Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dabar politikoj atrodo arba vadyba, nu arba inžinerija.
    Šiais laikais padaugėjo IT išsilavinimą gavusių žmonių.
    Kas daryt jei iš vis filosofijas, menus baigė ir nori dirbt su urbanistika?
    Juolab miestų tvarkymas yra eksterjero dizainas su visom gatvėm, dviračių takais ir net greitkelių sankryžom.
    Tik reikia dar domėtis eismo organizavimu ir saugumu.

    Comment


      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
      Ačiū už įvertinimą, bet VLR yra patenkintas savo planktoniniame darbe stiklinėje dėžėje Vilniaus ofisinio planktono vienoje iš veisyklų. Gal už kokių dešimties metų ir pabandyčiau pastudijuoti tą reikalą ir iš idėjos padirbti, bet dabar norėčiau gauti kiek daugiau pinigų ir karjeros perspektyvų. VMS, manau, geriausia būtų tiesiog reguliariai samdytis nepriklausomus konsultantus (iš kietų užsienio kompanijų) bei vykdyti tai, ką jie sako.

      Comment


        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
        Dabar politikoj atrodo arba vadyba, nu arba inžinerija.
        Šiais laikais padaugėjo IT išsilavinimą gavusių žmonių.
        Kas daryt jei iš vis filosofijas, menus baigė ir nori dirbt su urbanistika?
        Juolab miestų tvarkymas yra eksterjero dizainas su visom gatvėm, dviračių takais ir net greitkelių sankryžom.
        Tik reikia dar domėtis eismo organizavimu ir saugumu.
        Baigimas(diplomas) šiais laikais mažai ką turi bendro su realiu išsilavinimu. Jei domiesi, skaitai internetą, knygas, tai apie tą pačią miesto urbanistiką, gatvių projektavimą gali geriau išmanyti nei baigę kelių inžineriją ar architektūros urbanistiką visiukuose.
        Flickr

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
          Dabar politikoj atrodo arba vadyba, nu arba inžinerija.
          Šiais laikais padaugėjo IT išsilavinimą gavusių žmonių.
          Kas daryt jei iš vis filosofijas, menus baigė ir nori dirbt su urbanistika?
          Juolab miestų tvarkymas yra eksterjero dizainas su visom gatvėm, dviračių takais ir net greitkelių sankryžom.
          Tik reikia dar domėtis eismo organizavimu ir saugumu.
          Kai inžinerijoje matomas tik dizainas, tada gaunasi kaip su dizainerių darytais IT produktais...

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Kai inžinerijoje matomas tik dizainas, tada gaunasi kaip su dizainerių darytais IT produktais...
            kai viršų ima inžinieriai, gaunasi Toyota

            Comment


              Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

              kai viršų ima inžinieriai, gaunasi Toyota
              Čia kaip suprantu komplimentas

              Comment


                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                Šiaip ir pats rimtai galvoju, kad Šengeno erdvėj (jei ne iš vis ES) valstybinėse institucijose atlyginimai neturėtų taip drąstiškai skirtis, juk "nėra sienų tarp valstybių", tai ir nesinori matyti kokybės skirtumų tarp valdomų valstybių.
                Biudžetai skiriasi drastiškai.

                Comment


                  Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                  Biudžetai skiriasi drastiškai.
                  ...o tikimės giga smart sprendimų transporte, "kaip Londone".

                  Comment


                    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                    Biudžetai skiriasi drastiškai.
                    Būtent, pvz. panašaus dydžio į Vilnių Helinskio miesto biudžetas virš 5 mlrd. Eur, kai Vilniaus vos 1 siekia. Tai atitinkamai ir gali sau leisti samdyti specialistus 5 kartus pigiau nei Helsinkyje.

                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                    ...o tikimės giga smart sprendimų transporte, "kaip Londone".
                    Tikrai metro nesitikim, bet norėtųsi bent tramvajaus, kurį turi ne tik Ryga, bet ir vargingi Daugpilis su Liepoja.
                    Paskutinis taisė Lettered; 2022.11.16, 16:06.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                      Miesto vyriausiasis infrastruktūros inžinierius kol kas net neturi visiškai jokio inžinierinio išsilavinimo, tai matyt jei labai nori*, tai viskas įmanoma

                      *arba kažkas nori
                      Na taip, nes kai daro inžinieriai, tai gaunasi viskas puikiai. Vieni suprojektuoja ir pastato ne pagal reikalavimus (arba pagal sovietinius reikalavimus), o kiti už tai plodami apdovanojimus dalina.

                      Jau tada geriau į vakarus plačiai žiūrintis "žurnalistas" dirbantis miesto inžinieriaus vietoje, negu tie tradiciniai inžinieriai.

