Parašė dondc
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Manau taip buvo dėl elementaraus saugumo, kažin, ar važiuoti autobusu testuotis turint covid simptomus labai gera idėja. Ypač, kol dar nebuvo skiepų, buvo įvestas karantinas ir reikėjo visus kontaktus sumažinti iki minimumo.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kam pavojų kėlė važiavimas dvriačiu ar ėjimas pėsčiam?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kam pavojų kėlė važiavimas dvriačiu ar ėjimas pėsčiam?
Tuo metu buvo svarbu apriboti kontaktų skaičių iki minimumo, pvz. testavo punkte nebuvo galima atidaryti lango neprivažiavus iki pat to žmogaus, kuris paima mėginį.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kaip saugiai iš kito miesto galima ateiti pėsčiom be kontaktų, jei ne su auto?
Tuo metu buvo svarbu apriboti kontaktų skaičių iki minimumo, pvz. testavo punkte nebuvo galima atidaryti lango neprivažiavus iki pat to žmogaus, kuris paima mėginį.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Prisimenant buvimą su kauke parkuose - tuo metu važiavimas ar ėjimas per miestą galimai sergančio žmogaus tarp kitų žmonių neatrodė pati geriausia idėja.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąEsmė yra ta, kad VMS eilinį kartą viską padarė šūdinai ir sukėlė daug nepatogumų gyvenantiems Vilniuje be automobilio.
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Šiaip ne VMS, o pagal Verygos įsakymus visoje Lietuvoje taip pat daryta. Kai Šimašius su Poderskiu bandydavo kažką kitaip daryti, išeidavo į eterį Veryga su Surpliu ir teismais grasindavo.
Comment
-
Lietuvos Banko vadovas infliacijos padariniams švelninti siūlo svarstyti nemokamą viešąjį transportą
Anot jo, taip pat reikėtų priimti valstybės lygmens sprendimą įvesti nemokamą viešąjį transportą. G. Šimkus neabejoja, kad tokia priemonė bus veiksminga, ypač esant tokioms aukštoms degalų kainoms bei siekiant mažinti iškastinio kuro vartojimą.
„Šita priemonė turi gilią prasmę, nes ji skatina šiame kontekste žmones persėsti į viešąjį transportą. Iš principo siekti mažinti priklausomybę nuo naftos, prisidėti prie gamtos švarinimo. Iš kitos pusės, iš esmės, jei tai būtų nemokamas viešasis transportas, iš principo gauti tą pačią paslaugą nemokamai, užuot leidus pinigus už benziną“, – svarstė G. Šimkus.
„Tai tik atrodo tokia švelni priemonė, bet ji yra tokia savo fundamentalia prasme labai svarbi ir į ilgą ateitį žiūrinti priemonė“, – akcentavo jis.
Comment
-
Mano idėja būų tokia: įvesti metinį bilietą visam VT visoje Lietuvoje, paskaičiuoti kiek toks bilietas kainuotų ir sugalvoti mechanizmą kaip pinigai išdalijami vežėjams. Pavyzdžiui Austrijoje tokio bilieto kaina yra 1095 Eur metams: https://www.klimaticket.at/en/. Tada galima jį dalinti ne nemokamai, bet su labai didele nuolaida, tarkim 80%, tad jo metinė kaina būtų 100-200 eur ribose ir likusi suma kompensuojama iš biudžeto. Simbolinis kainos barjeras sumažintų perdėtą VT naudojimą tik dėl to kad jis nemokamas, o bilietų egzistavimas ir pajamų dalyba pagal kelionių skaičių, o ne tiesiog išlaidų kompensavimas skatintų vežėjus teikti gerą paslaugą, o ne tiesiog dirbti belekaip kaip patogu ir metų gale pasakyti sumą, kiek jie išleido ir nori gauti iš valstybės.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Įdomu kaip tokiu atveju būtų skaičiuojama išmoka vežėjams, ir ar kalbama tik apie miesto VT ar ir tarpmiestinius maršrutus (įskaitant autobusus, traukinius ir Smiltynės perkėlą pėstiesiems).
