Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Ne į Vilnių bet į miestus, nes tikrai nėra reikalo gyventi kaime ir auginti 2 karves ir 3 kiaules kaip sovietmečiu. Palikit kaimą ūkininkams ir tiems kurie gali sau leistis resortinę vilą.
    "Bet į miestus" ... tai čia nuo kiek tas miestas skaitosi? Keleto ar keliolikos tūkstančių gyventojų?

    Comment


      Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

      O tai kas gelbės? Nes regionuose viešasis transportas ne tik kad neplečiamas, bet net ir siaurinamas.

      Žinoma, yra sprendimas: kaip vienas kosmonautas forume siųlė visą lietuvą į Vilnių sukraustyt.
      Patys subėgs per keletą dešimtmečių Gal ne į Vilnių (nors nemaža dalis turbūt taip), bet tikėtina, į apskričių centrus Kai galvoju apie VT, tai aišku apie didesnius miestus ir susisiekimą tarp jų, o kaimų gelbėti per prievartą nereikia, gal net žalinga (aišku, nieko nepadarysi piršto spragtelėjimu, jei yra ištisos populistinės programos ir gal net įstatymai gelbėjant kaimus, galbūt taip siekiant ir balsus susirinkt iš kokių nors kraštutinių formų populistų).
      Paskutinis taisė PoDV; 2021.12.02, 21:40.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Ne į Vilnių bet į miestus, nes tikrai nėra reikalo gyventi kaime ir auginti 2 karves ir 3 kiaules kaip sovietmečiu. Palikit kaimą ūkininkams ir tiems kurie gali sau leistis resortinę vilą.
        Blemba, Armonaitė kosmoso programą dar tik šymet anonsavo, nemaniau, kad taip greitai pakelsim žmogų į kosmosą. Gaila, tik kad nuleist atgal į žemę nemokam.

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

          Patys subėgs per keletą dešimtmečių Gal ne į Vilnių (nors nemaža dalis turbūt taip), bet tikėtina, į apskričių centrus Kai galvoju apie VT, tai aišku apie didesnius miestus ir susisiekimą tarp jų, o kaimų gelbėti per prievartą nereikia, gal net žalinga (aišku, nieko nepadarysi piršto spragtelėjimu, jei yra ištisos populistinės programos ir gal net įstatymai gelbėjant kaimus, galbūt taip siekiant ir balsus susirinkt iš kokių nors kraštutinių formų populistų).
          O nemanot, kad egzistuojant Covid ir didejant naujų pandemijų potencialui apgyvendinimo tankumą reikėtų ne didint, o mažinti?

          Comment


            Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

            O nemanot, kad egzistuojant Covid ir didejant naujų pandemijų potencialui apgyvendinimo tankumą reikėtų ne didint, o mažinti?
            Nuo kada Lietuvoj didelis apgyvendinimo tankumas?
            Pažiūrėkit į Lietuvos miestus, į didžiausius laisvus plotus, šabakštynus, apleistus sandėlius, parkavimo vietas. Civilizuotos šalys stengiasi išnaudoti esamus resursus ir nesiplėsti į plotį Tada galima turėti adekvačią infrastruktūrą, patogų ir ekologišką viešąjį transportą, gerą užstatymą, gyvą miestą.
            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

            Comment


              Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

              O nemanot, kad egzistuojant Covid ir didejant naujų pandemijų potencialui apgyvendinimo tankumą reikėtų ne didint, o mažinti?
              Ne, nemanau, nes elementariai per brangu visiems užtikrinti miesto patogumus kiekvienam vienkiemiui, ir kiek teko domėtis rural vs. urban infekcijų sklidimo sparta ir mastas, bent jau su covid, labai nesiskiria

              Greičiau reikia rūpintis gyventojų sveikata bei užtikrinti geresnę patalpų ventiliaciją.

              Lietuvos miestus reiktų tankinti ir užtikrinti gerą VT ir dviračių takų tinklą. Tankint, tai nesiūlau visko užstatyti rusiškais daugiabučiais, o tiesiog kad nebūtų visiškai nenaudojamų plotų, visokių vad. juodųjų/nematomų dėmių, kur smagu rinktis visokiems narkomanams ir pan.

