Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
O tai kas gelbės? Nes regionuose viešasis transportas ne tik kad neplečiamas, bet net ir siaurinamas.
Žinoma, yra sprendimas: kaip vienas kosmonautas forume siųlė visą lietuvą į Vilnių sukraustyt.Gal ne į Vilnių (nors nemaža dalis turbūt taip), bet tikėtina, į apskričių centrus
Kai galvoju apie VT, tai aišku apie didesnius miestus ir susisiekimą tarp jų, o kaimų gelbėti per prievartą nereikia, gal net žalinga (aišku, nieko nepadarysi piršto spragtelėjimu, jei yra ištisos populistinės programos ir gal net įstatymai gelbėjant kaimus, galbūt taip siekiant ir balsus susirinkt iš kokių nors kraštutinių formų populistų).
Paskutinis taisė PoDV; 2021.12.02, 21:40.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ne į Vilnių bet į miestus, nes tikrai nėra reikalo gyventi kaime ir auginti 2 karves ir 3 kiaules kaip sovietmečiu. Palikit kaimą ūkininkams ir tiems kurie gali sau leistis resortinę vilą.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Patys subėgs per keletą dešimtmečiųGal ne į Vilnių (nors nemaža dalis turbūt taip), bet tikėtina, į apskričių centrus
Kai galvoju apie VT, tai aišku apie didesnius miestus ir susisiekimą tarp jų, o kaimų gelbėti per prievartą nereikia, gal net žalinga (aišku, nieko nepadarysi piršto spragtelėjimu, jei yra ištisos populistinės programos ir gal net įstatymai gelbėjant kaimus, galbūt taip siekiant ir balsus susirinkt iš kokių nors kraštutinių formų populistų).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
O nemanot, kad egzistuojant Covid ir didejant naujų pandemijų potencialui apgyvendinimo tankumą reikėtų ne didint, o mažinti?
Pažiūrėkit į Lietuvos miestus, į didžiausius laisvus plotus, šabakštynus, apleistus sandėlius, parkavimo vietas. Civilizuotos šalys stengiasi išnaudoti esamus resursus ir nesiplėsti į plotįTada galima turėti adekvačią infrastruktūrą, patogų ir ekologišką viešąjį transportą, gerą užstatymą, gyvą miestą.
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 6 patinka
Comment
-
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
O nemanot, kad egzistuojant Covid ir didejant naujų pandemijų potencialui apgyvendinimo tankumą reikėtų ne didint, o mažinti?
Greičiau reikia rūpintis gyventojų sveikata bei užtikrinti geresnę patalpų ventiliaciją.
Lietuvos miestus reiktų tankinti ir užtikrinti gerą VT ir dviračių takų tinklą. Tankint, tai nesiūlau visko užstatyti rusiškais daugiabučiais, o tiesiog kad nebūtų visiškai nenaudojamų plotų, visokių vad. juodųjų/nematomų dėmių, kur smagu rinktis visokiems narkomanams ir pan.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
"Bet į miestus" ... tai čia nuo kiek tas miestas skaitosi? Keleto ar keliolikos tūkstančių gyventojų?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nuo tiek, kad nuvažiuoti į parduotuvę ar pas šeimos gydytoją nėra būtina turėti automobilį ir važiuoti į kitą miestą.
1. Įmam tavo kriterijus atitinkančius ale miestą ir miestelį: Krekenava ir Ramygala. 1600 ir 1400 gyventojų. Šeimos gydytojai yra, parduotuvės yra, bažnycios yra, biblioteka yra, paštas yra, mokykla yra. Viskas ranka pasiekiama, automobilis nereikalingas. Atrodo "darniai gyvenk" ir šypsokis.
2. Tik vienas bet... o kur ten gyvenantys žmonės dirba? Spėlioti nereik, ogi tikriausiai Panevėžyje ar Kėdainiuose, nes pusiaukelė 30km į vieną ar kitą pusę.
3. Užmetam akį į darnų autobusų tvarkaraštį ir... darom išvadas.
Ir ką gi turim, be automobilo niekur.