Mano idėja būų tokia: įvesti metinį bilietą visam VT visoje Lietuvoje, paskaičiuoti kiek toks bilietas kainuotų ir sugalvoti mechanizmą kaip pinigai išdalijami vežėjams. Pavyzdžiui Austrijoje tokio bilieto kaina yra 1095 Eur metams: https://www.klimaticket.at/en/. Tada galima jį dalinti ne nemokamai, bet su labai didele nuolaida, tarkim 80%, tad jo metinė kaina būtų 100-200 eur ribose ir likusi suma kompensuojama iš biudžeto. Simbolinis kainos barjeras sumažintų perdėtą VT naudojimą tik dėl to kad jis nemokamas, o bilietų egzistavimas ir pajamų dalyba pagal kelionių skaičių, o ne tiesiog išlaidų kompensavimas skatintų vežėjus teikti gerą paslaugą, o ne tiesiog dirbti belekaip kaip patogu ir metų gale pasakyti sumą, kiek jie išleido ir nori gauti iš valstybės.
Dar kas įdomu. Kaip tik šią savaitę teko pavažiuoti privačios kompanijos WestBahn traukiniu iki Vienos. Tai jie pas save pasidarę net atskirą traukinių klasę – 2 „premium“ klasė (2+) – skirtą tiems KlimaTicket turėtojams. Su patogesnėmis sėdynėmis ir panašiai. Ir dar jei perki maistą, gauni papildomų taškų ir panašiai. Žodžiu, privatininkams kapsi pinigai nuo kiekvieno su KlimaTicket pravažiuoto kilometro, todėl jie stengiasi privilioti kuo daugiau keleivių, ir kad jie pirktų tą bilietą.
Tai reikėtų kad ir Lietuvoje autobusų parkai būtų suinteresuoti padidinti keleivių skaičių su tokiu bilietu. Aišku, reikėtų reikalavimų kokybei ir šiokios tokios kontrolės, kad kažkurie autobusų parkai nesugalvotų paleisti daug mikriukų reisų, taip pat reikėtų kontroliuoti tvarkaraščius, gal net įvesti taktinius tvarkaraščius arba kokias papildomas kompensacijas nuostolingesniais laikais. Panašiai kaip Berlyno regione tarpmiestiniams vežėjams mokama papildomai, jeigu jie savo turimus maršrutus paleidžia pagal taktinį tvarkaraštį – yra nustatytas minimalus intervalas ir reisų skaičius per dieną. Tai išlošia ir vežėjai, gaudami papildomas lėšas, ir keleiviai, turėdami užtikrintą susisiekimą kas 60 minučių, kuris jau žinomas atskiru prekiniu ženklu.
Pasižiūrėkit į Alytų, Tauragę. Pradėjo skirti pinigus – pagerėjo ir transportas.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 7 patinka
Comment
-
Vilniuje bręsta pokyčiai dėl automobilių stovėjimo: ketinama keisti rinkliavos zonas, atsirastų nauji kelio ženklai
Vilniaus miesto savivaldybės Tarybai pateikti siūlymai, kurie pakeistų rezervuotų automobilių stovėjimo vietų tvarką ir padidintų bendrajam naudojimui skirtų vietų skaičių. Įvedant naujoves siekiama, kad esant būtinybei automobiliu atvykti į centrinę miesto būtų patogu, rašoma pranešime.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąVilniuje bręsta pokyčiai dėl automobilių stovėjimo: ketinama keisti rinkliavos zonas, atsirastų nauji kelio ženklai
Ėjo 2022-ieji metai. Vis dar siekiama, kad važiuoti mašina į centrą būtų pati patogiausia opcija. Ar jūs rimtai
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Labai gerai, kad baigsis „rezervuotos“ vietos prie pateptųjų įstaigų. Gal daugiau tarnautojų persės į vielabraukius rytinio/vakarinio piko metu ir pradės galvot kaip čia liaudžiai VT pagerinti.
Kodėl turi būti nemokamas parkingas prie valstybinių institucijų, kai net prie sveikatos apsaugos įstaigų, kur važiuojama literaliai gyvybiškai svarbiais reikalais, dažnai yra mokamas parkingas?
