Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Šiaip tai siūlyčiau nepagailėt laiko ir paskaityti visą 200 pls. standarto dokumentą. Labai išsamus, aiškus ir į daug klausimų atsakantis.

    https://gatviustandartas.vilnius.lt/...standartas.pdf
    "• Suderinus su Vilniaus miesto savivaldybe, gali būti naudojamas nestandartinis pėsčiųjų perėjų ženklinimas, pvz., ryškių spalvų arba įvairių raštų."

    P.S. kaip prisimenu už ką Kairį išspyrė iš ministro posto 2008, ir pamatau kaip meras parašu tvirtina savo žmonos tyrinėjimus - tikrai laisvės ... nuo bet kokios moralės...partija.

    Comment


      Parašė Shernas Rodyti pranešimą

      "• Suderinus su Vilniaus miesto savivaldybe, gali būti naudojamas nestandartinis pėsčiųjų perėjų ženklinimas, pvz., ryškių spalvų arba įvairių raštų."

      P.S. kaip prisimenu už ką Kairį išspyrė iš ministro posto 2008, ir pamatau kaip meras parašu tvirtina savo žmonos tyrinėjimus - tikrai laisvės ... nuo bet kokios moralės...partija.
      Stebint per Google Street View Olandijoje, tai ten daug pėsčiųjų perėjų su geltonais skydais. Tiek, kad jas aplamai naikina. Gal kada nors ir pėsčiųjų perėjos ženklą panaikins

      Aš irgi nesu pėsčiųjų perėjų gerbėjas, kaip ir nesu baudimo už ėjimą ne per perėjas gerbėjas Jei panaikins visas nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas, pritaikys pėstiesiems saugius sprendinius, manau, kad pasaulis bus geresnis
      Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

      nes intelektinis potencialas, už Vilniaus ribų yra ženkliai mažesnis.
      Turime Birštono miestelį. Klausimas kaip ten už Vilniaus ribų bus po 10 metų.

      Darnaus judumo kalbos Lietuvoje yra labai jaunos, turbūt net dešimtmečio nėra, jei neklystu.

      Iš kitos pusės, bijau, kad toliau už didžiųjų miestų aglomeracijų nelabai liks gyventojų po kelių dešimtmečių.

      Gaila, kad ES ant tiek netobula organizacija, kad leidžia klot trinkeles emigraciniuose no hope kaimuose, tipo dėl to kažkas grįš ten gyventi.
      Na nebent tai kažkoks valstybės stabilumo garantas, kad būtų renkama daugmaž ta pati valdžia.
      Paskutinis taisė PoDV; 2021.11.01, 20:01.

      Comment


        Diskusija apie "12 principų" labiau tiks šioje temoje

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Diskusija apie "12 principų" labiau tiks šioje temoje
          Kodėl? Vilniaus gatvių standartas yra visiškai tiesiogiai susijęs su Infrastruktūros projektais ir gerokai mažiau su Darniu judumu.

          Comment


            Pažiūrėsime kur nukryps diskusija.
            Jei diskusija bus aktyvi, gal bus verta ir atskiros temos.

            Comment


              Apie rekonstruojamas Vilniaus gatves pasisakė ir Kauno savivaldybė: nebūtina ardyti asfalto, medžius galima sodinti ir kitur

              Iš pagrindinės gatvės, kurią sudaro keturios juostos, atiduoti dvi juostas viešajam transportui, kuriame nematome šiai dienai judėjimo problemų, nelogiška. Juk tik būtų pablogintas lengvųjų automobilių judėjimas ir didėtų tarša dėl susidariusių spūsčių, – aiškino Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas.

              https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...kitur-21220400

              Comment


                Parašė luknas Rodyti pranešimą
                Apie rekonstruojamas Vilniaus gatves pasisakė ir Kauno savivaldybė: nebūtina ardyti asfalto, medžius galima sodinti ir kitur




                https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...kitur-21220400
                Juokinga kai Kaunieciai apie darnu juduma sneka, koks judejimas Kaune?

                ps. o juokingiausia kai kritikuoja negyvenantys Vilniuje.
                "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                - George W. Bush President of the USA

                Comment


                  Parašė luknas Rodyti pranešimą
                  Apie rekonstruojamas Vilniaus gatves pasisakė ir Kauno savivaldybė: nebūtina ardyti asfalto, medžius galima sodinti ir kitur




                  https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...kitur-21220400
                  Laukiam Nausėdos, komentaro.

                  Comment


                    Parašė luknas Rodyti pranešimą
                    Apie rekonstruojamas Vilniaus gatves pasisakė ir Kauno savivaldybė: nebūtina ardyti asfalto, medžius galima sodinti ir kitur




                    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...kitur-21220400
                    Irgi Kauno savivaldybė: sodinsim dvigubai daugiau medžių ir išardysim dvigubai daugiau asfalto, nei Vilnius!

