Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Aš galvočiau, kad pirmiau turbūt reikėtų paskaidyt kai kurias seniūnijas į smulkesnes.

    O biudžetą duot labiau patiems panaudot - pritarčiau. Tik apie pusę galvot yra be šansų, nes pusė Vilniaus biudžeto berods yra socialiniai reikalai.
    Dabartinė seniūnijų kaip institucijų prasmė yra niekinė, ypač miestuose. Seniūnijos Lietuvoje neturi jokių biudžetų ir tėra savivaldos vietiniai filialai padėti žmonėms susitvarkyti tam tikrus reikalus, bet tai aktualiau kaimiškose vietovėse, o dabar su internetu tai, kas yra dabar, dar mažiau prasminga. Bent jau miestuose seniūnai ir seniūnaičiai labiau simbolinę galią turintys veikėjai, pirmas paskiriamas ir gaunantis algą, antras renkamas ir savanoriaujantis.
    Mūsuose vis kalbama apie "savivaldos" pritraukimą prie žmonių, tuo pat metu apie "viešojo sektoriaus efektyvinimą", tai apie realų funkcijų nuleidimą žemyn rimtesnės kalbos artimiausiu metu nebus, bet diskusijos tikrai reikia. Ne vien miestuose, bet ir priemiesčiuose. Apskritai pamirštama, kad savivalda visų pirma turėtų būti apie politinę bendruomenę, o ne vien tik apie ūkio reikalus. Vilniaus rajone yra bent kelios politinės bendruomenės, nieko bendra tarpusavyje neturinčios: nauja suburbija, miesteliai (Nemenčinė, Avižieniai, Rudamina, Nemėžis) ir Vilniaus krašto kaimai, ko pasekoje dviejų pastarųjų grupių balsai nusveria priemiesčių gyventojus ir dėl to jokia soc. infrastruktūra priemiesčiuose nevystoma (nes jų gyventojai vistiek naudosis Vilniaus miesto infrastruktūra)

    Comment


      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

      Ką darom su kaimais ir kodėl?
      Kaimai retai kada yra pagrindinėse tranzito linijose, o šiaip geriausia būtų kad kelias eitu aplink kaimą tiesiog. Bet paprastai nėra tiek eismo kad kaimuose vertėtu tai daryti, toėl apvažiavimai daromi tik miestam kur eismo daugiau.

      Šiaip įdomu, kaimų seniūnijos turi teisinę galią rinkti tranzito rinkliavą jeigu norėtu?

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Kaimai retai kada yra pagrindinėse tranzito linijose, o šiaip geriausia būtų kad kelias eitu aplink kaimą tiesiog. Bet paprastai nėra tiek eismo kad kaimuose vertėtu tai daryti, toėl apvažiavimai daromi tik miestam kur eismo daugiau.

        Šiaip įdomu, kaimų seniūnijos turi teisinę galią rinkti tranzito rinkliavą jeigu norėtu?
        Kai kam būtų pravartu prisiminti miesto teorija, sociologija ir civilizacijos istoriją.

        Comment


          Dar neteko girdėti apie „dviračių autobusą“. Kūno kultūros mokytojas surenka mokinius ir lydi juos iki mokyklos. Video viduj.

          A feature interview with the teacher who started Portland’s bike bus
          https://momentummag.com/a-feature-in...ands-bike-bus/
          This Portland, Oregon-based physical education teacher has become something of an internet sensation thanks to a bike bus he established at his school Alameda Elementary. The bike bus is a major local happening every single Wednesday when more than 100 students join the two-wheeled parade on the way to class.
          Click image for larger version

Name:	sambalto.jpg
Views:	494
Size:	160,8 kB
ID:	2004729

          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Nerandu tinkamos temos pasidalinti straipsniu apie nevaikštančio neįgaliojo požiūrį į laiptus ir bortus. Žinoma, nieko stebėtino straipsnyje nėra, bet skaitydamas kažkaip prisiminiau savo pastebėjimą, kad Lietuvoje (na, lyginant, kad ir su Ispanija, Prancūzija, Vokietija) labai retai gatvėje matau keliaujančius neįgaliuosius (ratuotus, akluosius). Ypač nematau keliaujančių savarankiškai. Matyt, kai kurie nuleisti bortai prie perėjų ir chaotiškai klojami trūkinėjantys taktilinių trinkelių tinklai pasitikėjimo vis dar nekelia.

