Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Ir pradėti reikia nuo supergalingų lengvųjų automobilių (kurių variklio galingumas viršija 100AJ) uždraudimo. Ir draudimas turi įsigalioti ne nuo 2030, o nuo dabar.
    Pagal kokią klasifikaciją lengvieji automobiliai kurių variklio galingumas viršija 100AJ priskiriami prie "Supergalingų"?
    Užmečiau akį į Renault automobilių techninius duomenis, tai tik mažiausias modelis - Clio turi opciją su mažesniu negu 100AG varikliu. Na gal čia tiesiog ant superkarų gamintojo pataikiau...
    -

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      Geras šūvis.
      @Kristisz Laukiame eilinės šūdmalystės kaip ir buvo bandant pakišti ADAC kvietimą už savo fanatizmo pseudo pagrindimą.
      Šachas ir matas! Utrechte irgi yra kelias. Viskas: ginčo laimėtojas - nuspręstas

      Jei rimčiau, tai realybė yra ta, kad Olandija yra viena tankiausių šalių Europoje, "Blue Banana" dalis, o A2 kelias yra vienas labiausiai užimtų tranzitinių kelių Europoje. Pro miestą taip pat eina milžiniški srautai tarp rytų ir vakarų - pvz. vienas pagrindinių kelių iš didžiausios ES ekonomikos (Vokietijos) į didžiausią ES uostą (Rotterdamą) irgi eina pro ten. Lyginti aplinkkelių reikalingumą Utrechte ir Vilniuje gali tik stipriai situacijoje nesigaudantis žmogus. Kokio dydžio tarptautiniai art tarpmiestiniai srautai eitų pro Šiaurinę gatvę lyginant su Utrechto aplinkkeliais? Akivaizdu, kad kalbame ne apie aplinkkelių sistemą, o miesto 'vidinius' kelius. Vilniaus tokiuose keliuose asfalto yra gerokai daugiau nei Utrechto (nepalyginamai), bet Utrechtas tokias greito eismo gatves gana intensyviai humanizuoja, kai pas mus rimtais veidais siūlo tokių gatvių tinklą toliau plėsti. Jei Vilnius nori būti labiau kaip Utrechtas, čia reikia pastatyti kokius 100km. tramvajaus bėgių ir pradėti intensyviau humanizuoti gatves, tiesti dviračių takus ir kitaip mažinti automobilizmą.

      Comment


        Parašė VLR Rodyti pranešimą

        Šachas ir matas! Utrechte irgi yra kelias. Viskas: ginčo laimėtojas - nuspręstas

        Jei rimčiau, tai realybė yra ta, kad Olandija yra viena tankiausių šalių Europoje, "Blue Banana" dalis, o A2 kelias yra vienas labiausiai užimtų tranzitinių kelių Europoje. Pro miestą taip pat eina milžiniški srautai tarp rytų ir vakarų - pvz. vienas pagrindinių kelių iš didžiausios ES ekonomikos (Vokietijos) į didžiausią ES uostą (Rotterdamą) irgi eina pro ten. Lyginti aplinkkelių reikalingumą Utrechte ir Vilniuje gali tik stipriai situacijoje nesigaudantis žmogus. Kokio dydžio tarptautiniai art tarpmiestiniai srautai eitų pro Šiaurinę gatvę lyginant su Utrechto aplinkkeliais? Akivaizdu, kad kalbame ne apie aplinkkelių sistemą, o miesto 'vidinius' kelius. Vilniaus tokiuose keliuose asfalto yra gerokai daugiau nei Utrechto (nepalyginamai), bet Utrechtas tokias greito eismo gatves gana intensyviai humanizuoja, kai pas mus rimtais veidais siūlo tokių gatvių tinklą toliau plėsti. Jei Vilnius nori būti labiau kaip Utrechtas, čia reikia pastatyti kokius 100km. tramvajaus bėgių ir pradėti intensyviau humanizuoti gatves, tiesti dviračių takus ir kitaip mažinti automobilizmą.
        Aha, Utrechto gyventojai tikrai nenaudoja netyčia šalia praeinančių autostradų vietiniam susisiekimui.

