Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Čia rimtas siūlymas po 40km su elektriniu dviračiu važinėt ar šiaip meningitas pagavo?
    Rimtas tik tokiam atvejui kuris labai nori važinėti į darbą 3 litrų slyva už kurią jam turi mokėti kiti ir visiškai nenori investuoti į transporto priemonę kuria naudosis kasdien.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Tai yra neišvystyto gatvių tinklo išdava. Visorių g. - akligatvis, Kairiūkščio g. - akligatvis, Skersinės g. - akligatvis, žinoma M.Lietuvio g. situacija.
      Todėl viskas ir grūdasi į G.Vilko.
      Kol vadovauja gatvių luditai, tai padėtis negerės. Gi vyrauja mitas, kad gatvės yra automobiliams. Gerai, kad beveik iki 20 a. vidurio gyventojai to nežinojo.
      beveik iki 20a vidurio automobiliai buvo tik turtingiems.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        beveik iki 20a vidurio automobiliai buvo tik turtingiems.
        Gerai, kad bėdžiai turėjo kitokias transporto priemones

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          beveik iki 20a vidurio automobiliai buvo tik turtingiems.
          Kam tiesė gatves tuomet? Dabar jau tiesti negalim, nedarnu.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            Kam tiesė gatves tuomet? Dabar jau tiesti negalim, nedarnu.
            Susisiekimui, ar jis dabar jau nebereikalingas?
            Flickr

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Rimtas tik tokiam atvejui kuris labai nori važinėti į darbą 3 litrų slyva už kurią jam turi mokėti kiti ir visiškai nenori investuoti į transporto priemonę kuria naudosis kasdien.
              Kaip už 3l slyvą moka kiti, kai pats susimoki už priežiūrą ir kurą?

              Comment


                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                Dar vienas anekdotas? Jeigu neįperki naujo auto už 40t, nusipirk būstą už kokius 130t.
                Kodėl reikia stumti į kraštutinumus ir imti naujo elektromobilio ir naujo buto Vilniuje kainas.? Mano mintis, kad jei automobilio turėjimas tampa per brangus, galima keltis į miestus ir miestelius, nebūtinai Vilnių, bet į bet kur, kur yra darbo vietų ir reikiamų paslaugų arba dažnas susisiekimas su vietomis, kur jų yra, ir nebūtinai pirkti naują būstą, bet galima nuomotis ir seną butą ar kambarį, kas net Vilniaus rajone su neblogu susisiekimu įmanoma ir minimumą uždirbant: pvz Nemenčinėj 2 kambarių butą gali išsinuomoti už 200 eur.

                Comment


                  Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                  Kodėl reikia stumti į kraštutinumus ir imti naujo elektromobilio ir naujo buto Vilniuje kainas.? Mano mintis, kad jei automobilio turėjimas tampa per brangus, galima keltis į miestus ir miestelius, nebūtinai Vilnių, bet į bet kur, kur yra darbo vietų ir reikiamų paslaugų arba dažnas susisiekimas su vietomis, kur jų yra, ir nebūtinai pirkti naują būstą, bet galima nuomotis ir seną butą ar kambarį, kas net Vilniaus rajone su neblogu susisiekimu įmanoma ir minimumą uždirbant: pvz Nemenčinėj 2 kambarių butą gali išsinuomoti už 200 eur.
                  Jeigu prasidėtų toks kėlimasis į mažesnius miestus, NT kainos ten irgi greitai pakiltu. Be to mažesniuose miestuose VT iš esmės pritaikytas tik moksleiviam.

                  Comment


                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                    Kodėl reikia stumti į kraštutinumus ir imti naujo elektromobilio ir naujo buto Vilniuje kainas.? Mano mintis, kad jei automobilio turėjimas tampa per brangus, galima keltis į miestus ir miestelius, nebūtinai Vilnių, bet į bet kur, kur yra darbo vietų ir reikiamų paslaugų arba dažnas susisiekimas su vietomis, kur jų yra, ir nebūtinai pirkti naują būstą, bet galima nuomotis ir seną butą ar kambarį, kas net Vilniaus rajone su neblogu susisiekimu įmanoma ir minimumą uždirbant: pvz Nemenčinėj 2 kambarių butą gali išsinuomoti už 200 eur.
                    Reikalavimai automobiliui deja, bet kraštutinumas. Koks pasirinkimas iki būsimo 100g? O visi kiti persikėlimo siūlymai tinka pavieniams atvejams. Prasidėjus masiniam migravimui, visos teorijos virs niekais. Jau dabar yra nemažai vietų, kur esamų būstų ir dykai niekam nereik. O turint namą kokiam miestelyje 20km nuo rajono centro tarkim kokie (Troškūnai-Anyksčiai) reikia būti idiotu, kad palikti jį kaip nebeparduodamą ir keltis į Anyksčius ant kambario ar buto nuomos.