Ps. oj pamiršau pridėti, jie dar gaus taršos mokesčio dovanėlę.
Viską reziumuojant, pagal tokią logiką norint apsieiti be automobilio su darniu judrumu Lietuvoje turi likti 60 miestų ar kiek ten tiksliai savivaldybių. Realu? manau nei artimoj nei tolimoj perspektyvoj, kad ne.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Ok užmetam akį į žemėlapį, net nežiūrėdami į pasienio rajonus... bedam pirštu į Lietuvos vidurį.
1. Įmam tavo kriterijus atitinkančius ale miestą ir miestelį: Krekenava ir Ramygala. 1600 ir 1400 gyventojų. Šeimos gydytojai yra, parduotuvės yra, bažnycios yra, biblioteka yra, paštas yra, mokykla yra. Viskas ranka pasiekiama, automobilis nereikalingas. Atrodo "darniai gyvenk" ir šypsokis.
2. Tik vienas bet... o kur ten gyvenantys žmonės dirba? Spėlioti nereik, ogi tikriausiai Panevėžyje ar Kėdainiuose, nes pusiaukelė 30km į vieną ar kitą pusę.
3. Užmetam akį į darnų autobusų tvarkaraštį ir... darom išvadas.
Ir ką gi turim, be automobilo niekur.
Ps. oj pamiršau pridėti, jie dar gaus taršos mokesčio dovanėlę.
Viską reziumuojant, pagal tokią logiką norint apsieiti be automobilio su darniu judrumu Lietuvoje turi likti 60 miestų ar kiek ten tiksliai savivaldybių. Realu? manau nei artimoj nei tolimoj perspektyvoj, kad ne.
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
koks Krekenavos ir Ramygalos amžiaus vidurkis? ir kiek žmonių ir ypač darbingų liks pavyzdžiui 2030? mokyklų tinklo pertvarka ne šiaip sau yra svarstoma.
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Na nežinau ar tokia info apie amžių yra, bet apie tai manau galima spręsti iš mokyklos statistikos. Vienoje matau 300, kitoje 410 vaikų. Išvada, ne mirę kaimai su 10 trobų. Ir kuo tai susiję su darniu judrumu? Kokį judruma pasiūlytum tai vietovei net ir iki tavo minimų 2030? Paspirtuką ir visuomenės švietimą, kaip ministras siūlo?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
daugiau autobusų reisų reiktu, ne?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Mano nuomone, bent jau tiek pradžiai... ir reisai turi būti priderinti prie poreikio... o ne paleidžiami belekaip ir po to sakoma, kad nieks nevažiuoja, nuostolinga. Pirma reik siūlyti alternatyvą, o ne bizūnu gazdinti. Nes kitaip rezultatas periferijoje bus aiškus: iki tam tikros ribos žmogus mokės tuos taršos mokesčius(pasirinkimui daug variatų neturės), o pasiekus ribą papildys pašalpinių gretas arba bandys emigruoti. O gal tai Vilniaus burbulo siekis? Nėra žmogaus nėra problemos
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
na žinant kiek GPM atiduoda Vilnius, manau geriausias variantas, būtų kad emigruotu į didesnį Lietuvos miestą
Na tuomet emigracijai į didmiesčius reik pasmerkt visus ne didžiųjų miestų gyventojus. Ar Vilnius tada bus pasiruošęs priimti, kad ir 100000 gyventojų, gyvenamo ploto, darbų pasiūlą, susisiekimą? Ką tada daryti su gyventojų paliktais urbanizuotais plotais? Naujos statybos, apleistų teritorijų sutvarkymas bus didelė ekologija.
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Nereik visos garbės atiduoti Vilniui, dalis to pačio GPM ir sukuriama iš periferijos atvykusiųjų dėka.
Na tuomet emigracijai į didmiesčius reik pasmerkt visus ne didžiųjų miestų gyventojus. Ar Vilnius tada bus pasiruošęs priimti, kad ir 100000 gyventojų, gyvenamo ploto, darbų pasiūlą, susisiekimą? Ką tada daryti su gyventojų paliktais urbanizuotais plotais? Naujos statybos, apleistų teritorijų sutvarkymas bus didelė ekologija.
