Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Sakau, kad tai miestas organizuoja sau už savo pinigus. Jei nenori švaistyti pinigų - gali neorganizuot, o tuos pinigus išleist kitur.

    Jeigu organizuoja norėdami pritraukt svečių - tada nereikia verkt, kad tie svečiai atvažiuoja iš aplinkinių kaimų.
    Tai jeigu organizuoja sau, už savo pinigus, tada reikia uždrausti kitiems atvažiuoti. Bet tu pats sau prieštarauji, pirma sakai kad sau, o po to kad pritraukti svečių.

    O kaip manai, parką rajone įrengia miesto gyventojams ar svečiams?
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Apmokestinsi įvažiavimą, tada verslai kurie dirba su kaimiečiais kelsis į rajoną. Tada žmonėms bus dar daugiau iniciatyvos keltis į laukus.
    Tegu keliasi, pramonė ir taip turėtu būti užmiestyje, o ten persikėlus kai kuriems verslams gal net realus rajono gaivinimas bus o ne tiesiog pinigų dotacija be perspektyvos.
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Ką daryti jei dirbi nuotoliniu?
    Jei dirbi nuotoliu tai ir miesto infrastruktūros nenaudoji "eidamas į darbą", ne?
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Viskuo. Efektyvumas mažesnis, nes namie yra ką daryti ir be to. Darbo laikas neapskaitomas, darbuotojas naudoja savo resursus (kompas, internetas, elekrtra, baldai) ir ne visada darbdavys nori už juos mokėti.
    Kad pandemija parodė, jog efektyvumas dirbant nuotoliu yra didesnis, nes nereikia sėdėti visokiuose open offisuose kurie yra mirtis produktyvumui.
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Gal priminti kiek šiais laikais kainuoja kava?
    Apie 10 centų už puodelį? Nebent esi kvailys ir perki visokiuose coffeine.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
      Tai jeigu organizuoja sau, už savo pinigus, tada reikia uždrausti kitiems atvažiuoti. Bet tu pats sau prieštarauji, pirma sakai kad sau, o po to kad pritraukti svečių.
      Arba sau, arba svečių pritraukimui. Abiem atvejais „rajono gyventojai nesusimokantys mokesčių“ yra nesąmonė.

      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
      O kaip manai, parką rajone įrengia miesto gyventojams ar svečiams?
      Pritraukti svečių arba savo poreikiams. Nei vienu atveju neverkia, kad atvažiuoja kažkas nemokantis mokesčių vietoje.

      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
      Tegu keliasi, pramonė ir taip turėtu būti užmiestyje, o ten persikėlus kai kuriems verslams gal net realus rajono gaivinimas bus o ne tiesiog pinigų dotacija be perspektyvos.
      Kalba apie ekstensyvią didmiesčių plėtrą, o ne gilią provinciją.

      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
      Jei dirbi nuotoliu tai ir miesto infrastruktūros nenaudoji "eidamas į darbą", ne?
      Čia reiktų klausti kolegos kada ten jau reikia pseudo-kamiečius apmokestinti, o kada ne

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Arba sau, arba svečių pritraukimui. Abiem atvejais „rajono gyventojai nesusimokantys mokesčių“ yra nesąmonė.



        Pritraukti svečių arba savo poreikiams. Nei vienu atveju neverkia, kad atvažiuoja kažkas nemokantis mokesčių vietoje.



        Kalba apie ekstensyvią didmiesčių plėtrą, o ne gilią provinciją.



        Čia reiktų klausti kolegos kada ten jau reikia pseudo-kamiečius apmokestinti, o kada ne
        Abiem atvejais rajono gyventojai nesusimoka mokesčių. Tai tame ir problema, kad vis dar nesuvokiama jog nenešantis naudos miestui pastoviai naudojasi jo infrastruktūra.

        Mano manymu reikėtu apmokestinti visų privačių transporto priemonių įvažiavimą. Išimtys tik viešajam transportui.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Abiem atvejais rajono gyventojai nesusimoka mokesčių. Tai tame ir problema, kad vis dar nesuvokiama jog nenešantis naudos miestui pastoviai naudojasi jo infrastruktūra.

          Mano manymu reikėtu apmokestinti visų privačių transporto priemonių įvažiavimą. Išimtys tik viešajam transportui.
          Jei organizuoji šventę ir į ją atvažiuojantys svečiai tau nuostolis - neorganizuok šventės

          Tas pats ir darbuotojų atveju. Tuo pačiu metu verkiama, kad nėra darbuotojų, bet verkiama ir kai atvažiuoja darbuotojai.

