Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    na žinant kiek GPM atiduoda Vilnius, manau geriausias variantas, būtų kad emigruotu į didesnį Lietuvos miestą
    Nereik visos garbės atiduoti Vilniui, dalis to pačio GPM ir sukuriama iš periferijos atvykusiųjų dėka.
    Na tuomet emigracijai į didmiesčius reik pasmerkt visus ne didžiųjų miestų gyventojus. Ar Vilnius tada bus pasiruošęs priimti, kad ir 100000 gyventojų, gyvenamo ploto, darbų pasiūlą, susisiekimą? Ką tada daryti su gyventojų paliktais urbanizuotais plotais? Naujos statybos, apleistų teritorijų sutvarkymas bus didelė ekologija.

    Comment


      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

      Nereik visos garbės atiduoti Vilniui, dalis to pačio GPM ir sukuriama iš periferijos atvykusiųjų dėka.
      Na tuomet emigracijai į didmiesčius reik pasmerkt visus ne didžiųjų miestų gyventojus. Ar Vilnius tada bus pasiruošęs priimti, kad ir 100000 gyventojų, gyvenamo ploto, darbų pasiūlą, susisiekimą? Ką tada daryti su gyventojų paliktais urbanizuotais plotais? Naujos statybos, apleistų teritorijų sutvarkymas bus didelė ekologija.
      tas taip ar taip vyksta, esme kokių greičių. jei miesteliai ne ištuštės pasens iki tokio lygio kad taps senelių namais po atvirų dangumi.
      Lietuvos miestai: gyventojų skaičius 1989-2021 m. | MAPijoziai
      Paskutinis taisė Stadionas; 2021.12.03, 15:57.

      Comment


        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

        Ok užmetam akį į žemėlapį, net nežiūrėdami į pasienio rajonus... bedam pirštu į Lietuvos vidurį.
        1. Įmam tavo kriterijus atitinkančius ale miestą ir miestelį: Krekenava ir Ramygala. 1600 ir 1400 gyventojų. Šeimos gydytojai yra, parduotuvės yra, bažnycios yra, biblioteka yra, paštas yra, mokykla yra. Viskas ranka pasiekiama, automobilis nereikalingas. Atrodo "darniai gyvenk" ir šypsokis.
        2. Tik vienas bet... o kur ten gyvenantys žmonės dirba? Spėlioti nereik, ogi tikriausiai Panevėžyje ar Kėdainiuose, nes pusiaukelė 30km į vieną ar kitą pusę.
        3. Užmetam akį į darnų autobusų tvarkaraštį ir... darom išvadas.
        Ir ką gi turim, be automobilo niekur.

        Ps. oj pamiršau pridėti, jie dar gaus taršos mokesčio dovanėlę.

        Viską reziumuojant, pagal tokią logiką norint apsieiti be automobilio su darniu judrumu Lietuvoje turi likti 60 miestų ar kiek ten tiksliai savivaldybių. Realu? manau nei artimoj nei tolimoj perspektyvoj, kad ne.
        Tik priminsiu kad kaimiečio kuriam labai reikia automobilio ir neturi pajamų įsigyti mažiau taršų buvo pensininkas kuris dirba niekur ir važiuoja karta per mėnesį.
        O jeigu darbui nuvykti reikalingas automobilis tai prašau ir įsigyti tokį kuris nebus taršus už atlyginimą. Jei kasdien 30 km važinėja dūmų generatorius tai tokiam kaip tik reikėtu papildomo mokesčio nes teršia daugiau nei vidutinis.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Tik priminsiu kad kaimiečio kuriam labai reikia automobilio ir neturi pajamų įsigyti mažiau taršų buvo pensininkas kuris dirba niekur ir važiuoja karta per mėnesį.
          O jeigu darbui nuvykti reikalingas automobilis tai prašau ir įsigyti tokį kuris nebus taršus už atlyginimą. Jei kasdien 30 km važinėja dūmų generatorius tai tokiam kaip tik reikėtu papildomo mokesčio nes teršia daugiau nei vidutinis.
          Na vėl eilinį kartą patvirtini "Vilniaus burbulo" sindromą Tuomet jei esi didmiesčio gyventojas, tau draudžiama turėti automobilį, mieste išvystyta infrastruktūra, mieste jis juk prabangos prekė, o jei turi apmokestinam trigubai. Jei jau kuriam tokį šviesų rytojų, tai pirmyn. Kiek vilniečių pritars?

