Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Prancūzijoje nuo kovo 1 auto gamintojai privalės reklamoje minėti alternatyvas - pėsčiomis, VT, dviratis arba baudas gaus
    'Opt for cycling': French car ads required to back travel alternatives from 2022 https://www.france24.com/en/europe/2...ives-from-2022
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Pagal straipsnį tai galės tiesiog kur nors kamputyje įrašyti "consider carpooling" kas vis tiek didintų automobilių pardavimus, nes tai nėra alternatyva.

      Comment


        https://www.vz.lt/transportas-logist...triraciu-nuoma

        Puikus sprendimas - Neringa vasarą uždraus paspirtukų, riedžių ir triračių nuomą

        Tikiuosi kad ir likę pajūrio kurortai paseks šiuo pavyzdžiu.
        If a lion could speak, we could not understand him.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Tai, kad sankryžos "neužbaigimas" kaip tik daugiau būtų darnaus judumo link. Kokie ten srautai į D kategorijos Krokuvos g.? O jos prijungimas prie Kalvarijų g. yra numatytas taip:
          Nauda būtų tame, kad atvažiuojantys iš šiaurinės miesto dalies į NMC ir atvirkščiai galėtų važiuoti ne per Kalvarijų - Konstitucijos sankryžą, o per Krokuvos gatvę. Taip šiek tiek sumažėtų tos sankryžos apkrovimas, kuris yra tikrai didelis. Iš to, kas dabar suplanuota, jokios naudos nėra.
          Lietuva visiems.

          Comment


            Tegul VT važiuoja. Tam ir daroma mažiau patogumų pravažiuoti su auto (ir ši vieta irgi yra vienas iš pavyzdžių), kad daugiau žmonių rinktųsi ne automobilius kelionėms mieste. Jau kelinti metai apie tai kalbam.
            Snowflakes will attack U <3

            Comment


              Pirma reikia kad VT būtų patogus, o ne autobusas kad 20 minučių

              Comment


                Vienas geras pavyzdys 'darnaus judumo' buvo VMS organizuotas COVID testavimasis. Vienintelė testavimosi vieta šių metų pirmoje pusėje buvo prie Ozo gatvės, t.y. vietoje, kuri pagal daug parametrų yra tikrasis miesto centras (t.y. lengviausiai pasiekiama vieta vidutiniam vilniečiui, esanti populiacijos centre, kurioje yra daugiausia komercijos, savaitgaliais veikia bankai ir tt.). Jei įtarei, kad sergi COVID, neturi automobilio ir gyveni kitoje Vilniaus dalyje (kad ir nominaliajame centre), variantai buvo:

                1. Eiti testuotis pėsčiam
                2. Važiuoti dviračiu

                Aišku oro temperatūra ilgą laiką buvo minusinė tai abu variantai nebuvo realistiški. Kiti variantai nebuvo įmanomi:

                1. Imdamas Spark ar CityBee ne tik, kad kėlei riziką po tavęs jį imsiantiems žmonėms, bet ir gaudavai baudą, kurią atsiųsdavo automatiškai jei įvažiuodavai į tą tašką (nustatydavo pagal GPS, bauda - 30 Eur)
                2. Bolt'o vairuotojai labai nenoriai imdavo žmones į ar iš to adreso ir visada klausdavo ar turi simptomų. Jei pasakydavai, kad turi, jie neveždavo.
                3. Viešuoju transportu važiuoti sergančiam irgi buvo per daug pavojinga, nes jis dažnai būna pergrūstas, o omicron variantas - labai užkrečiamas

                Kalbėjau su vienu iš Bolt'o vairuotojų - sakė, kad anksčiau toje vietoje nebuvo net įmanoma ateiti pėsčiam, buvo galima tik įvažiuoti. Nežinau, kiek tame yra teisybės, bet jis pasakojo, kad atvežus klientą, viena mergina priėjo ir paprašė ją įvežti testuotis, nes kitaip jos neįleido.

