Parašė Egiuxz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai yra neišvystyto gatvių tinklo išdava. Visorių g. - akligatvis, Kairiūkščio g. - akligatvis, Skersinės g. - akligatvis, žinoma M.Lietuvio g. situacija.
Todėl viskas ir grūdasi į G.Vilko.
Kol vadovauja gatvių luditai, tai padėtis negerės. Gi vyrauja mitas, kad gatvės yra automobiliams. Gerai, kad beveik iki 20 a. vidurio gyventojai to nežinojo.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
beveik iki 20a vidurio automobiliai buvo tik turtingiems.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
beveik iki 20a vidurio automobiliai buvo tik turtingiems.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kam tiesė gatves tuomet? Dabar jau tiesti negalim, nedarnu.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Rimtas tik tokiam atvejui kuris labai nori važinėti į darbą 3 litrų slyva už kurią jam turi mokėti kiti ir visiškai nenori investuoti į transporto priemonę kuria naudosis kasdien.
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Dar vienas anekdotas? Jeigu neįperki naujo auto už 40t, nusipirk būstą už kokius 130t.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Kodėl reikia stumti į kraštutinumus ir imti naujo elektromobilio ir naujo buto Vilniuje kainas.? Mano mintis, kad jei automobilio turėjimas tampa per brangus, galima keltis į miestus ir miestelius, nebūtinai Vilnių, bet į bet kur, kur yra darbo vietų ir reikiamų paslaugų arba dažnas susisiekimas su vietomis, kur jų yra, ir nebūtinai pirkti naują būstą, bet galima nuomotis ir seną butą ar kambarį, kas net Vilniaus rajone su neblogu susisiekimu įmanoma ir minimumą uždirbant: pvz Nemenčinėj 2 kambarių butą gali išsinuomoti už 200 eur.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Kodėl reikia stumti į kraštutinumus ir imti naujo elektromobilio ir naujo buto Vilniuje kainas.? Mano mintis, kad jei automobilio turėjimas tampa per brangus, galima keltis į miestus ir miestelius, nebūtinai Vilnių, bet į bet kur, kur yra darbo vietų ir reikiamų paslaugų arba dažnas susisiekimas su vietomis, kur jų yra, ir nebūtinai pirkti naują būstą, bet galima nuomotis ir seną butą ar kambarį, kas net Vilniaus rajone su neblogu susisiekimu įmanoma ir minimumą uždirbant: pvz Nemenčinėj 2 kambarių butą gali išsinuomoti už 200 eur.
Comment
-
Skaitau jūsų diskusijas ir nesuprantu - o kokia problema perkant kitą automobilį atkreipti dėmesį ir į jo taršumą? Juk renkantis automobilį atkreipiate dėmesį į daug faktorių: automatinė/mechaninė pavarų dėžė, šildomos/nešildomos sėdynės, trijų/penkių durų automobilis - tiesiog prisideda dar vienas kriterijus: automobilis turi būti kuo mažiau taršus. Taip, ne visi gali važiuoti su litrinėmis Opel Corsa ar VW Polo, bet didesnės mašinos juk niekas neatima galimybės pirkti - tiesiog reikės susimokėti šimtą ar kelis šimtus eurų per metus.
Dabar diskusijoje radikalios pusės - vieni siūlo kaimiečiams minti keliasdešimt kilometrų su elektriniais dviračiais, kiti keltis į didmiesčius, kur būtų viešasis transportas. Gyventojų pajamos kyla visur, nesvarbu, tai miestas ar kaimas. Esu tikras, kad ministerija pristatydama naujus mokesčius už taršą turi omenyje ir neturtingiausius gyventojus, todėl ir tarifai turi būti jiems prieinami. Susimokės.
O didmiesčiams artėja laikas sukurti Low Emissions Zone, į kurią galėtų įvažiuoti tik tam tikrą standartą turintys automobiliai. Briuselis nuo sausio 1 d. nebeįsileis Euro4 standarto - t. y. dar palyginti visai nesenų dyzelinių automobilių. Puiku!
- 2 patinka
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąGal žinai kokio standarto nebeįsileis į Stambulą, bei Kairą?
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąSkaitau jūsų diskusijas ir nesuprantu - o kokia problema perkant kitą automobilį atkreipti dėmesį ir į jo taršumą?
