Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ir olandiškam pavyzdyje vienintelis matomas šviesoforas yra dviratininkams apsaugoti.
    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Kodėl amerikonika, o ne tarkim olandika? Pvz. čia Olandijoje esantis transporto mazgas pan. atstumu iki miesto centro kaip ir esantis šitas GV/Ukmergės mazgas Vilniuje. Bet tuoj ateis koks "urbanistikos ekspertas" ir pasakys, kad jokio tranzito čia nėra, reikia viską siaurinti iki vienos juostos, sovietai dar per daug juostų padarė ir vietoje fūrų pasiūlys krovinius dviračiais vežti.

      Geras ežeriuks karštą vasarėlę vietiniams pasimaudyt smagu, nekitaip.

      Comment


        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

        Laikas pradėti galvoti apie kitas transporto rūšis, o ne kiemų tolesnį grūdimą
        Jooo, paspirtukai tokiu oru kaip kelios paskutinės dienos tikrai tobula transporto priemonė.

        Comment


          Įmeskit geriau vaizdų kaip važiavot su dviračiu į darbą ir pan.
          Show must go von!

          Comment


            Parašė VNS Rodyti pranešimą
            Įmeskit geriau vaizdų kaip važiavot su dviračiu į darbą ir pan.
            Lapkričio 30 d. // Vilniaus dviračių takų kuriozai https://www.facebook.com/groups/7379...2292565127744/

            Click image for larger version

Name:	262654161_10159825159682495_6247787277859268313_n.jpg
Views:	839
Size:	848,5 kB
ID:	1933471 Click image for larger version

Name:	262859418_10159825159637495_8863343404931640896_n.jpg
Views:	800
Size:	770,4 kB
ID:	1933470 Click image for larger version

Name:	261448873_4900308679980901_2497990687137486417_n.jpg
Views:	824
Size:	655,1 kB
ID:	1933469


            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą

              Na čia forume diskutavom, ir Vokietijos planuotojai irgi manau kitaip negalvoja, kad vien tik paspirtukai ar dviračiai mus išgelbės nuo automobilio
              O tai kas gelbės? Nes regionuose viešasis transportas ne tik kad neplečiamas, bet net ir siaurinamas.

              Žinoma, yra sprendimas: kaip vienas kosmonautas forume siųlė visą lietuvą į Vilnių sukraustyt.

              Comment


                Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                O tai kas gelbės? Nes regionuose viešasis transportas ne tik kad neplečiamas, bet net ir siaurinamas.

                Žinoma, yra sprendimas: kaip vienas kosmonautas forume siųlė visą lietuvą į Vilnių sukraustyt.
                Ne į Vilnių bet į miestus, nes tikrai nėra reikalo gyventi kaime ir auginti 2 karves ir 3 kiaules kaip sovietmečiu. Palikit kaimą ūkininkams ir tiems kurie gali sau leistis resortinę vilą.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Ne į Vilnių bet į miestus, nes tikrai nėra reikalo gyventi kaime ir auginti 2 karves ir 3 kiaules kaip sovietmečiu. Palikit kaimą ūkininkams ir tiems kurie gali sau leistis resortinę vilą.
                  "Bet į miestus" ... tai čia nuo kiek tas miestas skaitosi? Keleto ar keliolikos tūkstančių gyventojų?

                  Comment


                    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                    O tai kas gelbės? Nes regionuose viešasis transportas ne tik kad neplečiamas, bet net ir siaurinamas.

                    Žinoma, yra sprendimas: kaip vienas kosmonautas forume siųlė visą lietuvą į Vilnių sukraustyt.
                    Patys subėgs per keletą dešimtmečių Gal ne į Vilnių (nors nemaža dalis turbūt taip), bet tikėtina, į apskričių centrus Kai galvoju apie VT, tai aišku apie didesnius miestus ir susisiekimą tarp jų, o kaimų gelbėti per prievartą nereikia, gal net žalinga (aišku, nieko nepadarysi piršto spragtelėjimu, jei yra ištisos populistinės programos ir gal net įstatymai gelbėjant kaimus, galbūt taip siekiant ir balsus susirinkt iš kokių nors kraštutinių formų populistų).
                    Paskutinis taisė PoDV; 2021.12.02, 21:40.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Ne į Vilnių bet į miestus, nes tikrai nėra reikalo gyventi kaime ir auginti 2 karves ir 3 kiaules kaip sovietmečiu. Palikit kaimą ūkininkams ir tiems kurie gali sau leistis resortinę vilą.
                      Blemba, Armonaitė kosmoso programą dar tik šymet anonsavo, nemaniau, kad taip greitai pakelsim žmogų į kosmosą. Gaila, tik kad nuleist atgal į žemę nemokam.