          Visų privačių transporto priemonių važiavimas apmokestintas per kuro akcizą. Tiksliau beveik visų, bet elektryčkių kol kas nedaug.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Jei organizuoji šventę ir į ją atvažiuojantys svečiai tau nuostolis - neorganizuok šventės

            Tas pats ir darbuotojų atveju. Tuo pačiu metu verkiama, kad nėra darbuotojų, bet verkiama ir kai atvažiuoja darbuotojai.

            Visų privačių transporto priemonių važiavimas apmokestintas per kuro akcizą. Tiksliau beveik visų, bet elektryčkių kol kas nedaug.
            Arba apmokestink atvažiuojančius, išduok bilietus vietiniams ir t.t. Daug geriau negu organizuoti šventę saviems ir ją atiduoti svetimais.

            Kad tie kurie verkia kad darbuotojų nėra parpastai yra ant tiek dėję ant visuomeninių reikalų kad dažniau tiesiog tiesiai sako kad duokit mums subsidijų nes mes nesam efektyvūs.

            O šiaip tai problema yra ne kad atvažiuoja darbuotojai o kaip jie atvažiuoja - t.y. automobiliu.

            Ne, kuro akcizas nėra automobilių apmokestinimasi ir niekai neapmokestina vietos kur yra važiuojama. O ir bet kokiu atveju miestas negauna nei cento iš akcizo.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
              Arba apmokestink atvažiuojančius, išduok bilietus vietiniams ir t.t. Daug geriau negu organizuoti šventę saviems ir ją atiduoti svetimais.
              Ryškią švenčių biudžeto dalį sudaro rėmėjai ir prekiautojai, kurie turbūt turi kitokį požiūrį. Aišku gal geriau būtų tiesiog raukt su komercija ir daryti iš tiesų vietinės bendruomenės šventes. Tada natūraliai ir atvažiuojančių turėtų būti minimaliai.

              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
              Kad tie kurie verkia kad darbuotojų nėra parpastai yra ant tiek dėję ant visuomeninių reikalų kad dažniau tiesiog tiesiai sako kad duokit mums subsidijų nes mes nesam efektyvūs.
              Tame irgi tiesos yra. Ir turbūt pakapsčius giliau paaiškėtų, kad kapitalas ir jo naudos gavėjai yra iš bbž kur ir jiems miestas visiškai nerūpi apart galimybės uždirbti pelno trumpoje perspektyvoje.

              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
              O šiaip tai problema yra ne kad atvažiuoja darbuotojai o kaip jie atvažiuoja - t.y. automobiliu.
              Tai turėtų būti problema nepriklausomai nuo gyvenamos vietos

              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
              Ne, kuro akcizas nėra automobilių apmokestinimasi ir niekai neapmokestina vietos kur yra važiuojama. O ir bet kokiu atveju miestas negauna nei cento iš akcizo.
              Tada reiktų magistralines gatves atiduoti tvarkyti tiems, kas gauna akcizą.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Ryškią švenčių biudžeto dalį sudaro rėmėjai ir prekiautojai, kurie turbūt turi kitokį požiūrį. Aišku gal geriau būtų tiesiog raukt su komercija ir daryti iš tiesų vietinės bendruomenės šventes. Tada natūraliai ir atvažiuojančių turėtų būti minimaliai.



                Tame irgi tiesos yra. Ir turbūt pakapsčius giliau paaiškėtų, kad kapitalas ir jo naudos gavėjai yra iš bbž kur ir jiems miestas visiškai nerūpi apart galimybės uždirbti pelno trumpoje perspektyvoje.



                Tai turėtų būti problema nepriklausomai nuo gyvenamos vietos



                Tada reiktų magistralines gatves atiduoti tvarkyti tiems, kas gauna akcizą.
                Aišku, kad turi kitokį požiūri, juk jiems rūpi tik jų pelnas, o ne miesto gerovė. Ne apie privačiai organizuojamus renginius kalbame šiaip, gi tavo duotas pavyzdys buvo atvažiavimas apsilankyti miesto parkelyje.

