Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tipo jeigu autobusas kamštyje irgi moki mokestį?
    Išlipant/įlipant nuskaitytų.Įdomiau su dviračiu. Būtų galima daryt kokį dviratinį režimą įjungiamą su mygtuku. Jei rastu mašinoj sėdintį su įjungtu (reiktų reguliarius reidus pradžiai) - baudą į kaktą vietoje.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Tame ir esmė, kad dešimtys tūkstančių gyventojų mieste keliauja daugiau kaip 50 km per dieną. Apie tai šneku. Ir ne visi tenkinasi tik namai-darbas. O "užmušti" kelyje pusę gyvenimo nelabai norisi. Juolab, kad minti ar eiti prie judrių trasų netgi nesveika (vasarą prie Ukmergės g. vos neuždusau). Įvertinkime tai, kad visuomenė sensta, o kai kas turi ir įgimtų sveikatos problemų.
      Automobilių skaičių (ir pačius automobilius) reikia mažinti, bet, manau, ne jūsų siūlomais būdais.
      Gal blogas pavyzdys, bet sovietmečiu buvo plačios gatvės, tačiau 90% gyventojų važiavo VT ir eidavo pėsčiomis, dviratininkų beveik nebuvo.
      Problema labai ir labai kompleksiška. Reiktų žvelgti plačiau.
      Jeigu sudarysi sąlygas automobiliams, padarysi autostradas nuo darbų iki kiekvieno primiesčio, tai važiuos žmonės ir po daugiau nei 50 km per dieną, kaip tą sėkmingai daro JAV suburbijose. Pastačius dviejų lygių sankryžas Kareivių g. padidės patrauklumas kurtis Nemenčinėje ir Balsiuose, nes susitaupys laiko kertant Žirmūnus ir sumažės Žirmūnų patrauklumas, nes mažiau žmonių nori gyventi prie dviejų lygių sankryžos. O mes turime daryti atvirkščiai - turime siekti kad rajonai arčiau centro būtų patrauklūs gyventi, nes tai tiesiog miestui yra efektyviau.

      Čia labai gera skaidrė apie tai kaip naujos gatvės lemia nuvažiuojamą kilometrų skaičių. Pasistatome pilną sovietų numatytą gatvių tinklą su visom dviejų lygių sankryžom ir tada 50 km per dieną bus nebe išimtis, o vidurkis.

      Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-05-18 at 15.18.37.png
Views:	309
Size:	648,5 kB
ID:	1969142

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Kad nesisprendžia, žiūrėk į senamiestį.


        Kaip įsivaizduojate kamščių mokesčio įgyvendinimą?
        Taip pat kaip gaudomi važinėtojai be technikinės ar draudimo - su kameromis sankryžose.

        Comment


          Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
          Čia labai gera skaidrė apie tai kaip naujos gatvės lemia nuvažiuojamą kilometrų skaičių. Pasistatome pilną sovietų numatytą gatvių tinklą su visom dviejų lygių sankryžom ir tada 50 km per dieną bus nebe išimtis, o vidurkis.

          Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-05-18 at 15.18.37.png
Views:	309
Size:	648,5 kB
ID:	1969142
          Kaip skaičiuojami ridos kilometrai?

          Atsigavo ekonomika po krizės, nuvarėm iki jūros, gal dar į Tatrus.... Ir pyst per metus jau yra papildoma rida.

          Comment


            Skaitau diskusiją, tai peršasi mintis, kad yra du lygiai kaip galima supykdyti žmones dėl darnaus judumo:
            • Staigiai viską uždrausti/pakeisti, organiškai nepereinant prie alternatyvų (kaip geras VT, ypač jei nėra tvarkingo bėginio VT), taip pat nevengti keistų sprendimų (Naugarduko-Vytenio žiedas), griežtai skatint pereiti ant dviračių kai pats tinklas dar labai trūkinėja. Kyla protestai jei ne garsiai tai tyliai, esama savivaldybės taryba greitai ate ate su visom savo idėjom. Darnus judumas paprastoje liaudyje prilyginamas kažkuo artimam kaip nacizmas ar dar kažkas.
            • Darnų judumą skatinančiam forume pradėti kalbėti kaip visiem po oda įsiūti GPS ir nuskaitinėti pinigus už oro taršą po 10 eur kiekvieną kartą, kartais nebūtai, pvz. sistema nesusitvarko ir nuskaitinėja nuo kamščiuose sėdinčių 53 autobuso keleivių. Aišku, atsiranda klaidos, dviprasmybės ir turbūt tokie dalykai tik savivaldybės tarybos atsistatydinimu/išėjimu nesibaigtų
            Paskutinis taisė PoDV; 2022.05.18, 16:46.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Kaip įsivaizduojate kamščių mokesčio įgyvendinimą?
              Pastatyti blokpostus sutvirtintus fortifikacija ir ginkluotais automatiniais ginklais sargybiniais miesto įvažiavimuose ir pagrindinėse tranzitinėse magistralėse. Paleisti patruliuoti sunkiąją šarvuotąją techniką.