                      Comment


                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                        Patys subėgs per keletą dešimtmečių Gal ne į Vilnių (nors nemaža dalis turbūt taip), bet tikėtina, į apskričių centrus Kai galvoju apie VT, tai aišku apie didesnius miestus ir susisiekimą tarp jų, o kaimų gelbėti per prievartą nereikia, gal net žalinga (aišku, nieko nepadarysi piršto spragtelėjimu, jei yra ištisos populistinės programos ir gal net įstatymai gelbėjant kaimus, galbūt taip siekiant ir balsus susirinkt iš kokių nors kraštutinių formų populistų).
                        O nemanot, kad egzistuojant Covid ir didejant naujų pandemijų potencialui apgyvendinimo tankumą reikėtų ne didint, o mažinti?

                        Comment


                          Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                          O nemanot, kad egzistuojant Covid ir didejant naujų pandemijų potencialui apgyvendinimo tankumą reikėtų ne didint, o mažinti?
                          Nuo kada Lietuvoj didelis apgyvendinimo tankumas?
                          Pažiūrėkit į Lietuvos miestus, į didžiausius laisvus plotus, šabakštynus, apleistus sandėlius, parkavimo vietas. Civilizuotos šalys stengiasi išnaudoti esamus resursus ir nesiplėsti į plotį Tada galima turėti adekvačią infrastruktūrą, patogų ir ekologišką viešąjį transportą, gerą užstatymą, gyvą miestą.
                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                          Comment


                            Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                            O nemanot, kad egzistuojant Covid ir didejant naujų pandemijų potencialui apgyvendinimo tankumą reikėtų ne didint, o mažinti?
                            Ne, nemanau, nes elementariai per brangu visiems užtikrinti miesto patogumus kiekvienam vienkiemiui, ir kiek teko domėtis rural vs. urban infekcijų sklidimo sparta ir mastas, bent jau su covid, labai nesiskiria

                            Greičiau reikia rūpintis gyventojų sveikata bei užtikrinti geresnę patalpų ventiliaciją.

                            Lietuvos miestus reiktų tankinti ir užtikrinti gerą VT ir dviračių takų tinklą. Tankint, tai nesiūlau visko užstatyti rusiškais daugiabučiais, o tiesiog kad nebūtų visiškai nenaudojamų plotų, visokių vad. juodųjų/nematomų dėmių, kur smagu rinktis visokiems narkomanams ir pan.

                            Comment


                              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                              "Bet į miestus" ... tai čia nuo kiek tas miestas skaitosi? Keleto ar keliolikos tūkstančių gyventojų?
                              Nuo tiek, kad nuvažiuoti į parduotuvę ar pas šeimos gydytoją nėra būtina turėti automobilį ir važiuoti į kitą miestą.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Nuo tiek, kad nuvažiuoti į parduotuvę ar pas šeimos gydytoją nėra būtina turėti automobilį ir važiuoti į kitą miestą.
                                Ok užmetam akį į žemėlapį, net nežiūrėdami į pasienio rajonus... bedam pirštu į Lietuvos vidurį.
                                1. Įmam tavo kriterijus atitinkančius ale miestą ir miestelį: Krekenava ir Ramygala. 1600 ir 1400 gyventojų. Šeimos gydytojai yra, parduotuvės yra, bažnycios yra, biblioteka yra, paštas yra, mokykla yra. Viskas ranka pasiekiama, automobilis nereikalingas. Atrodo "darniai gyvenk" ir šypsokis.
                                2. Tik vienas bet... o kur ten gyvenantys žmonės dirba? Spėlioti nereik, ogi tikriausiai Panevėžyje ar Kėdainiuose, nes pusiaukelė 30km į vieną ar kitą pusę.
                                3. Užmetam akį į darnų autobusų tvarkaraštį ir... darom išvadas.
                                Ir ką gi turim, be automobilo niekur.

                                Ps. oj pamiršau pridėti, jie dar gaus taršos mokesčio dovanėlę.

                                Viską reziumuojant, pagal tokią logiką norint apsieiti be automobilio su darniu judrumu Lietuvoje turi likti 60 miestų ar kiek ten tiksliai savivaldybių. Realu? manau nei artimoj nei tolimoj perspektyvoj, kad ne.

