Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Siūlau mažinti srautą apskritai ir nebestatyti naujų gatvių, kurios greitintų susisiekimą automobiliu. O apsaugoti D kategorijos gatvėm sprendimas paprastas: tranzito apribojimas fiziniais elementais ir/ar kamerų pagalba (pvz Senamiestis, Skroblų gatvės planai).
    Tai tame ir problema, kas jūs siūlote ne normalius sprendimus o kategoriškas "nestatyti gatvių" nesąmones.

    Kaip jūs siųlote apriboti fiziniais elementais eismą ten kur eismas neturi būti draudžiamas? Nesugeba net A juostų apriboti.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Tai tame ir problema, kas jūs siūlote ne normalius sprendimus o kategoriškas "nestatyti gatvių" nesąmones.

      Kaip jūs siųlote apriboti fiziniais elementais eismą ten kur eismas neturi būti draudžiamas? Nesugeba net A juostų apriboti.
      Tai visi sako, kad reikia statyti Šiaurinę, kad nukrauti tranzitinį eismą nuo Pašilaičių. Tai jei pagrindinė problema yra tranzitinis eismas, tai ji labai gerai sprendžiasi įvedant kilpinį eismą.

      Comment


        Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

        Siūlau mažinti srautą apskritai ir nebestatyti naujų gatvių, kurios greitintų susisiekimą automobiliu. O apsaugoti D kategorijos gatvėm sprendimas paprastas: tranzito apribojimas fiziniais elementais ir/ar kamerų pagalba (pvz Senamiestis, Skroblų gatvės planai).
        Sekantis siūlymas - uždrausti bet kokį automobilių judėjimą gatvėmis arčiau nei 20 km nuo miesto centro?
        -

        Comment


          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

          Sekantis siūlymas - uždrausti bet kokį automobilių judėjimą gatvėmis arčiau nei 20 km nuo miesto centro?
          Pradžiai užtektų kamščių mokesčio piko metu 5 km spinduliu.

          Comment


            Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

            Pradžiai užtektų kamščių mokesčio piko metu 5 km spinduliu.
            Pradžiai bent taršos mokestį automobiliams patvirtinkime. Senamiesčio įvažiavimo mokestį bene jau prieš kokius 27 metus bandėm įvesti. Ot laikai buvo.

            Comment


              Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

              Galime smarkiai atlaisvinti esamas gatves jei bent 20% vairuotojų, nuvažiuojančių iki 8 km viena kryptimi, persėstų ant dviračio ar į VT. Tarp naujų Kareivių g. gyventojų tas procentas gali būti ir arčiau 50. Nesuprantu kodėl reikia leistis į nesąmones apie Karveliškių kapines. Su tuo problemos nėra - turėk priparkuotą automobilį, ar pasiimk CityBee ir nuvažiuok savaitgalį į tas kapines, šitam dalykui dviejų lygių sankryžų tankiai gyvenamame rajone tikrai nereikia.
              Tame ir esmė, kad dešimtys tūkstančių gyventojų mieste keliauja daugiau kaip 50 km per dieną. Apie tai šneku. Ir ne visi tenkinasi tik namai-darbas. O "užmušti" kelyje pusę gyvenimo nelabai norisi. Juolab, kad minti ar eiti prie judrių trasų netgi nesveika (vasarą prie Ukmergės g. vos neuždusau). Įvertinkime tai, kad visuomenė sensta, o kai kas turi ir įgimtų sveikatos problemų.
              Automobilių skaičių (ir pačius automobilius) reikia mažinti, bet, manau, ne jūsų siūlomais būdais.
              Gal blogas pavyzdys, bet sovietmečiu buvo plačios gatvės, tačiau 90% gyventojų važiavo VT ir eidavo pėsčiomis, dviratininkų beveik nebuvo.
              Problema labai ir labai kompleksiška. Reiktų žvelgti plačiau.

              Paskutinis taisė Sula; 2022.05.18, 14:56.

              Comment


                Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                Tai visi sako, kad reikia statyti Šiaurinę, kad nukrauti tranzitinį eismą nuo Pašilaičių. Tai jei pagrindinė problema yra tranzitinis eismas, tai ji labai gerai sprendžiasi įvedant kilpinį eismą.
                Kad nesisprendžia, žiūrėk į senamiestį.

                Pradžiai užtektų kamščių mokesčio piko metu 5 km spinduliu.
                Kaip įsivaizduojate kamščių mokesčio įgyvendinimą?

