Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    4,5 Eur dienai yra pigiau negu Vilniuje Mėlynoje zonoje.
    Tik nesupratau ką norėjai pasakyt: kad Viena yra neįveikiamas automobilistams miestas ar kaip?
    Na tai QED kad vieniečiai važinėja mašinomis masiškai, ir nereikia svaigti apie jokius darnius judumus

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Kad ten ne Viena o Favoriteno priemiestis, kuriame visokie kaimiečiai pasistato automobilį ir persėda į VT.
      O čia jau Viena? Nereikia pusę juostų panaikinti? Ir kur tramvajaus bėgiai? Juk tramvajus daug kartų efektyvesnė transpoto priemonė.

      https://goo.gl/maps/9JG4D9ogyXsNeaR36
      -

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Kad ten ne Viena o Favoriteno priemiestis, kuriame visokie kaimiečiai pasistato automobilį ir persėda į VT.
        Pigiau nei netgi geltonoje zonoje šiaip. Jeigu važiuoji į darbą tai geltonoje zonoje gaunasi apie 5.40-6.0 eur.
        Kad nuorodoje pateikta Vienos P+R aikštelė, tai reiktų lygint su atinkamom Vilniuje. Vienoje, pačiame mieste yra ribotas parkavimosi laikas - dvi valandos max ir viskas. Todėl visai darbo dienai ten neprisparkuosi gatvėje, kad ir kaip pigu bebūtų.

        Comment


          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

          O čia jau Viena? Nereikia pusę juostų panaikinti? Ir kur tramvajaus bėgiai? Juk tramvajus daug kartų efektyvesnė transpoto priemonė.

          https://goo.gl/maps/9JG4D9ogyXsNeaR36
          Na jeigu pasižiūrėtum į žemėlapį, o ne šiaip mėtytum random gatves streetview, tai atkreiptum kad šalia eina metro linija, kuri beje dar efektyvesnė už tramvajų esant dideliems srautams.

          Comment


            Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

            Na jeigu pasižiūrėtum į žemėlapį, o ne šiaip mėtytum random gatves streetview, tai atkreiptum kad šalia eina metro linija, kuri beje dar efektyvesnė už tramvajų esant dideliems srautams.
            Bet klausimas, kodėl nepanaikintos gatvės, 4-ių juostų į vieną pusę.

            Comment


              Tai ten tik toje vietoje išplatėjimas, dėl to kad yra sankryža. Gatvė prieš tai eina per kvartalą ir yra dviejų juostų. Gatvė eina palei upės vagą, ji kanalizuota, o šalia dar eina ir metro linija.
              Aš net nežinau, ką šitas pavyzdys įrodo - kad Vienoje yra plačios gatvės, kad yra jomis važiuojančių? Tai turbūt nėra nei vieno miesto, kur tokių gatvių nebūtų, klausimas tik kiek tomis gatvėmis besinaudojančiųjų ir kokios alternatyvos yra prieinamos. Koks judėjimas aplinkinėse gatvėse (bent jau toje miesto dalyje, į vakarus nuo Senamiesčio, kur kas trečia gatvė akligatvis, tranzitu gali tik dviračiai važiuoti).

              Comment


                Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                O čia jau Viena? Nereikia pusę juostų panaikinti? Ir kur tramvajaus bėgiai? Juk tramvajus daug kartų efektyvesnė transpoto priemonė.

                https://goo.gl/maps/9JG4D9ogyXsNeaR36
                Viena, ir taip reikėtu čia sumažinti juostų skaičių. O tramvajaus bėgiai yra šalia, apsidairykite nuotraukoje. Beje čia yra ir tramvajaus bėgiai ir A juosta.

                Comment


                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                  Ko jiems dūsti, pasidarė pakankamai parkovkių ant žolės ir visi laimingi.
                  https://goo.gl/maps/KwmsP5opr8Eoqd8Z6
                  [/URL]
                  Rodom tipinį ParkNRide pavyzdį miesto pakraštyje. Nu bet komunistinio VT režimo heitintojas gali to ir nepastebėti...
                  Paskutinis taisė Ginthus; 2023.01.11, 19:29.

