Kad sukovoti su dūmijimais, pirmiausia reiktų užraukti katalizatorių supirkinėjimo bizniukus. O tokios kontorėlės dažniausiai sėdi kažkieno kišenėse, prieš kuriuos tos valios niekad ir neatsiras.
Nulinis poveikis, katalizatorius tik sumažina anglies monoksido ir azoto oksidų išmetamosiose dujose. Dūmai yra suodžiai (dažniausiai), nesudegęs kuras arba alyva pakliūnanti į cilindrus. Dūmingumą stipriai mažina suodžių filtrai DPF (dyzeliui) ir GPF (benzinui), jų nesupirkinėja, bet juos masiškai išpjaudinėja visvien vietoj to, kad keist. Kas dar kartą įrodo, kad supirktuvių nebuvimas visiškai neturi įtakos dūmingumą mažinančios įrangos šalinimui.
Juokingiausia ką teko matyti tai kaip prieš mane TA praeidinėjo kažkoks dėdulė su sena audine apsipylusia melsvais dūmais (ryškiai degina tepalus) ir praėjo apžiūrą, nes atitiko reikalavimus.
Del "judraus darnumo" - paimam Elektrenus, lyg viskas del viesojo transporto turi but tvarkoje nes miestelis tiesiai ant A1 tarp dvieju dydziausiu miestu salyje. Bet praktika parodo kad gyvenant Elektrenuose masina BUTINA, nes kitaip niekur laiku nepateksi. Autobusai vaziuoja kaip vezliai ir kaip suvos stoja prie kiekvieno kampo. Gelezinkelio stoties nera ir nenusimato. Nera dvirtaku nuo Vievio ir Giluciu nors tai butu imanoma padaryti ir nors dali zmoniu persodinti i dviracius. Zodziu visiska sikna su public transportation...
Na, bet reikia pripažinti, kad nelabai simpatiškai atrodo 7 juostų kelias viena puse, salelė, 7 juostų kelias kita puse ;D Čia jau tikrai tokį siaubą reiktų persvarstyti.
Kad sukovoti su dūmijimais, pirmiausia reiktų užraukti katalizatorių supirkinėjimo bizniukus. O tokios kontorėlės dažniausiai sėdi kažkieno kišenėse, prieš kuriuos tos valios niekad ir neatsiras.
Pirmiausia reikėtu nustoti leisti su išpjautais važinėtis įsidėjus pjuvenų kamštį ir apsimetant kad veikia kaip katalizatorius (TA legaliai praeinama su tokiu "pigiu" katalizatoriumi)
Del "judraus darnumo" - paimam Elektrenus, lyg viskas del viesojo transporto turi but tvarkoje nes miestelis tiesiai ant A1 tarp dvieju dydziausiu miestu salyje. Bet praktika parodo kad gyvenant Elektrenuose masina BUTINA, nes kitaip niekur laiku nepateksi. Autobusai vaziuoja kaip vezliai ir kaip suvos stoja prie kiekvieno kampo. Gelezinkelio stoties nera ir nenusimato. Nera dvirtaku nuo Vievio ir Giluciu nors tai butu imanoma padaryti ir nors dali zmoniu persodinti i dviracius. Zodziu visiska sikna
Artėja savivaldos rinkimai, gera proga paspausti kandidatus ir politikus, kodėl nieko nėra daroma tuo klausimu. Kita vertus, jei sugebama tuo pačiu metu Vievyje remontuoti vienintelius du pravažiavimus per geležinkelį/autostradą, tai klausimas ar čia savivaldybės žmonės visiškai neadekvatūs, arba neturi įtakos sureguliuoti, kad būtų palikta bent viena pervaža.
Artėja savivaldos rinkimai, gera proga paspausti kandidatus ir politikus, kodėl nieko nėra daroma tuo klausimu. Kita vertus, jei sugebama tuo pačiu metu Vievyje remontuoti vienintelius du pravažiavimus per geležinkelį/autostradą, tai klausimas ar čia savivaldybės žmonės visiškai neadekvatūs, arba neturi įtakos sureguliuoti, kad būtų palikta bent viena pervaža.
