Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    1. Na su tokiu požiūriu, tai dar didesnę GPM dalį galės Vilnius atseikėti periferijos gyventojų išlaikymui, turėsim žymiai daugiau prabangių bedarbių.

    2. Elektrinis dviratis, paspirtukas... tik miesto žaislas... jei siūlai, tai siūlyk kas tinka realiai situacijai... nes galiu taip pat siūlyti "ekologiškus batus" nuvykti iš Vilniaus į pajūrį. Ar pasinaudosi?
    Išvis neturėtu nieko atseikėti kas liečia GPM.

    Normalus elektrinis dviratis traukia 60-80 km, su paspirtuku lyginti nereikėtų. Kaip tik tam 40 km į darbą važiuojančiam labai daug dirbančiam ir nieko neuždirbančiam kaimiečiui.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Kaip tik tam 40 km į darbą važiuojančiam labai daug dirbančiam ir nieko neuždirbančiam kaimiečiui.

      Vairuoju, 112g/km taršumas.
      Atrodai gan išprusęs iš bendro konteksto, bet tokiai teiginiai tai žemiau grindjuostės. Kažin ar užtektų drąsos į akis tai pasakyti bent vienam, iš kokio trečdalio (jei ne daugiau) tų ale nieko nedirbančių ir neuždirbančių "kaimiečių".

      Jei gerai skaitei taršos mokestį, 112g/km nuo 2025 bus irgi tarši ir, taip kad dairykis ir pats Teslos.

      Comment


        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

        Atrodai gan išprusęs iš bendro konteksto, bet tokiai teiginiai tai žemiau grindjuostės. Kažin ar užtektų drąsos į akis tai pasakyti bent vienam, iš kokio trečdalio (jei ne daugiau) tų ale nieko nedirbančių ir neuždirbančių "kaimiečių".

        Jei gerai skaitei taršos mokestį, 112g/km nuo 2025 bus irgi tarši ir, taip kad dairykis ir pats Teslos.
        Siūlai susitikti ir gyvai padiskutuoti?

        Jei sekei diskusiją apie taršos mokestį tai man mokestis bus 56 eurai per metus, kurį aš pavadinau nepakankamu ir automobilio dėl to neatsisakysiu.

        Comment


          Čia rimtas siūlymas po 40km su elektriniu dviračiu važinėt ar šiaip meningitas pagavo?

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Siūlai susitikti ir gyvai padiskutuoti?

            Jei sekei diskusiją apie taršos mokestį tai man mokestis bus 56 eurai per metus, kurį aš pavadinau nepakankamu ir automobilio dėl to neatsisakysiu.
            Mielu noru, jei tik iš to naudos būtų, bet kiek matau pagal "žaliojo kurso fanatizmo bacilą" tai veltui bus sugaištas laikas. Pagal požiūrį: "jei man nekliūna, tai ir kitiems bus tiks" nieko nepasieksim.
            Atsisakyti gali tik tada, kai turi alternatyvą. O alternatyvos neturėjimas nieko nekeis, mokėsim ir vaidinsim "žalius". Bus taip pat kaip su "laikmenos" mokesčiu, mokam, bet neturim supratimo už ką ir kodel.

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą

              Tie antraščių kūrėjai, kurie kalba kad dabar bus "iki Trakų be spūsčių" turbūt niekad nėra važiavę savaitgalį 15 km kolonoje iki Trakų 40-50 km/ val. .
              Yra visiškas Susiekimo ministerijso marazmas, kad net vizijose nėra numatoma rekonstuoti kelią nuo Vilniaus ribos iki Trakų.

              Jokio darbų tęstinumo.

              Kodėl startegijoje iššoko Galvės gatvė be pinigų ir terminų, nesunku atspėti - juk tai "humanitarinė pagalba" miesto bendrapartiečiams, kurie per 5-6 metus absoliučiai nieko nenuveikė gatvių pralaidumui didinti.

              O kodėl atsisakoma kelio rekonstrukcijos nuo Vilnaius miesto ribos iki Trakų, sunku rasti racionalių priežasčių. Nebent tai saldus kerštas pirimtakui Jaroslavui, kuris kaip tik gyvena Trakų rajone. O tai, kad nesant raconalių priežasčių nebus rekonstruojamas kelias A16 iki pačių Trakų , kasdien ir toliaui kentės tūkstančiai vairuotojų.
              Kai Skuodis kažkada FB buvo parašęs, kad kalbėjosi dėl kamščių sprendimo atkarpoje Vilnius-Trakai, kažkaip nejučiomis pagalvojau: nejaugi gerins traukinių susisiekimą? Bet po sekundės atsitokėjau, kad čia apie Lietuvą kalbama, todėl niekas „nepastebės“ ir neprisimins, kad į Trakus dar ir geležinkelis veda.

