Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai va būtent, kad nebus taip, kad "važiuos kaip važiavę". Dalis važiuos, bet dalis nebevažiuos išvis, o dalis pakeis mašiną į mažiau taršią. Sumoje tarša mažės.
    Tai taip dalis nebevažiuos visai, sukeldami valstybei papildomas socialines problemas, kiti bus prievarta dar labiau apriboti savo poreikius ir paremti automobilių gamintojų šalis. Treti važiuos kaip važiavę nes pasirinkimo laisvės neturės. Kiek valstybė iš to išloš? Didelis klaustukas.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Gerai, kad bėdžiai turėjo kitokias transporto priemones
      Pagrinde dviračiai ir VT bėdžiams būdavo.

      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Kam tiesė gatves tuomet? Dabar jau tiesti negalim, nedarnu.
      Pirmieji keliai ir gatvės buvo tiesiami būtent komerciniais tikslais - kad būtų galima gabenti prekes.

      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

      Kaip už 3l slyvą moka kiti, kai pats susimoki už priežiūrą ir kurą?
      Kai tu terši, o už taršos sužalotą sveikatą nemoki tai gaunasi kad moka kiti.

      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

      Kodėl reikia stumti į kraštutinumus ir imti naujo elektromobilio ir naujo buto Vilniuje kainas.? Mano mintis, kad jei automobilio turėjimas tampa per brangus, galima keltis į miestus ir miestelius, nebūtinai Vilnių, bet į bet kur, kur yra darbo vietų ir reikiamų paslaugų arba dažnas susisiekimas su vietomis, kur jų yra, ir nebūtinai pirkti naują būstą, bet galima nuomotis ir seną butą ar kambarį, kas net Vilniaus rajone su neblogu susisiekimu įmanoma ir minimumą uždirbant: pvz Nemenčinėj 2 kambarių butą gali išsinuomoti už 200 eur.
      Kokiuose Šiauliuose tai turbūt ir už komunalines įmanoma išsinuomuot, ypač žiemą. Ten pasiūla viršija paklausą. Nauji butai stovi metus neišparduodami.

      Parašė eigh Rodyti pranešimą
      O didmiesčiams artėja laikas sukurti Low Emissions Zone, į kurią galėtų įvažiuoti tik tam tikrą standartą turintys automobiliai. Briuselis nuo sausio 1 d. nebeįsileis Euro4 standarto - t. y. dar palyginti visai nesenų dyzelinių automobilių. Puiku!
      Berlynas jau seniai turi tokią zoną, tik neatismenu koks standarto limitas ten.

      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
      Matai, problema, kad ar ne per aukšta kartelė mūsų nosiai pradžiai užsikėlėm... turėdami vieną seniausių auto parkų, bandom nuo euro3-4 šokt į Euro 6 ar 0 emisiją. O va žodis "susimokės" viską ir pasako.. esmė turėtu buti, kad visi važiuotų kuo netaršesniais automobiliais, o bus "susimokės" ir važiuos kaip važiavę.
      Tai gal kaip tik reikia džiaugtis kad mokestis paskatins nustoti turėti seniausią auto parką?

      Parašė eigh Rodyti pranešimą
      Nesutinku, kad automobilis turi tapti prabangos preke - čia kitas kraštutinumas. Bet kad žmonės gali keisti įpročius ir gyventi labiau minimalistiškai - sutinku šimtu procentų. Ir nebūtinai dėl gamtos - patiems žmonėms nuo to bus geriau, ypač neturtingiausiesiems.
      Ne tapti. Automobilis visada buvo prabangos prekė, tiesiog labai prabangiai gyvename kitų (sveikatos) sąskaita.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        Kokiuose Šiauliuose tai turbūt ir už komunalines įmanoma išsinuomuot, ypač žiemą. Ten pasiūla viršija paklausą. Nauji butai stovi metus neišparduodami.

        Tai gal kaip tik reikia džiaugtis kad mokestis paskatins nustoti turėti seniausią auto parką?
        1. "Vilniaus burbule" nieko naujo... Šiauliuose nuoma už komunalines? Čia gal šuns būdos?
        2. Kurį banką atstovauji? Nes tokias pasakas iš ten pastoviai girdime, kad lietuviai išgali pirkt naujas mašinas, bet neperka, kažkodel taip myli senus laužus... nu taip trūksta paskatinimo, taip trūksta.