                Įdomu tai, kad ta testavimosi vieta tėra konteineris su keliais žmonėmis, juos išmėtyti bent į kokias 4-5 vietas tikrai nebūtų kainavę daug. Bet kam to reikia? Visi gi turi automobilius šitame mieste. Be to, Šimašius sakė gal pasodins šaltalankį kur nors prie Naujosios Vilnios tai viskas bus gerai.

                #DarnusJudumas

                Comment


                  Šiaip reiktų pridurti, kad testavimas Covid punktuose ilgą laiką vyko apskritai tik tiems, kas atvažiuodavo mašina. Atvažiuoti dviračiu ar ateiti pėsčiam tiesiog nebuvo galima. Kas šiaip jau yra elementari diskriminacija ir kėlė realius sunkumus tiems, kas neturėjo galimybės važiuoti nuosava mašina.

                  Comment


                    Parašė VLR Rodyti pranešimą
                    Vienas geras pavyzdys 'darnaus judumo' buvo VMS organizuotas COVID testavimasis. Vienintelė testavimosi vieta šių metų pirmoje pusėje buvo prie Ozo gatvės, t.y. vietoje, kuri pagal daug parametrų yra tikrasis miesto centras (t.y. lengviausiai pasiekiama vieta vidutiniam vilniečiui, esanti populiacijos centre, kurioje yra daugiausia komercijos, savaitgaliais veikia bankai ir tt.). Jei įtarei, kad sergi COVID, neturi automobilio ir gyveni kitoje Vilniaus dalyje (kad ir nominaliajame centre), variantai buvo:

                    1. Eiti testuotis pėsčiam
                    2. Važiuoti dviračiu

                    Aišku oro temperatūra ilgą laiką buvo minusinė tai abu variantai nebuvo realistiški. Kiti variantai nebuvo įmanomi:

                    1. Imdamas Spark ar CityBee ne tik, kad kėlei riziką po tavęs jį imsiantiems žmonėms, bet ir gaudavai baudą, kurią atsiųsdavo automatiškai jei įvažiuodavai į tą tašką (nustatydavo pagal GPS, bauda - 30 Eur)
                    2. Bolt'o vairuotojai labai nenoriai imdavo žmones į ar iš to adreso ir visada klausdavo ar turi simptomų. Jei pasakydavai, kad turi, jie neveždavo.
                    3. Viešuoju transportu važiuoti sergančiam irgi buvo per daug pavojinga, nes jis dažnai būna pergrūstas, o omicron variantas - labai užkrečiamas

                    Kalbėjau su vienu iš Bolt'o vairuotojų - sakė, kad anksčiau toje vietoje nebuvo net įmanoma ateiti pėsčiam, buvo galima tik įvažiuoti. Nežinau, kiek tame yra teisybės, bet jis pasakojo, kad atvežus klientą, viena mergina priėjo ir paprašė ją įvežti testuotis, nes kitaip jos neįleido.

                    Įdomu tai, kad ta testavimosi vieta tėra konteineris su keliais žmonėmis, juos išmėtyti bent į kokias 4-5 vietas tikrai nebūtų kainavę daug. Bet kam to reikia? Visi gi turi automobilius šitame mieste. Be to, Šimašius sakė gal pasodins šaltalankį kur nors prie Naujosios Vilnios tai viskas bus gerai.

                    #DarnusJudumas
                    Automobilinio punkto pagrindinė esmė ir yra kad galimai užsikrėtęs žmogus turėtų kuo mažiau kontaktų, dėl to tokia testavimo forma ir buvo pasirinkta. Negalintiems atvažiuoti automobiliu, turėjo būti užtikrintas transportavimas, nežinau kaip tai praktikoje atrodė, bet buvo numeris kuriuo kreipiantis VMS turėjo suteikti transportą. O vienas testavimo punktas yra efektyviausias išteklių panaudojimo prasme - tu maksimaliai išnaudoji visus testavimo pajėgumus ir neturi situacijos kai vienam punkte tuščia, o kitam punkte eilė. Pradžioj buvo dar vienas punktas Savanorių pr., panašu kad nepasiteisino ir buvo nuspręsta palikti vieną didelį punktą.

