Parašė Shernas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Dar vienas nepalankus A.Dumalako parašytas straipsnis
Lrytas 2021.11.13
Vilniečiai išrinko Remigijų, bet vadovauja Gilma
Nenarpliosime, už kiek milijonų eurų savivaldybės užsakymų pastaraisiais metais sulaukė G.T.Gylytės atstovaujamas architektų biuras „Do Architects“.
Užtenka vien jos prisipažinimo, kad šis biuras jau prieš porą metų miesto užsakymu atliko urbanistinę analizę, koks galėtų būti Naujamiestis. Vasarą G.T.Gylytės sutuoktiniu tapęs R.Šimašius anuo kartu gyrė „Do Architects“ parengtą Naujamiesčio koncepciją, tikino, kad pertvarkius bus atsisakyta sovietinės gigantomanijos. Viešai G.T.Gylytę meras gyrė dar ne kartą, tik kreivą šypseną galėtų kelti jos pagyrimas už naująjį gatvių standartą, apie kurį savivaldybė trimitavo spalio pabaigoje.
Na, galėjo sutuoktinę pagirti virtuvėje ar prie vyno taurės. Bet čia jau pirštuku grūmoja R.Šimašiaus ginklanešys A.Nikitinas, taip pat tapęs uoliu gatvių siaurinimo šalininku. Jo žodžiais, lįsti į asmeninių santykių peripetijas nėra nei jo, nei kieno nors kito reikalas. Tik Gilmos Teodoros ir Remigijaus. Taip, tai tiesa. Tik miesto vadovu vilniečiai išrinko Remigijų, o dabar vis dažniau aiškėja, kad valdant Vilnių sprendimai bręsta Gilmos Teodoros galvoje.
http://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/a...gilma-21377646
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDar vienas nepalankus A.Dumalako parašytas straipsnis
Lrytas 2021.11.13
Vilniečiai išrinko Remigijų, bet vadovauja Gilma
Apie šią idėją ji viešai kalbėjo jau prieš keletą metų, kai jos širdis buvo laisva, nemąstydama, kad toks gyvenimas Nyderlanduose teka jau daugybę dešimtmečių ir mechaniškai jį perkelti į Vilnių – tai tas pat, kaip Konstitucijos prospekto viduryje pasodinti krūmelį, kuris vargu ar sulauks kito pavasario.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimąKad čia eiliniai dumalako kliedesiai.
Neaišku, ar labiau į savivaldybės, ar į korupdijos ar į "darnaus judumo" temą. Šie dalykai tame straipsnyje susipynę.
Gal čia sutapimas, bet kažkodėl konkursai su būsimos žmonos įmone buvo ne 10000, 10050 ar 10100 eurų, bet 9900, 9950 ar 9990 eurų.
Projektas Vilniuje sukėlė abejonių: Remigijaus Šimašiaus partnerystės su žmona aidai netilsta
„Mero dosnumas žmonai už svetimas idėjas“, – taip vadinosi „Delfi“ redakciją pasiekęs laiškas. Jo autorius abejoja projektų, kuriuos Vilniaus miestas įsigijo per kelis mažuosius pirkimus, verte.
2021 metų kovą miesto meras R. Šimašius savivaldybės svetainės pranešime „Vilniečiai, kurie savo rankomis kuria žalią miestą“ pasidalino padėka „studijai „DO Architects“ su Gilma Teodora Gylyte priešaky – už tai, kad ir savivaldybei, ir gyventojams geru pavyzdžiu – projektais Naugarduko ir aplinkinėse Naujamiesčio gatvėse padėjo suprasti, kaip gatvės gali būti paverstos ne tik alėjomis, bet ir parkais.“
Žiūrim, ir už ką gi meras dėkoja žodžiu? Nors prieš tai jau atsidėkojo ir finansiškai, aišku, iš mūsų, mokesčių mokėtojų, pinigų.
