Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Mano laikais (1990-ji) į mokyklą Naujininkuose vaikai (be tėvų palydos) važinėdavo iš NVilnios, Pilaitės, Pašilaičių ir pan. Šiais laikais tėvai veža savo vaikus automobiliu net už 1km.
    Dabar kiti laikai, saugumumo reikalavimai padidėję. Anksčiau vaikai apskritai gatvėse augdavo vieni be jokios priežiūros.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Dabar kiti laikai, saugumumo reikalavimai padidėję. Anksčiau vaikai apskritai gatvėse augdavo vieni be jokios priežiūros.
      BS, negirdėjau, kad VT būtų grobiami mokyklinio amžiaus vaikai. "Padidėję" čia matyt turima omeny kai kurių durnų mamyčių galvose, kurios veža vaiką iki mokyklos 1 km.

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        BS, negirdėjau, kad VT būtų grobiami mokyklinio amžiaus vaikai. "Padidėję" čia matyt turima omeny kai kurių durnų mamyčių galvose, kurios veža vaiką iki mokyklos 1 km.
        https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=90659523
        Flickr

        Comment


          Kuo tai susiję su tema?

          Comment


            Parašė digital Rodyti pranešimą
            BS, negirdėjau, kad VT būtų grobiami mokyklinio amžiaus vaikai. "Padidėję" čia matyt turima omeny kai kurių durnų mamyčių galvose, kurios veža vaiką iki mokyklos 1 km.
            Saugumo reikalavimai didėja nebūtinai dėl realaus nusikalstamumo. Paranoja dėl spaudos tiražuojamų išpūstų viso pasaulio nelaimyčių.

            Gali būti čia panašiai kaip su valgymo sutrikimais. Jei žmogus jaučiasi, kad gyvenimas slysta iš rankų, tada bando atsigriebt pertekline kontrole tose srityse kur gali. Negali sukontroliuoti pasaulio vartojimo ir išspręsti klimato problemyčių - tada bent savo atžalas sukontroliuosi.

            Comment


              Ir pasirodys, kad ten buvo klasiokai ir jų draugai, o su važiavimu su VT nieko bendro neturės. Šiaip įdomūs šiuolaikiniai tėvai, vaikų niekur neišleidžia, bet ką vaikas daro internete visiškai nekontroliuoja.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Saugumo reikalavimai didėja nebūtinai dėl realaus nusikalstamumo. Paranoja dėl spaudos tiražuojamų išpūstų viso pasaulio nelaimyčių.

                Gali būti čia panašiai kaip su valgymo sutrikimais. Jei žmogus jaučiasi, kad gyvenimas slysta iš rankų, tada bando atsigriebt pertekline kontrole tose srityse kur gali. Negali sukontroliuoti pasaulio vartojimo ir išspręsti klimato problemyčių - tada bent savo atžalas sukontroliuosi.
                Paranoja ar ne, bet realybė tokia, kad gyvenam vienoje žiauriausių visuomenių Europoje, pradedant patyčiom ir baigiant žmogžudystėmis.
                https://www.statista.com/statistics/...urope-country/
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Paranoja ar ne, bet realybė tokia, kad gyvenam vienoje žiauriausių visuomenių Europoje, pradedant patyčiom ir baigiant žmogžudystėmis.
                  https://www.statista.com/statistics/...urope-country/
                  Gėlytės palyginus su prieš 20+ metų. Aišku dabar vaikus veža anuomet augus karta. Bet laikai kiti.

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Paranoja ar ne, bet realybė tokia, kad gyvenam vienoje žiauriausių visuomenių Europoje, pradedant patyčiom ir baigiant žmogžudystėmis.
                    https://www.statista.com/statistics/...urope-country/
                    Nes savižudybių statistika padaro nesaugu važiuoti VT?