            Gyvenimo laiptai – visiems, stačiausi – „ratuotiesiems“

            Comment


              Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
              Ypač nematau keliaujančių savarankiškai. Matyt, kai kurie nuleisti bortai prie perėjų ir chaotiškai klojami trūkinėjantys taktilinių trinkelių tinklai pasitikėjimo vis dar nekelia.
              Dar reiktų būtinai pridėti skersai viso šaligatvio ploto paliktus paspirtukus. Po skundo Boltas uždraudė paspirtukų parkavimą, toje vienoje gatvėje. Nes kam neįgaliajam kišti nosį į kitą gatvę toliau nuo savo namo.

              Comment


                As uzmeciau aki ant vieno skelbimo JUDU puslapyje - tai buvo smagu pasijuokti...

                Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-11-16 at 10.50.27.png
Views:	336
Size:	96,9 kB
ID:	2005542

                Darbo pozicija, skamba gama rimta. Ziurim toliau - kokios konkrecios pareigos...

                Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-11-16 at 10.50.55.png
Views:	325
Size:	447,2 kB
ID:	2005543

                Panasu kad zmogus sitoje pozicijoje tikrai turetu galimybe patobulinti susisiekima VT Vilniuje.
                Dabar ziurim kiek moka...

                Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-11-16 at 10.51.09.png
Views:	323
Size:	118,5 kB
ID:	2005544
                Dar kitas skelbimas:

                Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-11-16 at 11.00.06.png
Views:	321
Size:	179,9 kB
ID:	2005545


                Va kur juokinga pasidare. Tikisi tiek daug is tokios pozicijos, o alga - pagal reikalavimus ir uz atsakingas pareigas - tai apgailetina. Aisku galim argumentuoti kad cia sako bus galimybe "deretis" bet tikrai normalia kompetencija turintis zmogus iskarto apeitu toki skelbima. Ko galima tiketis is tokiu zmoniu kurie yra samdomi uz centus atlikti tokias svarbias miestui pareigas?

                Comment


                  Na, mūsų forume yra narių paklodes rašančių šita tema, galėtų realizuot save ir dar pinigus gaut

                  Comment


                    vlr

                    Comment


                      Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                      As uzmeciau aki ant vieno skelbimo JUDU puslapyje - tai buvo smagu pasijuokti...

                      Va kur juokinga pasidare. Tikisi tiek daug is tokios pozicijos, o alga - pagal reikalavimus ir uz atsakingas pareigas - tai apgailetina. Aisku galim argumentuoti kad cia sako bus galimybe "deretis" bet tikrai normalia kompetencija turintis zmogus iskarto apeitu toki skelbima. Ko galima tiketis is tokiu zmoniu kurie yra samdomi uz centus atlikti tokias svarbias miestui pareigas?
                      Puiki iliustracija teiginio, kad jeigu algos būtų padorios, tai žmonės dirbtų ten kur nori, o ne ten, kur daugiau moka.

                      Comment


                        Gerai, kad nors Tomilinas spejo pries ateinant i valdzia neoliberalams ivest sita istatyma, kad reikia algas skelbti. Kitu atveju, kiek zmoniu sugaistu laika ruosdamiesi darbo pokalbiui vien tam kad suzinotu, kad siuloma alga, uz kuria 2 kambariu butu Pilaiteje neissinuomuosi

                        Comment


                          Gal ir ateitų forumiečių jei mokėtų UK ar šiaip Vakarų Europos valstybinio sektoriaus atlyginimus (?)

                          Šiaip ir pats rimtai galvoju, kad Šengeno erdvėj (jei ne iš vis ES) valstybinėse institucijose atlyginimai neturėtų taip drąstiškai skirtis, juk "nėra sienų tarp valstybių", tai ir nesinori matyti kokybės skirtumų tarp valdomų valstybių.