        Comment


          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

          1. "Vilniaus burbule" nieko naujo... Šiauliuose nuoma už komunalines? Čia gal šuns būdos?
          2. Kurį banką atstovauji? Nes tokias pasakas iš ten pastoviai girdime, kad lietuviai išgali pirkt naujas mašinas, bet neperka, kažkodel taip myli senus laužus... nu taip trūksta paskatinimo, taip trūksta.
          Turių giminių kurie bando išnuomuoti, Šiaulius kaip pavyzdį pasirinkau ne atsitiktinai.
          Nu tai paaiškink kodėl myli senus laužus, nes paskatinimo tikrai trūksta, ypač tiems kur 3 šeimos nariams yra 4 mašinos ir visos pusiau veikiantys senai turėję metalo lauže atsidurti dumų generatoriai.
          Nu matyt būtent paskatinimo ir trūksta, jeigu su dabartiniais atlyginimais nesugeba nieko geriau nei 3l slyvą nusipirkti.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Kokiuose Šiauliuose tai turbūt ir už komunalines įmanoma išsinuomuot, ypač žiemą. Ten pasiūla viršija paklausą. Nauji butai stovi metus neišparduodami.
            Nu norėčiau pamatyt, kaip toks butas tik už komunalus turėtų atrodyti. Pietiniam kainos nuo 150 iki kokiu 250. Rudenį išnuomavom per porą dienų. Paprastas butas senos statybos name, nieko ypatingo.

            Comment


              Parašė molis666 Rodyti pranešimą

              Nu norėčiau pamatyt, kaip toks butas tik už komunalus turėtų atrodyti. Pietiniam kainos nuo 150 iki kokiu 250. Rudenį išnuomavom per porą dienų. Paprastas butas senos statybos name, nieko ypatingo.
              Tai pietiniam ar centre gal ir lengva išnuomuoti. Pabandyk Zokniuose

              Comment


                Situacija 2017 m., tikslai darnaus judumo plane 2030 m. ir 2021 m. rezultatai.

                Duomenys iš gyventojų apklausų.

                Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-12-08 112316.jpg
Views:	571
Size:	70,0 kB
ID:	1935151

                Iš online konferencijos: https://www.15min.lt/gyvai/konferenc...166?infoline=1

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Pietų europiečiai yra tinginiai ir jiems apskritai viskas dzin, ne tik automobilis, neveltui mes juos jau lenkiam pagal pragyvenimo lygį, nes dirbam daugiau ir norim daugiau, šiuo atveju važinėti su nauju saugiu patikimu ir patogiu auto, o ne kažkokiu senu nesaugiau bezdalu neišlendančiu iš serviso. Pvz. Osle, Ciuriche irgi daug naujų prabangių auto, bet ne dėl to, kad prieš kažką pasirodyti, o dėl to, kad su gera auto geresnis gyvenimas.
                  Neskleiskit melu ir maziau banku propogandistu postu fb skaitykite.

                  Metine atlyginimu mediana 2019 metais (puse darbuotoju gauna maziau uz sia suma, puse daugiau):

                  Lietuvoje - 7586 eurai
                  Graikijoje - 8195 eurai
                  Portugalijoje - 10 023 eurai
                  Ispanijoje - 15 015 eurai
                  Maltoje - 15 354 eurai
                  Kipre - 16 215 eurai
                  Italijoje - 17 165 eurai
                  Prancuzijoje - 22 562 eurai

                  https://appsso.eurostat.ec.europa.eu...TableAction.do

                  Atsiliekam nuo visu Pietu Europos valstybiu, nuo visu isskyrus Graikijos, atsiliekam labai stipriai.

                  Yra teke gyventi pietu Prancuzijoje, vietoje, kur asocijuojasi su prabanga. Visada sokiruodavo grizus i Lietuva, prabangiu automobili skaicius Vilniaus centre (daznai besisukiujanciu tarp nuskrurdusiu senjoru, beprotiskos finansines nelygybes iliustracija. Prancuzijoje porcheus, range roverius ar panasias pizoniskas masinas vairuodavo pagrinde ekspatai novaruskiai arba novalietuviai. Prancuzai auto myletojai jau geriau investuoja i isskirtinius istorinius modelius, o ne statuso rodyma beskonybe ir overpricintom masinom). Taciau, kaip minejau, sitas akies testas nieko nepasako - nes tokias masinas gali ipirkti tik top 10% salies zmoniu (pagrinde, gyvenantys ne is algos, o visokie verslininkai, isnaudojantys mazus mokescius, progresiniu mokesciu nebuvima, galimybe uzregistruot porchea kaip "krovinini automobili" ir moket vergiskas algas savo darbuotojams)

                  Taciau, tenka sutikt, kad ne vien algos, bet ir viesosios investicijos yra svarbu. Dar karta pasikartosiu - ju nera. Elektromobiliu ikrovimu vietu skaicius LT maziausias ES (i ES ieina ir Bulgarija, Rumunija, Vengrija, Latvija, Kroatija ir kiti usual suspects, su kuriais dalinames paskutines vietas ES statistikos lentelese, sikart tieisog pasiemem pacia paskutine). Naivu tiketis, kad kazkas perses i elektromobili, net jei ir turi tam lesu, jei nera kur ji pasikraut.

                  Buvo paskaiciuota, kad elektromobilis is antrines rinkos atsipirktu jau per 5 metus, o ateityje pigs dar tobulejant technologijoms, dabartines valdzios beprotybe neziurint nei kiek i ateiti yra kazkas nesuvokiamo

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Situacija 2017 m., tikslai darnaus judumo plane 2030 m. ir 2021 m. rezultatai.