              Comment


                Parašė Stadionas Rodyti pranešimą


                Bet kurio atvejų mokyklų ir naujų darželių statymas yra racionaliau mažinti kamščius nei platinti kareivių gatvė (jei čia apie tai, o ne apie Nemnčinės gyventojus, kurie po statybų nepravažios į savo Nemenčinė).
                Aha, kad taip viskas būtų paprasta. Juk daugelis vežioja per miestą į mokyklas ir darželius, todėl, kad vienos mokyklos (kalbu tik apie valstybines) yra geros, o kitos beviltiškos. O teorijomis, kad gabus vaikas bet kokioje mokykloje nepražus, aš netikiu.
                Pavyzdžiui Švedijoje, visi eina į savo rajono mokyklą, nes visų lygis maždaug vienodas. Ir visuomeninis transportas yra puikus.
                Todėl nereikia rankioti razinų iš bandelių, tipo, padarysim kaip Švedijoje, jaukios susiaurintos gatvelės, bla bla bla. Kol neišspręsim visų problemų sistemos, kol nebus vystomi savipakankami rajonai, kol nebus išlyginti mokyklų skirtumai, kol nebus greito ir patogaus VT, sukiškit savo paspirtukus Šimašiui į .... kabinetą.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Kad nesisprendžia, žiūrėk į senamiestį.


                  Kaip įsivaizduojate kamščių mokesčio įgyvendinimą?
                  Kamščių mokestis tai yra mokestis taikomas piko metu (angliškai "Congestion charge"), kuris yra įgyvendintas Londone ar Stokholme, galite pasigooglinti technines priemones. Tarp tam tikrų valandų (ar skirtingais tarifais skirtingu metu) įvažiuojant į apibrėžtą centro teritoriją yra automatiškai nelėtinant eismo nuskaitomi automobilių numeriai ir nuskaičiuojamas tam tikras mokestis.

                  https://www.transportstyrelsen.se/en...s-in-stockholm

                  https://tfl.gov.uk/modes/driving/congestion-charge

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Pastatyti blokpostus sutvirtintus fortifikacija ir ginkluotais automatiniais ginklais sargybiniais miesto įvažiavimuose ir pagrindinėse tranzitinėse magistralėse. Paleisti patruliuoti sunkiąją šarvuotąją techniką.
                    Jo jo, "geriausi" sprendimai darniam judumui įgyvendinti kaip visada karantinai arba dar "geriau", karas!

                    Iš tikrųjų, geriau tiesiog infrastruktūra tegul būna tvari ir tiek
                    Paskutinis taisė PoDV; 2022.05.18, 17:00.

                    Comment


                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                      Taip pat kaip gaudomi važinėtojai be technikinės ar draudimo - su kameromis sankryžose.
                      T.y. Negaudomi?
                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                      Pastatyti blokpostus sutvirtintus fortifikacija ir ginkluotais automatiniais ginklais sargybiniais miesto įvažiavimuose ir pagrindinėse tranzitinėse magistralėse. Paleisti patruliuoti sunkiąją šarvuotąją techniką.
                      Ttam reikia Rusijos invazijos, postai greitai atsiranda.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                        T.y. Negaudomi?
                        Kaune per mėnesį tokiu būdu tarp 1000 ir 2000 pagaunami

                        Comment


                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                          Kaune per mėnesį tarp 1000 ir 2000 pagaunami
                          Na tada Kaune tikrai galima naikinti gatves nes tuoj automobilių neliks.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Na tada Kaune tikrai galima naikinti gatves nes tuoj automobilių neliks.
                            Jei neliktų automobilių Kaune, tada gatvių vis tiek nereiktų naikinti, kaip min 1-2 juostas aukoti A juostoms ir dviračių juostoms Nereiktų nei bordiūrų, nei aptvarų, nei naujų dviračių takų, vis tiek auto būtų minimaliai, vieną juostą šen bei ten jiems būtų galima palikti
                            Paskutinis taisė PoDV; 2022.05.18, 17:06.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Na čia vištos ir kiaušinio klausimas. Kas pirmiau:
                              1. tankus miestas -> geras VT -> mažiau kamščių
                              2. mažiau kamščių -> tankus miestas -> geras VT
                              3. geras VT -> mažiau kamščių -> tankus miestas
                              Nėra taip paprasta. Pvz. minėtieji mano gimtieji Lazdynai. Beveik 40 tūkst. gyventojų, gana tankus, neblogas VT. Jei būtų atskiras miestas - būtų super.
                              Bet kita bėda - beveik 0 darbo vietų. Beveik jokių pramogų, komercijos. Net kavinės padoresnės nėra, tik landynės. Maisto parduotuvių yra, bet gana apšnerkštos. Dėl skardinės dažų reikia belstis pusę miesto.
                              Dvirtakiai link centro ar potencialių darbo vietų tragiški. Link Gariūnų - neblogas.

