Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Kokia čia mistinė 30 km/h gatvė? Nes neteko dar tokios matyti. Visur arba 50km/h arba iki 40 km/h prilėtinimas. Na ir aišku kai kur greičiau. Šiaip bus įdomu kaip su pažilaičiu gatve bus, nes pagal ženklus - 50 km/h, pagal ten jau įjungtą matuoklį kuris rodo tavo greitį - pyksta jei viršiji 30.
    Visos dviračių gatvės (kol kas vadinasi draugiška gatvė): Naugarduko g., A. Mickevičiaus g., Islandijos g.(jeigu joje ne 20)
    Tada visos naujai humanizuotos ramaus eismo gatvės: Šaltkalvių g., J. Baltrušaičio., Didlaukio g.
    Taip pat, Gedimino pr. ir jei neklystu Giedraičių g.

    O ateityje tokių gatvių vis daugės. Manau 30 km/h atsiras humanizuojamose Naujamiesčio gatvės: Algirdo, Vytenio, Ševčenkos. Gal net dabar tvarkomoje Gerosios Vilties.
    Tik pirma seks gatvės juostų susiaurinimas, o tik tada leistino greičio sumažinimas. Todėl ir šie nauji standartai išleisti iš esmės ne buvusiom gatvėm, o būsimom.

    Comment


      30 km/h nėra mistika. Visas vidinis Jeruzalės rajonas ar visa vidinė Šeškinė yra Zona 30.

      Comment


        Parašė liootas Rodyti pranešimą
        30 km/h nėra mistika. Visas vidinis Jeruzalės rajonas ar visa vidinė Šeškinė yra Zona 30.
        Tada atitinkamai mažės VT patrauklumas
        Pvz. Didlaukio g. svarbi VT prasme.

        PS
        30 km/h yra nieko tokio palyginus su tuo, kad dviračiai dviračių gatvėje gali važiuoti bet kaip kas reikš lėtą VT eismą. Nes retas dviratis dviračių gatvėjė įsibėgės iki 29 kmh.

        Comment


          VT dviračių gatvėmis lyg ir nevažiuos, nes 30km/h gatvė nėra lygi dviračių gatvei.

          Comment


            Reik daugiau aiškumo kas ta dviračių gatvė ir kada ji gali atsirasti, o kada ne.
            Vidinės kvartalų gatvės gali būti dviračių gatvės.

            Dabar turėsime du reguliavimus - gyvenamoji zona ir dviračių gatvė. Bet kada taikomas vienas, o kada kitas taip ir neaišku. Tikėtina, kad Vilnius visur pripieš, o koks Kaunas vengs.

            Comment


              Specialiosios tarnybos R. Šimašiaus sprendimus maišo su žemėmis: „Šeimininkai savo kieme daro ką nori“

              https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...nori--21120263

              Comment


                Dievulėliau... Zuokai, lįsk atgal iš po kur išlindai. Sako viskam ruoštų techninius projektus ir derintų su institucijomis. Įdomu ar dažų dvirtakiams viską derino... m?

                O pareigūnam vaidenasi kažkokios cheminės avarijos ir evakuacijos. Dažnas reiškinys ar kažkam jau ruošiasi?
                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                Comment


                  Parašė rPn Rodyti pranešimą
                  Visos dviračių gatvės (kol kas vadinasi draugiška gatvė): Naugarduko g., A. Mickevičiaus g., Islandijos g.(jeigu joje ne 20)
                  Tada visos naujai humanizuotos ramaus eismo gatvės: Šaltkalvių g., J. Baltrušaičio., Didlaukio g.
                  Taip pat, Gedimino pr. ir jei neklystu Giedraičių g.

                  O ateityje tokių gatvių vis daugės. Manau 30 km/h atsiras humanizuojamose Naujamiesčio gatvės: Algirdo, Vytenio, Ševčenkos. Gal net dabar tvarkomoje Gerosios Vilties.
                  Tik pirma seks gatvės juostų susiaurinimas, o tik tada leistino greičio sumažinimas. Todėl ir šie nauji standartai išleisti iš esmės ne buvusiom gatvėm, o būsimom.
                  Hmm, na tada gerai tegu daugėja tokių gatvių. Retai vairuoju mieste (automobilis pagrinde užmiesčio kelionėms) tai matyt neatkreipiau dėmesio.


                  Comment


                    Mačiau LRT Savaitė komentarą dėl Šimašiaus darnaus judumo vizijos.

                    Bloga komunikacija ir klaidos gali labai brangiai kainuoti įgyvendinant šias vizijas. Taip ir statysime toliau 3,5-4 m pločio juostų gatves su siaurais šaligatviais ar netgi be jų, kuriose kaip vienas influenceris pasisakė "greičio normalūs žmonės neviršija, viršija tik dibilai".