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Rodom tipinį ParkNRide pavyzdį miesto pakraštyje. Nu bet komunistinio VT režimo heitintojas gali to ir nesuprasti...
                    nu, ok, nepatikrinau koks ten parkingas. Tai reik suprasti daugiau parkingų Vienoje centro kryptimi nėra? O jei surasiu?
                    -

                    Comment


                      Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                      nu, ok, nepatikrinau koks ten parkingas. Tai reik suprasti daugiau parkingų Vienoje centro kryptimi nėra? O jei surasiu?
                      O tai ką tamsta norit įrodyti? Kad civilizuotas pasaulis nepasuko automobilizmo mažinimo kryptimi? Tai galit surast kokį šaltojo karo metų atsarginį pakilimo taką ir juo remiantis užginčyt, kad ten tai vat pilotų genocido bent nevykdo
                      Paskutinis taisė Ginthus; 2023.01.11, 19:59.

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        O tai ką tamsta norit įrodyti? Kad civilizuotas pasaulis nepasuko automobilizmo mažinimo kryptimi?
                        Įrodyt nieko nenoriu, tik juokingai atrodo tas "o štai civilizuotam pasaulyje jie nedūsta automobilio kulte...", kai ten ir kamščiai, ir visos skylės automobiliais užparkuotos, ir parkingai "molyne".

                        Kas čia jeigu ne kultas?

                        Click image for larger version

Name:	ferrari_tux_IMG_0015.JPG
Views:	418
Size:	289,6 kB
ID:	2022825


                        -

                        Comment


                          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                          Įrodyt nieko nenoriu, tik juokingai atrodo tas "o štai civilizuotam pasaulyje jie nedūsta automobilio kulte...", kai ten ir kamščiai, ir visos skylės automobiliais užparkuotos, ir parkingai "molyne".

                          Kas čia jeigu ne kultas?
                          Nu yra toks dalykėlis kaip VT išvystymas.

                          Pavyzdys. Įsivaizduokim du žmones. Abu jie turi po 40 kg riebalų. Skamba baisokai, ane?

                          Bet vienas sveria 180 kg ir riebalai sudaro apie 22 % kūno masės (pvz. Žydrūnas Savickas), o kitas sveria 100 kg ir riebalai sudaro 40 % kūno masės.

                          Kaip skiriasi vaizdelis tarp 20 % ir 40 %, labai aiškiai matosi paveikslėlyje

                          Click image for larger version  Name:	Body-Fat-percentage-.jpg Views:	0 Size:	126,4 kB ID:	2022832
                          Paskutinis taisė taccido; 2023.01.12, 02:11.
                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Sakyčiau netgi gerina eismo saugą. O pėstiesiems išvis reiktų uždrausti kirsti gatvę.
                            Miestas tuo ir skiriasi nuo kaimo, kad kaime kaimiečiai gali vaikščioti pėsčiomis. Deja kai kas bando kaimietiškus papročius (vaiksčiojimas pėsčiomis, bijūnai po balkonu, šiltnamis kieme) diegti miestuose.
                            -

                            Comment


                              Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                              Miestas tuo ir skiriasi nuo kaimo, kad kaime kaimiečiai gali vaikščioti pėsčiomis. Deja kai kas bando kaimietiškus papročius (vaiksčiojimas pėsčiomis, bijūnai po balkonu, šiltnamis kieme) diegti miestuose.
                              Tai kad atvirkščiai, kiek pastebiu - gryni miestiečiai jau nuo vaikystės įpranta visur keliauti troleibusu/pėsčiomis ir problemos nemato. Iš kaimiškų vietų atvykusiems prasideda lomkės, nes gyvenime nematę troleibuso ir visur savo ''teritorijoje'' galėjo ramiai per 5 minutes nuvažiuoti su mašina, kad ir be teisių. Čia gal kažkoks nepilnavertiškumo sindromas ir noras pasirodyti turtingesniam?