        Comment


          Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

          A12 pagal žemėlapį tai pietinėj dalyje jau už miesto praeina. O apie tą kur per centrą ėjo, tai kalbama video, pabaigtas perdaryti į kanalą prieš kelis metus.
          Į pietus nuo centro, bet už jo sočiai miesto. Ir juo labai patogus susisiekimas rytai<->vakarai kryptimi nelendant į vidines jaukias gatveles.

          Comment


            Darnaus nejudrumo apologetai prašome man nesuvokiančiam paprastai, nuosekliai ir be šūdmalystės paaiškinti ko prašau jau 3 kartą:
            Gal geriau protingais argumentais kalbėti. Pabandyk pažvelgti į žemėlapį ir pripažinti, kad rajone pvz.: tarp Akropolio ir Ukmrergės g. Senukų yra tragedija pasiekti Laisvės pr. bei VA. Ir tada gaunasi, kad srautai varo pro Pašilaičių, Justiniškių kiemus. Taip, kaip VA nukrovė eismą iš Laisvės pr., tai ir Šiaurinė nuimtų tuos ratus kvadratus. Ir VT galima būtų per ją paleisti nes dabar nėra per kur iš esmės ta kryptimi.
            Kur visas tas srautas turi dingti, nes dabartinė padėtis tragiška rytų vakarų kryptimi.
            Ir dar prašau atsižvelgti į tai, kad žinokite kaip ne keista Lietuvoje būna žiemos su krūva sniego ir dviračiai visai nenaudotini. Ir kaip tada žmonėms darbus pasiekti plius tikrai nesiruošia niekas naikinti automobilių kaip tokių.
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
              Darnaus nejudrumo apologetai prašome man nesuvokiančiam paprastai, nuosekliai ir be šūdmalystės paaiškinti ko prašau jau 3 kartą:

              Kur visas tas srautas turi dingti, nes dabartinė padėtis tragiška rytų vakarų kryptimi.
              Ir dar prašau atsižvelgti į tai, kad žinokite kaip ne keista Lietuvoje būna žiemos su krūva sniego ir dviračiai visai nenaudotini. Ir kaip tada žmonėms darbus pasiekti plius tikrai nesiruošia niekas naikinti automobilių kaip tokių.
              Žmonės galės pasiekti darbus taip pat, kaip dabar pasiekia. Jeigu nepatinka kamščiuose stovėti, yra alternatyvų.

              O man nepatinka prie šviesoforų su dviračiu laukti kol visi smirdintys dyzeliai pravažiuos, ir mano problemos niekas rimtai nesiruošia spręsti, nors miestui ir pigiau, ir naudingiau būtų mano problemą prioritizuoti.

              Comment


                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                Darnaus nejudrumo apologetai prašome man nesuvokiančiam paprastai, nuosekliai ir be šūdmalystės paaiškinti ko prašau jau 3 kartą:

                Kur visas tas srautas turi dingti, nes dabartinė padėtis tragiška rytų vakarų kryptimi.
                Ir dar prašau atsižvelgti į tai, kad žinokite kaip ne keista Lietuvoje būna žiemos su krūva sniego ir dviračiai visai nenaudotini. Ir kaip tada žmonėms darbus pasiekti plius tikrai nesiruošia niekas naikinti automobilių kaip tokių.
                Pasistengus žiemą galima naudot dviračius. Galima dėtis šipuotas padangas, galima nukasinėt dvirtakius.. Galima su slidininkų kaukėm pasišvilpaujant leistis nuo Narbuto kalno. Būtų įdomu matyti mases 60mečių taip minančių į darbus. Sąžiningai valant dvirtakius, gal tai ir sveikatai į pliusą išeitų ir neturėtume perpildytų traumatologinių.

                Tik gal reiktų taikyti ir protingumo kriterijų kiek tas realu.

                Comment


                  Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                  Žmonės galės pasiekti darbus taip pat, kaip dabar pasiekia. Jeigu nepatinka kamščiuose stovėti, yra alternatyvų.

                  O man nepatinka prie šviesoforų su dviračiu laukti kol visi smirdintys dyzeliai pravažiuos, ir mano problemos niekas rimtai nesiruošia spręsti, nors miestui ir pigiau, ir naudingiau būtų mano problemą prioritizuoti.
                  Tam reikia, kad techninė apžiūra pradėtų sąžiningai tikrinti visą išmetimo sistemą, o ne gatvių siaurinimo. Susiaurintose gatvėse prie ilgesnių kamščių viską palikus kaip yra tiesiog daugiau š prisiuostytum.