                    Comment


                      Skaitau jūsų diskusijas ir nesuprantu - o kokia problema perkant kitą automobilį atkreipti dėmesį ir į jo taršumą? Juk renkantis automobilį atkreipiate dėmesį į daug faktorių: automatinė/mechaninė pavarų dėžė, šildomos/nešildomos sėdynės, trijų/penkių durų automobilis - tiesiog prisideda dar vienas kriterijus: automobilis turi būti kuo mažiau taršus. Taip, ne visi gali važiuoti su litrinėmis Opel Corsa ar VW Polo, bet didesnės mašinos juk niekas neatima galimybės pirkti - tiesiog reikės susimokėti šimtą ar kelis šimtus eurų per metus.

                      Dabar diskusijoje radikalios pusės - vieni siūlo kaimiečiams minti keliasdešimt kilometrų su elektriniais dviračiais, kiti keltis į didmiesčius, kur būtų viešasis transportas. Gyventojų pajamos kyla visur, nesvarbu, tai miestas ar kaimas. Esu tikras, kad ministerija pristatydama naujus mokesčius už taršą turi omenyje ir neturtingiausius gyventojus, todėl ir tarifai turi būti jiems prieinami. Susimokės.

                      O didmiesčiams artėja laikas sukurti Low Emissions Zone, į kurią galėtų įvažiuoti tik tam tikrą standartą turintys automobiliai. Briuselis nuo sausio 1 d. nebeįsileis Euro4 standarto - t. y. dar palyginti visai nesenų dyzelinių automobilių. Puiku!

                      Comment


                        Gal žinai kokio standarto nebeįsileis į Stambulą, bei Kairą?
                        Show must go von!

                        Comment


                          Parašė VNS Rodyti pranešimą
                          Gal žinai kokio standarto nebeįsileis į Stambulą, bei Kairą?
                          O prie ko čia Stambulas ar Kairas?

                          Comment


                            Parašė eigh Rodyti pranešimą
                            Skaitau jūsų diskusijas ir nesuprantu - o kokia problema perkant kitą automobilį atkreipti dėmesį ir į jo taršumą?
                            Dabar diskusijoje radikalios pusės - vieni siūlo kaimiečiams minti keliasdešimt kilometrų su elektriniais dviračiais, kiti keltis į didmiesčius, kur būtų viešasis transportas. Esu tikras, kad ministerija pristatydama naujus mokesčius už taršą turi omenyje ir neturtingiausius gyventojus, todėl ir tarifai turi būti jiems prieinami. Susimokės.
                            Matai, problema, kad ar ne per aukšta kartelė mūsų nosiai pradžiai užsikėlėm... turėdami vieną seniausių auto parkų, bandom nuo euro3-4 šokt į Euro 6 ar 0 emisiją. O va žodis "susimokės" viską ir pasako.. esmė turėtu buti, kad visi važiuotų kuo netaršesniais automobiliais, o bus "susimokės" ir važiuos kaip važiavę.

                            Comment


                              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                              Matai, problema, kad ar ne per aukšta kartelė mūsų nosiai pradžiai užsikėlėm... turėdami vieną seniausių auto parkų, bandom nuo euro3-4 šokt į Euro 6 ar 0 emisiją. O va žodis "susimokės" viską ir pasako.. esmė turėtu buti, kad visi važiuotų kuo netaršesniais automobiliais, o bus "susimokės" ir važiuos kaip važiavę.
                              Jei su mokesčiu seno tranto išlaikymas kainuos tiek kiek naujesnės transporto priemonės, žmogus rinksis naujesnę.

                              Comment


                                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                Matai, problema, kad ar ne per aukšta kartelė mūsų nosiai pradžiai užsikėlėm... turėdami vieną seniausių auto parkų, bandom nuo euro3-4 šokt į Euro 6 ar 0 emisiją. O va žodis "susimokės" viską ir pasako.. esmė turėtu buti, kad visi važiuotų kuo netaršesniais automobiliais, o bus "susimokės" ir važiuos kaip važiavę.
                                Tai va būtent, kad nebus taip, kad "važiuos kaip važiavę". Dalis važiuos, bet dalis nebevažiuos išvis, o dalis pakeis mašiną į mažiau taršią. Sumoje tarša mažės.