Per „Naujamiesčio rajono Vilniuje analizės ir vystymo strategijos rengimas. Mažos vertės pirkimas“ Vilniaus miesto savivaldybė 2019 m. vasarį sumokėjo 9990 eur + PVM, o po metų (2020 m. balandį) vėl už „Naugarduko gatvės humanizavimo projektas. Mažos vertės pirkimas“ sumokėjo dar 9950 eur + PVM.
Dar po metų, 2021 m., vėl panaši tema ir panaši suma: „Vilniaus miesto gatvių medžiagiškumas ir mažosios architektūros detalizacijos.
Kartu su kitomis atrinktomis komandomis kuriamas Vilniaus miesto gatvių standartas. Mažos vertės pirkimas“ ir vėl suma, kuriai nereikia konkurso – 9900 eur + PVM.
Tačiau Naujamiesčio ir Naugarduko gatvių humanizavimo idėjos yra tiesiog Niujorko miesto humanizavimo projektų ir rekomendacijų kopija. Nesunku pasigūglinti, įvedus į paiešką „New York street humanisation projects“ ir rasite ne tik rekomendacijas, projektinius pasiūlymus, bet ir atliktų projektų pavyzdžius. Ir ar reikia už tai mokėti beveik 20 000 eurų plius PVM.?
Tačiau Naujamiesčio ir Naugarduko gatvių humanizavimo idėjos yra tiesiog Niujorko miesto humanizavimo projektų ir rekomendacijų kopija. Nesunku pasigūglinti, įvedus į paiešką „New York street humanisation projects“ ir rasite ne tik rekomendacijas, projektinius pasiūlymus, bet ir atliktų projektų pavyzdžius. Ir ar reikia už tai mokėti beveik 20 000 eurų plius PVM.? Vilniaus savivaldybės įmonės tai padarytų nemokamai, nes ar taip, ar taip gauna finansavimą iš savo steigėjo. (...)
Kita vertus, kas tinka tankiai apgyvendintam Niujorkui, nebūtinai tinka Vilniui, kuris yra vienas žaliausių miestų pasaulyje. Vilniaus savivaldybė galėtų paskelbti, kiek kainavo šie projektai, gamyba, atvežimas, montavimas ir taip toliau, nes dauguma jų neprigijo ir stovi tušti, išskyrus mero feisbuko nuotraukas spaudos konferencijos metu.
Vyriausiasis miesto inžinierius Anton Nikitin paaiškino tokį pasirinkimą.
(...) Del aiškios ir suprantamos struktūros, kaip analogas buvo pasirinktas Niujorko gatvių standartas – jis, kaip ir Vilniaus, yra suskirstytas į geometrijos, želdynų, mažosios architektūros ir dangų dalis. Rengiant Vilniaus standartą pasinaudota tik Niujorko dokumento struktūra, tačiau visi sprendiniai šiose dalyse pritaikyti išskirtinai Vilniui: (...)
https://www.delfi.lt/pilietis/naujie....d?id=88190369
Comment
-
Parašė Romas
Dar vienas straipsnis apie galimą interesų painiojimą - jau ne Dumalako.
Neaišku, ar labiau į savivaldybės, ar į korupdijos ar į "darnaus judumo" temą. Šie dalykai tame straipsnyje susipynę.
Gal čia sutapimas, bet kažkodėl konkursai su būsimos žmonos įmone buvo ne 10000, 10050 ar 10100 eurų, bet 9900, 9900 ar 9950 eurų.
Gilma, Šimašius ir interesai atskira tema, bet ir ten Dumalakas nieko gero pasakyti nesugeba. Sekantis (ne Dumalako) straipsnis rimtesnis ir turi šiek tiek svorio.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Dar vienas straipsnis apie galimą interesų painiojimą - jau ne Dumalako.
kaip analogas buvo pasirinktas Niujorko gatvių standartas – jis, kaip ir Vilniaus, yra suskirstytas į geometrijos, želdynų, mažosios architektūros ir dangų dalis
"Tvarkingas" New Yorkas kitame krante nuo Manhetteno (jame irgi - nieko gero):
https://goo.gl/maps/1rmBCNcxNhnQzgUC6.
https://goo.gl/maps/masKiKGaAHDtKbnR8
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Įdomu, kodėl šis aukšto rango specialistas pasirinko, švelniai tariant, ne patį geriausią ir nelabai tinkamą pavyzdį pasaulyje?