Dabar diskusijoje radikalios pusės - vieni siūlo kaimiečiams minti keliasdešimt kilometrų su elektriniais dviračiais, kiti keltis į didmiesčius, kur būtų viešasis transportas. Esu tikras, kad ministerija pristatydama naujus mokesčius už taršą turi omenyje ir neturtingiausius gyventojus, todėl ir tarifai turi būti jiems prieinami. Susimokės.
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąMatai, problema, kad ar ne per aukšta kartelė mūsų nosiai pradžiai užsikėlėm... turėdami vieną seniausių auto parkų, bandom nuo euro3-4 šokt į Euro 6 ar 0 emisiją. O va žodis "susimokės" viską ir pasako.. esmė turėtu buti, kad visi važiuotų kuo netaršesniais automobiliais, o bus "susimokės" ir važiuos kaip važiavę.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąMatai, problema, kad ar ne per aukšta kartelė mūsų nosiai pradžiai užsikėlėm... turėdami vieną seniausių auto parkų, bandom nuo euro3-4 šokt į Euro 6 ar 0 emisiją. O va žodis "susimokės" viską ir pasako.. esmė turėtu buti, kad visi važiuotų kuo netaršesniais automobiliais, o bus "susimokės" ir važiuos kaip važiavę.
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąGal žinai kokio standarto nebeįsileis į Stambulą, bei Kairą?
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąMatai, problema, kad ar ne per aukšta kartelė mūsų nosiai pradžiai užsikėlėm... turėdami vieną seniausių auto parkų, bandom nuo euro3-4 šokt į Euro 6 ar 0 emisiją. O va žodis "susimokės" viską ir pasako.. esmė turėtu buti, kad visi važiuotų kuo netaršesniais automobiliais, o bus "susimokės" ir važiuos kaip važiavę.
1. Susimokės, bet keičiant automobilį / nepataisomai sugedus senam rinksis mažiau taršų, už kurį mokėti reikės mažiau arba išvis nereikės (juk niekas nenori papildomų išlaidų.)
2. Važiuos toliau, bet pildys valstybės biudžetą pinigais, kurie galės būti skirti kovai su klimato kaita.
O dėl seno parko: tai ne tiek biedno gyvenimo pasekmė (taip, yra žmonių, kurie yra labai neturtingi, jiems reikia padėti), o susiję su įpročiais. Jūs tik pažiūrėkite į automobiliais prekiaujančių youtuberių kanalus - seni laužai nenaudojami (ir neišregistruoti) stovi mėnesių mėnesius, automobilai iki 1000 eurų perkami "ant durniaus" - reikia nereikia. O kur studentų ir šiaip jaunimo bendrabučių kiemuose marinuojami dyzeliukai, skirti nebent keliskart per metus pas tėvus nuvažiuoti arba pastovėti aikštelėje su draugeliais. Arba šeimos, kuriose automobilių yra dvigubai daugiau nei asmenų.
Prie ko lenkiu - šiandieninėje Lietuvoje darbingo amžiaus sveikų žmonių neturtingumas yra tarsi finansinio raštingumo stokos simptomas - skundžiuosi, kad reikės mokėti taršos mokestį, bet automobilį turi kiekvienas šeimos narys; prekybos centruose perku tik su nuolaidomis, bet perku daug visokių nesąmonių; piktinuosi, kad rūbų kainos Lietuvoje didelės, bet rūbų spinta lūžta nuo nenaudojamų drabužių.
Nesutinku, kad automobilis turi tapti prabangos preke - čia kitas kraštutinumas. Bet kad žmonės gali keisti įpročius ir gyventi labiau minimalistiškai - sutinku šimtu procentų. Ir nebūtinai dėl gamtos - patiems žmonėms nuo to bus geriau, ypač neturtingiausiesiems.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąAš tiesiog nesuprantu kaip apskirtai yra pritarančių šitam valdžios pasipinigavimo mokesčiui, kai net ir patiems teks susimokėti arba keisti savo pačių įpročius.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Prie ko čia patiems? Tikrai ne visi važinėja su 3 litrų laužais. Vienas didžiausių šito mokesčio privalumų yra tai, kad bus labai greit pravalyti seni laužai iš daugiabučių kiemų ir šiaip viešų vietų. Vilnius dabar atrodo kaip vienas didelis šrotas, pilnas nejudinamų pūvėkų. Atsiras daugiau vietos parkuoti mašinoms.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Aha, tikrai tie, kurie turi senas mašinas, išgalės nusipirkti naujesnes vietoje to, kad į metus kartą sumokėtų vieno remonto kainą
gaila dėl bano neleidžia „patikti“ John'o posto...
- 4 patinka
Comment
Comment