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    Darnaus nejudrumo apologetai prašome man nesuvokiančiam paprastai, nuosekliai ir be šūdmalystės paaiškinti ko prašau jau 3 kartą:

                    Kur visas tas srautas turi dingti, nes dabartinė padėtis tragiška rytų vakarų kryptimi.
                    Ir dar prašau atsižvelgti į tai, kad žinokite kaip ne keista Lietuvoje būna žiemos su krūva sniego ir dviračiai visai nenaudotini. Ir kaip tada žmonėms darbus pasiekti plius tikrai nesiruošia niekas naikinti automobilių kaip tokių.
                    Turint omeny šitą GIF'ą:
                    https://twitter.com/brenttoderian/st...11830261760000

                    Rytų-vakarų srautai Vilniuje turės būti perkeliami į viešąjį transportą, nes automobilių infrastruktūrą plėsti Vilniaus dydžio mieste yra pinigų švaistymas. Pirma bus suformuojamas kietas centrinis hub'as kažkur netoli Konstitucijos pr., į jis bus suformuojamos pirmumo teise važiuojančio VT radialinės linijos. Pradžioje žmonių srautai tarp rytų ir vakarų važinės pro hub'ą radialinėmis linijomis, bet, dėl aukšto Vilniaus tankio šiaurėje, ateityje ten bus nutiesta ir tangentinė linija, galbūt net ir ten, kur yra numatyta Šiaurinės gatvės trasa.

                    Jei mes kalbame apie tai, kur dėsis konkrečiai pribezdėtomis dyzelinėmis geldomis važinėjantis ir miestą užgrūdantys rytų-vakarų srautai tai jie bus nusiųsti į tą pačią pusę, į kurią nuplaukė rusiškas laivas.

                    Comment


                      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                      Bet ar nuo 198x iki 2022 metų visiškai nepasikeitė supratimas, kaip turi atrodyti ir veikti miestai, kad mes vis dar bandome senus planus įgyvendinti?
                      Jeigu iki 2022 metų nesugebėjome įgyvendinti gero plano tai tik save galima kaltinti. O miestas negali nei atrodyti ne veikti taip kaip turi jeigu visą eismą siūsime per D kategorijos gatves.
                      Parašė VLR Rodyti pranešimą

                      Turint omeny šitą GIF'ą:
                      https://twitter.com/brenttoderian/st...11830261760000

                      Rytų-vakarų srautai Vilniuje turės būti perkeliami į viešąjį transportą, nes automobilių infrastruktūrą plėsti Vilniaus dydžio mieste yra pinigų švaistymas.
                      Srautai negali būti perkeliami į VT nes nėra kelio kuriuo galėtu važiuoti VT.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                        Srautai negali būti perkeliami į VT nes nėra kelio kuriuo galėtu važiuoti VT.
                        VT prioritetas dabar yra radialinės linijos į miesto centrinį hub'ą, o ne tangentinės linijos. Taigi, kaip jau sakiau, tokie srautai važiuotų pro gerai suformuotą hub'ą centre, greičiausiai su vienu pasikeitimu. Tangentinės linijos (kaip linija, kuri eitų pro Šiaurinės gatvės trasą) šiuo metu nėra prioritetas, pvz. Ryga jų apskritai net neturi (nors kai kurie atsišakojimai ir galėtų būti laikomais tangentiniais):

                        https://www.urbanrail.net/eu/lv/riga/riga.htm

                        Dėl Vilniaus tankio ateityje tokios linijos tikrai reikėtų, bet dabar VT tikslas yra lengvas žmonių suvežimas iš skirtingų miesto rajonų į centą, o ne vežiojimas tarp mikrorajonų.