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Tik priminsiu kad kaimiečio kuriam labai reikia automobilio ir neturi pajamų įsigyti mažiau taršų buvo pensininkas kuris dirba niekur ir važiuoja karta per mėnesį.
            O jeigu darbui nuvykti reikalingas automobilis tai prašau ir įsigyti tokį kuris nebus taršus už atlyginimą. Jei kasdien 30 km važinėja dūmų generatorius tai tokiam kaip tik reikėtu papildomo mokesčio nes teršia daugiau nei vidutinis.
            Kas netaršaus išeina už 2-3 tūkstančius?

            Comment


              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

              Na vėl eilinį kartą patvirtini "Vilniaus burbulo" sindromą Tuomet jei esi didmiesčio gyventojas, tau draudžiama turėti automobilį, mieste išvystyta infrastruktūra, mieste jis juk prabangos prekė, o jei turi apmokestinam trigubai. Jei jau kuriam tokį šviesų rytojų, tai pirmyn. Kiek vilniečių pritars?
              Visur jis yra prabangos prekė.

              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

              Kas netaršaus išeina už 2-3 tūkstančius?
              Elektrinis dviratis.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Visur jis yra prabangos prekė.

                Elektrinis dviratis.
                1. Na su tokiu požiūriu, tai dar didesnę GPM dalį galės Vilnius atseikėti periferijos gyventojų išlaikymui, turėsim žymiai daugiau prabangių bedarbių.

                2. Elektrinis dviratis, paspirtukas... tik miesto žaislas... jei siūlai, tai siūlyk kas tinka realiai situacijai... nes galiu taip pat siūlyti "ekologiškus batus" nuvykti iš Vilniaus į pajūrį. Ar pasinaudosi?

                Comment


                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                  1. Na su tokiu požiūriu, tai dar didesnę GPM dalį galės Vilnius atseikėti periferijos gyventojų išlaikymui, turėsim žymiai daugiau prabangių bedarbių.

                  2. Elektrinis dviratis, paspirtukas... tik miesto žaislas... jei siūlai, tai siūlyk kas tinka realiai situacijai... nes galiu taip pat siūlyti "ekologiškus batus" nuvykti iš Vilniaus į pajūrį. Ar pasinaudosi?
                  Išvis neturėtu nieko atseikėti kas liečia GPM.

                  Normalus elektrinis dviratis traukia 60-80 km, su paspirtuku lyginti nereikėtų. Kaip tik tam 40 km į darbą važiuojančiam labai daug dirbančiam ir nieko neuždirbančiam kaimiečiui.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Kaip tik tam 40 km į darbą važiuojančiam labai daug dirbančiam ir nieko neuždirbančiam kaimiečiui.

                    Vairuoju, 112g/km taršumas.
                    Atrodai gan išprusęs iš bendro konteksto, bet tokiai teiginiai tai žemiau grindjuostės. Kažin ar užtektų drąsos į akis tai pasakyti bent vienam, iš kokio trečdalio (jei ne daugiau) tų ale nieko nedirbančių ir neuždirbančių "kaimiečių".

                    Jei gerai skaitei taršos mokestį, 112g/km nuo 2025 bus irgi tarši ir, taip kad dairykis ir pats Teslos.

                    Comment


                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                      Atrodai gan išprusęs iš bendro konteksto, bet tokiai teiginiai tai žemiau grindjuostės. Kažin ar užtektų drąsos į akis tai pasakyti bent vienam, iš kokio trečdalio (jei ne daugiau) tų ale nieko nedirbančių ir neuždirbančių "kaimiečių".

                      Jei gerai skaitei taršos mokestį, 112g/km nuo 2025 bus irgi tarši ir, taip kad dairykis ir pats Teslos.
                      Siūlai susitikti ir gyvai padiskutuoti?

                      Jei sekei diskusiją apie taršos mokestį tai man mokestis bus 56 eurai per metus, kurį aš pavadinau nepakankamu ir automobilio dėl to neatsisakysiu.

                      Comment


                        Čia rimtas siūlymas po 40km su elektriniu dviračiu važinėt ar šiaip meningitas pagavo?

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Siūlai susitikti ir gyvai padiskutuoti?