                    Comment


                      Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                      Juokinga kai Kaunieciai apie darnu juduma sneka, koks judejimas Kaune?

                      ps. o juokingiausia kai kritikuoja negyvenantys Vilniuje.
                      Šiaip yra ir gerų pavyzdžių Kaune, kur baisiai nesiafišuojant yra padaromi būtini ir geri sprendimai. Akivaizdžiausias pavyzdys turbūt Kęstučio gatvės sutvarkymas, kur buvo uždėtas apynasris buduliams skraidyti ant 80, šaligatviai atiduoti žmonėms, sumažinta tarša ir šiaip viskas padaryta gerai (nu gal biškiuką neskaitant tų keistų dviračių takų, bet tiek jau to). Aš turiu nuojautą, kad nepraėjus net kokiems 3 metams, Kaune irgi atsiras "Kauno gatvių standartas", kuris bus labai panašus į Vilniaus gatvių standartą

                      Comment


                        viskas ok ta gatviu standarta turi kiekvienas didesnis vakaru miestas. Realiai ta moko pirmam antram architekturos/urbanistikos kurse, tik ne kuriems ta suprasti yra ypac sunku o ir pastebejau kas paskutiniu metu visi specialystai patapo ir issilavinimas nuvertinimas. Bet kolkas jei Vilnius ta savo standarta igyvendins tai kardinaliai pakeis miesto vizaula i geraja puse. Bet jau matau buduliai rado vieta pasireikst.. o urbanistika yra rimtas mokslas, ir gana rimtai paskaiciuojamas ir pamatuojamas, nes cia nera grazu negrazu, ar man is mano kaimo geriau atrodo.

                        Kaune problemos zinoma yra perteklinis zenklinimas, zenklu reversas nesutampa su stulpu spalva, pirmenybe masinom, milziniski srautai per senamiesti.. kaip tai gali but nesuprantu, super placios kai kurios gatves, galbutt identiteto nebuvimas gatves lygyje ... ir ne pilka spalva tai ne identitetas. Bet Kaunas turi upiu susikirtima , kalvas ir tarpukarini miesto branduoli, na ziuresim ar ta dalyka isryskins kolkas dziaugiuosi uz daugiaaukscius statomus prie upes, issiziojau kai pamaciau gatve prie krantines sanciuose ir kitus dalykus.
                        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                        - George W. Bush President of the USA

                        Comment


                          Ką aš noriu pasakyti, kad Kaunas, nepaisant kartais skambančios kvailos ir infantiliškos retorikos, visgi atsargiai imasi reikalingų sprendimų ir kartais juos netgi įgyvendina.

                          Comment


                            Ponas Rubikonas pasisako apie siaurinamas Vilniaus gatves. Panašu kažkas renka avtamabilystinį elektoratą būsimiems rinkimams. Jau įsivaizduoju jo šūkį: Make Vilnius Automobilistinis Again!

                            https://fb.watch/91X2s8wWKA/

                            Gatvių siaurinimas be taisyklių kelią avarines situacijas Vilniaus mieste. Tik laiko klausimas, kada susiaurintoje antrojoje juostoje Sukilėlių gatvėje įvyks nelaimė. Šiandien ir įvyko... Sudaužyti du automobiliai, sužeisti žmonės...
                            Gatvių siaurinimas Vilniuje vyksta pagal kažkieno pieštas ,,schemas'', be jokių techninių projektų ir derinimų su atsakingomis institucijomis. Gal dabar Vilniaus policija pasidomės, kodėl be jų derinimo siaurinamos gatvės, o gal ir Statybų inspekcija išsiaiškins, kodėl Vilniuje faktinė gatvių rekonstrukcija vadinama ,,einamuoju remontu''. #vilnius

                            Comment


                              To dar betrūko, kad su policija derinti dangas. Maksimum, ką jiems galima leisti derinti, tai kad ženklai atitiktų ženklinimo taisykles ir ne daugiau.

                              Comment


                                Zuokas kažkaip netyčia pamiršo, kad prie jo be projektų buvo gatvės platinamos A juostoms. Jeigu jau taikom vienodus standartus, tai...

                                Comment


                                  Padangų keitimo metas: koks pavojus kyla dviratėms transporto priemonėms?
                                  https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...rto-priemonems
                                  Dviračių transporto priemonių sukibimas su kelio danga – daug mažesnis nei automobilių, padangos siauresnės, taigi tokias transporto priemones suvaldyti sunkiau. <...>

                                  Vis dėlto dygliuotos padangos, pasak dviračių eksperto, įprastiems keliams netinka: važiuojant ant plytelių ir trinkelių dygliuotomis padangomis ratai labai slysta, dygliai blogina rato sukibimą.

