Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Gerai, kad bėdžiai turėjo kitokias transporto priemones
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kam tiesė gatves tuomet? Dabar jau tiesti negalim, nedarnu.
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Kaip už 3l slyvą moka kiti, kai pats susimoki už priežiūrą ir kurą?
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Kodėl reikia stumti į kraštutinumus ir imti naujo elektromobilio ir naujo buto Vilniuje kainas.? Mano mintis, kad jei automobilio turėjimas tampa per brangus, galima keltis į miestus ir miestelius, nebūtinai Vilnių, bet į bet kur, kur yra darbo vietų ir reikiamų paslaugų arba dažnas susisiekimas su vietomis, kur jų yra, ir nebūtinai pirkti naują būstą, bet galima nuomotis ir seną butą ar kambarį, kas net Vilniaus rajone su neblogu susisiekimu įmanoma ir minimumą uždirbant: pvz Nemenčinėj 2 kambarių butą gali išsinuomoti už 200 eur.
Parašė eigh Rodyti pranešimąO didmiesčiams artėja laikas sukurti Low Emissions Zone, į kurią galėtų įvažiuoti tik tam tikrą standartą turintys automobiliai. Briuselis nuo sausio 1 d. nebeįsileis Euro4 standarto - t. y. dar palyginti visai nesenų dyzelinių automobilių. Puiku!
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąMatai, problema, kad ar ne per aukšta kartelė mūsų nosiai pradžiai užsikėlėm... turėdami vieną seniausių auto parkų, bandom nuo euro3-4 šokt į Euro 6 ar 0 emisiją. O va žodis "susimokės" viską ir pasako.. esmė turėtu buti, kad visi važiuotų kuo netaršesniais automobiliais, o bus "susimokės" ir važiuos kaip važiavę.
Parašė eigh Rodyti pranešimąNesutinku, kad automobilis turi tapti prabangos preke - čia kitas kraštutinumas. Bet kad žmonės gali keisti įpročius ir gyventi labiau minimalistiškai - sutinku šimtu procentų. Ir nebūtinai dėl gamtos - patiems žmonėms nuo to bus geriau, ypač neturtingiausiesiems.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKokiuose Šiauliuose tai turbūt ir už komunalines įmanoma išsinuomuot, ypač žiemą. Ten pasiūla viršija paklausą. Nauji butai stovi metus neišparduodami.
Tai gal kaip tik reikia džiaugtis kad mokestis paskatins nustoti turėti seniausią auto parką?
2. Kurį banką atstovauji? Nes tokias pasakas iš ten pastoviai girdime, kad lietuviai išgali pirkt naujas mašinas, bet neperka, kažkodel taip myli senus laužus... nu taip trūksta paskatinimo, taip trūksta.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
1. "Vilniaus burbule" nieko naujo... Šiauliuose nuoma už komunalines? Čia gal šuns būdos?
2. Kurį banką atstovauji? Nes tokias pasakas iš ten pastoviai girdime, kad lietuviai išgali pirkt naujas mašinas, bet neperka, kažkodel taip myli senus laužus... nu taip trūksta paskatinimo, taip trūksta.
Nu tai paaiškink kodėl myli senus laužus, nes paskatinimo tikrai trūksta, ypač tiems kur 3 šeimos nariams yra 4 mašinos ir visos pusiau veikiantys senai turėję metalo lauže atsidurti dumų generatoriai.
Nu matyt būtent paskatinimo ir trūksta, jeigu su dabartiniais atlyginimais nesugeba nieko geriau nei 3l slyvą nusipirkti.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kokiuose Šiauliuose tai turbūt ir už komunalines įmanoma išsinuomuot, ypač žiemą. Ten pasiūla viršija paklausą. Nauji butai stovi metus neišparduodami.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė molis666 Rodyti pranešimą
Nu norėčiau pamatyt, kaip toks butas tik už komunalus turėtų atrodyti. Pietiniam kainos nuo 150 iki kokiu 250. Rudenį išnuomavom per porą dienų. Paprastas butas senos statybos name, nieko ypatingo.
Comment
-
Situacija 2017 m., tikslai darnaus judumo plane 2030 m. ir 2021 m. rezultatai.
Duomenys iš gyventojų apklausų.
Iš online konferencijos: https://www.15min.lt/gyvai/konferenc...166?infoline=1
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pietų europiečiai yra tinginiai ir jiems apskritai viskas dzin, ne tik automobilis, neveltui mes juos jau lenkiam pagal pragyvenimo lygį, nes dirbam daugiau ir norim daugiau, šiuo atveju važinėti su nauju saugiu patikimu ir patogiu auto, o ne kažkokiu senu nesaugiau bezdalu neišlendančiu iš serviso. Pvz. Osle, Ciuriche irgi daug naujų prabangių auto, bet ne dėl to, kad prieš kažką pasirodyti, o dėl to, kad su gera auto geresnis gyvenimas.
Metine atlyginimu mediana 2019 metais (puse darbuotoju gauna maziau uz sia suma, puse daugiau):
Lietuvoje - 7586 eurai
Graikijoje - 8195 eurai
Portugalijoje - 10 023 eurai
Ispanijoje - 15 015 eurai
Maltoje - 15 354 eurai
Kipre - 16 215 eurai
Italijoje - 17 165 eurai
Prancuzijoje - 22 562 eurai
https://appsso.eurostat.ec.europa.eu...TableAction.do
Atsiliekam nuo visu Pietu Europos valstybiu, nuo visu isskyrus Graikijos, atsiliekam labai stipriai.