                                Comment


                                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                  Ok užmetam akį į žemėlapį, net nežiūrėdami į pasienio rajonus... bedam pirštu į Lietuvos vidurį.
                                  1. Įmam tavo kriterijus atitinkančius ale miestą ir miestelį: Krekenava ir Ramygala. 1600 ir 1400 gyventojų. Šeimos gydytojai yra, parduotuvės yra, bažnycios yra, biblioteka yra, paštas yra, mokykla yra. Viskas ranka pasiekiama, automobilis nereikalingas. Atrodo "darniai gyvenk" ir šypsokis.
                                  2. Tik vienas bet... o kur ten gyvenantys žmonės dirba? Spėlioti nereik, ogi tikriausiai Panevėžyje ar Kėdainiuose, nes pusiaukelė 30km į vieną ar kitą pusę.
                                  3. Užmetam akį į darnų autobusų tvarkaraštį ir... darom išvadas.
                                  Ir ką gi turim, be automobilo niekur.

                                  Ps. oj pamiršau pridėti, jie dar gaus taršos mokesčio dovanėlę.

                                  Viską reziumuojant, pagal tokią logiką norint apsieiti be automobilio su darniu judrumu Lietuvoje turi likti 60 miestų ar kiek ten tiksliai savivaldybių. Realu? manau nei artimoj nei tolimoj perspektyvoj, kad ne.
                                  koks Krekenavos ir Ramygalos amžiaus vidurkis? ir kiek žmonių ir ypač darbingų liks pavyzdžiui 2030? mokyklų tinklo pertvarka ne šiaip sau yra svarstoma.

                                  Comment


                                    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                                    koks Krekenavos ir Ramygalos amžiaus vidurkis? ir kiek žmonių ir ypač darbingų liks pavyzdžiui 2030? mokyklų tinklo pertvarka ne šiaip sau yra svarstoma.
                                    Na nežinau ar tokia info apie amžių yra, bet apie tai manau galima spręsti iš mokyklos statistikos. Vienoje matau 300, kitoje 410 vaikų. Išvada, ne mirę kaimai su 10 trobų. Ir kuo tai susiję su darniu judrumu? Kokį judruma pasiūlytum tai vietovei net ir iki tavo minimų 2030? Paspirtuką ir visuomenės švietimą, kaip ministras siūlo?

                                    Comment


                                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                      Na nežinau ar tokia info apie amžių yra, bet apie tai manau galima spręsti iš mokyklos statistikos. Vienoje matau 300, kitoje 410 vaikų. Išvada, ne mirę kaimai su 10 trobų. Ir kuo tai susiję su darniu judrumu? Kokį judruma pasiūlytum tai vietovei net ir iki tavo minimų 2030? Paspirtuką ir visuomenės švietimą, kaip ministras siūlo?
                                      daugiau autobusų reisų reiktu, ne?

                                      Comment


                                        Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                                        daugiau autobusų reisų reiktu, ne?
                                        Mano nuomone, bent jau tiek pradžiai... ir reisai turi būti priderinti prie poreikio... o ne paleidžiami belekaip ir po to sakoma, kad nieks nevažiuoja, nuostolinga. Pirma reik siūlyti alternatyvą, o ne bizūnu gazdinti. Nes kitaip rezultatas periferijoje bus aiškus: iki tam tikros ribos žmogus mokės tuos taršos mokesčius(pasirinkimui daug variatų neturės), o pasiekus ribą papildys pašalpinių gretas arba bandys emigruoti. O gal tai Vilniaus burbulo siekis? Nėra žmogaus nėra problemos

                                        Comment


                                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                          Mano nuomone, bent jau tiek pradžiai... ir reisai turi būti priderinti prie poreikio... o ne paleidžiami belekaip ir po to sakoma, kad nieks nevažiuoja, nuostolinga. Pirma reik siūlyti alternatyvą, o ne bizūnu gazdinti. Nes kitaip rezultatas periferijoje bus aiškus: iki tam tikros ribos žmogus mokės tuos taršos mokesčius(pasirinkimui daug variatų neturės), o pasiekus ribą papildys pašalpinių gretas arba bandys emigruoti. O gal tai Vilniaus burbulo siekis? Nėra žmogaus nėra problemos
                                          na žinant kiek GPM atiduoda Vilnius, manau geriausias variantas, būtų kad emigruotu į didesnį Lietuvos miestą

                                          Comment

                                          Working...
                                          X