                                Comment


                                  Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                  Gal žinai kokio standarto nebeįsileis į Stambulą, bei Kairą?
                                  Tai tegu jie ten dūsta savo kamščiuose ir dūmuose. Ateis laikas, nebeįsileis ir ten.


                                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                  Matai, problema, kad ar ne per aukšta kartelė mūsų nosiai pradžiai užsikėlėm... turėdami vieną seniausių auto parkų, bandom nuo euro3-4 šokt į Euro 6 ar 0 emisiją. O va žodis "susimokės" viską ir pasako.. esmė turėtu buti, kad visi važiuotų kuo netaršesniais automobiliais, o bus "susimokės" ir važiuos kaip važiavę.
                                  Yra du keliai:

                                  1. Susimokės, bet keičiant automobilį / nepataisomai sugedus senam rinksis mažiau taršų, už kurį mokėti reikės mažiau arba išvis nereikės (juk niekas nenori papildomų išlaidų.)
                                  2. Važiuos toliau, bet pildys valstybės biudžetą pinigais, kurie galės būti skirti kovai su klimato kaita.

                                  O dėl seno parko: tai ne tiek biedno gyvenimo pasekmė (taip, yra žmonių, kurie yra labai neturtingi, jiems reikia padėti), o susiję su įpročiais. Jūs tik pažiūrėkite į automobiliais prekiaujančių youtuberių kanalus - seni laužai nenaudojami (ir neišregistruoti) stovi mėnesių mėnesius, automobilai iki 1000 eurų perkami "ant durniaus" - reikia nereikia. O kur studentų ir šiaip jaunimo bendrabučių kiemuose marinuojami dyzeliukai, skirti nebent keliskart per metus pas tėvus nuvažiuoti arba pastovėti aikštelėje su draugeliais. Arba šeimos, kuriose automobilių yra dvigubai daugiau nei asmenų.

                                  Prie ko lenkiu - šiandieninėje Lietuvoje darbingo amžiaus sveikų žmonių neturtingumas yra tarsi finansinio raštingumo stokos simptomas - skundžiuosi, kad reikės mokėti taršos mokestį, bet automobilį turi kiekvienas šeimos narys; prekybos centruose perku tik su nuolaidomis, bet perku daug visokių nesąmonių; piktinuosi, kad rūbų kainos Lietuvoje didelės, bet rūbų spinta lūžta nuo nenaudojamų drabužių.

                                  Nesutinku, kad automobilis turi tapti prabangos preke - čia kitas kraštutinumas. Bet kad žmonės gali keisti įpročius ir gyventi labiau minimalistiškai - sutinku šimtu procentų. Ir nebūtinai dėl gamtos - patiems žmonėms nuo to bus geriau, ypač neturtingiausiesiems.

                                  Comment


                                    Aš tiesiog nesuprantu kaip apskirtai yra pritarančių šitam valdžios pasipinigavimo mokesčiui, kai net ir patiems teks susimokėti arba keisti savo pačių įpročius.

                                    Comment


                                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                      Aš tiesiog nesuprantu kaip apskirtai yra pritarančių šitam valdžios pasipinigavimo mokesčiui, kai net ir patiems teks susimokėti arba keisti savo pačių įpročius.
                                      Prie ko čia patiems? Tikrai ne visi važinėja su 3 litrų laužais. Vienas didžiausių šito mokesčio privalumų yra tai, kad bus labai greit pravalyti seni laužai iš daugiabučių kiemų ir šiaip viešų vietų. Vilnius dabar atrodo kaip vienas didelis šrotas, pilnas nejudinamų pūvėkų. Atsiras daugiau vietos parkuoti mašinoms.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Prie ko čia patiems? Tikrai ne visi važinėja su 3 litrų laužais. Vienas didžiausių šito mokesčio privalumų yra tai, kad bus labai greit pravalyti seni laužai iš daugiabučių kiemų ir šiaip viešų vietų. Vilnius dabar atrodo kaip vienas didelis šrotas, pilnas nejudinamų pūvėkų. Atsiras daugiau vietos parkuoti mašinoms.
                                        Aha, tikrai tie, kurie turi senas mašinas, išgalės nusipirkti naujesnes vietoje to, kad į metus kartą sumokėtų vieno remonto kainą

                                        Comment


                                          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                          Aha, tikrai tie, kurie turi senas mašinas, išgalės nusipirkti naujesnes vietoje to, kad į metus kartą sumokėtų vieno remonto kainą
                                          ne tik remonto kainą, bet ir taršos mokestį.

                                          gaila dėl bano neleidžia „patikti“ John'o posto...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X