              Comment


                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                "Bet į miestus" ... tai čia nuo kiek tas miestas skaitosi? Keleto ar keliolikos tūkstančių gyventojų?
                Nuo tiek, kad nuvažiuoti į parduotuvę ar pas šeimos gydytoją nėra būtina turėti automobilį ir važiuoti į kitą miestą.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Nuo tiek, kad nuvažiuoti į parduotuvę ar pas šeimos gydytoją nėra būtina turėti automobilį ir važiuoti į kitą miestą.
                  Ok užmetam akį į žemėlapį, net nežiūrėdami į pasienio rajonus... bedam pirštu į Lietuvos vidurį.
                  1. Įmam tavo kriterijus atitinkančius ale miestą ir miestelį: Krekenava ir Ramygala. 1600 ir 1400 gyventojų. Šeimos gydytojai yra, parduotuvės yra, bažnycios yra, biblioteka yra, paštas yra, mokykla yra. Viskas ranka pasiekiama, automobilis nereikalingas. Atrodo "darniai gyvenk" ir šypsokis.
                  2. Tik vienas bet... o kur ten gyvenantys žmonės dirba? Spėlioti nereik, ogi tikriausiai Panevėžyje ar Kėdainiuose, nes pusiaukelė 30km į vieną ar kitą pusę.
                  3. Užmetam akį į darnų autobusų tvarkaraštį ir... darom išvadas.
                  Ir ką gi turim, be automobilo niekur.

                  Ps. oj pamiršau pridėti, jie dar gaus taršos mokesčio dovanėlę.

                  Viską reziumuojant, pagal tokią logiką norint apsieiti be automobilio su darniu judrumu Lietuvoje turi likti 60 miestų ar kiek ten tiksliai savivaldybių. Realu? manau nei artimoj nei tolimoj perspektyvoj, kad ne.

                  Comment


                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                    Ok užmetam akį į žemėlapį, net nežiūrėdami į pasienio rajonus... bedam pirštu į Lietuvos vidurį.
                    1. Įmam tavo kriterijus atitinkančius ale miestą ir miestelį: Krekenava ir Ramygala. 1600 ir 1400 gyventojų. Šeimos gydytojai yra, parduotuvės yra, bažnycios yra, biblioteka yra, paštas yra, mokykla yra. Viskas ranka pasiekiama, automobilis nereikalingas. Atrodo "darniai gyvenk" ir šypsokis.
                    2. Tik vienas bet... o kur ten gyvenantys žmonės dirba? Spėlioti nereik, ogi tikriausiai Panevėžyje ar Kėdainiuose, nes pusiaukelė 30km į vieną ar kitą pusę.
                    3. Užmetam akį į darnų autobusų tvarkaraštį ir... darom išvadas.
                    Ir ką gi turim, be automobilo niekur.

                    Ps. oj pamiršau pridėti, jie dar gaus taršos mokesčio dovanėlę.

                    Viską reziumuojant, pagal tokią logiką norint apsieiti be automobilio su darniu judrumu Lietuvoje turi likti 60 miestų ar kiek ten tiksliai savivaldybių. Realu? manau nei artimoj nei tolimoj perspektyvoj, kad ne.
                    koks Krekenavos ir Ramygalos amžiaus vidurkis? ir kiek žmonių ir ypač darbingų liks pavyzdžiui 2030? mokyklų tinklo pertvarka ne šiaip sau yra svarstoma.

                    Comment


                      Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                      koks Krekenavos ir Ramygalos amžiaus vidurkis? ir kiek žmonių ir ypač darbingų liks pavyzdžiui 2030? mokyklų tinklo pertvarka ne šiaip sau yra svarstoma.
                      Na nežinau ar tokia info apie amžių yra, bet apie tai manau galima spręsti iš mokyklos statistikos. Vienoje matau 300, kitoje 410 vaikų. Išvada, ne mirę kaimai su 10 trobų. Ir kuo tai susiję su darniu judrumu? Kokį judruma pasiūlytum tai vietovei net ir iki tavo minimų 2030? Paspirtuką ir visuomenės švietimą, kaip ministras siūlo?

