Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Jei avarija būtų už Antavilių (kur kelias rekonstruotas), tai nebūtų galima.
    O šiaip toje Nemenčinės g. atkarpoje avarijos yra įprastas kasdienis dalykas, nes vairuotojų gyvenimas turi būti sudėtingesnis.
    Vajė. Kokie vargšeliai vairuotojai. Turi tik vieną juostą. Dviračiu ten iš viso buvo neįmanoma važiuoti. Tokio lygio nusidėvėjimo gatvių dangos kaip buvo tas dvirtakis Lietuvoje paprasčiausiai nėra.

    Comment


      Parašė Blaze Rodyti pranešimą

      Vajė. Kokie vargšeliai vairuotojai. Turi tik vieną juostą. Dviračiu ten iš viso buvo neįmanoma važiuoti. Tokio lygio nusidėvėjimo gatvių dangos kaip buvo tas dvirtakis Lietuvoje paprasčiausiai nėra.
      Turi ne vieną, o visas dvi! Virš 90% Lietuvos dvirtakių ir šaligatvių iš viso nėra. Tai ten visur, ko gero, vairuotojų rojus.Šaudyti juos reikia.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Ta avarija Nemenčinės plente šiek tiek groteskiška, iliustruojanti "darnų judumą" praktikoje.

        Vilniaus mieste nerekonstruojamos gatvės, visiškai neinvestuojama į eismo sąlygų gerinimą. Priešingai - investuojama vien į tai, kad vairuotojų gyvenimas būtų sudėtingesnis.
        Savotiška situacija, kai naujas dviračių takas naudojamas sunkvežimių apylankai
        ​​​​​Kaip buvo sudėlioti prioritetai ir finansai, toks ir rezultatas.
        Kol Nemenčinės plentas neatrodys kaip žemiau, tol negalime nusiraminti! Išlaisvinkime vairuotojus iš priespaudos! Bet kokios avarijos atveju turi būtinai likti vietos pravažiuoti fūroms ir tankams ir dar lėktuvams nusileisti.

        Click image for larger version

Name:	myanmar-yangon-to-naypyidaw.jpg
Views:	372
Size:	47,4 kB
ID:	1921706

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Turi ne vieną, o visas dvi! Virš 90% Lietuvos dvirtakių ir šaligatvių iš viso nėra. Tai ten visur, ko gero, vairuotojų rojus.Šaudyti juos reikia.
          Visas miestas turi puikų gatvių tinklą. Aišku, kad vietomis reikia tvarkyti. Tuo tarpu reikia užsipulti dviratininkus, kad jų intensyviai naudojamas takas perklojamas? Kol kas net ir po 5 metų intensyvios dvirtakių plėtros trūksta net pagrindinių jungčių - Narbuto kalno, Neries pakrančių, Užvingio tilto, Kalvarijų g. ir t.t. Bet ne automobilininkams tą suprasti. Jie juk tik automobiliu naudojasi. Kitų jie nemato.

          Comment


            Parašė themanual Rodyti pranešimą

            Suprantų ironiją, bet kaip ir esu rašęs Vilniaus savivaldybės pozicija turėtų būti tokia, jog rekonstrukciją turėtų atlikti LAKD. Kelias jungia dvi savivaldybes ir juo juda ženklus tarpsavivaldybinis srautas (nesvarbu kuria kryptimi ir kur gyvenančiųjų).

            Vilniaus rajono savivaldybės ribose LAKD vykdė projektą ir pasitelkė ES fondų lėšas, nelabai suprantu kuo situacija kita Vilniaus miesto savivaldybėje jeigu kelias tas pats, didžioji dalis srauto taip pat.
            Tai aš irgi puikiai suprantu

            Tik jau nervina tas šiuolaikinių "luditų" požiūris.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Tai aš irgi puikiai suprantu

              Tik jau nervina tas šiuolaikinių "luditų" požiūris.
              Luditai yra patys Lietuvos vairuotojai nuolat viršijantys greitį ir vairuojamtys išgėrę

              Niekas nesako, kad nereikia platinti Nemenčinės plento, bet tiesiog juokinga, kai dviračių infrastruktūros gerinimas priešpastatomas kaip problema.

              Comment


                Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                dviračių infrastruktūros gerinimas priešpastatomas kaip problema.
                Kad to net nebuvo minėta.
                Atvirkščiai, kažkur dingsta mūsų anti-automobilistai, kai svarstomi nauji projektai.
                Kai siūliau rekonstruojant A1 nutiesti dviračių taką, pasirodo (sujungiant abi dalis), pasirodo, aš vienintėlis kreipiausi su tokiu pasiūlymu! Išvada - nėra poreikio.

