Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tam reikia atskirti tranzitines ir kvartalo vietines gatves. Kitaip prieisim iki verkimo, kad fabijoniškiečiai nustiesia gatvę, o ja po to ukmergiškiai į nekropolį važiuoja.
    Na jeigu atvažiuja iš ukmergės tai taip, jie naudojasi miesto infrastruktūra nors už tai nemoka.

    O tai kad vilniuje vietinės kvartalo gatvės ir yra tranzitinės, nes net tokių elementarių dalykų kaip šiaurinė gatvė nepadaro.
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Sąžiningiausia būtų jei „didžiojo Vilniaus“ GPM skeliamas, sakykim, per pusę ir dalis būtų skiriama bendrai infrastruktūrai, o dalis - vietinei fabijoniškių-tarandžių-nemenčinių. Tuo pačiu ir daugiau savivaldos kiekviena vieta gautų.
    Tai jis ir yra skeliamas per puse, tik dabar dalis yra skiriama beidrai miesto biudžetui o kita pusė tiesiog kitoms savivaldybėms.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
      Tai jis ir yra skeliamas per puse, tik dabar dalis yra skiriama beidrai miesto biudžetui o kita pusė tiesiog kitoms savivaldybėms.
      Turiu omeny miesto viduje liekantis GPM turėtų būti atskiriamas ir paskirstomas mokėtojo vietinei ir miesto bendrai infrastruktūrai.

      Comment


        Aš galvočiau, kad pirmiau turbūt reikėtų paskaidyt kai kurias seniūnijas į smulkesnes.

        O biudžetą duot labiau patiems panaudot - pritarčiau. Tik apie pusę galvot yra be šansų, nes pusė Vilniaus biudžeto berods yra socialiniai reikalai.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
          Laivų sąvininkams teks būti atsakingiems už savo laivus? O siaube. Nebebus galima kaltės suversti kitiems už tai kad 20 metų neremontuojamas laivas visgi sugedo ir kur nors atsitrenkė. Bet su laivų pakeitimu jie gali nesijaudinti, laivai ne automobiliai, juos naudoja ir po 60 ir po 80 metų tai kol jie pasikeis spės ir dabartiniai savininkai numirti.
          Iš šalies viskas atrodo paprasta. Tačiau bet kurią sudėtingą sistemą reikia suderinti, paleisti naudojimui ir periodiškai prižiūrėti. Aš daugiau susijęs su pastatais, tad tai, kad absoliučiai visos pastato sistemos veikia normaliu režimu greičiau yra išimtis, nei taisyklė.

          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
          Tai tada jus ginčijatės su Mantu kuris sako kad pramonė išsikraustys.
          Taip, pramonė iš miestų išsikraustys. Nes miestas juda iš pramonės centro į paslaugų centrą.

          Esmė ta, kad dabartinei efektyviai pramonei reikia ne tūkstančių, bet kvalifikuotų darbuotojų. Ir taip, greičiausiai tie kvalifikuoti darbuotojai važinės iš miesto arba priemiesčių.

          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
          Tai kam tada savivaldybė, darom viską centraliztai valstybės valdymu? O gal visgi savivalda yra naudinga?
          Pasikartosiu, miestai-valstybės istoriškai nepasiteisino. Norint sudaryti sąlygas vystymuisi, reikia tam tikrą žmonių kiekį skirti apsaugai. Jei šių žmonių kiekio nepakanka, apsauga tampa neefektyvi ir sąlygos vystymuisi dingsta.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            Na jeigu atvažiuja iš ukmergės tai taip, jie naudojasi miesto infrastruktūra nors už tai nemoka.
            Nagi nagi, jau metas popkornams.

            Tarkim wilenskas važiuoja senuoju kelių tinklu į Telšius. Kas tas "senasis kelių tinklas"? Ogi per Sudervę, dūkštas, Kernavę, Širvintas, Ukmergę, Kėdainius, Ariogalą, Raseinius, Kelmę, Užventį ir Luokę.
            Kam ir kiek jis turėtų sumokėti už naudojimasį keliais?