                    Comment


                      Teisybės dėlei, savivaldybė buvo suteikusi galimybė nuvežti iš namų į testavimo punktą ir atgal nemokamai. Galit pagūglinti, vežė VVT Fiat ir Karsan mikroautobusais.

                      Idėja važiuoti dviračiu turint simptomų (=karščiavimas/silpnumas/etc.) atrodo tikrai šiaip sau.

                      Comment


                        Po bombų, drebėjimų ir cunamių dviratis gelbsti. Keista, kad COVID testavimui netiko. Galima buvo ateiti / atminti ir būti įleistam į izoliacinę būdelę, kad nekontaktuoti su personalu. Kalbant apie šaltąjį sezoną, bent vienam ministrui lietuvoje šaltis nebaisus, kiti, matyt, nebandė.
                        The Bicycle: A Vital Tool and Symbol in Times of Crisis // 2022-04-07
                        https://colvilleandersen.medium.com/the-bicycle-a-vital-tool-and-symbol-in-times-of-crisis-bb097b002ac4
                        https://medium.com/

                        ↨ Kyjivo meras su kostiumu ant dviračio:
                        Click image for larger version  Name:	2.jpeg Views:	0 Size:	45,7 kB ID:	1961929

                        Lietuvos prezidentas.
                        PREZIDENTAS G. NAUSĖDA RODO PAVYZDĮ: Į DARBĄ MINA DVIRAČIU // 2020-09-18
                        https://m.diena.lt/naujienos/lietuva...viraciu-986202
                        Click image for larger version  Name:	1.jpg Views:	0 Size:	141,4 kB ID:	1961928

                        Ministras Lietuvoje.
                        Negąsdina ir šaltis: ministras kiekvieną dieną į darbą – su dviračiu // 2019-09-26
                        https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...raciu-n1013748
                        Click image for larger version  Name:	4.jpg Views:	0 Size:	77,1 kB ID:	1961931

                        UK ministras pirmininkas.
                        Boris Johnson refused to pay to keep a £1,000 bike gifted to him from Biden, but is reportedly using it anyway // 2021-10-22
                        https://www.businessinsider.com/bori...t-bike-2021-10
                        Click image for larger version  Name:	3.png Views:	0 Size:	773,1 kB ID:	1961930
                        Paskutinis taisė dondc; 2022.04.12, 10:59.
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                          Teisybės dėlei, savivaldybė buvo suteikusi galimybė nuvežti iš namų į testavimo punktą ir atgal nemokamai. Galit pagūglinti, vežė VVT Fiat ir Karsan mikroautobusais.