                Comment


                  Ar matėt kuo pasidalino Meras? Patvirtintas naujas gatvių dizaino standartas. Pilnas variantas visuomenei bus pristatytas kitą savaitę. Juostos plotis 30km/h gatvėje - 2.75 m.

                  Click image for larger version

Name:	pirm.jpg
Views:	319
Size:	71,0 kB
ID:	1921754
                  Click image for larger version

Name:	antr.jpg
Views:	313
Size:	75,4 kB
ID:	1921755

                  https://vilnius.lt/wp-content/upload...hMaDzqJg2Vpku0

                  Comment


                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Kaip tik labai gerai. Tai, ką jis daro su dvirtakiais, Konstitucijos prospekto siaurinimu - labai gerai. Tik galėtų daugiau ir greičiau daryti - tas tai tiesa. A juostų, pvz., labai mažai padarė.
                    Ir kas ten gero su Konstitucijos prospekto siaurinimu? Iš esmės nieks ten nepasikeis ir nesusiaurės.Ar gerai, kad medžiai bus viduryje, kurie greičiausiai net neprigis ir didesni neužaugs? O jei užaugtų dideli galimai keltų asfaltą. Dar bus įdomu kokio dydžio ten sodins. Jei gan mažus tai išvis cirkelis. Na bet pinigus įsisavint reik kažkam. Dėl kai kurių matytų siaurinamų gatvių, tai išvis sunku įžvelgt logiką. Lyg ir žada siaurint Gerosios Vilties g. bet kokia ten to siaurinimo prasmė, jei ta gatvė ir šiaip siauroka. Nei ten srauto didelio yra nei kažkokių pavojingų vietų. Po tokio siaurinimo nebent sunkiasvoriams sunkiau gali būt išvažiuot iš kiemų, iškišant priekį savo į priešpriešinę eismo juostą ir keliant pavojų. Maža to dabar prideliojo didelių "lopų" asfalto ir pridarė duobių, kurie kelia pavojų ir spėju bus keleta mėnesių kol sutvarkys gatvę. Siaurina įvažiavimą iš Gerosios Vilties žiedo į Savanorių prospektą, bet iškart už įvažiavimo lyg ir vėl ta pati plati gatvė su parkavimo vietomis. Tai kokia to prasmė? Išvažiavimas iš žiedo dabar atrodo net pavojingesnis, o toliau vėl gatvė plati kokia ir buvo. Nebent susiaurinta juosta bus truputi paplatinta link kelio vidurio. Siaurinama Ševčenkos gatvė, bet vėlgi, kai kur panašu parkingas lieka, o susiaurėja prie pat sankryžos važiuojamoji dalis. Pagal Šimašių gatvės siaurinimas nėr problema, o yra problema sankryžų pralaidumas, kurį jie stengias gerint. Tai toje vietoje jis pabloginamas. Aišku galima sakyt, kad ten tą sankryža saugesnė taps, bet ar buvo ji ten nesaugi tokia, kad daryt tokais nesąmones, kai dabar koks žioplys ten gali kliudyt bordiūrą ir daugiau bėdų pridaryt, nei buvo iki šiol.

                    Comment


                      Parašė mag Rodyti pranešimą

                      Ir kas ten gero su Konstitucijos prospekto siaurinimu? Iš esmės nieks ten nepasikeis ir nesusiaurės.Ar gerai, kad medžiai bus viduryje, kurie greičiausiai net neprigis ir didesni neužaugs? O jei užaugtų dideli galimai keltų asfaltą. Dar bus įdomu kokio dydžio ten sodins. Jei gan mažus tai išvis cirkelis. Na bet pinigus įsisavint reik kažkam. Dėl kai kurių matytų siaurinamų gatvių, tai išvis sunku įžvelgt logiką. Lyg ir žada siaurint Gerosios Vilties g. bet kokia ten to siaurinimo prasmė, jei ta gatvė ir šiaip siauroka. Nei ten srauto didelio yra nei kažkokių pavojingų vietų. Po tokio siaurinimo nebent sunkiasvoriams sunkiau gali būt išvažiuot iš kiemų, iškišant priekį savo į priešpriešinę eismo juostą ir keliant pavojų. Maža to dabar prideliojo didelių "lopų" asfalto ir pridarė duobių, kurie kelia pavojų ir spėju bus keleta mėnesių kol sutvarkys gatvę. Siaurina įvažiavimą iš Gerosios Vilties žiedo į Savanorių prospektą, bet iškart už įvažiavimo lyg ir vėl ta pati plati gatvė su parkavimo vietomis. Tai kokia to prasmė? Išvažiavimas iš žiedo dabar atrodo net pavojingesnis, o toliau vėl gatvė plati kokia ir buvo. Nebent susiaurinta juosta bus truputi paplatinta link kelio vidurio. Siaurinama Ševčenkos gatvė, bet vėlgi, kai kur panašu parkingas lieka, o susiaurėja prie pat sankryžos važiuojamoji dalis. Pagal Šimašių gatvės siaurinimas nėr problema, o yra problema sankryžų pralaidumas, kurį jie stengias gerint. Tai toje vietoje jis pabloginamas. Aišku galima sakyt, kad ten tą sankryža saugesnė taps, bet ar buvo ji ten nesaugi tokia, kad daryt tokais nesąmones, kai dabar koks žioplys ten gali kliudyt bordiūrą ir daugiau bėdų pridaryt, nei buvo iki šiol.
                      Vilniuje kasmet žūsta daug pėsčiųjų ir pagrindinė to priežastis - nesaugios gatvės.