            Ad absurdum? Mesje, ne aš pradėjau.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Turiu omeny miesto viduje liekantis GPM turėtų būti atskiriamas ir paskirstomas mokėtojo vietinei ir miesto bendrai infrastruktūrai.
              Tam tikra dalis yra skiriama seniūnijoms, bet ji yra palyginus maža.
              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

              Iš šalies viskas atrodo paprasta. Tačiau bet kurią sudėtingą sistemą reikia suderinti, paleisti naudojimui ir periodiškai prižiūrėti. Aš daugiau susijęs su pastatais, tad tai, kad absoliučiai visos pastato sistemos veikia normaliu režimu greičiau yra išimtis, nei taisyklė.



              Taip, pramonė iš miestų išsikraustys. Nes miestas juda iš pramonės centro į paslaugų centrą.

              Esmė ta, kad dabartinei efektyviai pramonei reikia ne tūkstančių, bet kvalifikuotų darbuotojų. Ir taip, greičiausiai tie kvalifikuoti darbuotojai važinės iš miesto arba priemiesčių.



              Pasikartosiu, miestai-valstybės istoriškai nepasiteisino. Norint sudaryti sąlygas vystymuisi, reikia tam tikrą žmonių kiekį skirti apsaugai. Jei šių žmonių kiekio nepakanka, apsauga tampa neefektyvi ir sąlygos vystymuisi dingsta.
              O dabar laivininkystėje nereikia suderinti sistemų, prižiūrėti laivų ar paleisti naujų naudojimui?

              Laivų priežiūrai standartai aukštesni nei pastatų, bet tikrai gaila jog tai yra išimtis.

              Tai tegu važinėja, svarbu kad susimoka už infrastruktūrą kurią nuadoja. O pramonei darbininkų reikia vi mažiau, nes ji nesipriešina automatizacijai.

              Na kai kurie pasiteisino. Liuksemburgas, Monakas, Andora ir t.t. Bet gal nereikia lyginti savivaldos gebėjimo rinkti mokesčius už infrastruktūrą su separatizmu atsisakant šalies kariuomenes, a?


              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

              Nagi nagi, jau metas popkornams.

              Tarkim wilenskas važiuoja senuoju kelių tinklu į Telšius. Kas tas "senasis kelių tinklas"? Ogi per Sudervę, dūkštas, Kernavę, Širvintas, Ukmergę, Kėdainius, Ariogalą, Raseinius, Kelmę, Užventį ir Luokę.
              Kam ir kiek jis turėtų sumokėti už naudojimasį keliais?

              Ad absurdum? Mesje, ne aš pradėjau.
              Idealiu atveju tai visiems miestams per kuriuos važiuoja. Už valstybinius kelius turėtu sumokėti automobilio mokesčiu, kurio lietuvoje taip pat nėra.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                Idealiu atveju tai visiems miestams per kuriuos važiuoja.
                Ką darom su kaimais ir kodėl?

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Aš galvočiau, kad pirmiau turbūt reikėtų paskaidyt kai kurias seniūnijas į smulkesnes.

                  O biudžetą duot labiau patiems panaudot - pritarčiau. Tik apie pusę galvot yra be šansų, nes pusė Vilniaus biudžeto berods yra socialiniai reikalai.
                  Dabartinė seniūnijų kaip institucijų prasmė yra niekinė, ypač miestuose. Seniūnijos Lietuvoje neturi jokių biudžetų ir tėra savivaldos vietiniai filialai padėti žmonėms susitvarkyti tam tikrus reikalus, bet tai aktualiau kaimiškose vietovėse, o dabar su internetu tai, kas yra dabar, dar mažiau prasminga. Bent jau miestuose seniūnai ir seniūnaičiai labiau simbolinę galią turintys veikėjai, pirmas paskiriamas ir gaunantis algą, antras renkamas ir savanoriaujantis.
                  Mūsuose vis kalbama apie "savivaldos" pritraukimą prie žmonių, tuo pat metu apie "viešojo sektoriaus efektyvinimą", tai apie realų funkcijų nuleidimą žemyn rimtesnės kalbos artimiausiu metu nebus, bet diskusijos tikrai reikia. Ne vien miestuose, bet ir priemiesčiuose. Apskritai pamirštama, kad savivalda visų pirma turėtų būti apie politinę bendruomenę, o ne vien tik apie ūkio reikalus. Vilniaus rajone yra bent kelios politinės bendruomenės, nieko bendra tarpusavyje neturinčios: nauja suburbija, miesteliai (Nemenčinė, Avižieniai, Rudamina, Nemėžis) ir Vilniaus krašto kaimai, ko pasekoje dviejų pastarųjų grupių balsai nusveria priemiesčių gyventojus ir dėl to jokia soc. infrastruktūra priemiesčiuose nevystoma (nes jų gyventojai vistiek naudosis Vilniaus miesto infrastruktūra)