                          Idėja važiuoti dviračiu turint simptomų (=karščiavimas/silpnumas/etc.) atrodo tikrai šiaip sau.
                          Bandžiau jiems skambinti - ten buvo visiškai neveikiantis reikalas. Kalbant apie efektyvumą - kiek efektyvu yra bandyti suvežti visą šimtatūkstantinį miestą į vieną vietą testuotis? Ta idėja buvo idiotiška nuo pat pradžių ir negalėjo veikti. Jos esmė buvo 'turėk automobilį kaip normalus žmogus, o jei neturi - tavo problema'. Testuojantis nemačiau tų autobusiukų nei vieno privažiuojančio. Būtų įdomu pamatyti statistiką, kiek jie žmonių pervežė ir kokią dalį jie sudarė nuo visų besitestavusių, bet jos nėra, nes tai tiesiog buvo varnelės uždėjimas. Mano aplinkoje, žmonės, kurie neturi automobilių ir gyvena toliau nuo tos vietos tiesiog nesitestavo, arba meluodavo Bolt'o vairuotojams, kad neturi simptomų.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Šiaip reiktų pridurti, kad testavimas Covid punktuose ilgą laiką vyko apskritai tik tiems, kas atvažiuodavo mašina. Atvažiuoti dviračiu ar ateiti pėsčiam tiesiog nebuvo galima. Kas šiaip jau yra elementari diskriminacija ir kėlė realius sunkumus tiems, kas neturėjo galimybės važiuoti nuosava mašina.
                            Manau taip buvo dėl elementaraus saugumo, kažin, ar važiuoti autobusu testuotis turint covid simptomus labai gera idėja. Ypač, kol dar nebuvo skiepų, buvo įvestas karantinas ir reikėjo visus kontaktus sumažinti iki minimumo.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Po bombų, drebėjimų ir cunamių dviratis gelbsti. Keista, kad COVID testavimui netiko. Galima buvo ateiti / atminti, ir būti įleistam į izolecinę būdelę, kad nekontaktuoti su personalu.
                              Tiesiog prisimenam kontekstą kai atsirado mobilūs punktai: nieko nežinojome apie virusą, trūko apsaugos priemonių, beveik metus laiko užtruko iki pirmų vakcinų. Leidimas testuotis pėsčiomis/dviračiu būtų į papildomą riziką pastatęs pagalbinį personalą, kuris tikrina dokumentus, reguoliuoja srautus ir panašiai. Gal dabar ir galima lengvinti tvarką, bet klausimas kiek ilgai dar reikės mums mobilaus punkto ir kiek verta apie tai galvoti mažėjant daromų testų skaičiui.

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Manau taip buvo dėl elementaraus saugumo, kažin, ar važiuoti autobusu testuotis turint covid simptomus labai gera idėja. Ypač, kol dar nebuvo skiepų, buvo įvestas karantinas ir reikėjo visus kontaktus sumažinti iki minimumo.
                                Kam pavojų kėlė važiavimas dvriačiu ar ėjimas pėsčiam?

                                Comment


                                  Esmė yra ta, kad VMS eilinį kartą viską padarė šūdinai ir sukėlė daug nepatogumų gyvenantiems Vilniuje be automobilio.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Kam pavojų kėlė važiavimas dvriačiu ar ėjimas pėsčiam?
                                    Prisimenant buvimą su kauke parkuose - tuo metu važiavimas ar ėjimas per miestą galimai sergančio žmogaus tarp kitų žmonių neatrodė pati geriausia idėja.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Kam pavojų kėlė važiavimas dvriačiu ar ėjimas pėsčiam?
                                      O kaip saugiai iš kito miesto galima ateiti pėsčiom be kontaktų, jei ne su auto?
                                      Tuo metu buvo svarbu apriboti kontaktų skaičių iki minimumo, pvz. testavo punkte nebuvo galima atidaryti lango neprivažiavus iki pat to žmogaus, kuris paima mėginį.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        O kaip saugiai iš kito miesto galima ateiti pėsčiom be kontaktų, jei ne su auto?
                                        Tuo metu buvo svarbu apriboti kontaktų skaičių iki minimumo, pvz. testavo punkte nebuvo galima atidaryti lango neprivažiavus iki pat to žmogaus, kuris paima mėginį.
                                        O kas, jei tereikia ateiti iš Linkmenų g?

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Prisimenant buvimą su kauke parkuose - tuo metu važiavimas ar ėjimas per miestą galimai sergančio žmogaus tarp kitų žmonių neatrodė pati geriausia idėja.
                                          Realybėje viskas būdavo taip: žmogus, neturintis mašinos, dažnu atveju mašiną skolindavosi mašiną iš draugų/giminaičių, tokiu būdu didindamas realią tikimybę užsikrėsti kitiems ir didindamas realių kontaktų skaičių (skirtingai nuo atėjimo pėsčiam iki testavimo punkto). Pats ne kartą skolinau mašiną ne vienam pažįstamam žmogui, kuriam reikėjo darytis Covid testą. Na bet svarbiausia, kad varnelės visur buvo sudėtos, tai viskas gerai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X