                Kodėl tik magistralines, į kitas gatves nevažiuoji, įsikiši automobilį į kišenę tiesiai magistralinėje gatvėje? Nemanau kad visos gatvės bus perduotos susisiekimo ministerijai kuri teoriškai turėtu gauti tą akcizą ir už ją tvarkyti kelius.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Aišku, kad turi kitokį požiūri, juk jiems rūpi tik jų pelnas, o ne miesto gerovė. Ne apie privačiai organizuojamus renginius kalbame šiaip, gi tavo duotas pavyzdys buvo atvažiavimas apsilankyti miesto parkelyje.
                  Šiais biurslio laikais labai persipynę kas yra privati ir kas visuomeninė iniciatyva. Pavyzdžiui Kaziuko mugė, kurios organizavimas įprastai atiduodamas privačiam uabikui. Dar buvo įdomus atvejis kai prie Halės turgaus didele dalimi privatus verslas darė atseit miesto šventę, bet realiai buvo nuprichvatizuota gatvė ir vietos gyventojams užkrautas triukšmas iki vėlaus vakaro.

                  Dėl parkelių, kiek nevietinių atvažiuoja apsilankyti kokiam skvere Naujamiestyje ar parke Šeškinėje ar Viršuliškėse? Aišku kai kurie parkai būna kito mastelio, pvz Vingio parkas. Bet tada vėlgi miestas uždirba iš komercijos jame.

                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                  Kodėl tik magistralines, į kitas gatves nevažiuoji, įsikiši automobilį į kišenę tiesiai magistralinėje gatvėje? Nemanau kad visos gatvės bus perduotos susisiekimo ministerijai kuri teoriškai turėtu gauti tą akcizą ir už ją tvarkyti kelius.
                  Miesto gyventojai tada irgi turėtų susimokėti vos nuvažiavę nu pagrindinių valstybinių kelių Neretai pravažiavus magistraline gatve parkavimas yra privačioje teritorijoje. O kur visuomeninis parkavimas - ten vienoda problema tiek svečių, tiek miesto gyventojų automobiliai ir spręsti reiktų taip pat.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                    Miesto gyventojai tada irgi turėtų susimokėti vos nuvažiavę nu pagrindinių valstybinių kelių
                    Turėtų.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Abiem atvejais rajono gyventojai nesusimoka mokesčių. Tai tame ir problema, kad vis dar nesuvokiama jog nenešantis naudos miestui pastoviai naudojasi jo infrastruktūra.

                      Mano manymu reikėtu apmokestinti visų privačių transporto priemonių įvažiavimą. Išimtys tik viešajam transportui.
                      'Atimti ir padalinti' aš jau girdėjau. Prieš daug metų. Keista tai išgirsti čia.

                      Miestai visais laikais buvo kompetencijų centrai, traukę kaimiečius su jų mėš... purvinomis transporto priemonėmis. Jei kaimiečiai nebūtų nešę naudos miestams, gal jau būtų buvę sugalvota kaip jų atsikratyti?

                      Žinot kaip romėnai išsprendė švarių batų problemą? Padarė iškeltas perėjas.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Šiais biurslio laikais labai persipynę kas yra privati ir kas visuomeninė iniciatyva. Pavyzdžiui Kaziuko mugė, kurios organizavimas įprastai atiduodamas privačiam uabikui. Dar buvo įdomus atvejis kai prie Halės turgaus didele dalimi privatus verslas darė atseit miesto šventę, bet realiai buvo nuprichvatizuota gatvė ir vietos gyventojams užkrautas triukšmas iki vėlaus vakaro.

                        Dėl parkelių, kiek nevietinių atvažiuoja apsilankyti kokiam skvere Naujamiestyje ar parke Šeškinėje ar Viršuliškėse? Aišku kai kurie parkai būna kito mastelio, pvz Vingio parkas. Bet tada vėlgi miestas uždirba iš komercijos jame.



                        Miesto gyventojai tada irgi turėtų susimokėti vos nuvažiavę nu pagrindinių valstybinių kelių Neretai pravažiavus magistraline gatve parkavimas yra privačioje teritorijoje. O kur visuomeninis parkavimas - ten vienoda problema tiek svečių, tiek miesto gyventojų automobiliai ir spręsti reiktų taip pat.
                        Na tai Kaziuko mugė yra puikus pavyzdys kur dėl privatininkų pasipelnymo yra niokojama vieša infrastruktūra. Lukiškių aikštę kiekveinaism etais sugeba naujai sulaužyti.