              Geriau ne platinti kelią, o sutankinti traukinių kursavimą (bent kas valandą visą dieną, piko metu papildantys reisai kas 30 min), įrengti P+R aikštelę prie Trakų stoties, Trakuose organizuoti privežamąjį autobuso maršrutą, įrengti dviračių stogines.

              Vilniaus pusėje irgi galima įrengti papildomų traukinių stotelių ir organizuoti privežimą VT, taip padidinant galimų traukinių keleivių skaičių (ne tik Trakų maršrutui), bet čia jau aukštesnis lygis: pradžioj reikia bent jau Trakų situaciją sutvarkyti.

              Kelio platinimas tik lengvins sąlygas automobilistams, o kas VT keleiviams bus pasiūlyta? Iki kovido buvo 10-11 traukinio reisų per dieną, dabar 7-8. Pasiekiamumas viešuoju transportu prastėja, automobiliams išlieka tas pats, o Romas nori jį dar gerinti. Bet sostinės regionas turi būti suinteresuotas ne tik esamo VT išlaikymu, bet visų pirma jo gerinimu.
              100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

              Comment


                Gerinti reikia viską. Blogai,kad supriešinama.
                Tema ne visai apie traukinius, bet jie pas mus prastai pritaikyti keleiviams. Pvz., ten kur yra tūkstančiai darbuotojų - ties Graičiūno, Fermentų g. - nėra jokios keleivinės stotelės. Ž.Paneriuose - lygiai tas pats. Bilietų sistemas irgi jau bene 15 metų žadama harmonizuoti?
                Beje, normalaus dviračio tako iki Trakų taip ir nėra. 20 metų kaip žadama...
                Dar pridėsiu, kad ir pėstiesiems nėra elementarių šaligatvių, takų, nes gi čia "beveik užmiestis". Štai jums ir "darnus judumas"...

                Comment


                  Niekas ir nesako, kad tikslas yra, kad automobilių visiškai atsisakytų visi. Viskas proto ribose. Žinoma, tiems žmonėms, kurie, tarkime, kasdien važinėja iš atokių priemiesčių į Vilnių dirbti, arba važinėja iš kaimų į rajonų/apskričių centrus, automobilis yra būtinas ir išliks būtinas dar daug metų (nebent investuosime milijonus į priemiestinį transportą, kad jis pasiektų Vakarų ar bent jau kokios Varšuvos lygį. Žinoma, norėtųsi to, bet apie kol kas nebent pasvajoti galima).

                  Bet ne dėl atvykstančių iš periferijos ar pakraščių Vilniuje susidaro kamščiai, ne jie yra pagrindinė problema. Daugiausia tie kamščiai susidaro dėl eilinių vilniečių, gyvenančių, tarkime, Karoliniškėse, Viršuliškėse arba Antakalnyje ir dirbančių biuruose Senamiestyje arba Konstitucijos pr. Ko turėtume siekti - tai maksimaliai iš automobilių į VT ir/ar ant dviračių persodinti būtent šiuos žmones, jei bent tai pavyktų padaryti - gatvės taptų gerokai laisvesnės.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Žiūrint kaip per moksleivių atostogas atlaisvėja gatvės - peršasi kitoks tikslas...

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Niekas ir nesako, kad tikslas yra, kad automobilių visiškai atsisakytų visi. Viskas proto ribose. Žinoma, tiems žmonėms, kurie, tarkime, kasdien važinėja iš atokių priemiesčių į Vilnių dirbti, arba važinėja iš kaimų į rajonų/apskričių centrus, automobilis yra būtinas ir išliks būtinas dar daug metų (nebent investuosime milijonus į priemiestinį transportą, kad jis pasiektų Vakarų ar bent jau kokios Varšuvos lygį. Žinoma, norėtųsi to, bet apie kol kas nebent pasvajoti galima).
                      Jeigu važiavimas iš kaimo yra per daug brangus yra ir kita išeitis: persikelti gyventi į miestą. Deja, bet valstybė yra pasirinkus susbsidijuoti prabangų kaimo gyvenimo būdą (lyginant infrastruktūros ir socialinių paslaugų kainas vienam gyventojui).

                      Comment


                        Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                        Jeigu važiavimas iš kaimo yra per daug brangus yra ir kita išeitis: persikelti gyventi į miestą. Deja, bet valstybė yra pasirinkus susbsidijuoti prabangų kaimo gyvenimo būdą (lyginant infrastruktūros ir socialinių paslaugų kainas vienam gyventojui).
                        Dar vienas anekdotas? Jeigu neįperki naujo auto už 40t, nusipirk būstą už kokius 130t.