                      Comment


                        Parašė mag Rodyti pranešimą

                        Ir kas ten gero su Konstitucijos prospekto siaurinimu? Iš esmės nieks ten nepasikeis ir nesusiaurės.Ar gerai, kad medžiai bus viduryje, kurie greičiausiai net neprigis ir didesni neužaugs? O jei užaugtų dideli galimai keltų asfaltą. Dar bus įdomu kokio dydžio ten sodins. Jei gan mažus tai išvis cirkelis. Na bet pinigus įsisavint reik kažkam. Dėl kai kurių matytų siaurinamų gatvių, tai išvis sunku įžvelgt logiką. Lyg ir žada siaurint Gerosios Vilties g. bet kokia ten to siaurinimo prasmė, jei ta gatvė ir šiaip siauroka. Nei ten srauto didelio yra nei kažkokių pavojingų vietų. Po tokio siaurinimo nebent sunkiasvoriams sunkiau gali būt išvažiuot iš kiemų, iškišant priekį savo į priešpriešinę eismo juostą ir keliant pavojų. Maža to dabar prideliojo didelių "lopų" asfalto ir pridarė duobių, kurie kelia pavojų ir spėju bus keleta mėnesių kol sutvarkys gatvę. Siaurina įvažiavimą iš Gerosios Vilties žiedo į Savanorių prospektą, bet iškart už įvažiavimo lyg ir vėl ta pati plati gatvė su parkavimo vietomis. Tai kokia to prasmė? Išvažiavimas iš žiedo dabar atrodo net pavojingesnis, o toliau vėl gatvė plati kokia ir buvo. Nebent susiaurinta juosta bus truputi paplatinta link kelio vidurio. Siaurinama Ševčenkos gatvė, bet vėlgi, kai kur panašu parkingas lieka, o susiaurėja prie pat sankryžos važiuojamoji dalis. Pagal Šimašių gatvės siaurinimas nėr problema, o yra problema sankryžų pralaidumas, kurį jie stengias gerint. Tai toje vietoje jis pabloginamas. Aišku galima sakyt, kad ten tą sankryža saugesnė taps, bet ar buvo ji ten nesaugi tokia, kad daryt tokais nesąmones, kai dabar koks žioplys ten gali kliudyt bordiūrą ir daugiau bėdų pridaryt, nei buvo iki šiol.
                        Vilniuje yra labai nesaugios gatvės, daug metų buvo pamiršta apie pėsčiuosius ir dviratininkus. Nėra daroma "kad būtų kuo nepatogiau vairuotojams", o daroma taip, kad visiems būtų saugu. Baigėsi pakilimo takų era, siauros, saugios gatvės - tai ateitis. Siūlyčiau pasidomėti apie Vision Zero, kaip pavyzdžiuo Oslo aukų keliuose skaičius sumažėjo iki 0 per metus.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                          Vilniuje kasmet žūsta daug pėsčiųjų ir pagrindinė to priežastis - nesaugios gatvės.
                          Kažkaip abejoju, kad tos kategorijos faunai nors kiek rūpi pėsčiųjų saugumas.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Kur turėtų eiti dvirtakis iš Grigiškių? Rudenį/pavasarį prietemoj mint iš/į darbo per Gariūnų miškelius būtų labai jauku
                            Toliau nuo gatvių, nes važiuoti šalia greitkelio menkas malonumas ir žala sveikatai, o takai šiaip turi būti apšviesti kaip ir gatvės.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Toliau nuo gatvių, nes važiuoti šalia greitkelio menkas malonumas ir žala sveikatai, o takai šiaip turi būti apšviesti kaip ir gatvės.
                              Tamsoj kelis kilometrus mint per mišką nėra baisiai jauku. Net jei apšviesta. Šalia autostrados tikrai maloniau. Tiek dėl dvikojų, tiek dėl keturkojų padarų.

