Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Tarp bet kurių taškų Vilniuje galima surasti potencialių keleivių, klausimas kiek jų yra ir ar tai pateisintų naują gatvę. Man nepatinka, kad bet kurios statybos Vilniuje, ar viešosios, ar privačios, labai abstrakčiai paliečia VT klausimą. Daugiabučių projektiniuose pasiūlymuose apsiribojama atstumu metrais iki artimiausios stotelės, nekreipiant dėmesio nei kur, nei kiek dažnai tas VT važiuoja. O VMS projektuose būna irgi tik paminėta kad važiuos VT, padaromos stotelėje, nors nėra planų kas ir kur važiuos, ir kodėl ten reikia VT, kokie numatomi srautai - kaip Kernavės gatvės atveju, kur stotelės be VT dabar naudojamos laikinam parkingui.
    Dėl šito pilnai sutinku.


    Tranzito nuėmimas galiotų tuo atveju jeigu dalyvaujančių eisme automobilių skaičius būtų fiksuotas ir nedidėtų, tada būtų labai geras sprendimas perprojektuoti gatves taip kad tranzitiniai srautai mažiau vargintų gyventojus. Tačiau yra tokia problema kaip induced demand, ir Šiaurinė gatvė manau itin pasitarnautų srautų auginimui, nes skatintų tolimesnę kotedžų plėtrą už aplinkkelio, o naujų daugiabučių gyventojai nematytų priežasties nevažiuoti automobiliu. Galų gale ir eismo apkrova nuo Pašilaičių gatvelių pilnai nedingtų, nes piko metu ne vienas vairuotojas pasirinktų kažkur kirsti kampą.
    Tiesiog reikia vidinių kvartalų gatveles pertvarkyti maždaug per porą mėnėsių nuo ''tranzitinės'' gatvės nutiesimo. Ne prieš 10 metų, kaip padarė su gatvele prie VRCP, nie po 14 metų, kaip padarė su Gerosios Vilties gatve, o būtent beveik iš karto. Per tokį trumpą laiką nespėja susiformuoti induced demand, bet ir nekyla kažkokio didelio pasipiktinimo iš gyventojų.

    Comment


      Dar šiek tiek apie dviejų lygių sankryžas.

      Daug negalvojus, iškart žinau bent 3 sankryžas, kurias yra tiesiog būtina padaryti dviejų lygių, ir taip - atsižvelgiant į šiuolaikiniį suvokimą apie eismą ir darnaus judumo skatinimą ir panašiai.

      1. GV ir Didlaukio.
      Reikia pėsčiųjų ir dviratininkų viaduko.
      Tuomet:
      1. Visi srautai vyks vienas kitam netrukdydami
      2. GV bus tokia kokia ir turi būti - greito eismo
      3. Bus vystomas darnus judumas, nes žymiai pagerės pėsčiųjų ir dviratininkų eismas
      4. Sumažės tarša, nes nebebus kaskart stabdomas gan nemažas transporto kiekis
      5. Visiems taupysis laikas

      Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	276
Size:	131,8 kB
ID:	1968426

      2. GV ir Gerosios Vilties
      Reikia dviejų lygių. Labai teisingai planuojama čia ir padaryti du lygius kuomet bus vystomas greta esamas projektas.
      Tuomet:
      1. Visi srautai vyks vienas kitam netrukdydami
      2. GV bus tokia kokia ir turi būti - greito eismo
      3. Bus vystomas darnus judumas, nes žymiai pagerės pėsčiųjų ir dviratininkų eismas
      4. Sumažės tarša, nes nebebus kaskart stabdomas gan nemažas transporto kiekis
      5. Visiems taupysis laikas

      Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	246
Size:	127,0 kB
ID:	1968427

      3. Gariūnų viadukas
      Reikia dviejų lygių, nes tai aplinkkelių sistema. Berods vienintelė vieno lygio likusi vieta su šiuo keliu susijusioje kelių sistemoje.
      Tuomet:
      1. Visi srautai vyks vienas kitam netrukdydami
      2. Aplinkkelis bus toks koks ir turi būti - greito nepertraukiamo eismo
      3. Sumažės tarša, nes nebebus kaskart stabdomas gan nemažas transporto kiekis
      4. Visiems taupysis laikas

      Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	247
Size:	156,6 kB
ID:	1968428

      Comment


        Dėl Šiaurinės dviejų lygių.

        Dėl manęs galima nedaryti niekur dviejų lygių, išskyrus vieną vietą - sankirtą ties GV, nes:
        1. GV turi būti greito eismo
        2. Tuomet, atrodo, bus galima panaikinti 3 apsisukimus ir perėją
        3. Pėstieji ir dviratininkai turės nepertraukiamo eismo susisiekimą
        4. Mažės tarša, nes nebus stabdomas eismas.