                      Comment


                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                        Na nežinau ar tokia info apie amžių yra, bet apie tai manau galima spręsti iš mokyklos statistikos. Vienoje matau 300, kitoje 410 vaikų. Išvada, ne mirę kaimai su 10 trobų. Ir kuo tai susiję su darniu judrumu? Kokį judruma pasiūlytum tai vietovei net ir iki tavo minimų 2030? Paspirtuką ir visuomenės švietimą, kaip ministras siūlo?
                        daugiau autobusų reisų reiktu, ne?

                        Comment


                          Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                          daugiau autobusų reisų reiktu, ne?
                          Mano nuomone, bent jau tiek pradžiai... ir reisai turi būti priderinti prie poreikio... o ne paleidžiami belekaip ir po to sakoma, kad nieks nevažiuoja, nuostolinga. Pirma reik siūlyti alternatyvą, o ne bizūnu gazdinti. Nes kitaip rezultatas periferijoje bus aiškus: iki tam tikros ribos žmogus mokės tuos taršos mokesčius(pasirinkimui daug variatų neturės), o pasiekus ribą papildys pašalpinių gretas arba bandys emigruoti. O gal tai Vilniaus burbulo siekis? Nėra žmogaus nėra problemos

                          Comment


                            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                            Mano nuomone, bent jau tiek pradžiai... ir reisai turi būti priderinti prie poreikio... o ne paleidžiami belekaip ir po to sakoma, kad nieks nevažiuoja, nuostolinga. Pirma reik siūlyti alternatyvą, o ne bizūnu gazdinti. Nes kitaip rezultatas periferijoje bus aiškus: iki tam tikros ribos žmogus mokės tuos taršos mokesčius(pasirinkimui daug variatų neturės), o pasiekus ribą papildys pašalpinių gretas arba bandys emigruoti. O gal tai Vilniaus burbulo siekis? Nėra žmogaus nėra problemos
                            na žinant kiek GPM atiduoda Vilnius, manau geriausias variantas, būtų kad emigruotu į didesnį Lietuvos miestą

                            Comment


                              Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                              na žinant kiek GPM atiduoda Vilnius, manau geriausias variantas, būtų kad emigruotu į didesnį Lietuvos miestą
                              Nereik visos garbės atiduoti Vilniui, dalis to pačio GPM ir sukuriama iš periferijos atvykusiųjų dėka.
                              Na tuomet emigracijai į didmiesčius reik pasmerkt visus ne didžiųjų miestų gyventojus. Ar Vilnius tada bus pasiruošęs priimti, kad ir 100000 gyventojų, gyvenamo ploto, darbų pasiūlą, susisiekimą? Ką tada daryti su gyventojų paliktais urbanizuotais plotais? Naujos statybos, apleistų teritorijų sutvarkymas bus didelė ekologija.

                              Comment


                                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                Nereik visos garbės atiduoti Vilniui, dalis to pačio GPM ir sukuriama iš periferijos atvykusiųjų dėka.
                                Na tuomet emigracijai į didmiesčius reik pasmerkt visus ne didžiųjų miestų gyventojus. Ar Vilnius tada bus pasiruošęs priimti, kad ir 100000 gyventojų, gyvenamo ploto, darbų pasiūlą, susisiekimą? Ką tada daryti su gyventojų paliktais urbanizuotais plotais? Naujos statybos, apleistų teritorijų sutvarkymas bus didelė ekologija.
                                tas taip ar taip vyksta, esme kokių greičių. jei miesteliai ne ištuštės pasens iki tokio lygio kad taps senelių namais po atvirų dangumi.
                                Lietuvos miestai: gyventojų skaičius 1989-2021 m. | MAPijoziai
                                Paskutinis taisė Stadionas; 2021.12.03, 15:57.