Pagal žiniasklaidos info, tai sprendimą vienu metu rekonstruoti ir viaduką, ir pervažą priėmė Susisiekimo Ministerija, Elektrėnų savivaldybė lyg ir bandė kreiptis kad to nedarytų, vėliau kreipėsi teikdama pasiūlymus dėl alternatyvių pravažiavimų - bet nieko nepavyko.
Pirmiausia reikėtu nustoti leisti su išpjautais važinėtis įsidėjus pjuvenų kamštį ir apsimetant kad veikia kaip katalizatorius (TA legaliai praeinama su tokiu "pigiu" katalizatoriumi)
Man asmeniškai labiau patiktų, kad man jo nepavogtų, nes tamstos atveju apsimokiau tiesiog imti senesnę mašiną kur jis net nenumatytas
Man asmeniškai labiau patiktų, kad man jo nepavogtų, nes tamstos atveju apsimokiau tiesiog imti senesnę mašiną kur jis net nenumatytas
Pavogti gali bet ką, įskaitant parktronikus, apdailos dalis, ratlankius ir net patį automobilį. Bet tai kažkaip neatsisako žmonės nei parktronikų, nei ratlankių, nei naujų automobilių. Katalizatorių vagystės yra gerokai retesnės nei kitų dalių ir tai ne priežastis rinktis 30 metų senumo automobilį.
Nors visumoje tai gamintojai galėtų labiau pasistengti juos sumontuoti taip, kad nebūtų lengva pavogti, nes čia globalinė problema, juos sėkvingai vagia ir visoje Europoje ir net už Atlanto.
Pagal žiniasklaidos info, tai sprendimą vienu metu rekonstruoti ir viaduką, ir pervažą priėmė Susisiekimo Ministerija, Elektrėnų savivaldybė lyg ir bandė kreiptis kad to nedarytų, vėliau kreipėsi teikdama pasiūlymus dėl alternatyvių pravažiavimų - bet nieko nepavyko.
Dar be to pritrūko 400 tūkst. EUR, kad paleisti eismą viaduku dar šiemet, bet nepritrūko 250 tūkst. apylankai, kurią po pusmečio reikės vis vieną išardyti.
Dar be to pritrūko 400 tūkst. EUR, kad paleisti eismą viaduku dar šiemet, bet nepritrūko 250 tūkst. apylankai, kurią po pusmečio reikės vis vieną išardyti.
Su viaduku dar yra slydi situacija, kad planuojant statybos darbus tikėjosi, kad žiema ir šalčiai ateis vėliau, dėl to dirbo mažesniu tempu. O žiema šiemet atėjo anksti.
Man patiktų, kad nieko niekas nevogtų, bet ne tokiame pasaulyje gyvename.
Pagal jūsų logiką išvis neapsimoka turėti nieko naujo, nes gali pavogti, tai geriau tada naudotis tik tokiais daigtais kurių net vagims nereikia.
Tai didele dalimi vis velkamės civilizuoto pasaulio uodegoj būtent dėl tokių fobijų. Mano atveju ne galėjo, o ir pavogė. Gerai, kad dar yra eksportas į rytus, kur į tai užmerks akis, kitaip tas daiktas jau būtų likęs beverčiu.
1954 GM filmas Give Yourself the Green Light (1954)
Matyt aišku, iš kur SSRS nusižiūrėjo didelių kelių idėją. Ne iš bet ko, o iš 1950s Amerikos, kuri tada padarė baisią klaidą, nusprendusi sunaikinti savo urbanistiką ir miestus
Forume kai kam šitos idėjos vis dar labai mielos. Romas
Not Just Bikes aptaria šitą filmuką savo naujame video
Kas teisybė, tas teisybė. O štai progresyvi valstybė Šiaurės Korėja, laiku susigriebė, ir nenaikina nei urbanistikos, nei miestų. Visuomeninis transportas ten aukštumoje, automobilistai žino savo vietą.
Kas teisybė, tas teisybė. O štai progresyvi valstybė Šiaurės Korėja, laiku susigriebė, ir nenaikina nei urbanistikos, nei miestų. Visuomeninis transportas ten aukštumoje, automobilistai žino savo vietą.
Austrijoje neteko visuomeniniu naudotis, išskyrus slidžių trasos keltuvą.
O su automobilu nesijaučiau antrarūšis - miestų apvažiavimai neužarti, gatvės plačios, parkavimo vietų pakanka.
Comment