                              Trūksta gal ir nedaug - gero MRT Laisvės prospektu ir gal link Gariūnų - A.Panerių, rimtesnio multifunkcinio pramogų-prekybos centro.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Na tada Kaune tikrai galima naikinti gatves nes tuoj automobilių neliks.
                                na, nenuvertinkite taip Kauno - tikrai ne visi važinėja su neapdraustais pavojais kelyje

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Palieki GPS dežute namuose ir apsimeti šlanga "niekur nevažiavau".
                                  Sustabdžius be dėžutės - bauda į feisą. Anglai juk kažkaip važinėja su dėžutėm dėl pigesnio draudimo.
                                  -

                                  Comment


                                    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

                                    Aha, kad taip viskas būtų paprasta. Juk daugelis vežioja per miestą į mokyklas ir darželius, todėl, kad vienos mokyklos (kalbu tik apie valstybines) yra geros, o kitos beviltiškos. O teorijomis, kad gabus vaikas bet kokioje mokykloje nepražus, aš netikiu.
                                    Pavyzdžiui Švedijoje, visi eina į savo rajono mokyklą, nes visų lygis maždaug vienodas. Ir visuomeninis transportas yra puikus.
                                    Todėl nereikia rankioti razinų iš bandelių, tipo, padarysim kaip Švedijoje, jaukios susiaurintos gatvelės, bla bla bla. Kol neišspręsim visų problemų sistemos, kol nebus vystomi savipakankami rajonai, kol nebus išlyginti mokyklų skirtumai, kol nebus greito ir patogaus VT, sukiškit savo paspirtukus Šimašiui į .... kabinetą.
                                    Tai man atrodo niekas nesiginčija dėl mokyklų svarbos, VT svarbos ir t.t. Tik klausimas, kodėl reikėtų pinigus, kuriuos galime panaudoti tų problemų sprendimui, naudoti dviejų lygių sankryžoms, kas tik dar labiau problemas gilina ir nukelia jų sprendimus į tolimesnį laiką. Net mokyklų kokybė labai smarkiai priklauso nuo mokinių ir jų tėvų - tad jeigu yra galimybė savo vaiką vežioti į kitą miesto galą, tai tėvai galintys skirti tam laiko (tai reiškia dažnai turintys daugiau laiko ir vaikų auklėjimui) ir vežios tuos vaikus ten kur geresnės mokyklos, kas dar labiau didins tų mokyklų skirtumus. Beje, konkrečiai aplink diskutuojamą vietą, tai bent kiek žinau, nėra problemos su mokyklų kokybe - yra visai prie pat Pliaterytės progimnazija, kuri nebūdavo laikoma prasta, ir viena stipresnių Vilniuje Žirmūnų gimnazija.

                                    Comment


                                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                      na, nenuvertinkite taip Kauno - tikrai ne visi važinėja su neapdraustais pavojais kelyje
                                      Taigi sakė 2000 per mėnesį pagauna, tai tokiu tempu greitai visus pagaus.
                                      Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                      Sustabdžius be dėžutės - bauda į feisą. Anglai juk kažkaip važinėja su dėžutėm dėl pigesnio draudimo.
                                      Tas veikia tokiose šalyse kur policininkai stabdo ne 2 kartus per metus prieš tai visur pareiškę kad būtent tą dieną ten ir ten stabdys.

                                      Comment


                                        Na, mažytė problėmėlė, Pliaterytės progimnazijoje mokosi ne vien Žirmūnų, bet ir Balsių, Dvarčionių, Kairėnų, you name it vaikai. Vis daugiau mokyklų, ypač gimnazijų, specializuojasi, vykdo atrankas. Plačiai žinomos taktikos kai vaikų gyvenamoji vieta deklaruojama pas senelius ar kažkur kitur. Tai vien nuo to, ar yra mokykla šalia ar ne, ne visada priklauso, ar tu į ją pateksi, ar ne.

                                        Comment


                                          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                                          Na, mažytė problėmėlė, Pliaterytės progimnazijoje mokosi ne vien Žirmūnų, bet ir Balsių, Dvarčionių, Kairėnų, you name it vaikai. Vis daugiau mokyklų, ypač gimnazijų, specializuojasi, vykdo atrankas. Plačiai žinomos taktikos kai vaikų gyvenamoji vieta deklaruojama pas senelius ar kažkur kitur. Tai vien nuo to, ar yra mokykla šalia ar ne, ne visada priklauso, ar tu į ją pateksi, ar ne.
                                          O tai neįžvelgiat uždaro ciklo? Vežu kitur, nes šalia namų priveža kiti iš kitur. Problemos sprendimas? Nu aišku praplatinti kelius!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X