                                  „Dygliuotos padangos skirtos važiuoti ledu, stipriai suspaustu sniegu. Važiuojant šlapiomis, apšalusiomis plytelėmis, grindiniu ar asfaltu dygliuotos padangos gali būti net pavojingos: dygliai negali sukibti su slidžiu paviršiumi, taigi dviratis gali tapti nevaldomu. Puriu sniegu dygliuotomis padangomis taip pat labai sunku važiuoti – tokios padangos savaime sunkios, o dar gausiai aplimpa sniegu ir jau tampa sunku pajudėti iš vietos.“ <...>

                                  Motociklams gaminamos dygliuotos padangos, pasak specialisto, skirtos važiuoti bekele, ne gatvėmis. „Dygliuotos padangos gatvėje - blogas derinys, važiuojant asfaltu dygliai mažina sukibimą, transporto priemonę valdyti sunkiau, ratai slysta, pailgėja stabdymo kelias. Ant ledo tokios padangos padėtų, bet ant asfalto ir apsnigtos dangos saugiau važiuoti su padangomis be dyglių“, – sako vairavimo mokyklos instruktorius.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                    Padangų keitimo metas: koks pavojus kyla dviratėms transporto priemonėms?
                                    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...rto-priemonems
                                    Praeitą žiemą važinėjau kalnų dviračiu su 2,35 pločio padangom (tokia ir tokia, skirtos purvui, šaknims, kalnams) tai nebuvo jokių problemų. Didžiausia bėda druska pabarstytas suplūktas sniegas, kuris pasidaro koše. Tada niekas nepadės. Apie dygliuotas net minčių nebuvo.

                                    Šiais metais važiuosiu su siaurom, įdomu kaip seksis.

                                    Comment


                                      Šimašius pas Ramanauską, pokalbis prasidėjo nuo to, kad Ramanauskas pavadino Kolchozniku Šimašių.

                                      https://www.ziniuradijas.lt/laidos/g...i?soundtrack=1

                                      Comment


                                        Parašė sunkis Rodyti pranešimą
                                        Šimašius pas Ramanauską, pokalbis prasidėjo nuo to, kad Ramanauskas pavadino Kolchozniku Šimašių.

                                        https://www.ziniuradijas.lt/laidos/g...i?soundtrack=1
                                        Kalbant apie Ramanauską, reikėtų nepamiršti, kad jis yra šio teksto autorius:

                                        Pedester-fašizmas

                                        Pėsčiafašistas yra asmuo kilimo nuo klonių, šilų, arimų, dirvonų, tėviškių ir visų kitų panašių vietų, kur veisiasi darbštūs žmonės purvinom panagėm, knisantys žemę. Tai žmogus, kuris kažkodėl atsidūrė mieste, dažniausiai dėl to, kad ūsuotas buldogėlis vardu Sniečkus kažkada netyčia lituanizavo praretintą Vilnių. Pėsčiafašistas yra tas, kuris būtinai papamokslaus jums „tai ką, negali šimtą metrų pa-ė-jė-ti“, kai jūs norėsite tuos šimtą metrų civilizuotai nuvažiuoti mašina, nes jūs ją turite, o jis – nelabai. Pėsčiafašistas yra tas, kuris norėtų uždrausti bet kokį automobilių eismą mieste. Pėsčiafašistas džiaugiasi, kad Vilniaus Gedimino prospektas su visais savo barais, kavinėm ir parduotuvėm yra ne toks pilnas, koks visų patogumui turėtų būti – dėl to, kad automobilių eismas ten yra ribojamas pataikaujant pėsčiafašistams. Aš kalbu apie tai, kad parkuotis ten negalima, nes pėsčiafašistas nori iš miesto padaryti kaimą, pagal savo papratimą. Kad ten būtų kuo mažiau mašinų. Kad būtų kuo nepatogiau normaliam, motorizuotam žmogui. Gedimino prospektas yra kaip upės atkarpa Pskove, kur yra toks metalinis gelžkelio tiltas, po kuriuo gali tik praplaukt, o sustoti nevalia, nes tas vienos krypties metalo laužas buvo kažkoks strateginis objektas. Pamenu, irkluojant po juo kažkada sovietmečiu, kažkoks beždžionė su kalašnikovu pacypė mezzosopranu, kad irkluočiau toliau, nes sustoti draudžiama, nes jis mane nušaus ar kažką tai. Spėju, tas beždžionė su kalašnikovu ir dabar ten budi kaip Galahadas prie Gralio ir niekam neleidžia sustot, nes negalima, nes šaudys. Bet aš nukrypau.
                                        Man šiaip jo kūryba patinka, bet čia tas atvejis, kai talentingas žmogus jaučia galintis reikštis srityje, į kurią nė kiek nėra įsigilinęs, ir dėl to gimsta tokios mintys, kad prioriteto automobiliams nebeteikimas = kaimietiškumas.
                                        Paskutinis taisė Aukštaitis; 2021.11.11, 14:05.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Naujas Not Just Bikes video labai tinkamas temai.

                                          ATSARGIAI!!! Gatvių placinimo proponentams žiūrėti nerekomenduojama dėl padidėjusios tikimybės gauti širdies smūgį arba mirti iš pykčio

                                          Nei širdies smūgio, nei mirties nuo pykčio, tik gailestis dėl entelektinių gebėjimų neskirti b* nuo piršto ir lyginti 9M ir 0.45M gyventojų miestus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X