        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	256
Size:	165,2 kB
ID:	1968430

        Comment


          O kodėl GV turi būtinai būti greito ir nepertraukiamo eismo? Kodėl reikia didinti pralaidumą gatvėje, iš kurios atvykstančiais srautais piko metu ir taip kitos miesto dalys nesusitvarko?

          Comment


            Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
            O kodėl GV turi būtinai būti greito ir nepertraukiamo eismo? Kodėl reikia didinti pralaidumą gatvėje, iš kurios atvykstančiais srautais piko metu ir taip kitos miesto dalys nesusitvarko?
            Padarom normalų žiedinį aplinkelį, kad iš Žemųjų Panerių į Molėtus būtų galima patogiai išvažiuot ir galim sprogdint Seimo tunelį.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Padarom normalų žiedinį aplinkelį, kad iš Žemųjų Panerių į Molėtus būtų galima patogiai išvažiuot ir galim sprogdint Seimo tunelį.
              Jau dabar ne piko metu Google Maps iš Aukštųjų Panerių rodo tik 6 minučių skirtumą, piko metu spėju visai išsilygina. Galima uždaryti GV. Arba konvertuoti į normalią siaurą gatvę su VT ir dviračių takais.

              Comment


                Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                Jau dabar ne piko metu Google Maps iš Aukštųjų Panerių rodo tik 6 minučių skirtumą, piko metu spėju visai išsilygina. Galima uždaryti GV. Arba konvertuoti į normalią siaurą gatvę su VT ir dviračių takais.
                Čia skrendant per Bajorus ar Riešę? Spėk koks vaizdelis būtų sodų keliukuose uždarius GV

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Čia skrendant per Bajorus ar Riešę? Spėk koks vaizdelis būtų sodų keliukuose uždarius GV
                  Na pora metų skaudėtų, kol visi priimtų ir įgyvendintų protingesnius sprendimus keliavimo būdo ir gyvenamosios/verslo vietos pasirinkimuose.

                  Comment


                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                    O kodėl GV turi būtinai būti greito ir nepertraukiamo eismo? Kodėl reikia didinti pralaidumą gatvėje, iš kurios atvykstančiais srautais piko metu ir taip kitos miesto dalys nesusitvarko?
                    Gal pirma atsakyk į mano seniau užduotą klausimą bei pasiūlyk realų sprendimą be šūdmalystės bendromis frazėmis:
                    Gal geriau protingais argumentais kalbėti. Pabandyk pažvelgti į žemėlapį ir pripažinti, kad rajone pvz.: tarp Akropolio ir Ukmrergės g. Senukų yra tragedija pasiekti Laisvės pr. bei VA. Ir tada gaunasi, kad srautai varo pro Pašilaičių, Justiniškių kiemus. Taip, kaip VA nukrovė eismą iš Laisvės pr., tai ir Šiaurinė nuimtų tuos ratus kvadratus. Ir VT galima būtų per ją paleisti nes dabar nėra per kur iš esmės ta kryptimi.
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      Gal pirma atsakyk į mano seniau užduotą klausimą bei pasiūlyk realų sprendimą be šūdmalystės bendromis frazėmis:
                      Vienintelis realus sprendimas yra masinis automobilių atsisakymas kelionėms piko metu ir didelės investicijos į dviračių infrastruktūrą ir VT. Visi kiti sprendimai klimato atšilimo fone yra tiesiog bergždžias pinigų švaistymas. Kam statyti naujas dideles gatves, jei jas reikės griauti/konvertuoti po max keliolikos metų.

                      Comment


                        Parašė spekas Rodyti pranešimą
                        Dar šiek tiek apie dviejų lygių sankryžas.
                        Daug negalvojus, iškart žinau bent 3 sankryžas, kurias yra tiesiog būtina padaryti dviejų lygių, ir taip - atsižvelgiant į šiuolaikiniį suvokimą apie eismą ir darnaus judumo skatinimą ir panašiai.
                        1. GV ir Didlaukio.
                        2. GV ir Gerosios Vilties
                        3. Gariūnų viadukas
                        GV ir Didlaukio buvo skelbtas VMSA projektas aptarimui prieš kokius gal 8 metus.
                        GV ir Gerosios Vilties buvo vizija su Akropoliu 2, bet turbūt nuplaukė upe kaip šūdai nuo pedagoginio įvykus avarijai iki Kauno
                        GV ir Gariūnų buvo įkalta prievolė Lidlui suprojektuoti viaduką, o kažkada prieš pradedant statyti šiukšlių ir biokuro deginimo jėgaines Ignitsi žadėjo padengti pusę viaduko, nes atseit padidės transporto intensyvumas. Buvau įdėjęs Gariūnų tilto temoje.
                        p.s. šikan yra dar GV ir Ateities, nes nėra jungties ties katiline, vietos tam sočiai ten.
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                          Vienintelis realus sprendimas yra masinis automobilių atsisakymas kelionėms piko metu ir didelės investicijos į dviračių infrastruktūrą ir VT. Visi kiti sprendimai klimato atšilimo fone yra tiesiog bergždžias pinigų švaistymas. Kam statyti naujas dideles gatves, jei jas reikės griauti/konvertuoti po max keliolikos metų.
                          Ką rūkai?
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                            Na pora metų skaudėtų, kol visi priimtų ir įgyvendintų protingesnius sprendimus keliavimo būdo ir gyvenamosios/verslo vietos pasirinkimuose.
                            T.y. susidėtų Riešėj ir Bajoruose rimtesnes tvoras? Tamstos svajonės veiktų jei miestas būtų izoliuotas vienetas ir apsiribotų ofisiniu planktonu Konstitucijos prospekte.

