klientai gali ateiti pėsčiomis, atvažiuoti dviračiu, paspirtuku, viešuoju transportu. Parkavimo vietos nėra būtina sąlyga verslui gyvuoti, ypač miesto centre, kur ?tankumas didelis ir žmonių visada daug. Ar Pilies, Savičiaus, Vilniaus gatvėse be parkavimo vietų verslas merdėja? Gal kaip tik – kuo daugiau vietos pėstiesiems, tuo daugiau jų ten vaikščios ir verslui bus tik į naudą.

                                      O ir šiaip, ten nėra taip, kad tų parkavimo vietų nebūtų visai – buvo padaryta kažkiek šalia dviračių tako, be to, šalia yra statmenai kertančios gatvės, kuriose vietų yra nemažai. Taip pat ir didelis Mindaugo Maximos parkingas.

                                      O vietiniai gyventojai – eiliniai barankas sukiojantys verksniai.
                                      Atsiprašau, bet tai kur yra Algirdo gatvė, o kur – populiariausios Senamiesčio gatvės. Senamiestis natūraliai pritraukia žmonių, kurie ramiai vaikščioja, niekur neskuba, ir renkasi, kur užeiti. Viskas puiku. Bet Algirdo gatvė yra visai kitoje zonoje, ir sprendimai ten turi būti kitokie. Šiaip parkingas dar ir užstoja, pvz., lauko kavines nuo automobilių eismo. Viską reikia daryti su protu, o ne vien remtis ideologija „aš prieš barankų sukiojimą“.

                                      Comment


                                        Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                                        Gyventojų patogumas yra vienas dalykas, bet be parkingo, būtų pasmerktas ir Algirdo gatvėje įsikūręs verslas. Turi būti vietos klientams sustoti ir palikti automobilius, tai normalu. Šiaip visai neblogas buvo Algirdo gatvės sprendimas, tik tiek, kad chaotiškai priimtas – jau beveik baigus darbus, atsiklausus gyventojų (ir ne tik) per FB.
                                        Ne, klientai gali ir be automobilio atvykti. Šiaip kaip daromos pėsčiųjų gatvės vietinis verslas kaip tik pajaučia paklausos augimą, tai čia toks argumentas visiškai ne į temą.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Ne, klientai gali ir be automobilio atvykti. Šiaip kaip daromos pėsčiųjų gatvės vietinis verslas kaip tik pajaučia paklausos augimą, tai čia toks argumentas visiškai ne į temą.
                                          Žiūrint koks verslas, į ką nutaikytas ir kiek ta pėsčiųjų gatvė tinkamoje vietoje. Jei pėsčiųjų gatvė atsiranda senamiestyje - bus geriau. Jei pėsčiųjų gatvė atsiranda kvartalo centre - einamųjų reikalų parduotuvėms ir kabakui bus gerai, kitoms įstaigoms gal ir nelabai. Jei pėsčiųjų gatvė atsiras užmiestyje tarp statybinių prekių parduotuvių - verslui bus nuostolis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X