                        Comment


                          Parašė VLR Rodyti pranešimą

                          VT prioritetas dabar yra radialinės linijos į miesto centrinį hub'ą, o ne tangentinės linijos. Taigi, kaip jau sakiau, tokie srautai važiuotų pro gerai suformuotą hub'ą centre, greičiausiai su vienu pasikeitimu. Tangentinės linijos (kaip linija, kuri eitų pro Šiaurinės gatvės trasą) šiuo metu nėra prioritetas, pvz. Ryga jų apskritai net neturi (nors kai kurie atsišakojimai ir galėtų būti laikomais tangentiniais):

                          https://www.urbanrail.net/eu/lv/riga/riga.htm

                          Dėl Vilniaus tankio ateityje tokios linijos tikrai reikėtų, bet dabar VT tikslas yra lengvas žmonių suvežimas iš skirtingų miesto rajonų į centą, o ne vežiojimas tarp mikrorajonų.
                          Reikia tiek tokių tiek tokių linijų. Nes kitaip turėsim situacija kaip dabar kur nuvažiuoti į kitą miegamajį rajoną kur pėsčiomus bus puse valandos troleibusu gali tekti valanda+ nes važiuosi ratu per centrą.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                            Jeigu iki 2022 metų nesugebėjome įgyvendinti gero plano tai tik save galima kaltinti. O miestas negali nei atrodyti ne veikti taip kaip turi jeigu visą eismą siūsime per D kategorijos gatves.


                            Srautai negali būti perkeliami į VT nes nėra kelio kuriuo galėtu važiuoti VT.
                            Man šita diskusija atrodo groteskiška. Tiksliau, kai pasiūlai kažkokią alternatyvą, tai atsakymai būna "negali viso miesto gatvės būti D kategorijos" arba "šachmatas, pažiūrėsiu kaip žiemą važinėsi su dviračiu per pūgą".
                            Dviratis negali pakeisti automobilių visur, jis efektyviausias tik iki 5 km spinduliu. Deja, bet dažnai visos reikiamos funkcijos nėra pasiekiamos tokiu atstumu, ypač iš priemiesčių.
                            Tuomet kodėl negalime reikalauti pirmenybės viešajam transportui visuose keliuose, jeigu susiduriame su potencialiais dideliais srautais, galvokime apie transporto rūšis, kurios geriausiai tvarkosi su dideliais srautais..
                            Kai kurios Vilniaus gatvės neadekvačiai plačios, kai kurios per siauros numatomui srautui. Ir jhos turėtų būti planuojamos taip, kad srautas nugultų ten, kur reikia (o ne kad jeigu A kat. gatvėje kamštis, o paraleliai eina D gatvė, ir daug kas nusuks į pastarąją, tai reikia platinti D gatvę).
                            Laisvai galima planuoti tangentinę liniją Ozo - Kareivių koridoriumi, iš kitos pusės, kaip rašiau ne kartą, naujas tiltas per Nerį prie Balsių irgi nepakenktų.

                            Comment


                              Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                              Man šita diskusija atrodo groteskiška. Tiksliau, kai pasiūlai kažkokią alternatyvą, tai atsakymai būna "negali viso miesto gatvės būti D kategorijos" arba "šachmatas, pažiūrėsiu kaip žiemą važinėsi su dviračiu per pūgą".
                              Dviratis negali pakeisti automobilių visur, jis efektyviausias tik iki 5 km spinduliu. Deja, bet dažnai visos reikiamos funkcijos nėra pasiekiamos tokiu atstumu, ypač iš priemiesčių.
                              Tuomet kodėl negalime reikalauti pirmenybės viešajam transportui visuose keliuose, jeigu susiduriame su potencialiais dideliais srautais, galvokime apie transporto rūšis, kurios geriausiai tvarkosi su dideliais srautais..
                              Kai kurios Vilniaus gatvės neadekvačiai plačios, kai kurios per siauros numatomui srautui. Ir jhos turėtų būti planuojamos taip, kad srautas nugultų ten, kur reikia (o ne kad jeigu A kat. gatvėje kamštis, o paraleliai eina D gatvė, ir daug kas nusuks į pastarąją, tai reikia platinti D gatvę).
                              Laisvai galima planuoti tangentinę liniją Ozo - Kareivių koridoriumi, iš kitos pusės, kaip rašiau ne kartą, naujas tiltas per Nerį prie Balsių irgi nepakenktų.
                              Bet oponentas būtent tai ir siūlo - visą srautą siųsti kiemų lygio D kategorijos gatvėmis nes gi europa labai nemėgsta automobilių (turbūt todėl ir turi viena didžiausių automobilių kiekį pasaulyje, kad kitiems neliktų pirkti?).