Kas kontroliuos stovėjimo laiką, ir kad automobilis tikrai institucijos kliento?
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Kad panaikintos labai gerai, kad bus 2 valandų nemokamas stovėjimas visiška nesąmonė.
Kodėl turi būti nemokamas parkingas prie valstybinių institucijų, kai net prie sveikatos apsaugos įstaigų, kur važiuojama literaliai gyvybiškai svarbiais reikalais, dažnai yra mokamas parkingas?
Kas kontroliuos stovėjimo laiką, ir kad automobilis tikrai institucijos kliento?
O metodas atidirbtas - popierinis laikrodukas už priekinio stiklo...
Šiaip reiktų daugiau laiko ribojimo. Kad atmušt važiuojančius visai dienai piko metu.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O jau buvau apsidžiaugęs, kad atsiras mokamos vietos su laiko ribojimu. Pasirodo pražioplinau, kad bus nemokamas parkingas centre. Gal ir nieko.
O metodas atidirbtas - popierinis laikrodukas už priekinio stiklo...
Šiaip reiktų daugiau laiko ribojimo. Kad atmušt važiuojančius visai dienai piko metu.
Senamiestyje 5 eur už 1 valandą, ir 8 už kiekvieną kitą valandą. Gyventojo leidimas 85 eur/mėn.
Naujamiestyje 2.50 eur už 1 valandą, ir 3 už kiekvieną kitą. Gyventojo leidimas 70 eur/mėn.
Pas mus brangiausia zona 2.5 eur/val, o gyventojui 43 eur METAMS.
Dar kažkaip kitus VMS nepadaromus dalykus teisinu biudžeto lėšų trūkumu, prioritizavimu ir panašiai, bet parkingo klausimu tai man visiškai nesuvokiama kodėl kainos nekeliamos ir toliau ieškoma galimybių didinti parkavimo vietų skaičių. Pakelkim kainas ir užteks tų vietų per akis visiems.
---
O dėl laikroduko, tai nemažai darbo standartizuoti formatą, naudojimo būdą, tą iškomunikuoti ir panašiai. Geriau automatuose padaryti galimybę išsiimti nemokamą bilietą užkišti už lango (yra tekę taip daryti Italijoje) ir padaryt mTicket funkciją kad neskaičiuotų pinigų kažkurį laiko tarpą (su apribojimu tą daryti tik 1 kartą dienoje toje pačioje zonoje).Paskutinis taisė Kristisz; 2022.04.27, 16:32.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Rygos pavyzdžiu sekti:
Senamiestyje 5 eur už 1 valandą, ir 8 už kiekvieną kitą valandą. Gyventojo leidimas 85 eur/mėn.
Naujamiestyje 2.50 eur už 1 valandą, ir 3 už kiekvieną kitą. Gyventojo leidimas 70 eur/mėn.
Pas mus brangiausia zona 2.5 eur/val, o gyventojui 43 eur METAMS.
Dar kažkaip kitus VMS nepadaromus dalykus teisinu biudžeto lėšų trūkumu, prioritizavimu ir panašiai, bet parkingo klausimu tai man visiškai nesuvokiama kodėl kainos nekeliamos ir toliau ieškoma galimybių didinti parkavimo vietų skaičių. Pakelkim kainas ir užteks tų vietų per akis visiems.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Dabar išvis geriausia, kad zonas išplėtė ir kainų nepakėlė. Seniau palikdavau mašiną toliau ir paeidavau. Dabar pigiau atvažiuot arčiau ir nemokėt už stovėjimą tą laiką kurį eini pirmyn/atgal
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Bet buvo ir atvirkščias reiškinys: atvažiuoji į vietą, kur tau reikia, bet dėl to kad užstatyta važiuoji gilyn į Senamiestį kol randi vietą brangesnėje zonoje, tai buvo nemažai bereikalingo sukinėjimosi ieškant vietos. Dabar nežinau ar situacija pasikeitė, nes praktiškai neteko automobiliu važiuoti į Senamiestį po mėlynos ir raudonos zonos išplėtimų.
- 1 patinka
Comment
Comment