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Paranoja ar ne, bet realybė tokia, kad gyvenam vienoje žiauriausių visuomenių Europoje, pradedant patyčiom ir baigiant žmogžudystėmis.
                      https://www.statista.com/statistics/...urope-country/
                      dauguma situ zmogzudysciu ivyksta artimoje aplinkoje (https://www.lrt.lt/en/news-in-englis...nking-to-blame). Dazniausiai buna itrauktas alkoholis, o pagal uzpuolimus, kisenvagystes ar seksualinius priekabiavimus gatveje esame tarp saugiausiu valstybiu ES, tad vaikui didesne tikimybe, kad kazkas ivyks seimoje jei isgers ar susipyks tevai nei kad stateleje ar autobuse. Palyginimas Vilniaus saugumo su panasaus dydzio miestais vakaru Europoje:

                      https://www.numbeo.com/crime/compare...&city2=Antwerp
                      https://www.numbeo.com/crime/compare...&city2=Cologne
                      https://www.numbeo.com/crime/compare...city2=Florence

                      Patycios aisku didziule problema, bet ji kyla is visuomenes ir vaikai su jomis susiduria mokyklose. Jinai didziule ir sunkiai sprendziama problema valstybeje, kurioje priimtina tyciotis ir niekintis silpnesnius - vyriausybe niekina prieglobscio prasytojus, neigaliuosius, darbo netekusius ar senjorus, darbdaviai darbuotojus ir pan, tad deja vaikai sito ismoksta labai ankstyvame amziuje ir is kitu pradeda tyciotis pagrinde mokyklos aplinkoje
                      Paskutinis taisė TIME; 2022.07.07, 16:32.

                      Comment


                        Nutariau užeiti į 5 didžiausių Lietuvos miestų pagrindinių viešojo transporto įmonių tinklalapius ir palyginti siūlomus vairuotojų uždarbius. Paryškintos algos – tos, kurios nurodytos tinklapyje, kitos neto ir bruto algos apskaičiuotos pagal skaičiuoklę, nekeičiant defaultinių nustatymų (https://www.sodra.lt/lt/skaiciuokles...os_skaiciuokle):
                        Miestas Įmonė Siūlomos pareigos Mėn. alga Eur (bruto) Mėn. alga Eur (neto) URL
                        Vilnius UAB „Vilniaus viešasis transportas" troleibuso/autobuso vairuotojas 1550-1850 ~990-1160 https://www.vilniausviesasistranspor...20CVonline.pdf
                        Kaunas UAB „Kauno autobusai“ troleibuso/autobuso vairuotojas ~1390-2100 900-1300 https://kaunoautobusai.lt/apie-mus/siulome-darba/
                        Klaipėda UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ autobuso vairuotojas 950 ~660 https://klap.lt/karjera/
                        Šiauliai UAB „Busturas“ autobuso vairuotojas 1000-1700 ~680-1070 https://busturas.lt/lt/karjera/item/...s-konduktorius
                        Panevėžys UAB „Panevėžio autobusų parkas“ *vairuotojų netrūksta* https://www.panevezioautobusai.lt/darbo-pasiulymai/
                        Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.07.07, 21:01.

                        Comment


                          Gal kas iš vairuotojų galit patvirtint kokia pradedančiojo alga „ant popieriaus“? Yra tikimybė, kad VVT nurodo 1 550 Eur apeliuodama, kad į rankas beveik 1 000 Eur, bet iš tiesų gali būti sutartyje mažiau, nes prisipliusuotų naktinis darbas (jei iš tikrųjų nuo 3 val. pradžia), viršvalandžiai ir pan.

                          Kada realiai vairuotojui reikia būti darbe ir ar nuo tada prasideda oficialus (apmokamo) darbo laikas?

                          http://www.darbo.lt/darbas/darbdavys...06141218265895
                          Click image for larger version  Name:	Screenshot.png Views:	0 Size:	53,3 kB ID:	1978483

                          Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	269
Size:	27,3 kB
ID:	1978485
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            Gal kas iš vairuotojų galit patvirtint kokia pradedančiojo alga „ant popieriaus“? Yra tikimybė, kad VVT nurodo 1 550 Eur apeliuodama, kad į rankas beveik 1 000 Eur, bet iš tiesų gali būti sutartyje mažiau, nes prisipliusuotų naktinis darbas (jei iš tikrųjų nuo 3 val. pradžia), viršvalandžiai ir pan.

                            Kada realiai vairuotojui reikia būti darbe ir ar nuo tada prasideda oficialus (apmokamo) darbo laikas?
                            Turiu tolimą giminaitį, kuris apie 2 metus dirba autobuso vairuotoju VVT, bent jau per Kalėdas sakė, kad gauna apie 1000-1200 į rankas.