                  Comment


                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                    Ką darom su kaimais ir kodėl?
                    Kaimai retai kada yra pagrindinėse tranzito linijose, o šiaip geriausia būtų kad kelias eitu aplink kaimą tiesiog. Bet paprastai nėra tiek eismo kad kaimuose vertėtu tai daryti, toėl apvažiavimai daromi tik miestam kur eismo daugiau.

                    Šiaip įdomu, kaimų seniūnijos turi teisinę galią rinkti tranzito rinkliavą jeigu norėtu?

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Kaimai retai kada yra pagrindinėse tranzito linijose, o šiaip geriausia būtų kad kelias eitu aplink kaimą tiesiog. Bet paprastai nėra tiek eismo kad kaimuose vertėtu tai daryti, toėl apvažiavimai daromi tik miestam kur eismo daugiau.

                      Šiaip įdomu, kaimų seniūnijos turi teisinę galią rinkti tranzito rinkliavą jeigu norėtu?
                      Kai kam būtų pravartu prisiminti miesto teorija, sociologija ir civilizacijos istoriją.

                      Comment


                        Dar neteko girdėti apie „dviračių autobusą“. Kūno kultūros mokytojas surenka mokinius ir lydi juos iki mokyklos. Video viduj.

                        A feature interview with the teacher who started Portland’s bike bus
                        https://momentummag.com/a-feature-in...ands-bike-bus/
                        This Portland, Oregon-based physical education teacher has become something of an internet sensation thanks to a bike bus he established at his school Alameda Elementary. The bike bus is a major local happening every single Wednesday when more than 100 students join the two-wheeled parade on the way to class.
                        Click image for larger version

Name:	sambalto.jpg
Views:	481
Size:	160,8 kB
ID:	2004729

                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Nerandu tinkamos temos pasidalinti straipsniu apie nevaikštančio neįgaliojo požiūrį į laiptus ir bortus. Žinoma, nieko stebėtino straipsnyje nėra, bet skaitydamas kažkaip prisiminiau savo pastebėjimą, kad Lietuvoje (na, lyginant, kad ir su Ispanija, Prancūzija, Vokietija) labai retai gatvėje matau keliaujančius neįgaliuosius (ratuotus, akluosius). Ypač nematau keliaujančių savarankiškai. Matyt, kai kurie nuleisti bortai prie perėjų ir chaotiškai klojami trūkinėjantys taktilinių trinkelių tinklai pasitikėjimo vis dar nekelia.

                          Gyvenimo laiptai – visiems, stačiausi – „ratuotiesiems“

                          Comment


                            Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
                            Ypač nematau keliaujančių savarankiškai. Matyt, kai kurie nuleisti bortai prie perėjų ir chaotiškai klojami trūkinėjantys taktilinių trinkelių tinklai pasitikėjimo vis dar nekelia.
                            Dar reiktų būtinai pridėti skersai viso šaligatvio ploto paliktus paspirtukus. Po skundo Boltas uždraudė paspirtukų parkavimą, toje vienoje gatvėje. Nes kam neįgaliajam kišti nosį į kitą gatvę toliau nuo savo namo.