                          Dar viena sąlyga tvarkingos atrankos, bent jau į tokius specų postus, tai gal ir pritrauktume.

                          Tiesa, kas liečia dabartines sąlygas ir lygį, tai ten reikia turėt tos srities popierių, ar gali priimt tik dėl to kad esi kažkoks entuziastas? Gal su tokiom algom ir kokybe jau nelabai yra skirtumų, tik entuziastų mažai.
                          Paskutinis taisė PoDV; 2022.11.16, 13:34.

                          Comment


                            Miesto vyriausiasis infrastruktūros inžinierius kol kas net neturi visiškai jokio inžinierinio išsilavinimo, tai matyt jei labai nori*, tai viskas įmanoma

                            *arba kažkas nori

                            Comment


                              Dabar politikoj atrodo arba vadyba, nu arba inžinerija.
                              Šiais laikais padaugėjo IT išsilavinimą gavusių žmonių.
                              Kas daryt jei iš vis filosofijas, menus baigė ir nori dirbt su urbanistika?
                              Juolab miestų tvarkymas yra eksterjero dizainas su visom gatvėm, dviračių takais ir net greitkelių sankryžom.
                              Tik reikia dar domėtis eismo organizavimu ir saugumu.

                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                Ačiū už įvertinimą, bet VLR yra patenkintas savo planktoniniame darbe stiklinėje dėžėje Vilniaus ofisinio planktono vienoje iš veisyklų. Gal už kokių dešimties metų ir pabandyčiau pastudijuoti tą reikalą ir iš idėjos padirbti, bet dabar norėčiau gauti kiek daugiau pinigų ir karjeros perspektyvų. VMS, manau, geriausia būtų tiesiog reguliariai samdytis nepriklausomus konsultantus (iš kietų užsienio kompanijų) bei vykdyti tai, ką jie sako.

                                Comment


                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                  Dabar politikoj atrodo arba vadyba, nu arba inžinerija.
                                  Šiais laikais padaugėjo IT išsilavinimą gavusių žmonių.
                                  Kas daryt jei iš vis filosofijas, menus baigė ir nori dirbt su urbanistika?
                                  Juolab miestų tvarkymas yra eksterjero dizainas su visom gatvėm, dviračių takais ir net greitkelių sankryžom.
                                  Tik reikia dar domėtis eismo organizavimu ir saugumu.
                                  Baigimas(diplomas) šiais laikais mažai ką turi bendro su realiu išsilavinimu. Jei domiesi, skaitai internetą, knygas, tai apie tą pačią miesto urbanistiką, gatvių projektavimą gali geriau išmanyti nei baigę kelių inžineriją ar architektūros urbanistiką visiukuose.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                    Dabar politikoj atrodo arba vadyba, nu arba inžinerija.
                                    Šiais laikais padaugėjo IT išsilavinimą gavusių žmonių.
                                    Kas daryt jei iš vis filosofijas, menus baigė ir nori dirbt su urbanistika?
                                    Juolab miestų tvarkymas yra eksterjero dizainas su visom gatvėm, dviračių takais ir net greitkelių sankryžom.
                                    Tik reikia dar domėtis eismo organizavimu ir saugumu.
                                    Kai inžinerijoje matomas tik dizainas, tada gaunasi kaip su dizainerių darytais IT produktais...

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Kai inžinerijoje matomas tik dizainas, tada gaunasi kaip su dizainerių darytais IT produktais...
                                      kai viršų ima inžinieriai, gaunasi Toyota

                                      Comment


                                        Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                                        kai viršų ima inžinieriai, gaunasi Toyota
                                        Čia kaip suprantu komplimentas

                                        Comment


                                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                          Šiaip ir pats rimtai galvoju, kad Šengeno erdvėj (jei ne iš vis ES) valstybinėse institucijose atlyginimai neturėtų taip drąstiškai skirtis, juk "nėra sienų tarp valstybių", tai ir nesinori matyti kokybės skirtumų tarp valdomų valstybių.
                                          Biudžetai skiriasi drastiškai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X