                          Jei sekei diskusiją apie taršos mokestį tai man mokestis bus 56 eurai per metus, kurį aš pavadinau nepakankamu ir automobilio dėl to neatsisakysiu.
                          Mielu noru, jei tik iš to naudos būtų, bet kiek matau pagal "žaliojo kurso fanatizmo bacilą" tai veltui bus sugaištas laikas. Pagal požiūrį: "jei man nekliūna, tai ir kitiems bus tiks" nieko nepasieksim.
                          Atsisakyti gali tik tada, kai turi alternatyvą. O alternatyvos neturėjimas nieko nekeis, mokėsim ir vaidinsim "žalius". Bus taip pat kaip su "laikmenos" mokesčiu, mokam, bet neturim supratimo už ką ir kodel.

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą

                            Tie antraščių kūrėjai, kurie kalba kad dabar bus "iki Trakų be spūsčių" turbūt niekad nėra važiavę savaitgalį 15 km kolonoje iki Trakų 40-50 km/ val. .
                            Yra visiškas Susiekimo ministerijso marazmas, kad net vizijose nėra numatoma rekonstuoti kelią nuo Vilniaus ribos iki Trakų.

                            Jokio darbų tęstinumo.

                            Kodėl startegijoje iššoko Galvės gatvė be pinigų ir terminų, nesunku atspėti - juk tai "humanitarinė pagalba" miesto bendrapartiečiams, kurie per 5-6 metus absoliučiai nieko nenuveikė gatvių pralaidumui didinti.

                            O kodėl atsisakoma kelio rekonstrukcijos nuo Vilnaius miesto ribos iki Trakų, sunku rasti racionalių priežasčių. Nebent tai saldus kerštas pirimtakui Jaroslavui, kuris kaip tik gyvena Trakų rajone. O tai, kad nesant raconalių priežasčių nebus rekonstruojamas kelias A16 iki pačių Trakų , kasdien ir toliaui kentės tūkstančiai vairuotojų.
                            Kai Skuodis kažkada FB buvo parašęs, kad kalbėjosi dėl kamščių sprendimo atkarpoje Vilnius-Trakai, kažkaip nejučiomis pagalvojau: nejaugi gerins traukinių susisiekimą? Bet po sekundės atsitokėjau, kad čia apie Lietuvą kalbama, todėl niekas „nepastebės“ ir neprisimins, kad į Trakus dar ir geležinkelis veda.

                            Geriau ne platinti kelią, o sutankinti traukinių kursavimą (bent kas valandą visą dieną, piko metu papildantys reisai kas 30 min), įrengti P+R aikštelę prie Trakų stoties, Trakuose organizuoti privežamąjį autobuso maršrutą, įrengti dviračių stogines.

                            Vilniaus pusėje irgi galima įrengti papildomų traukinių stotelių ir organizuoti privežimą VT, taip padidinant galimų traukinių keleivių skaičių (ne tik Trakų maršrutui), bet čia jau aukštesnis lygis: pradžioj reikia bent jau Trakų situaciją sutvarkyti.

                            Kelio platinimas tik lengvins sąlygas automobilistams, o kas VT keleiviams bus pasiūlyta? Iki kovido buvo 10-11 traukinio reisų per dieną, dabar 7-8. Pasiekiamumas viešuoju transportu prastėja, automobiliams išlieka tas pats, o Romas nori jį dar gerinti. Bet sostinės regionas turi būti suinteresuotas ne tik esamo VT išlaikymu, bet visų pirma jo gerinimu.
                            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                            Comment


                              Gerinti reikia viską. Blogai,kad supriešinama.
                              Tema ne visai apie traukinius, bet jie pas mus prastai pritaikyti keleiviams. Pvz., ten kur yra tūkstančiai darbuotojų - ties Graičiūno, Fermentų g. - nėra jokios keleivinės stotelės. Ž.Paneriuose - lygiai tas pats. Bilietų sistemas irgi jau bene 15 metų žadama harmonizuoti?
                              Beje, normalaus dviračio tako iki Trakų taip ir nėra. 20 metų kaip žadama...
                              Dar pridėsiu, kad ir pėstiesiems nėra elementarių šaligatvių, takų, nes gi čia "beveik užmiestis". Štai jums ir "darnus judumas"...