                              Tokie patys procesai yra ir kitur, pvz labai gerai tai matosi kokiame Niujorke vs likusi JAV.

                              Bet čia jau ne šios temos diskusija.

                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                Tai kad atvirkščiai, kiek pastebiu - gryni miestiečiai jau nuo vaikystės įpranta visur keliauti troleibusu/pėsčiomis ir problemos nemato. Iš kaimiškų vietų atvykusiems prasideda lomkės, nes gyvenime nematę troleibuso ir visur savo ''teritorijoje'' galėjo ramiai per 5 minutes nuvažiuoti su mašina, kad ir be teisių. Čia gal kažkoks nepilnavertiškumo sindromas ir noras pasirodyti turtingesniam?

                                Tokie patys procesai yra ir kitur, pvz labai gerai tai matosi kokiame Niujorke vs likusi JAV.

                                Bet čia jau ne šios temos diskusija.
                                Vilniaus atveju - gryni miestiečiai nuo vaikystės ir studentavimo įpranta būti vežiojami kaip bulvių maišai apgailėtinu VT. Netyčia nusipirkaus automobilį ištinka nušvitimas, kad galima apsieiti ir be to.

                                Comment


                                  Mano studijų metų patirtis tokia buvo, kad 90 proc. vilniečių važiuodavo su mašinom ir ateidavo į antrą paskaitą, nes sukdavo ratus nerasdami kur prisiparkuot. Iš provincijos įprastai paprestesni žmogeliai atvažiuodavo VT, kur stotelė 3 min nuo univero. Barake gyvenančių beveik nebuvo.

                                  Comment


                                    Atėjo trolis, parašė nesąmonę, užsivedė durna diskusija...

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                      Vilniaus atveju - gryni miestiečiai nuo vaikystės ir studentavimo įpranta būti vežiojami kaip bulvių maišai apgailėtinu VT. Netyčia nusipirkaus automobilį ištinka nušvitimas, kad galima apsieiti ir be to.
                                      Esu grynas miestietis, nuo vaikystės važinėju VT, būnant studentu į paskaitas Saulėtekyje važiuodavau ir VT, ir automobiliu. Jokio nušvitimo neatėjo, jei kur galiu, visada važiuoju VT, nors automobilį irgi turiu.

                                      Comment


                                        Tai čia faktas kad išvystytas ir funkcionuojantis VT yra išskirtinai miesto fenomenas. Kaime visur visi važinėja mašinomis.
                                        Aš esu gyvenęs 3 miestuose, visur naudojausi VT. Grįžęs gyventi į kaimą, iškarto sėdau į automobilį, dabar su VT važiuoju norėdamas padaryti atrakciją vaikams.
                                        If a lion could speak, we could not understand him.

                                        Comment


                                          Retai apgyvendintose vietovėse su automobiliu atsisveikinti greitai ir nepavyks.

                                          Visa dabartinė diskusija kaip protingai valdyti žmonių judėjimą tankiai apgyvendintose teritorijose, ir kad automobilis tankiai apgyvendintoje vietoje nėra panacėja. Tokiose vietovėse svarbu turėti gerą VT, gerus pėsčiųjų ir dviračių takus. Taip bus sukuriamos pasakiškos sąlygos ir automobilių vairuotojams, nusikraus dalis žmonių, kurie nenori vairuoti, visokie nekantrūs eisme ir t.t.

                                          Mažesniuose miestuose kaip Ukmergė, Jurbarkas ir pan., nebūtina turėti miesto VT, bet pvz. dalį kelionių įmanoma būtų atlikti patogiai nutiestais dviračių takais. Dabar vos ne standartas tokiose miestuose, kad eina itin plačios apie 5,5 m pločio eismo juostos, kuriose erdvė tinkamai neišnaudojama, sukuriamas tuštumo/skurdumo įspūdis.
                                          Paskutinis taisė PoDV; 2023.01.16, 15:24.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X