Parašė liootas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Manau kad kaltę drąsiai galima versti policininkui kuris 5 kartus patruliuodamas pravažiavo pro tokį automobilį bet net nepagalvojo kad reikėtų nubausti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
policiją iškviesčiau sakydamas kad automobilis numestas vidury gatvės ir nėra vairuotojo aplinkui
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Policija sakytų nevažiuosim, praneškit į ePoliciją.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą1982 kažkodėl man primena islandijos stotelę vilniuje. Bet tai reikia įvertinti kad jie turėjo daugiau laiko nepriklausomybės po antro pasaulinio suvokti tam ir pradėti veikti. Mes atsiliekam ne dėl to kad "šiaip durni", o dėl to kad 50 metų mus vertė priešingai.
- 2 patinka
Comment
-
Prancūzijoje nuo kovo 1 auto gamintojai privalės reklamoje minėti alternatyvas - pėsčiomis, VT, dviratis arba baudas gaus
'Opt for cycling': French car ads required to back travel alternatives from 2022 https://www.france24.com/en/europe/2...ives-from-2022Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 5 patinka
Comment
-
https://www.vz.lt/transportas-logist...triraciu-nuoma
Puikus sprendimas - Neringa vasarą uždraus paspirtukų, riedžių ir triračių nuomą
Tikiuosi kad ir likę pajūrio kurortai paseks šiuo pavyzdžiu.If a lion could speak, we could not understand him.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai, kad sankryžos "neužbaigimas" kaip tik daugiau būtų darnaus judumo link. Kokie ten srautai į D kategorijos Krokuvos g.? O jos prijungimas prie Kalvarijų g. yra numatytas taip:Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Vienas geras pavyzdys 'darnaus judumo' buvo VMS organizuotas COVID testavimasis. Vienintelė testavimosi vieta šių metų pirmoje pusėje buvo prie Ozo gatvės, t.y. vietoje, kuri pagal daug parametrų yra tikrasis miesto centras (t.y. lengviausiai pasiekiama vieta vidutiniam vilniečiui, esanti populiacijos centre, kurioje yra daugiausia komercijos, savaitgaliais veikia bankai ir tt.). Jei įtarei, kad sergi COVID, neturi automobilio ir gyveni kitoje Vilniaus dalyje (kad ir nominaliajame centre), variantai buvo:
1. Eiti testuotis pėsčiam
2. Važiuoti dviračiu
Aišku oro temperatūra ilgą laiką buvo minusinė tai abu variantai nebuvo realistiški. Kiti variantai nebuvo įmanomi:
1. Imdamas Spark ar CityBee ne tik, kad kėlei riziką po tavęs jį imsiantiems žmonėms, bet ir gaudavai baudą, kurią atsiųsdavo automatiškai jei įvažiuodavai į tą tašką (nustatydavo pagal GPS, bauda - 30 Eur)
2. Bolt'o vairuotojai labai nenoriai imdavo žmones į ar iš to adreso ir visada klausdavo ar turi simptomų. Jei pasakydavai, kad turi, jie neveždavo.
3. Viešuoju transportu važiuoti sergančiam irgi buvo per daug pavojinga, nes jis dažnai būna pergrūstas, o omicron variantas - labai užkrečiamas
Kalbėjau su vienu iš Bolt'o vairuotojų - sakė, kad anksčiau toje vietoje nebuvo net įmanoma ateiti pėsčiam, buvo galima tik įvažiuoti. Nežinau, kiek tame yra teisybės, bet jis pasakojo, kad atvežus klientą, viena mergina priėjo ir paprašė ją įvežti testuotis, nes kitaip jos neįleido.
Įdomu tai, kad ta testavimosi vieta tėra konteineris su keliais žmonėmis, juos išmėtyti bent į kokias 4-5 vietas tikrai nebūtų kainavę daug. Bet kam to reikia? Visi gi turi automobilius šitame mieste. Be to, Šimašius sakė gal pasodins šaltalankį kur nors prie Naujosios Vilnios tai viskas bus gerai.