                    Comment


                      Gaila, kad buldozeriu ir bukai stumiamas darnus judrumas bus diskredituotas.
                      Paskutinis taisė luknas; 2021.10.25, 21:41.

                      Comment


                        Naujas Not Just Bikes video labai tinkamas temai.

                        ATSARGIAI!!! Gatvių placinimo proponentams žiūrėti nerekomenduojama dėl padidėjusios tikimybės gauti širdies smūgį arba mirti iš pykčio

                        Comment


                          Jonavos rajono savivaldybės administracija vykdo Europos Sąjungos ir Jonavos rajono savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamą projektą „Darnaus judumo priemonių diegimas Jonavos mieste“, kurio metu penkiolikoje Jonavos miesto vietų bus pastatyta 150 vnt. dviračių saugyklų.
                          https://www.jonava.lt/rezervuokite-s...Ydi3SVlg1aq5Do

                          Nuotraukos: https://www.facebook.com/jonavosrajo...47157360778916

                          Comment


                            Na, jei "Laisvės" partijos ruporai 15min ir LRT pradėjo kritikuoti Šimašiaus vizijas siaurinant gatves ir kitaip darkant miesto infrastruktūrą, tai nėra ką ir pridurti.

                            LRT.lt 2021 10.28
                            Vilnius tampa žalias, bet nepatogus: gatvės siaurėja, spūstys ilgėja, o gyventojų kišenės tuštėja
                            Reaguodami į sostinės gatvių siaurinimą, dalis specialistų teigia, kad miestas tampa nepatogus gyventojams, daugėja kamščių, tai lemia ir papildomas išlaidas už degalus, o geresnių transporto alternatyvų nei automobilis esą nesiūloma. Tuo metu kiti mano, kad tokių infrastruktūros projektų vertinti tik per finansinę perspektyvą negalima.

                            https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...isenes-tusteja

                            Comment


                              Visiems inkščiantiems apie patoguma mieste lakstyti automobiliais reikia dar kartą paskaityti šitą straipsnį:

                              https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...etuvos-ateitis

                              Europa stengiasi, kad kelionės automobiliu būtų nepatogios ir gyventojai jų atsisakytų: ar griežti ribojimai – Lietuvos ateitis?

                              Comment


                                R. Šimašius ir miesto inžnierius A. Nikitin pristatė savo "medžių standartus"

                                Pasakė, kaip nuo šiol atrodys Vilniaus gatvės: sukūrė 12 standartų
                                www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=88542615

                                1. Pirmas standartas; Medis visada yra pirmas

                                https://www.linkedin.com/posts/remig...918010368-wO17

                                Pirmas reklamuojams 12 principų "projektas" (Šimašiaus reklama nuo 19:43 ) - ta itin keista ir chaotiškas Naugarduko ir Vutenio gatvių "žiedinė sankryža"
                                Anot to meluojančio piliečio, "viskas viskas sklandžiai, be nesuipratimų" ir pakvietė apsilankyti toje sankryžoje.


                                Pirmas blynas gavosi itin susivilęs

                                Delfi.lt 2021.10.28
                                Pirma sankryža, nubraižyta pagal Vilniaus naujus 12 standartų, vairuotojams jau spėjo užkliūti
                                www.delfi.lt/auto/laisva-pav....d?id=88543521

                                15min.lt 2021.10.28
                                Vilniaus eisme – sumaištis: valdžia pirma padarė, o tada nuspręs, kaip geriau

                                http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...-221-1587998#_

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  R. Šimašius ir miesto inžnierius A. Nikitin pristatė savo "medžių standartus"

                                  Pasakė, kaip nuo šiol atrodys Vilniaus gatvės: sukūrė 12 standartų
                                  www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=88542615

                                  1. Pirmas standartas; Medis visada yra pirmas
                                  https://www.linkedin.com/posts/remig...918010368-wO17

                                  Pirmas reklamuojams 12 principų "projektas" (Šimašiaus reklama nuo 19:43 ) - ta itin keista ir chaotiškas Naugarduko ir Vutenio gatvių "žiedinė sankryža"
                                  Anot to meluojančio piliečio, "viskas viskas sklandžiai, be nesusipratimų" ir pakvietė apsilankyti toje sankryžoje.
                                  https://youtu.be/oJ_FG8-Fwu4?t=1189

                                  Pirmas blynas gavosi itin susivilęs

                                  Delfi.lt 2021.10.28
                                  Pirma sankryža, nubraižyta pagal Vilniaus naujus 12 standartų, vairuotojams jau spėjo užkliūti
                                  www.delfi.lt/auto/laisva-pav....d?id=88543521

                                  15min.lt 2021.10.28
                                  Vilniaus eisme – sumaištis: valdžia pirma padarė, o tada nuspręs, kaip geriau

                                  http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...-221-1587998#_
                                  Siaip tai juokinga kritika, o is urbanistikos puses gana didziulis suolis i prieki, matosi kad kazkas pasimokines vakaru europos universitetuose. Tikiuosi per du metus bus pasistumeta i prieki
                                  Paskutinis taisė Romas; 2021.10.31, 23:30. Priežastis: Sutrumpinta citata ir asmeniškumai
                                  "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                  - George W. Bush President of the USA

                                  Comment


                                    Šiaip tai siūlyčiau nepagailėt laiko ir paskaityti visą 200 pls. standarto dokumentą. Labai išsamus, aiškus ir į daug klausimų atsakantis.