                            Comment


                              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                              Ką rūkai?
                              Ką neaišku, bet faktas, kad greta Gretos.

                              Comment


                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                                Ką rūkai?
                                Tai čia tu kažką rūkai, nes per dūmus nematai tektoninio lūžio klimato kaitos keliamų problemų supratime, ES teisėkūroje, išteklių preinamume ir kainose, ir finansavimo prioritetuose.

                                Comment


                                  Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                                  Tai čia tu kažką rūkai, nes per dūmus nematai tektoninio lūžio klimato kaitos keliamų problemų supratime, ES teisėkūroje, išteklių preinamume ir kainose, ir finansavimo prioritetuose.
                                  Gal ponulis galėtum nurodyti kuo remiesi, kad po 10 metų reikės ženkliai griauti esamas gatves? Čia gal apvyniota ant galvos folga parodė?
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                    Tai čia tu kažką rūkai, nes per dūmus nematai tektoninio lūžio klimato kaitos keliamų problemų supratime, ES teisėkūroje, išteklių preinamume ir kainose, ir finansavimo prioritetuose.
                                    Ekofašizmas?

                                    Comment


                                      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                      Tai čia tu kažką rūkai, nes per dūmus nematai tektoninio lūžio klimato kaitos keliamų problemų supratime, ES teisėkūroje, išteklių preinamume ir kainose, ir finansavimo prioritetuose.
                                      Aš tai matau kad užtrūkus maskoliškiems pinigėliams visokie ekoaktyvistai pradeda rimti.
                                      Dėl kitų punktų ...
                                      Click image for larger version

Name:	28085540-8294057-image-a-4_1588793478933.jpg
Views:	413
Size:	220,4 kB
ID:	1968486

                                      Comment


                                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                        Gal ponulis galėtum nurodyti kuo remiesi, kad po 10 metų reikės ženkliai griauti esamas gatves? Čia gal apvyniota ant galvos folga parodė?
                                        Jei jau Vokietijos automobilistų asociacija ADAC prašo vairuoti mažiau ir persėsti ant dviračio ar į VT, tai nežinau kokių dar įrodymų reikia kad ES politika drastiškai keičiasi.

                                        https://www.dw.com/en/german-car-clu...nce/a-61608184

                                        Comment


                                          Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                          Jei jau Vokietijos automobilistų asociacija ADAC prašo vairuoti mažiau ir persėsti ant dviračio ar į VT, tai nežinau kokių dar įrodymų reikia kad ES politika drastiškai keičiasi.

                                          https://www.dw.com/en/german-car-clu...nce/a-61608184
                                          Čia vokiečių problema, kad tvirtai "sėdėjo" ant maskoliškų vamzdžių, lai dabar sėda ant dviračių.

                                          Mažeikių nafta nenaudoja maskoliškos naftos:

                                          „Kas dėl Rusijos naftos, mes ruošiamės, pasirengėme ir turime diversifikuotą tiekimą. Taigi, nematome galimybės toliau naudoti rusišką naftą Mažeikių naftos perdirbimo gamykloje“, – sakė D.Obajtekas. Anot jo, įmonė neprisiriša prie vieno naftos tiekimo šaltinio. „Diversifikacija susijusi su tuo, kad kalbame apie šaltinius iš Saudo Arabijos, Angolos, Nigerijos ar Šiaurės jūros regiono. Taigi, mes pasirenkame žaliavą, kuri mums tuo momentu reikalinga“, – spaudos konferencijoje teigė D.Obajtekas. D.Obajtekas dar kovo pabaigoje pareiškė, kad rusiška nafta Mažeikių gamyklai nebetiekiama. Tai BNS tuomet patvirtino ir „Orlen Lietuvos“ atstovai. Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...nafta-23165563

                                          Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...nafta-23165563

                                          Comment

                                          Working...
                                          X