Yra teke gyventi pietu Prancuzijoje, vietoje, kur asocijuojasi su prabanga. Visada sokiruodavo grizus i Lietuva, prabangiu automobili skaicius Vilniaus centre (daznai besisukiujanciu tarp nuskrurdusiu senjoru, beprotiskos finansines nelygybes iliustracija. Prancuzijoje porcheus, range roverius ar panasias pizoniskas masinas vairuodavo pagrinde ekspatai novaruskiai arba novalietuviai. Prancuzai auto myletojai jau geriau investuoja i isskirtinius istorinius modelius, o ne statuso rodyma beskonybe ir overpricintom masinom). Taciau, kaip minejau, sitas akies testas nieko nepasako - nes tokias masinas gali ipirkti tik top 10% salies zmoniu (pagrinde, gyvenantys ne is algos, o visokie verslininkai, isnaudojantys mazus mokescius, progresiniu mokesciu nebuvima, galimybe uzregistruot porchea kaip "krovinini automobili" ir moket vergiskas algas savo darbuotojams)
Taciau, tenka sutikt, kad ne vien algos, bet ir viesosios investicijos yra svarbu. Dar karta pasikartosiu - ju nera. Elektromobiliu ikrovimu vietu skaicius LT maziausias ES (i ES ieina ir Bulgarija, Rumunija, Vengrija, Latvija, Kroatija ir kiti usual suspects, su kuriais dalinames paskutines vietas ES statistikos lentelese, sikart tieisog pasiemem pacia paskutine). Naivu tiketis, kad kazkas perses i elektromobili, net jei ir turi tam lesu, jei nera kur ji pasikraut.
Buvo paskaiciuota, kad elektromobilis is antrines rinkos atsipirktu jau per 5 metus, o ateityje pigs dar tobulejant technologijoms, dabartines valdzios beprotybe neziurint nei kiek i ateiti yra kazkas nesuvokiamo
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąSituacija 2017 m., tikslai darnaus judumo plane 2030 m. ir 2021 m. rezultatai.
Duomenys iš gyventojų apklausų.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąSituacija 2017 m., tikslai darnaus judumo plane 2030 m. ir 2021 m. rezultatai.
Duomenys iš gyventojų apklausų.
Smagu kad bent % dviračių skaičius auga.
Comment
-
Arūnas Dumalakas „Sostinė“ /„Lietuvos rytas“
Norėjo tvarkos, bet sukėlė chaosą: nerasdami vietos automobilius vilniečiai dabar jau numeta tiesiog gatvės viduryje
https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...uryje-21987243
Gatvių siaurintojai ir jų humanizuotojai savo tikslą pasiekė – automobiliai jau pradėti statyti pačiame Šaltkalvių gatvės viduryje. O kur juos palikti, jei susiaurinus gatvę liko vos viena kita stovėjimo vieta? Ir niekas kitas, tiktai Vilniaus gudragalviai gali sugalvoti nutiesti šaligatvį paliekant tarpą tarp trinkelių ir kelkraščio. Tam, kad išlipęs iš automobilio žengtum į purvą. Tai vadinasi tvariu judumu.
Ką po tokių rekonstrukcijų mato vietos gyventojai? Dirbtinai sukeltas grūstis, dar labiau užkimštus kiemus. Šaltkalvių gatvėje gyvenantys Aleksandras ir Jelena „Sostinei“ pasakojo, kad kaimynai turi daug priekaištų dėl pokyčių. Tuo galima įsitikinti net darbo dienomis. Kadangi stovėjimo vietų po rekonstrukcijos sumažėjo, gyventojai automobilius ties naujomis saugumo salelėmis pradėjo statyti net gatvės viduryje. „Po darbo ten įsigudrina pastatyti net po tris automobilius. Vairuotojus vis baudžia, o jie vis stato. O ką daryti?“ – atsiduso Aleksandras.
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąŽinoma. Paimti tokį absurdišką įžūlų veiksmą kaip parkavimasis ant saugumo salelės, bet visą kaltę suversti ne įžūliam vairuotojai, o Šimašiui.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąŽinoma. Paimti tokį absurdišką įžūlų veiksmą kaip parkavimasis ant saugumo salelės, bet visą kaltę suversti ne įžūliam vairuotojai, o Šimašiui.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Manau kad kaltę drąsiai galima versti policininkui kuris 5 kartus patruliuodamas pravažiavo pro tokį automobilį bet net nepagalvojo kad reikėtų nubausti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
policiją iškviesčiau sakydamas kad automobilis numestas vidury gatvės ir nėra vairuotojo aplinkui
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Policija sakytų nevažiuosim, praneškit į ePoliciją.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą1982 kažkodėl man primena islandijos stotelę vilniuje. Bet tai reikia įvertinti kad jie turėjo daugiau laiko nepriklausomybės po antro pasaulinio suvokti tam ir pradėti veikti. Mes atsiliekam ne dėl to kad "šiaip durni", o dėl to kad 50 metų mus vertė priešingai.
- 2 patinka
Comment
Comment