                    Duomenys iš gyventojų apklausų.
                    Kažkaip neįtikėtini 2021 m. duomenys.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Situacija 2017 m., tikslai darnaus judumo plane 2030 m. ir 2021 m. rezultatai.

                      Duomenys iš gyventojų apklausų.
                      Pėstieji persėdo į autobusus?

                      Smagu kad bent % dviračių skaičius auga.



                      Comment


                        Arūnas Dumalakas „Sostinė“ /„Lietuvos rytas“
                        Norėjo tvarkos, bet sukėlė chaosą: nerasdami vietos automobilius vilniečiai dabar jau numeta tiesiog gatvės viduryje
                        https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...uryje-21987243
                        Gatvių siaurintojai ir jų humanizuotojai savo tikslą pasiekė – automobiliai jau pradėti statyti pačiame Šaltkalvių gatvės viduryje. O kur juos palikti, jei susiaurinus gatvę liko vos viena kita stovėjimo vieta? Ir niekas kitas, tiktai Vilniaus gudragalviai gali sugalvoti nutiesti šaligatvį paliekant tarpą tarp trinkelių ir kelkraščio. Tam, kad išlipęs iš automobilio žengtum į purvą. Tai vadinasi tvariu judumu.
                        Ką po tokių rekonstrukcijų mato vietos gyventojai? Dirbtinai sukeltas grūstis, dar labiau užkimštus kiemus. Šaltkalvių gatvėje gyvenantys Aleksandras ir Jelena „Sostinei“ pasakojo, kad kaimynai turi daug priekaištų dėl pokyčių. Tuo galima įsitikinti net darbo dienomis. Kadangi stovėjimo vietų po rekonstrukcijos sumažėjo, gyventojai automobilius ties naujomis saugumo salelėmis pradėjo statyti net gatvės viduryje. „Po darbo ten įsigudrina pastatyti net po tris automobilius. Vairuotojus vis baudžia, o jie vis stato. O ką daryti?“ – atsiduso Aleksandras.
                        Pridėta puikių foto, skirtingai negu teksto autorius bando piešti, rodantys absoliutų žmonių nenorą bent minimaliai gyventi tvarkingiau.

                        Comment


                          Žinoma. Paimti tokį absurdišką įžūlų veiksmą kaip parkavimasis ant saugumo salelės, bet visą kaltę suversti ne įžūliam vairuotojai, o Šimašiui.

                          Comment


                            Parašė liootas Rodyti pranešimą
                            Žinoma. Paimti tokį absurdišką įžūlų veiksmą kaip parkavimasis ant saugumo salelės, bet visą kaltę suversti ne įžūliam vairuotojai, o Šimašiui.
                            gi reikia kažkaip prie laiptinės pastatyti, negi eisi šimtą metrų

                            Comment


                              Parašė liootas Rodyti pranešimą
                              Žinoma. Paimti tokį absurdišką įžūlų veiksmą kaip parkavimasis ant saugumo salelės, bet visą kaltę suversti ne įžūliam vairuotojai, o Šimašiui.
                              Manau kad kaltę drąsiai galima versti policininkui kuris 5 kartus patruliuodamas pravažiavo pro tokį automobilį bet net nepagalvojo kad reikėtų nubausti.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Manau kad kaltę drąsiai galima versti policininkui kuris 5 kartus patruliuodamas pravažiavo pro tokį automobilį bet net nepagalvojo kad reikėtų nubausti.
                                policiją iškviesčiau sakydamas kad automobilis numestas vidury gatvės ir nėra vairuotojo aplinkui

                                Comment


                                  Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                  policiją iškviesčiau sakydamas kad automobilis numestas vidury gatvės ir nėra vairuotojo aplinkui
                                  Policija sakytų nevažiuosim, praneškit į ePoliciją.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Policija sakytų nevažiuosim, praneškit į ePoliciją.
                                    nu jei dėl „automobilio vidury gatvės“ nevažiuotų, tai išties būtų keista

                                    Comment


                                      Akis užkliuvo, kaip ženkliai skiriasi vaizdas apželdinus ir ptitaikius infrastruktura pestiesiems ir dviraciams. Olandija siuos klausimus sprende pries 40 metu, o pas mus toks supratimas dar tik ateina. Click image for larger version  Name:	utrecht.jpg Views:	0 Size:	107,5 kB ID:	1945980

                                      Comment


                                        1982 kažkodėl man primena islandijos stotelę vilniuje. Bet tai reikia įvertinti kad jie turėjo daugiau laiko nepriklausomybės po antro pasaulinio suvokti tam ir pradėti veikti. Mes atsiliekam ne dėl to kad "šiaip durni", o dėl to kad 50 metų mus vertė priešingai.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                          1982 kažkodėl man primena islandijos stotelę vilniuje. Bet tai reikia įvertinti kad jie turėjo daugiau laiko nepriklausomybės po antro pasaulinio suvokti tam ir pradėti veikti. Mes atsiliekam ne dėl to kad "šiaip durni", o dėl to kad 50 metų mus vertė priešingai.
                                          ir dar dėl to, kad dalis tu kurios verte jau dabar nebenori keistis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X