                            Comment


                              Už darbą per Kalėdas nakties metu atlygis dauginamas 2,5 karto (o viršvalandžiai tuo metu atrodo 3,5). Per šventes dienos metu įprastos valandos tik 2 kartus. Tai įdomu kiek ant popieriaus, o ne į rankas, nes Kalėdos ne kiekvieną mėnesį.
                              Paskutinis taisė dondc; 2022.07.08, 13:03.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Manau TTTT turėjo omenyje kad per kalėdas šnekėjo, o ne už darbą per kalėdas.

                                Comment


                                  Gerai, bet vis tiek neaišku ar reikia atidirbti 168 h/mėn. ar 207 h, kaip rašoma darbo skelbimo komentare, kad gauti tą 1 000 € į rankas. Tikiuosi forumiečiai nepasikuklins ir apšvies.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Pasirodo Vilniuje gaves siaurino jau ir 1979 metais - https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...ytojaus-vardan
                                    Nuo 3:50.

                                    Comment


                                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                                      Pasirodo Vilniuje gaves siaurino jau ir 1979 metais - https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...ytojaus-vardan
                                      Nuo 3:50.
                                      "Tokie plotai buvo, galėjome viską užasfaltuoti......"

                                      Comment


                                        Paskelbtas konkursas modeliuoti Lietuvos miestų darnaus vystymosi galimybes ir poreikius

                                        Aplinkos ministerija kviečia įvairių sričių profesionalus dalyvauti Tvarių miesto gairių, skirtų įvertinti urbanizuotų teritorijų darnaus vystymosi ir geresnės gyvenimo kokybės galimybes, parengimo viešųjų pirkimų konkurse. Į procesą skatiname įsitraukti įvairių sričių specialistus – ypač geografus, sociologus, ekonomistus, urbanistus, kurių žinios ir įžvalgos labai reikalingos sistemiškam ir tvariam miestų vystymui planuoti.
                                        https://madeinvilnius.lt/naujienos/l...-ir-poreikius/

                                        Labai gera idėja - iš ministerijos nuleisti gaires mikrojoninių kaimiečiu valdomiems Lietuvos miestams, tada dalinai finansuoti tinkamus projektus. Seniai to reikėjo. Svarbu tik pasikviesti užsienio chebros, nes vietiniai ‘urbanistai’ prirekomenduos sporto aikštelių ir želdinių ir viskas baigsis kaip visada.
                                        Paskutinis taisė VLR; 2022.07.31, 11:44.

                                        Comment


                                          Antraštė ir faktai – sau, policija ir statistika – sau.

                                          Keli mėnesiai po dviračių gatvių įrengimo: neišvengta „asilo“ epiteto BMW vairuotojui ir pradurtos padangos, didmiesčiai jau planuoja plėtrą
                                          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...lanuoja-pletra
                                          Peržiūrėjus policijos vedamą įvykių registrą, nuo birželio 1 d. M. K. Čiurlionio g. nebuvo registruota KET pažeidimų. <...>

                                          Neišvengta policijos įsikišimo. Tuomet užfiksuotame vaizdo įraše matyti, kaip dviračių gatve važiuojantį BMW markės automobilį aplenkė elektriniu paspirtuku važiavęs vyriškis. Iškart po to analogišką atsakomąjį veiksmą nusprendė atlikti BMW vairuotojas ir kaip tik tuo metu įvyko apsižodžiavimas.
                                          Pagal KET, pažeisti punktai dėl savitarpio pagarbos, BMW išvažiavimas į priekį ir nieks nerodė posūkio „apvažiuojant kliūtį“.

                                          Uostamiestis planuoja plėtrą
                                          „Dabar Klaipėdoje matome, kad yra kitų variantų, kur galėtų būti įrengta dviračių gatvė. Tai tokia galimybė svarstoma Melnragėje. <...> Pasak jo, pirmoji uostamiesčio dviračių gatvė Smiltynėje taip pat įrengta neatsitiktinai, kadangi čia, pašnekovo teigimu, nemažai poilsiautojų ir mažas automobilių eismo intensyvumas.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X