                              Comment


                                Niekas ir nesako, kad tikslas yra, kad automobilių visiškai atsisakytų visi. Viskas proto ribose. Žinoma, tiems žmonėms, kurie, tarkime, kasdien važinėja iš atokių priemiesčių į Vilnių dirbti, arba važinėja iš kaimų į rajonų/apskričių centrus, automobilis yra būtinas ir išliks būtinas dar daug metų (nebent investuosime milijonus į priemiestinį transportą, kad jis pasiektų Vakarų ar bent jau kokios Varšuvos lygį. Žinoma, norėtųsi to, bet apie kol kas nebent pasvajoti galima).

                                Bet ne dėl atvykstančių iš periferijos ar pakraščių Vilniuje susidaro kamščiai, ne jie yra pagrindinė problema. Daugiausia tie kamščiai susidaro dėl eilinių vilniečių, gyvenančių, tarkime, Karoliniškėse, Viršuliškėse arba Antakalnyje ir dirbančių biuruose Senamiestyje arba Konstitucijos pr. Ko turėtume siekti - tai maksimaliai iš automobilių į VT ir/ar ant dviračių persodinti būtent šiuos žmones, jei bent tai pavyktų padaryti - gatvės taptų gerokai laisvesnės.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Žiūrint kaip per moksleivių atostogas atlaisvėja gatvės - peršasi kitoks tikslas...

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Niekas ir nesako, kad tikslas yra, kad automobilių visiškai atsisakytų visi. Viskas proto ribose. Žinoma, tiems žmonėms, kurie, tarkime, kasdien važinėja iš atokių priemiesčių į Vilnių dirbti, arba važinėja iš kaimų į rajonų/apskričių centrus, automobilis yra būtinas ir išliks būtinas dar daug metų (nebent investuosime milijonus į priemiestinį transportą, kad jis pasiektų Vakarų ar bent jau kokios Varšuvos lygį. Žinoma, norėtųsi to, bet apie kol kas nebent pasvajoti galima).
                                    Jeigu važiavimas iš kaimo yra per daug brangus yra ir kita išeitis: persikelti gyventi į miestą. Deja, bet valstybė yra pasirinkus susbsidijuoti prabangų kaimo gyvenimo būdą (lyginant infrastruktūros ir socialinių paslaugų kainas vienam gyventojui).

                                    Comment


                                      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                      Jeigu važiavimas iš kaimo yra per daug brangus yra ir kita išeitis: persikelti gyventi į miestą. Deja, bet valstybė yra pasirinkus susbsidijuoti prabangų kaimo gyvenimo būdą (lyginant infrastruktūros ir socialinių paslaugų kainas vienam gyventojui).
                                      Dar vienas anekdotas? Jeigu neįperki naujo auto už 40t, nusipirk būstą už kokius 130t.

                                      Comment


                                        Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                        Jeigu važiavimas iš kaimo yra per daug brangus yra ir kita išeitis: persikelti gyventi į miestą. Deja, bet valstybė yra pasirinkus susbsidijuoti prabangų kaimo gyvenimo būdą (lyginant infrastruktūros ir socialinių paslaugų kainas vienam gyventojui).
                                        Tiesos yra, bet vis viena - sakyčiau, šiuo metu prioritetas turėtų būti "iškrapštyti" iš automobilių miegamuosiuose rajonuose gyvenančius ir biuruose centre dirbančius miestiečius.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                          Kai Skuodis kažkada FB buvo parašęs, kad kalbėjosi dėl kamščių sprendimo atkarpoje Vilnius-Trakai, kažkaip nejučiomis pagalvojau: nejaugi gerins traukinių susisiekimą? Bet po sekundės atsitokėjau, kad čia apie Lietuvą kalbama, todėl niekas „nepastebės“ ir neprisimins, kad į Trakus dar ir geležinkelis veda. (...)

                                          Kelio platinimas tik lengvins sąlygas automobilistams, o kas VT keleiviams bus pasiūlyta? Iki kovido buvo 10-11 traukinio reisų per dieną, dabar 7-8. Pasiekiamumas viešuoju transportu prastėja, automobiliams išlieka tas pats, o Romas nori jį dar gerinti. Bet sostinės regionas turi būti suinteresuotas ne tik esamo VT išlaikymu, bet visų pirma jo gerinimu.
                                          Vienas kitam netrukdo. Nereikia supriešinti.
                                          Tačiau traukiniai važinėja tik iki Trakų, o A16 naudojasi važiuojantys į Aukštadvarį, Alytų, ar dar toliaus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X