Lietuvos miestai: gyventojų skaičius 1989-2021 m. | MAPijoziaiPaskutinis taisė Stadionas; 2021.12.03, 15:57.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Ok užmetam akį į žemėlapį, net nežiūrėdami į pasienio rajonus... bedam pirštu į Lietuvos vidurį.
1. Įmam tavo kriterijus atitinkančius ale miestą ir miestelį: Krekenava ir Ramygala. 1600 ir 1400 gyventojų. Šeimos gydytojai yra, parduotuvės yra, bažnycios yra, biblioteka yra, paštas yra, mokykla yra. Viskas ranka pasiekiama, automobilis nereikalingas. Atrodo "darniai gyvenk" ir šypsokis.
2. Tik vienas bet... o kur ten gyvenantys žmonės dirba? Spėlioti nereik, ogi tikriausiai Panevėžyje ar Kėdainiuose, nes pusiaukelė 30km į vieną ar kitą pusę.
3. Užmetam akį į darnų autobusų tvarkaraštį ir... darom išvadas.
Ir ką gi turim, be automobilo niekur.
Ps. oj pamiršau pridėti, jie dar gaus taršos mokesčio dovanėlę.
Viską reziumuojant, pagal tokią logiką norint apsieiti be automobilio su darniu judrumu Lietuvoje turi likti 60 miestų ar kiek ten tiksliai savivaldybių. Realu? manau nei artimoj nei tolimoj perspektyvoj, kad ne.
O jeigu darbui nuvykti reikalingas automobilis tai prašau ir įsigyti tokį kuris nebus taršus už atlyginimą. Jei kasdien 30 km važinėja dūmų generatorius tai tokiam kaip tik reikėtu papildomo mokesčio nes teršia daugiau nei vidutinis.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tik priminsiu kad kaimiečio kuriam labai reikia automobilio ir neturi pajamų įsigyti mažiau taršų buvo pensininkas kuris dirba niekur ir važiuoja karta per mėnesį.
O jeigu darbui nuvykti reikalingas automobilis tai prašau ir įsigyti tokį kuris nebus taršus už atlyginimą. Jei kasdien 30 km važinėja dūmų generatorius tai tokiam kaip tik reikėtu papildomo mokesčio nes teršia daugiau nei vidutinis.Tuomet jei esi didmiesčio gyventojas, tau draudžiama turėti automobilį, mieste išvystyta infrastruktūra, mieste jis juk prabangos prekė, o jei turi apmokestinam trigubai. Jei jau kuriam tokį šviesų rytojų, tai pirmyn. Kiek vilniečių pritars?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tik priminsiu kad kaimiečio kuriam labai reikia automobilio ir neturi pajamų įsigyti mažiau taršų buvo pensininkas kuris dirba niekur ir važiuoja karta per mėnesį.
O jeigu darbui nuvykti reikalingas automobilis tai prašau ir įsigyti tokį kuris nebus taršus už atlyginimą. Jei kasdien 30 km važinėja dūmų generatorius tai tokiam kaip tik reikėtu papildomo mokesčio nes teršia daugiau nei vidutinis.
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Na vėl eilinį kartą patvirtini "Vilniaus burbulo" sindromąTuomet jei esi didmiesčio gyventojas, tau draudžiama turėti automobilį, mieste išvystyta infrastruktūra, mieste jis juk prabangos prekė, o jei turi apmokestinam trigubai. Jei jau kuriam tokį šviesų rytojų, tai pirmyn. Kiek vilniečių pritars?
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Kas netaršaus išeina už 2-3 tūkstančius?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Visur jis yra prabangos prekė.
Elektrinis dviratis.
2. Elektrinis dviratis, paspirtukas... tik miesto žaislas... jei siūlai, tai siūlyk kas tinka realiai situacijai... nes galiu taip pat siūlyti "ekologiškus batus" nuvykti iš Vilniaus į pajūrį. Ar pasinaudosi?
Comment
Comment