                        Kai buvo atnaujintas Reformatų parkas kai kurie čia forume rašė net iš kito miesto atvažiavę pasižiūrėti.

                        Taip, miesto gyventojai taip pat turėtu susimokėti už važinėjimą automobiliu.
                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                        'Atimti ir padalinti' aš jau girdėjau. Prieš daug metų. Keista tai išgirsti čia.

                        Miestai visais laikais buvo kompetencijų centrai, traukę kaimiečius su jų mėš... purvinomis transporto priemonėmis. Jei kaimiečiai nebūtų nešę naudos miestams, gal jau būtų buvę sugalvota kaip jų atsikratyti?

                        Žinot kaip romėnai išsprendė švarių batų problemą? Padarė iškeltas perėjas.
                        Na tai nereikai ir daug metų, ir dabar yra atimama iš miestiečių ir padalinama suburbijai.


                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                          Kai buvo atnaujintas Reformatų parkas kai kurie čia forume rašė net iš kito miesto atvažiavę pasižiūrėti.
                          Visada atsiras pavienių žmonių su savotiškais siauraisiais interesais. Bet čia kiek... 0.0001%?

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Na tai Kaziuko mugė yra puikus pavyzdys kur dėl privatininkų pasipelnymo yra niokojama vieša infrastruktūra. Lukiškių aikštę kiekveinaism etais sugeba naujai sulaužyti.

                            Kai buvo atnaujintas Reformatų parkas kai kurie čia forume rašė net iš kito miesto atvažiavę pasižiūrėti.
                            Lukiškių aikštė yra prastas pavyzdys. Pats ne statybininkas, bet susidaro įspūdis, kad pati aikštė ir suklota nekokybiškai, ir medžiagos "pigios" naudotos. Gal klystu, ir priimsiu komentarą, jei kas nors autoritetingai paneigs tokį įspūdį.

                            O kas blogo, kad kiti žmonės atvažiuoja į miestą pasižiūrėti parkelio? Visa šita diskusija kažkokia absurdiška, tipo, miestas leidžia pinigus, o "veltėdžiai kaimiečiai" atvažiuoja ir nemokamai tuo naudojasi. Norėčiau galvoti, kad jei jau "kaimietis" atvažiuoja į miestą, tai ne tik išskirtinai parkelio pasižiūrėt (o net jeigu ir tam, tai koks skirtumas?), bet ir į kokią kavinę užsukti, muziejų? Manau, nereikia apsimesti, kad miestui atvykėliai iš rajono / kitų savivaldybių yra kažkokia reikšminga našta.

                            Comment


                              Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                              O kas blogo, kad kiti žmonės atvažiuoja į miestą pasižiūrėti parkelio? Visa šita diskusija kažkokia absurdiška, tipo, miestas leidžia pinigus, o "veltėdžiai kaimiečiai" atvažiuoja ir nemokamai tuo naudojasi. Norėčiau galvoti, kad jei jau "kaimietis" atvažiuoja į miestą, tai ne tik išskirtinai parkelio pasižiūrėt (o net jeigu ir tam, tai koks skirtumas?), bet ir į kokią kavinę užsukti, muziejų? Manau, nereikia apsimesti, kad miestui atvykėliai iš rajono / kitų savivaldybių yra kažkokia reikšminga našta.
                              Blogo, kad gali atvažiuoti praktiškai iki bet kurios vietos su savo geldomobiliu ir jį ten pastatyti. Taip neturėtų būti. Arba stato aikštelėje miesto pakrašty ir toliau važiuoja VT, arba moka labai brangiai už automobilio statymą arčiau centro (tiek brangiai, kad, norintiems susimokėti, laisvą vietą visada būtų nesunku rasti). Bet nežinau, kaip įgyvendinama tai, kai pas mus miestai turi parkingo minimumus ir nėra parkingo maksimumų.
                              Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.10.13, 11:37.

                              Comment


                                Nežinau kaip tau, bet manyčiau 2,50 Eur / val. parkavimas jau ganėtinai brangus? Neatsimenu paskutinio atvejo, kai mėlynoje zonoje būčiau neradęs vietos, nesakau, kad neįmanoma, bet ar tai - problema?

                                Bet bendrai, tai susidarė įspūdis, kad diskutuojama šiek tiek kita linkme, kas labiau buvo panašu į atvykstančių diskriminaciją. Maždaug, "Atvykai iš rajono? Va tau papildomas "Vilniaus mokestis"." - ir tai tikrai skamba.... keistai.