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą


                  Kaip įsivaizduojate kamščių mokesčio įgyvendinimą?
                  GPS dėžutė, jei neravažiuoji per sankryžą per vieną ciklą, minus 10eur iš sąskaitos. Tuo pačiu ir greičio viršijimą sukontroliuos.
                  -

                  Comment


                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                    GPS dėžutė, jei neravažiuoji per sankryžą per vieną ciklą, minus 10eur iš sąskaitos. Tuo pačiu ir greičio viršijimą sukontroliuos.
                    Palieki GPS dežute namuose ir apsimeti šlanga "niekur nevažiavau".

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Palieki GPS dežute namuose ir apsimeti šlanga "niekur nevažiavau".
                      Įsiūt po oda

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Įsiūt po oda
                        Tipo jeigu autobusas kamštyje irgi moki mokestį?

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                          Tame ir esmė, kad dešimtys tūkstančių gyventojų mieste keliauja daugiau kaip 50 km per dieną. Apie tai šneku. Ir ne visi tenkinasi tik namai-darbas. O "užmušti" kelyje pusę gyvenimo nelabai norisi. Juolab, kad minti ar eiti prie judrių trasų netgi nesveika (vasarą prie Ukmergės g. vos neuždusau). Įvertinkime tai, kad visuomenė sensta, o kai kas turi ir įgimtų sveikatos problemų.
                          Automobilių skaičių (ir pačius automobilius) reikia mažinti, bet, manau, ne jūsų siūlomais būdais.
                          Gal blogas pavyzdys, bet sovietmečiu buvo plačios gatvės, tačiau 90% gyventojų važiavo VT ir eidavo pėsčiomis, dviratininkų beveik nebuvo.
                          Problema labai ir labai kompleksiška. Reiktų žvelgti plačiau.

                          Bet kurio atvejų mokyklų ir naujų darželių statymas yra racionaliau mažinti kamščius nei platinti kareivių gatvė (jei čia apie tai, o ne apie Nemnčinės gyventojus, kurie po statybų nepravažios į savo Nemenčinė).

                          Comment


                            Na čia vištos ir kiaušinio klausimas. Kas pirmiau:
                            1. tankus miestas -> geras VT -> mažiau kamščių
                            2. mažiau kamščių -> tankus miestas -> geras VT
                            3. geras VT -> mažiau kamščių -> tankus miestas

                            Vis dėl to atrodo, kad pirmas variantas yra tas, kuris turi daugiausiai pagrindimo patirtimi iš kitų šalių. Pirma yra iš senovės tankūs miestai (ir statomi toliau), tuomet atsiranda didelis lėšų kiekis į kvadratinį km (iš mokesčių), tada yra lėšų finansuoti gerą VT ir kt. priemones.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Tipo jeigu autobusas kamštyje irgi moki mokestį?
                              Išlipant/įlipant nuskaitytų.Įdomiau su dviračiu. Būtų galima daryt kokį dviratinį režimą įjungiamą su mygtuku. Jei rastu mašinoj sėdintį su įjungtu (reiktų reguliarius reidus pradžiai) - baudą į kaktą vietoje.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                Tame ir esmė, kad dešimtys tūkstančių gyventojų mieste keliauja daugiau kaip 50 km per dieną. Apie tai šneku. Ir ne visi tenkinasi tik namai-darbas. O "užmušti" kelyje pusę gyvenimo nelabai norisi. Juolab, kad minti ar eiti prie judrių trasų netgi nesveika (vasarą prie Ukmergės g. vos neuždusau). Įvertinkime tai, kad visuomenė sensta, o kai kas turi ir įgimtų sveikatos problemų.
                                Automobilių skaičių (ir pačius automobilius) reikia mažinti, bet, manau, ne jūsų siūlomais būdais.
                                Gal blogas pavyzdys, bet sovietmečiu buvo plačios gatvės, tačiau 90% gyventojų važiavo VT ir eidavo pėsčiomis, dviratininkų beveik nebuvo.
                                Problema labai ir labai kompleksiška. Reiktų žvelgti plačiau.
                                Jeigu sudarysi sąlygas automobiliams, padarysi autostradas nuo darbų iki kiekvieno primiesčio, tai važiuos žmonės ir po daugiau nei 50 km per dieną, kaip tą sėkmingai daro JAV suburbijose. Pastačius dviejų lygių sankryžas Kareivių g. padidės patrauklumas kurtis Nemenčinėje ir Balsiuose, nes susitaupys laiko kertant Žirmūnus ir sumažės Žirmūnų patrauklumas, nes mažiau žmonių nori gyventi prie dviejų lygių sankryžos. O mes turime daryti atvirkščiai - turime siekti kad rajonai arčiau centro būtų patrauklūs gyventi, nes tai tiesiog miestui yra efektyviau.