#DarnusJudumas
- 5 patinka
Comment
-
Šiaip reiktų pridurti, kad testavimas Covid punktuose ilgą laiką vyko apskritai tik tiems, kas atvažiuodavo mašina. Atvažiuoti dviračiu ar ateiti pėsčiam tiesiog nebuvo galima. Kas šiaip jau yra elementari diskriminacija ir kėlė realius sunkumus tiems, kas neturėjo galimybės važiuoti nuosava mašina.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąVienas geras pavyzdys 'darnaus judumo' buvo VMS organizuotas COVID testavimasis. Vienintelė testavimosi vieta šių metų pirmoje pusėje buvo prie Ozo gatvės, t.y. vietoje, kuri pagal daug parametrų yra tikrasis miesto centras (t.y. lengviausiai pasiekiama vieta vidutiniam vilniečiui, esanti populiacijos centre, kurioje yra daugiausia komercijos, savaitgaliais veikia bankai ir tt.). Jei įtarei, kad sergi COVID, neturi automobilio ir gyveni kitoje Vilniaus dalyje (kad ir nominaliajame centre), variantai buvo:
1. Eiti testuotis pėsčiam
2. Važiuoti dviračiu
Aišku oro temperatūra ilgą laiką buvo minusinė tai abu variantai nebuvo realistiški. Kiti variantai nebuvo įmanomi:
1. Imdamas Spark ar CityBee ne tik, kad kėlei riziką po tavęs jį imsiantiems žmonėms, bet ir gaudavai baudą, kurią atsiųsdavo automatiškai jei įvažiuodavai į tą tašką (nustatydavo pagal GPS, bauda - 30 Eur)
2. Bolt'o vairuotojai labai nenoriai imdavo žmones į ar iš to adreso ir visada klausdavo ar turi simptomų. Jei pasakydavai, kad turi, jie neveždavo.
3. Viešuoju transportu važiuoti sergančiam irgi buvo per daug pavojinga, nes jis dažnai būna pergrūstas, o omicron variantas - labai užkrečiamas
Kalbėjau su vienu iš Bolt'o vairuotojų - sakė, kad anksčiau toje vietoje nebuvo net įmanoma ateiti pėsčiam, buvo galima tik įvažiuoti. Nežinau, kiek tame yra teisybės, bet jis pasakojo, kad atvežus klientą, viena mergina priėjo ir paprašė ją įvežti testuotis, nes kitaip jos neįleido.
Įdomu tai, kad ta testavimosi vieta tėra konteineris su keliais žmonėmis, juos išmėtyti bent į kokias 4-5 vietas tikrai nebūtų kainavę daug. Bet kam to reikia? Visi gi turi automobilius šitame mieste. Be to, Šimašius sakė gal pasodins šaltalankį kur nors prie Naujosios Vilnios tai viskas bus gerai.
#DarnusJudumas
- 2 patinka
Comment
-
Po bombų, drebėjimų ir cunamių dviratis gelbsti. Keista, kad COVID testavimui netiko. Galima buvo ateiti / atminti ir būti įleistam į izoliacinę būdelę, kad nekontaktuoti su personalu. Kalbant apie šaltąjį sezoną, bent vienam ministrui lietuvoje šaltis nebaisus, kiti, matyt, nebandė.
The Bicycle: A Vital Tool and Symbol in Times of Crisis // 2022-04-07
https://colvilleandersen.medium.com/the-bicycle-a-vital-tool-and-symbol-in-times-of-crisis-bb097b002ac4
https://medium.com/
↨ Kyjivo meras su kostiumu ant dviračio:
Lietuvos prezidentas.
PREZIDENTAS G. NAUSĖDA RODO PAVYZDĮ: Į DARBĄ MINA DVIRAČIU // 2020-09-18
https://m.diena.lt/naujienos/lietuva...viraciu-986202
Ministras Lietuvoje.
Negąsdina ir šaltis: ministras kiekvieną dieną į darbą – su dviračiu // 2019-09-26
https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...raciu-n1013748
UK ministras pirmininkas.
Boris Johnson refused to pay to keep a £1,000 bike gifted to him from Biden, but is reportedly using it anyway // 2021-10-22
https://www.businessinsider.com/bori...t-bike-2021-10
Paskutinis taisė dondc; 2022.04.12, 10:59.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTeisybės dėlei, savivaldybė buvo suteikusi galimybė nuvežti iš namų į testavimo punktą ir atgal nemokamai. Galit pagūglinti, vežė VVT Fiat ir Karsan mikroautobusais.
Idėja važiuoti dviračiu turint simptomų (=karščiavimas/silpnumas/etc.) atrodo tikrai šiaip sau.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip reiktų pridurti, kad testavimas Covid punktuose ilgą laiką vyko apskritai tik tiems, kas atvažiuodavo mašina. Atvažiuoti dviračiu ar ateiti pėsčiam tiesiog nebuvo galima. Kas šiaip jau yra elementari diskriminacija ir kėlė realius sunkumus tiems, kas neturėjo galimybės važiuoti nuosava mašina.
Comment
Comment