"Tvarkingas" New Yorkas kitame krante nuo Manhetteno (jame irgi - nieko gero):
https://goo.gl/maps/1rmBCNcxNhnQzgUC6.
https://goo.gl/maps/masKiKGaAHDtKbnR8
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Gal todėl, kad Niujorkas išties turi apie 300 puslapių ilgio gatvių standartą?
Kažkada, kai į vienų partnerių ofisą važiavom, tai galvojau, kokioje landynėje jie čia įsikūrę.Beje, netoli tam rajonėlyje filmuotas Kiesza Hideaway klipas
Manhettene irgi nepastebėjau, kad daug pakito per kelioliką metų. Kažkiek patvarkė parkavimą.Paskutinis taisė Sula; 2021.11.15, 10:59.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Gal, bet su gatvių tvarkymu ten nekažką. Arba irgi trūksta finansų, kaip Vilniuje.
Kažkada, kai į vienų partnerių ofisą važiavom, tai galvojau, kokioje landynėje jie čia įsikūrę.
Manhettene irgi nepastebėjau, kad daug pakito per kelioliką metų. Kažkiek patvarkė parkavimą.
- 2 patinka
Comment
-
Šitas gal buvo, o gal nebuvo, bet, net jei ir buvo, reikia žiūrėti vėl ir vėl. Labai geras video su Jeff Speck, kuris nemaža dalimi iš esmės paaiškina, kas šiuo metu bandoma daryti Vilniuje
ĮSPĖJIMAS! - placinimo™ ir vayravimo™ entuziastams video žiūrėti nerekomenduojama dėl padidėjusios tikimybės gauti širdies smūgį arba mirti iš pykčio
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąAmerikietiškus ultra-pro-car sprendimus norisi pavadinti tiesiog "Amerikonika"
Paskutinis taisė Lettered; 2021.11.23, 19:10.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kodėl amerikonika, o ne tarkim olandika? Pvz. čia Olandijoje esantis transporto mazgas pan. atstumu iki miesto centro kaip ir esantis šitas GV/Ukmergės mazgas Vilniuje. Bet tuoj ateis koks "urbanistikos ekspertas" ir pasakys, kad jokio tranzito čia nėra, reikia viską siaurinti iki vienos juostos, sovietai dar per daug juostų padarė ir vietoje fūrų pasiūlys krovinius dviračiais vežti.
Tai čia tikra "olandika"
Amerikonika būtų:
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kodėl amerikonika, o ne tarkim olandika? Pvz. čia Olandijoje esantis transporto mazgas pan. atstumu iki miesto centro kaip ir esantis šitas GV/Ukmergės mazgas Vilniuje. Bet tuoj ateis koks "urbanistikos ekspertas" ir pasakys, kad jokio tranzito čia nėra, reikia viską siaurinti iki vienos juostos, sovietai dar per daug juostų padarė ir vietoje fūrų pasiūlys krovinius dviračiais vežti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Laikas pradėti galvoti apie kitas transporto rūšis, o ne kiemų tolesnį grūdimą
- 2 patinka
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąĮmeskit geriau vaizdų kaip važiavot su dviračiu į darbą ir pan.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Na čia forume diskutavom, ir Vokietijos planuotojai irgi manau kitaip negalvoja, kad vien tik paspirtukai ar dviračiai mus išgelbės nuo automobilio
Žinoma, yra sprendimas: kaip vienas kosmonautas forume siųlė visą lietuvą į Vilnių sukraustyt.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
O tai kas gelbės? Nes regionuose viešasis transportas ne tik kad neplečiamas, bet net ir siaurinamas.
Žinoma, yra sprendimas: kaip vienas kosmonautas forume siųlė visą lietuvą į Vilnių sukraustyt.
- 3 patinka
Comment
Comment