                                Čia labai gera skaidrė apie tai kaip naujos gatvės lemia nuvažiuojamą kilometrų skaičių. Pasistatome pilną sovietų numatytą gatvių tinklą su visom dviejų lygių sankryžom ir tada 50 km per dieną bus nebe išimtis, o vidurkis.

                                Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-05-18 at 15.18.37.png
Views:	320
Size:	648,5 kB
ID:	1969142

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Kad nesisprendžia, žiūrėk į senamiestį.


                                  Kaip įsivaizduojate kamščių mokesčio įgyvendinimą?
                                  Taip pat kaip gaudomi važinėtojai be technikinės ar draudimo - su kameromis sankryžose.

                                  Comment


                                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                                    Čia labai gera skaidrė apie tai kaip naujos gatvės lemia nuvažiuojamą kilometrų skaičių. Pasistatome pilną sovietų numatytą gatvių tinklą su visom dviejų lygių sankryžom ir tada 50 km per dieną bus nebe išimtis, o vidurkis.

                                    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-05-18 at 15.18.37.png
Views:	320
Size:	648,5 kB
ID:	1969142
                                    Kaip skaičiuojami ridos kilometrai?

                                    Atsigavo ekonomika po krizės, nuvarėm iki jūros, gal dar į Tatrus.... Ir pyst per metus jau yra papildoma rida.

                                    Comment


                                      Skaitau diskusiją, tai peršasi mintis, kad yra du lygiai kaip galima supykdyti žmones dėl darnaus judumo:
                                      • Staigiai viską uždrausti/pakeisti, organiškai nepereinant prie alternatyvų (kaip geras VT, ypač jei nėra tvarkingo bėginio VT), taip pat nevengti keistų sprendimų (Naugarduko-Vytenio žiedas), griežtai skatint pereiti ant dviračių kai pats tinklas dar labai trūkinėja. Kyla protestai jei ne garsiai tai tyliai, esama savivaldybės taryba greitai ate ate su visom savo idėjom. Darnus judumas paprastoje liaudyje prilyginamas kažkuo artimam kaip nacizmas ar dar kažkas.
                                      • Darnų judumą skatinančiam forume pradėti kalbėti kaip visiem po oda įsiūti GPS ir nuskaitinėti pinigus už oro taršą po 10 eur kiekvieną kartą, kartais nebūtai, pvz. sistema nesusitvarko ir nuskaitinėja nuo kamščiuose sėdinčių 53 autobuso keleivių. Aišku, atsiranda klaidos, dviprasmybės ir turbūt tokie dalykai tik savivaldybės tarybos atsistatydinimu/išėjimu nesibaigtų
                                      Paskutinis taisė PoDV; 2022.05.18, 16:46.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Kaip įsivaizduojate kamščių mokesčio įgyvendinimą?
                                        Pastatyti blokpostus sutvirtintus fortifikacija ir ginkluotais automatiniais ginklais sargybiniais miesto įvažiavimuose ir pagrindinėse tranzitinėse magistralėse. Paleisti patruliuoti sunkiąją šarvuotąją techniką.

                                        Comment


                                          Parašė Stadionas Rodyti pranešimą


                                          Bet kurio atvejų mokyklų ir naujų darželių statymas yra racionaliau mažinti kamščius nei platinti kareivių gatvė (jei čia apie tai, o ne apie Nemnčinės gyventojus, kurie po statybų nepravažios į savo Nemenčinė).
                                          Aha, kad taip viskas būtų paprasta. Juk daugelis vežioja per miestą į mokyklas ir darželius, todėl, kad vienos mokyklos (kalbu tik apie valstybines) yra geros, o kitos beviltiškos. O teorijomis, kad gabus vaikas bet kokioje mokykloje nepražus, aš netikiu.
                                          Pavyzdžiui Švedijoje, visi eina į savo rajono mokyklą, nes visų lygis maždaug vienodas. Ir visuomeninis transportas yra puikus.
                                          Todėl nereikia rankioti razinų iš bandelių, tipo, padarysim kaip Švedijoje, jaukios susiaurintos gatvelės, bla bla bla. Kol neišspręsim visų problemų sistemos, kol nebus vystomi savipakankami rajonai, kol nebus išlyginti mokyklų skirtumai, kol nebus greito ir patogaus VT, sukiškit savo paspirtukus Šimašiui į .... kabinetą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X