Kol visi spardo automobilistus, dviratininkus, pesciuosius, savivaldybe ar delioja 1+VT 1+1+VT 1,3243+VT ir pan. Tol niekas nepastebi dramblio kambaryje triuksmingesnio uz 100 automobiliu, pravaziuojanti traukini ar besileidzianti lektuva.
Gal kas mate koki planą kaip supermodernus, sustainable, smuziu persisotines Vilnius spręs motociklininkų klausimą?
Kol visi spardo automobilistus, dviratininkus, pesciuosius, savivaldybe ar delioja 1+VT 1+1+VT 1,3243+VT ir pan. Tol niekas nepastebi dramblio kambaryje triuksmingesnio uz 100 automobiliu, pravaziuojanti traukini ar besileidzianti lektuva.
Gal kas mate koki plana supermodernus, sustainable, smuziu persisotines Vilnius turi motociklininku klausimui spresti?
ir kokia motociklininkų problema? jei pagerinti jiems važiavimo sąlygas, tai reiktų.
o jei dėl triukšmo kalbi, tai čia esmė, kad dalis moticiklininkų su netvarkinga (tyčia perdirbta) išmetimo sistema triukšmingai važinėjantys. tiesiog atsakingos institucijos turi masiškai stabdyt gatvėje ir tikrint garso lygį ir bausti tokius, kurie neatitinka techninių reikalavimų. pritariu, kad dėl to ničnieko nedaroma.
kaip ir su dumijančiais automobiliais.nieko.
nėra politinės valios kovoti su teisės pažeidėjais.
ir kokia motociklininkų problema? jei pagerinti jiems važiavimo sąlygas, tai reiktų.
o jei dėl triukšmo kalbi, tai čia esmė, kad dalis moticiklininkų su netvarkinga (tyčia perdirbta) išmetimo sistema triukšmingai važinėjantys. tiesiog atsakingos institucijos turi masiškai stabdyt gatvėje ir tikrint garso lygį ir bausti tokius, kurie neatitinka techninių reikalavimų. pritariu, kad dėl to ničnieko nedaroma.
kaip ir su dumijančiais automobiliais.nieko.
nėra politinės valios kovoti su teisės pažeidėjais.
Kad sukovoti su dūmijimais, pirmiausia reiktų užraukti katalizatorių supirkinėjimo bizniukus. O tokios kontorėlės dažniausiai sėdi kažkieno kišenėse, prieš kuriuos tos valios niekad ir neatsiras.
Pats prispamina 20 komentarų apie motociklus ir prašo ištrinti, labiau pasimetusio motociklininko dar reiketu paieskoti
Visi diskutuoja apie VT, nuvaziavimus ir k.t. Tuo paciu viena is opiausiu problemu aplinkiniams gyventojams bus ir motociklu keliamas triuksmas. Nuo kada cia motociklu tema pasidare tabu, kodel negalima aptarineti kokios priemones butu efektyvios Siaurineje, kuri taps miesto baikeriu vartais i VA?
Paryžiuje testuojama sistema, kur specialus prietaisas fiksuoja leistiną garso ribą viršijančias transporto priemones ir ateityje siųs baudas. https://www.theguardian.com/world/20...and-motorbikes
Tokia sistema pažabotų ir plerpiančius automobilius, specialiai keliančius triukšmą. Bet jeigu tokius dalykus daro tik Paryžius, kada tai ateis iki Vilniaus?
Paryžiuje testuojama sistema, kur specialus prietaisas fiksuoja leistiną garso ribą viršijančias transporto priemones ir ateityje siųs baudas. https://www.theguardian.com/world/20...and-motorbikes
Tokia sistema pažabotų ir plerpiančius automobilius, specialiai keliančius triukšmą. Bet jeigu tokius dalykus daro tik Paryžius, kada tai ateis iki Vilniaus?