                        Comment


                          Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                          Jeigu važiavimas iš kaimo yra per daug brangus yra ir kita išeitis: persikelti gyventi į miestą. Deja, bet valstybė yra pasirinkus susbsidijuoti prabangų kaimo gyvenimo būdą (lyginant infrastruktūros ir socialinių paslaugų kainas vienam gyventojui).
                          Tiesos yra, bet vis viena - sakyčiau, šiuo metu prioritetas turėtų būti "iškrapštyti" iš automobilių miegamuosiuose rajonuose gyvenančius ir biuruose centre dirbančius miestiečius.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė taccido Rodyti pranešimą
                            Kai Skuodis kažkada FB buvo parašęs, kad kalbėjosi dėl kamščių sprendimo atkarpoje Vilnius-Trakai, kažkaip nejučiomis pagalvojau: nejaugi gerins traukinių susisiekimą? Bet po sekundės atsitokėjau, kad čia apie Lietuvą kalbama, todėl niekas „nepastebės“ ir neprisimins, kad į Trakus dar ir geležinkelis veda. (...)

                            Kelio platinimas tik lengvins sąlygas automobilistams, o kas VT keleiviams bus pasiūlyta? Iki kovido buvo 10-11 traukinio reisų per dieną, dabar 7-8. Pasiekiamumas viešuoju transportu prastėja, automobiliams išlieka tas pats, o Romas nori jį dar gerinti. Bet sostinės regionas turi būti suinteresuotas ne tik esamo VT išlaikymu, bet visų pirma jo gerinimu.
                            Vienas kitam netrukdo. Nereikia supriešinti.
                            Tačiau traukiniai važinėja tik iki Trakų, o A16 naudojasi važiuojantys į Aukštadvarį, Alytų, ar dar toliaus.

                            Comment


                              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                              Čia rimtas siūlymas po 40km su elektriniu dviračiu važinėt ar šiaip meningitas pagavo?
                              Rimtas tik tokiam atvejui kuris labai nori važinėti į darbą 3 litrų slyva už kurią jam turi mokėti kiti ir visiškai nenori investuoti į transporto priemonę kuria naudosis kasdien.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Tai yra neišvystyto gatvių tinklo išdava. Visorių g. - akligatvis, Kairiūkščio g. - akligatvis, Skersinės g. - akligatvis, žinoma M.Lietuvio g. situacija.
                                Todėl viskas ir grūdasi į G.Vilko.
                                Kol vadovauja gatvių luditai, tai padėtis negerės. Gi vyrauja mitas, kad gatvės yra automobiliams. Gerai, kad beveik iki 20 a. vidurio gyventojai to nežinojo.
                                beveik iki 20a vidurio automobiliai buvo tik turtingiems.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  beveik iki 20a vidurio automobiliai buvo tik turtingiems.
                                  Gerai, kad bėdžiai turėjo kitokias transporto priemones

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    beveik iki 20a vidurio automobiliai buvo tik turtingiems.
                                    Kam tiesė gatves tuomet? Dabar jau tiesti negalim, nedarnu.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Kam tiesė gatves tuomet? Dabar jau tiesti negalim, nedarnu.
                                      Susisiekimui, ar jis dabar jau nebereikalingas?
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Rimtas tik tokiam atvejui kuris labai nori važinėti į darbą 3 litrų slyva už kurią jam turi mokėti kiti ir visiškai nenori investuoti į transporto priemonę kuria naudosis kasdien.
                                        Kaip už 3l slyvą moka kiti, kai pats susimoki už priežiūrą ir kurą?

                                        Comment


                                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                          Dar vienas anekdotas? Jeigu neįperki naujo auto už 40t, nusipirk būstą už kokius 130t.
                                          Kodėl reikia stumti į kraštutinumus ir imti naujo elektromobilio ir naujo buto Vilniuje kainas.? Mano mintis, kad jei automobilio turėjimas tampa per brangus, galima keltis į miestus ir miestelius, nebūtinai Vilnių, bet į bet kur, kur yra darbo vietų ir reikiamų paslaugų arba dažnas susisiekimas su vietomis, kur jų yra, ir nebūtinai pirkti naują būstą, bet galima nuomotis ir seną butą ar kambarį, kas net Vilniaus rajone su neblogu susisiekimu įmanoma ir minimumą uždirbant: pvz Nemenčinėj 2 kambarių butą gali išsinuomoti už 200 eur.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X