                              Taip, gatvės turėti platėti ar siaurėti pagal realią sitauciją gatvėje, bet diskusija buvo kad išvis netiesti gatvių ten kur trūksta, paleisti dviračius ir VT (per pievą?) ir tipo to užteks.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                Taip, gatvės turėti platėti ar siaurėti pagal realią sitauciją gatvėje, bet diskusija buvo kad išvis netiesti gatvių ten kur trūksta, paleisti dviračius ir VT (per pievą?) ir tipo to užteks.
                                Gatvės niekada nesiaurės "pagal realią situaciją", nes visa praktika visame pasaulyje rodo: platink kelią - daugės naudotojų. Gatvės turi platėt ir siaurėti pagal tai, ko siekiama tais darbais. Jeigu siekiama mažinti auto naudojimą - siaurėja (na, čia dar nelygu ką mes vadiname siaurėjimu, aišku, juostų siaurėjimas nėra lygu jų naikinimui). Jeigu siekiama kažkur didinti srautą ir pravažumą - platinamos.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  Gatvės niekada nesiaurės "pagal realią situaciją", nes visa praktika visame pasaulyje rodo: platink kelią - daugės naudotojų. Gatvės turi platėt ir siaurėti pagal tai, ko siekiama tais darbais. Jeigu siekiama mažinti auto naudojimą - siaurėja (na, čia dar nelygu ką mes vadiname siaurėjimu, aišku, juostų siaurėjimas nėra lygu jų naikinimui). Jeigu siekiama kažkur didinti srautą ir pravažumą - platinamos.
                                  Netaip supratote. Reali situacija gali būti pvz juostų atidavimas VT arba siaurinimas kaip dabar daroma kai kuriuose gatvėse. Pvz reali situacija gali būti kad gatvėje gali reikėti panaikinti eismo juostą tam, kad būtų vietos įrengti dviračių ir pėsčiųjų takus.

                                  Siekiame darnaus gatvių tinklo, o ne pravažumą didinti.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Bet oponentas būtent tai ir siūlo - visą srautą siųsti kiemų lygio D kategorijos gatvėmis nes gi europa labai nemėgsta automobilių (turbūt todėl ir turi viena didžiausių automobilių kiekį pasaulyje, kad kitiems neliktų pirkti?).

                                    Taip, gatvės turėti platėti ar siaurėti pagal realią sitauciją gatvėje, bet diskusija buvo kad išvis netiesti gatvių ten kur trūksta, paleisti dviračius ir VT (per pievą?) ir tipo to užteks.
                                    Siūlau mažinti srautą apskritai ir nebestatyti naujų gatvių, kurios greitintų susisiekimą automobiliu. O apsaugoti D kategorijos gatvėm sprendimas paprastas: tranzito apribojimas fiziniais elementais ir/ar kamerų pagalba (pvz Senamiestis, Skroblų gatvės planai).

                                    Comment


                                      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                      Siūlau mažinti srautą apskritai ir nebestatyti naujų gatvių, kurios greitintų susisiekimą automobiliu. O apsaugoti D kategorijos gatvėm sprendimas paprastas: tranzito apribojimas fiziniais elementais ir/ar kamerų pagalba (pvz Senamiestis, Skroblų gatvės planai).
                                      Nestatom Šiaurinės ir neužbaigiam Ozo, bet užblokuojam esamą tranzitą naudojamą kaip jų pakaitalai?

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Nestatom Šiaurinės ir neužbaigiam Ozo, bet užblokuojam esamą tranzitą naudojamą kaip jų pakaitalai?
                                        Taip, tą ir siūlau.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                          Taip, gatvės turėti platėti ar siaurėti pagal realią sitauciją gatvėje, bet diskusija buvo kad išvis netiesti gatvių ten kur trūksta, paleisti dviračius ir VT (per pievą?) ir tipo to užteks.
                                          Būtent. Gerai apibendrinote. Reikia praktiškai izuoliuoti miestą nuo autotransporto.


                                          Comment

                                          Working...
                                          X