                                Comment


                                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                  Ok užmetam akį į žemėlapį, net nežiūrėdami į pasienio rajonus... bedam pirštu į Lietuvos vidurį.
                                  1. Įmam tavo kriterijus atitinkančius ale miestą ir miestelį: Krekenava ir Ramygala. 1600 ir 1400 gyventojų. Šeimos gydytojai yra, parduotuvės yra, bažnycios yra, biblioteka yra, paštas yra, mokykla yra. Viskas ranka pasiekiama, automobilis nereikalingas. Atrodo "darniai gyvenk" ir šypsokis.
                                  2. Tik vienas bet... o kur ten gyvenantys žmonės dirba? Spėlioti nereik, ogi tikriausiai Panevėžyje ar Kėdainiuose, nes pusiaukelė 30km į vieną ar kitą pusę.
                                  3. Užmetam akį į darnų autobusų tvarkaraštį ir... darom išvadas.
                                  Ir ką gi turim, be automobilo niekur.

                                  Ps. oj pamiršau pridėti, jie dar gaus taršos mokesčio dovanėlę.

                                  Viską reziumuojant, pagal tokią logiką norint apsieiti be automobilio su darniu judrumu Lietuvoje turi likti 60 miestų ar kiek ten tiksliai savivaldybių. Realu? manau nei artimoj nei tolimoj perspektyvoj, kad ne.
                                  Tik priminsiu kad kaimiečio kuriam labai reikia automobilio ir neturi pajamų įsigyti mažiau taršų buvo pensininkas kuris dirba niekur ir važiuoja karta per mėnesį.
                                  O jeigu darbui nuvykti reikalingas automobilis tai prašau ir įsigyti tokį kuris nebus taršus už atlyginimą. Jei kasdien 30 km važinėja dūmų generatorius tai tokiam kaip tik reikėtu papildomo mokesčio nes teršia daugiau nei vidutinis.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Tik priminsiu kad kaimiečio kuriam labai reikia automobilio ir neturi pajamų įsigyti mažiau taršų buvo pensininkas kuris dirba niekur ir važiuoja karta per mėnesį.
                                    O jeigu darbui nuvykti reikalingas automobilis tai prašau ir įsigyti tokį kuris nebus taršus už atlyginimą. Jei kasdien 30 km važinėja dūmų generatorius tai tokiam kaip tik reikėtu papildomo mokesčio nes teršia daugiau nei vidutinis.
                                    Na vėl eilinį kartą patvirtini "Vilniaus burbulo" sindromą Tuomet jei esi didmiesčio gyventojas, tau draudžiama turėti automobilį, mieste išvystyta infrastruktūra, mieste jis juk prabangos prekė, o jei turi apmokestinam trigubai. Jei jau kuriam tokį šviesų rytojų, tai pirmyn. Kiek vilniečių pritars?

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Tik priminsiu kad kaimiečio kuriam labai reikia automobilio ir neturi pajamų įsigyti mažiau taršų buvo pensininkas kuris dirba niekur ir važiuoja karta per mėnesį.
                                      O jeigu darbui nuvykti reikalingas automobilis tai prašau ir įsigyti tokį kuris nebus taršus už atlyginimą. Jei kasdien 30 km važinėja dūmų generatorius tai tokiam kaip tik reikėtu papildomo mokesčio nes teršia daugiau nei vidutinis.
                                      Kas netaršaus išeina už 2-3 tūkstančius?

                                      Comment


                                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                        Na vėl eilinį kartą patvirtini "Vilniaus burbulo" sindromą Tuomet jei esi didmiesčio gyventojas, tau draudžiama turėti automobilį, mieste išvystyta infrastruktūra, mieste jis juk prabangos prekė, o jei turi apmokestinam trigubai. Jei jau kuriam tokį šviesų rytojų, tai pirmyn. Kiek vilniečių pritars?
                                        Visur jis yra prabangos prekė.

                                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                        Kas netaršaus išeina už 2-3 tūkstančius?
                                        Elektrinis dviratis.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Visur jis yra prabangos prekė.

                                          Elektrinis dviratis.
                                          1. Na su tokiu požiūriu, tai dar didesnę GPM dalį galės Vilnius atseikėti periferijos gyventojų išlaikymui, turėsim žymiai daugiau prabangių bedarbių.

                                          2. Elektrinis dviratis, paspirtukas... tik miesto žaislas... jei siūlai, tai siūlyk kas tinka realiai situacijai... nes galiu taip pat siūlyti "ekologiškus batus" nuvykti iš Vilniaus į pajūrį. Ar pasinaudosi?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X