Na, jei prigis Paryžiūje, gal Vilniuje po kokių 20 metų ir pamatysime.
Dar galėtų fiksuoti, kas pilkų/juodų dūmų debesis leidžia iš išmetamųjų vamzdžių.
Kad sukovoti su dūmijimais, pirmiausia reiktų užraukti katalizatorių supirkinėjimo bizniukus. O tokios kontorėlės dažniausiai sėdi kažkieno kišenėse, prieš kuriuos tos valios niekad ir neatsiras.
Nulinis poveikis, katalizatorius tik sumažina anglies monoksido ir azoto oksidų išmetamosiose dujose. Dūmai yra suodžiai (dažniausiai), nesudegęs kuras arba alyva pakliūnanti į cilindrus. Dūmingumą stipriai mažina suodžių filtrai DPF (dyzeliui) ir GPF (benzinui), jų nesupirkinėja, bet juos masiškai išpjaudinėja visvien vietoj to, kad keist. Kas dar kartą įrodo, kad supirktuvių nebuvimas visiškai neturi įtakos dūmingumą mažinančios įrangos šalinimui.
Juokingiausia ką teko matyti tai kaip prieš mane TA praeidinėjo kažkoks dėdulė su sena audine apsipylusia melsvais dūmais (ryškiai degina tepalus) ir praėjo apžiūrą, nes atitiko reikalavimus.
Del "judraus darnumo" - paimam Elektrenus, lyg viskas del viesojo transporto turi but tvarkoje nes miestelis tiesiai ant A1 tarp dvieju dydziausiu miestu salyje. Bet praktika parodo kad gyvenant Elektrenuose masina BUTINA, nes kitaip niekur laiku nepateksi. Autobusai vaziuoja kaip vezliai ir kaip suvos stoja prie kiekvieno kampo. Gelezinkelio stoties nera ir nenusimato. Nera dvirtaku nuo Vievio ir Giluciu nors tai butu imanoma padaryti ir nors dali zmoniu persodinti i dviracius. Zodziu visiska sikna su public transportation...
Na, bet reikia pripažinti, kad nelabai simpatiškai atrodo 7 juostų kelias viena puse, salelė, 7 juostų kelias kita puse ;D Čia jau tikrai tokį siaubą reiktų persvarstyti.
Kad sukovoti su dūmijimais, pirmiausia reiktų užraukti katalizatorių supirkinėjimo bizniukus. O tokios kontorėlės dažniausiai sėdi kažkieno kišenėse, prieš kuriuos tos valios niekad ir neatsiras.
Pirmiausia reikėtu nustoti leisti su išpjautais važinėtis įsidėjus pjuvenų kamštį ir apsimetant kad veikia kaip katalizatorius (TA legaliai praeinama su tokiu "pigiu" katalizatoriumi)
Del "judraus darnumo" - paimam Elektrenus, lyg viskas del viesojo transporto turi but tvarkoje nes miestelis tiesiai ant A1 tarp dvieju dydziausiu miestu salyje. Bet praktika parodo kad gyvenant Elektrenuose masina BUTINA, nes kitaip niekur laiku nepateksi. Autobusai vaziuoja kaip vezliai ir kaip suvos stoja prie kiekvieno kampo. Gelezinkelio stoties nera ir nenusimato. Nera dvirtaku nuo Vievio ir Giluciu nors tai butu imanoma padaryti ir nors dali zmoniu persodinti i dviracius. Zodziu visiska sikna
Artėja savivaldos rinkimai, gera proga paspausti kandidatus ir politikus, kodėl nieko nėra daroma tuo klausimu. Kita vertus, jei sugebama tuo pačiu metu Vievyje remontuoti vienintelius du pravažiavimus per geležinkelį/autostradą, tai klausimas ar čia savivaldybės žmonės visiškai neadekvatūs, arba neturi įtakos sureguliuoti, kad būtų palikta bent viena pervaža.
Comment