                      Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-11-16 171344.jpg
Views:	477
Size:	199,7 kB
ID:	2005632

                      Comment


                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                        Kas daryt jei iš vis filosofijas, menus baigė ir nori dirbt su urbanistika?
                        Juolab miestų tvarkymas yra eksterjero dizainas su visom gatvėm, dviračių takais ir net greitkelių sankryžom.
                        Tik reikia dar domėtis eismo organizavimu ir saugumu.
                        Vėl studijuoti? Arba dirbti tokį darbą urbanistikoje kur aukštasis toje srityje nereikalingas?
                        Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                        kai viršų ima inžinieriai, gaunasi Toyota
                        Patikimiausias įmanomas produktas?

                        Comment


                          VGTU/KTU inžinieriai tiek yra pridirbę nesąmonių Vilniuje ir kitur Lietuvoje ant kiekvieno kampo, kad aš apskritai uždrausčiau lietuviškiems inžinieriams ką nors dirbti.

                          Comment


                            Kalbat lyg inžinieriai projektuotų taip, kaip patys norėtų, o ne kaip nurodo projektavimo sąlygos/užsakymas. Kalbu ne apie kažkokias smulkmenas (Pvz. kai nesužiūrėtas tinkamas ženklinimas), kur rimtai chaltūra, bet apie ''big picture''. Jau net nekalbu, kad pagal įstatymus kiekvienam naujam arba rekonstrukcijos projektui turi būti daromas auditas, kurio statytojas (savivaldybė) laikytis neprivalo.

                            Parašė TIME Rodyti pranešimą
                            Pazistu pora architektu. Jei galvojate, kad jie tokie durni ar uzsakovai yra kokie inteligentiski verslininkai, bandantys kazkoki didesni geri sukurt tai labai klystate. Dauguma uzsakovu yra "rimti dedes", kurie siekia, kad butu kuo daugiau kvadratu ir kuo pigiau. Archektus su kazkokiom idomesnem ideju, neatitinkanciu situ reikalavimu nevengia ir rusiskai pasiust ant keliu raidziu
                            Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.11.16, 19:18.

                            Comment


                              O tai atsakykite į klausimą, kas sudaro užsakymą su 50 šulinių 1, 2 ir 3 juostose, B kategirojos gatvėse mieste, 6 km atstumu? Ypač taikytinas pavyzdys Tūkstantmečio g., bei Vakarinio aplinkl. pirmame etape. Taip pat atsakykite į klausimą, ar antrame etapui pasikeitė kažkokios ypatingos sąlygos, kad tų šulinių salyginai sumažėjo? Pagrindinis užsakovas - miestas, visiems minėtiems etapams.

                              Comment


                                Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                                O tai atsakykite į klausimą, kas sudaro užsakymą su 50 šulinių 1, 2 ir 3 juostose, B kategirojos gatvėse mieste, 6 km atstumu? Ypač taikytinas pavyzdys Tūkstantmečio g., bei Vakarinio aplinkl. pirmame etape. Taip pat atsakykite į klausimą, ar antrame etapui pasikeitė kažkokios ypatingos sąlygos, kad tų šulinių salyginai sumažėjo? Pagrindinis užsakovas - miestas, visiems minėtiems etapams.
                                Vakarinio aplinkkelio projektavimo sąlygomis nesidomėjau, bet vien pasakyti "suprojektuok šulinį po X juosta" nepakanka. Jeigu yra šulinys, reiškia yra koks nors inžinierinis tinklas - nuotekos, lietaus nuotekos, ryšių tinklai ir t.t. Visus juos perkelinėti (jeigu jie yra) kainuoja ir labai nemažai, o savivaldybė taupo visur, kur įmanoma.

                                Vakariniame aplinkkelyje (būtent II etape) dar yra dujotiekis ir jis turėjo nemažą įtaką sprendiniams. Perkelti dujotiekį kainuoja milijonus.

                                Pvz. rengiant Narbuto A juostų (ne dvirtakio) projektą, Vilniaus planas siūlė Žvėryne padaryti tunelį, nes gatvė jau eina iškasoje, tunelį įrengti būtų pakankamai nesunku (visi žemės darbai jau atlikti) - vos ne pridengti gatvę iš viršaus. Tai labai sumažintų triukšmą Žvėryne. Ką pasakė savivaldybė? Ne. Per brangu. Reikia taupyti.

                                Comment


                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                  Pvz. rengiant Narbuto A juostų (ne dvirtakio) projektą, Vilniaus planas siūlė Žvėryne padaryti tunelį, nes gatvė jau eina iškasoje, tunelį įrengti būtų pakankamai nesunku (visi žemės darbai jau atlikti) - vos ne pridengti gatvę iš viršaus. Tai labai sumažintų triukšmą Žvėryne. Ką pasakė savivaldybė? Ne. Per brangu. Reikia taupyti.
                                  Toje vietoje pėsčiųjų viaduką nori statyti.

                                  Sutinku, kad trumpas tunelis būtų buvę geriau, sveikiau miestui. Viršuje galėtų būti mini parkelis.