                                Galiausiai, būtų įdomu kažkokią statistiką pamatyti, ar tikrai atvykėliai labai prie kamščių / užstatytų parkingų prisideda.
                                Paskutinis taisė Riedutis; 2022.10.13, 13:00.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                  Na tai nereikai ir daug metų, ir dabar yra atimama iš miestiečių ir padalinama suburbijai.
                                  Nesupratai.
                                  Miestas skirtas simbiozei, o ne izoliacijai.

                                  Comment


                                    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                                    O kas blogo, kad kiti žmonės atvažiuoja į miestą pasižiūrėti parkelio? Visa šita diskusija kažkokia absurdiška, tipo, miestas leidžia pinigus, o "veltėdžiai kaimiečiai" atvažiuoja ir nemokamai tuo naudojasi. Norėčiau galvoti, kad jei jau "kaimietis" atvažiuoja į miestą, tai ne tik išskirtinai parkelio pasižiūrėt (o net jeigu ir tam, tai koks skirtumas?), bet ir į kokią kavinę užsukti, muziejų? Manau, nereikia apsimesti, kad miestui atvykėliai iš rajono / kitų savivaldybių yra kažkokia reikšminga našta.
                                    Blogo tai, kad jie atvažiuoja automobiliu, dėl ko jie savo išmetamais dūmais žudo miesto gyventojus, padaro aplinką blogesnę, reikalauja stroad'u mieste ir parkingo laukų prie parkelio.

                                    Kad jie užsuka į kavinę ar muziejų net arti neatperka tos žalos kurie ją padaro automobiliu.

                                    O kas dėl naštos, tai yra gi daug miestų tyrumų atlikta kur skaičiuoja miesto naudą pagal pastatus tai suburbija visada yra neigiama.

                                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                    Nesupratai.
                                    Miestas skirtas simbiozei, o ne izoliacijai.
                                    Nei tam nei tam. Miestas skirtas integracijai, atvykę į miestą gyvneto turi integruotis ir tapti miesčionimis, o ne atsinešti savo kaimietišką sanpratą ir bandyti ją įgyvendinti mieste.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                      O kas dėl naštos, tai yra gi daug miestų tyrumų atlikta kur skaičiuoja miesto naudą pagal pastatus tai suburbija visada yra neigiama.
                                      Čia panašūs tyrimai kaip tie, kur sako, kad nuotolinis darbas žalingas, nes stoja dienos pietų ir kavos VT mazguose ekonomika bei ofisų kainos krenta?

                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                      Nei tam nei tam. Miestas skirtas integracijai, atvykę į miestą gyvneto turi integruotis ir tapti miesčionimis, o ne atsinešti savo kaimietišką sanpratą ir bandyti ją įgyvendinti mieste.
                                      Ir reguliariai praeit Panorama -> Baltas tiltas -> Statoilas, kaip priklauso doram miesčioniui?

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Čia panašūs tyrimai kaip tie, kur sako, kad nuotolinis darbas žalingas, nes stoja dienos pietų ir kavos VT mazguose ekonomika bei ofisų kainos krenta?



                                        Ir reguliariai praeit Panorama -> Baltas tiltas -> Statoilas, kaip priklauso doram miesčioniui?
                                        Siūlai pasižiūrėti video, gal bus aiškiau apie ką kalbam:https://www.youtube.com/watch?v=7Nw6qyyrTeI

                                        Užtektu ir reguliariai praeiti savo rajone vietoj automobilio vartojimo iki artimiausio prekybcentrio.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Siūlai pasižiūrėti video, gal bus aiškiau apie ką kalbam:https://www.youtube.com/watch?v=7Nw6qyyrTeI

                                          Užtektu ir reguliariai praeiti savo rajone vietoj automobilio vartojimo iki artimiausio prekybcentrio.
                                          Man rodos labai skiriasi investicijų lygis tarp amerikoniškos iščiustytos suburbijos ir mūsų namai-laukuose-su-siauru-žvirkeliuku.

                                          Ir kiek tenka diskutuot apie šitus video internetuose, tarp palaikytojų greitai prasideda totalitaristinės socialinės inžinerijos idėjos apie tai kiek žmogui turi būti per akis ploto, ką turi veikti tas žmogus ir t.t.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X