                            Comment


                              As uzmeciau aki ant vieno skelbimo JUDU puslapyje - tai buvo smagu pasijuokti...

                              Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-11-16 at 10.50.27.png
Views:	325
Size:	96,9 kB
ID:	2005542

                              Darbo pozicija, skamba gama rimta. Ziurim toliau - kokios konkrecios pareigos...

                              Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-11-16 at 10.50.55.png
Views:	312
Size:	447,2 kB
ID:	2005543

                              Panasu kad zmogus sitoje pozicijoje tikrai turetu galimybe patobulinti susisiekima VT Vilniuje.
                              Dabar ziurim kiek moka...

                              Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-11-16 at 10.51.09.png
Views:	315
Size:	118,5 kB
ID:	2005544
                              Dar kitas skelbimas:

                              Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-11-16 at 11.00.06.png
Views:	308
Size:	179,9 kB
ID:	2005545


                              Va kur juokinga pasidare. Tikisi tiek daug is tokios pozicijos, o alga - pagal reikalavimus ir uz atsakingas pareigas - tai apgailetina. Aisku galim argumentuoti kad cia sako bus galimybe "deretis" bet tikrai normalia kompetencija turintis zmogus iskarto apeitu toki skelbima. Ko galima tiketis is tokiu zmoniu kurie yra samdomi uz centus atlikti tokias svarbias miestui pareigas?

                              Comment


                                Na, mūsų forume yra narių paklodes rašančių šita tema, galėtų realizuot save ir dar pinigus gaut

                                Comment


                                  vlr

                                  Comment


                                    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                                    As uzmeciau aki ant vieno skelbimo JUDU puslapyje - tai buvo smagu pasijuokti...

                                    Va kur juokinga pasidare. Tikisi tiek daug is tokios pozicijos, o alga - pagal reikalavimus ir uz atsakingas pareigas - tai apgailetina. Aisku galim argumentuoti kad cia sako bus galimybe "deretis" bet tikrai normalia kompetencija turintis zmogus iskarto apeitu toki skelbima. Ko galima tiketis is tokiu zmoniu kurie yra samdomi uz centus atlikti tokias svarbias miestui pareigas?
                                    Puiki iliustracija teiginio, kad jeigu algos būtų padorios, tai žmonės dirbtų ten kur nori, o ne ten, kur daugiau moka.

                                    Comment


                                      Gerai, kad nors Tomilinas spejo pries ateinant i valdzia neoliberalams ivest sita istatyma, kad reikia algas skelbti. Kitu atveju, kiek zmoniu sugaistu laika ruosdamiesi darbo pokalbiui vien tam kad suzinotu, kad siuloma alga, uz kuria 2 kambariu butu Pilaiteje neissinuomuosi

                                      Comment


                                        Gal ir ateitų forumiečių jei mokėtų UK ar šiaip Vakarų Europos valstybinio sektoriaus atlyginimus (?)

                                        Šiaip ir pats rimtai galvoju, kad Šengeno erdvėj (jei ne iš vis ES) valstybinėse institucijose atlyginimai neturėtų taip drąstiškai skirtis, juk "nėra sienų tarp valstybių", tai ir nesinori matyti kokybės skirtumų tarp valdomų valstybių.

                                        Dar viena sąlyga tvarkingos atrankos, bent jau į tokius specų postus, tai gal ir pritrauktume.

                                        Tiesa, kas liečia dabartines sąlygas ir lygį, tai ten reikia turėt tos srities popierių, ar gali priimt tik dėl to kad esi kažkoks entuziastas? Gal su tokiom algom ir kokybe jau nelabai yra skirtumų, tik entuziastų mažai.
                                        Paskutinis taisė PoDV; 2022.11.16, 13:34.

                                        Comment


                                          Miesto vyriausiasis infrastruktūros inžinierius kol kas net neturi visiškai jokio inžinierinio išsilavinimo, tai matyt jei labai nori*, tai viskas įmanoma

                                          *arba kažkas nori

                                          Comment

                                          Working...
                                          X