                                    https://gatviustandartas.vilnius.lt/...standartas.pdf

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Šiaip kiek VMS nusipelno kritikos, bet už šitą dedu didelį pliusą, o labiausiai, kad pagaliau priėjo prie to paprasčiausio sprendimo, apie ką aš jau seniausiai kėliau pavyzdžius iš Švedijos - tamsūs gatvės elementai (čia dar geriau, nes išvis juodi). Toks paprastas sprendimas, bet sunku patikėt kaip sovietiniai supuvę stulpai pasikeičia ir staiga nebeatrodo siaubingai, pvz Pylimo gatvėje. Tikėkimės, kad prieš dažydami tinkamai paruošė paviršių ar naudojo specialius dažus, nes tie patys VMS genijai prieš porą metų dažė Baltojo tilto metalinius turėklus tiesiai ant rūdžių ir jau po poros mėnesių tiltas atrodė kaip prieš dažymą.

                                      Dar iš šitų 12 daug klausimų kyla dėl "Vizualinė švara - laisvė nuo perteklinių elementų". O tai kas kelis metus masiškai ir sistemiškai švaistė mokesčių mokėtojų pinigus visiems tiems belaraša style kislotiniams ženklams ant perėjų, beprasmėms tvoroms, kitiems elementams, jų statymų, o paskui dar ir demontavimui? Kas dėl šito kaltas ir kas už tai atsakys? Nes čia būtent šitos VMS bajeriai, neprisimenu nei vieno kislotinio ženklo iš Zuoko, ar dar ankstesnių laikų, nebent kur nors greito judėjimo gatvėse.

                                      Dėl "Medis visada yra pirmas" tai irgi toks... Pas mus didžioji dauguma centre prie gatvių esančių medžių yra taip apleisti, kad atrodo kaip 80 metų senis su 4 vėžio stadija, kuris jau pats meldžiasi, kad tik viskas greičiau pasibaigtų. Labai daug kur, žiūrint į ateitį, miestui būtų žymiai daugiau naudos vietoje esamų medžių pasodinti normalaus dydžio medžius (ne metro aukščio sodinukus), ir turėti vienodus gražius medžius, o ne naują gražų medį, ir porą onkologinių, kaip pvz yra prie MO muziejaus.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Šiaip tai siūlyčiau nepagailėt laiko ir paskaityti visą 200 pls. standarto dokumentą. Labai išsamus, aiškus ir į daug klausimų atsakantis.

                                        https://gatviustandartas.vilnius.lt/...standartas.pdf
                                        Tikra palaima toks dokumentas. Pataisykit jei klystu, bet šiuolaikinis urbanistinis suvokimas kol kas atėjo tik į Vilnių, bet ne į kitus didžiuosius miestus. Jau nekalbant apie regionų miestus, dėl kurių liūdniausia. Ten suėjo visi europiniai pinigai šaligatviams atnaujint belenkaip. Nors juk kaip tik mažieji miesteliai galėtų būti labiausiai car-free zona, kur dviračiu ar pėsčiomis galima būtų pasiekti didžiąją dalį miestelio taškų.

                                        Pavydžiui, 15 tūkst. gyventojų Rokiškis paverčia savo pagrindinę gatvę vienkrypte, bet palieka vienai krypčiai tris (sic) juostas! O pėstieji su dviračiais telpa į 1 metro pločio šaligatvį.

                                        Comment


                                          Parašė liootas Rodyti pranešimą

                                          Tikra palaima toks dokumentas. Pataisykit jei klystu, bet šiuolaikinis urbanistinis suvokimas kol kas atėjo tik į Vilnių, bet ne į kitus didžiuosius miestus. Jau nekalbant apie regionų miestus, dėl kurių liūdniausia. Ten suėjo visi europiniai pinigai šaligatviams atnaujint belenkaip. Nors juk kaip tik mažieji miesteliai galėtų būti labiausiai car-free zona, kur dviračiu ar pėsčiomis galima būtų pasiekti didžiąją dalį miestelio taškų.

                                          Pavydžiui, 15 tūkst. gyventojų Rokiškis paverčia savo pagrindinę gatvę vienkrypte, bet palieka vienai krypčiai tris (sic) juostas! O pėstieji su dviračiais telpa į 1 metro pločio šaligatvį.
                                          nes intelektinis potencialas, už Vilniaus ribų yra ženkliai mažesnis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X