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                    Vakarinio aplinkkelio projektavimo sąlygomis nesidomėjau, bet vien pasakyti "suprojektuok šulinį po X juosta" nepakanka. Jeigu yra šulinys, reiškia yra koks nors inžinierinis tinklas - nuotekos, lietaus nuotekos, ryšių tinklai ir t.t. Visus juos perkelinėti (jeigu jie yra) kainuoja ir labai nemažai, o savivaldybė taupo visur, kur įmanoma.

                                    Vakariniame aplinkkelyje (būtent II etape) dar yra dujotiekis ir jis turėjo nemažą įtaką sprendiniams. Perkelti dujotiekį kainuoja milijonus.

                                    Pvz. rengiant Narbuto A juostų (ne dvirtakio) projektą, Vilniaus planas siūlė Žvėryne padaryti tunelį, nes gatvė jau eina iškasoje, tunelį įrengti būtų pakankamai nesunku (visi žemės darbai jau atlikti) - vos ne pridengti gatvę iš viršaus. Tai labai sumažintų triukšmą Žvėryne. Ką pasakė savivaldybė? Ne. Per brangu. Reikia taupyti.
                                    Nelabai supratote, ką noriu pasakyti. Kaip tik antrame etape ir nepriprojektavo šulinių ant juostų, kur tu, pirmo etapo atveju, arba dešiniu, arba kairiu ratu muši bugnus. Reiškia galima padaryti, o visumoj neteko niekur matyti, kad tokioje gatvės kategorijoje šuliniai yra įrengiami juostose, o dar geriau ne per vidurį, o jų kraštuose. Tokie dalykai yra daromi arba skiriamojoje juostoje, o jei nėra pakankamo pločio, tai avarinėje juostoje, o jei ir tokios nėra, tai kelkraštyje. Turėkime omenyje, kad tai nebuvo remontas, o visiškai naujos gatvės įrengimas. Juoda kliurka ir ne kitaip.

                                    Comment


                                      Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                                      Nelabai supratote, ką noriu pasakyti. Kaip tik antrame etape ir nepriprojektavo šulinių ant juostų, kur tu, pirmo etapo atveju, arba dešiniu, arba kairiu ratu muši bugnus. Reiškia galima padaryti, o visumoj neteko niekur matyti, kad tokioje gatvės kategorijoje šuliniai yra įrengiami juostose, o dar geriau ne per vidurį, o jų kraštuose. Tokie dalykai yra daromi arba skiriamojoje juostoje, o jei nėra pakankamo pločio, tai avarinėje juostoje, o jei ir tokios nėra, tai kelkraštyje. Turėkime omenyje, kad tai nebuvo remontas, o visiškai naujos gatvės įrengimas. Juoda kliurka ir ne kitaip.
                                      Na aš asmeniškai šulinius pirmojoje juostoje pastebiu kaip tik antrajame etape.

                                      1-ajame etape maždaug per vidurį tarp tunelio šiaurinio portalo ir pirmosios nuovažos į Asanavičiūtės gatvę yra buitinių nuotekų magistralė, jungianti vakarinius mikrorajonus su valymo įrenginiais. Viskas pastatyta dar 1965, įjungus 2005 metų ortofoto puikiai matosi, kad miškas jau buvo širk tiek iškirstas ir visi inžinieriniai tinklai buvo paruošti dar sovietmečiu. Tai kad kelias naujas, nereiškia, jok požeminiai tinklai statyti tuo pačiu laiku kaip ir kelias.

                                      Ta pati istorija su Pietiniu aplinkkeliu (Tūkstantmečio). Nemažose atkarpose tinklai buvo paruošti dar sovietmečiu.

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                        Vakarinio aplinkkelio projektavimo sąlygomis nesidomėjau, bet vien pasakyti "suprojektuok šulinį po X juosta" nepakanka. Jeigu yra šulinys, reiškia yra koks nors inžinierinis tinklas - nuotekos, lietaus nuotekos, ryšių tinklai ir t.t. Visus juos perkelinėti (jeigu jie yra) kainuoja ir labai nemažai, o savivaldybė taupo visur, kur įmanoma.

                                        Vakariniame aplinkkelyje (būtent II etape) dar yra dujotiekis ir jis turėjo nemažą įtaką sprendiniams. Perkelti dujotiekį kainuoja milijonus.

                                        Pvz. rengiant Narbuto A juostų (ne dvirtakio) projektą, Vilniaus planas siūlė Žvėryne padaryti tunelį, nes gatvė jau eina iškasoje, tunelį įrengti būtų pakankamai nesunku (visi žemės darbai jau atlikti) - vos ne pridengti gatvę iš viršaus. Tai labai sumažintų triukšmą Žvėryne. Ką pasakė savivaldybė? Ne. Per brangu. Reikia taupyti.
                                        Vakarinio aplinkeliu atveju nuotekų sistemos nebuvo (darė nuo nulio) todėl galėjo padaryti šulinius kur tik norėjo.

                                        Comment


                                          Net ir su nepaslenkamais šuliniais, būtų buvę galima kelio trasą paslinkt per metrą-du į šoną ir šuliniai būtų atsidūrę juostos viduryje. Dabar toks jausmas, kad specialiai po ratais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X