                              Konkrečiai šitoje vietoje kertant kampą nuo Grigiškių tiesiai į Lazdynų tiltą dar didelė tikimybė pasidžiaugt valymo įrenginių aromatais

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Tamsoj kelis kilometrus mint per mišką nėra baisiai jauku. Net jei apšviesta. Šalia autostrados tikrai maloniau. Tiek dėl dvikojų, tiek dėl keturkojų padarų.

                                Konkrečiai šitoje vietoje kertant kampą nuo Grigiškių tiesiai į Lazdynų tiltą dar didelė tikimybė pasidžiaugt valymo įrenginių aromatais
                                Šalia greitkelio važiuoti didesnė žala sveikatai prisikvėpavus taršalų nei nauda iš fizinio aktyvumo, takai visur turėtų eiti toliau nuo gatvės ir trumpesniu keliu, jei tik yra galimybė.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą

                                  Vilniuje yra labai nesaugios gatvės, daug metų buvo pamiršta apie pėsčiuosius ir dviratininkus. Nėra daroma "kad būtų kuo nepatogiau vairuotojams", o daroma taip, kad visiems būtų saugu. Baigėsi pakilimo takų era, siauros, saugios gatvės - tai ateitis. Siūlyčiau pasidomėti apie Vision Zero, kaip pavyzdžiuo Oslo aukų keliuose skaičius sumažėjo iki 0 per metus.
                                  Tai aš ir kalbu apie tai, kad paminėti mano pavyzdžiai saugumo nepadidina niekam. Nei vairuotojam, nei pėstiesiems. Darymas, kad daryt.
                                  Paskutinis taisė mag; 2021.10.21, 14:42.

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Šalia greitkelio važiuoti didesnė žala sveikatai prisikvėpavus taršalų nei nauda iš fizinio aktyvumo, takai visur turėtų eiti toliau nuo gatvės ir trumpesniu keliu, jei tik yra galimybė.
                                    Jei turi lempas dviračiui, kol dar oras leidžia, siūlyčiau kurį vakarą prasimint Grigiškės <-> Lazdynai per miškelius

                                    Kitas dalykas, kad Grigiškės <-> Maxima bazė būtent palei A1 ir yra trumpiausias maršrutas.

                                    Comment


                                      Kad padidina.

                                      Comment


                                        Man atrodo čia biški susipynė įvairios priežastys ir medžiai viduryje Konstitucijos pr ir siauresnės juostos pirmiausia daugiausia naudos duos ne saugume (nors ir jame, nes net ir be nereguliuojamų perėjų būna automobiliai užleka ant šaligatvių, ar pravažiuoja užsižiopsoję per raudoną, ar aklasis netikėtai atsiduria gatvėje) o tame, jog kurs normalios miesto gatvės įvaizdį. Jeigu medžiai neprigis tai reikės ne nuleisti rankas, o sodinti naujai, stengtis, ieškoti sprendimų kol jie prigis.

                                        P.S. didelis greitis tai ne tik mažesnis saugumas bet ir didesnis triukšmas, didesnis balų taškymas, staigesni stabdymai su daugiau stabdžių dulkių ir padangų dalelių, kurias galima įkvėpti ir jų tarša yra nuvertinta ir tam tikrose situacijose viršija taršą išmetamosiomis dujomis.
                                        Paskutinis taisė themanual; 2021.10.21, 20:04.

                                        Comment


                                          Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą

                                          Nespėjo dar asfaltas nudžiūti, jau gavo stress testo.
                                          Spėk iš vieno karto dviračių taką suremontuos, vairuotojus nubaus, ar tiesiog turėsim dvidešimt metų sulaužytą taką?
                                          Parašė rPn Rodyti pranešimą
                                          Ar matėt kuo pasidalino Meras? Patvirtintas naujas gatvių dizaino standartas. Pilnas variantas visuomenei bus pristatytas kitą savaitę. Juostos plotis 30km/h gatvėje - 2.75 m.
                                          Kokia čia mistinė 30 km/h gatvė? Nes neteko dar tokios matyti. Visur arba 50km/h arba iki 40 km/h prilėtinimas. Na ir aišku kai kur greičiau. Šiaip bus įdomu kaip su pažilaičiu gatve bus, nes pagal ženklus - 50 km/h, pagal ten jau įjungtą matuoklį kuris rodo tavo greitį - pyksta jei viršiji 30.
                                          Parašė John

                                          Kokie tie pavyzdžiai? Arba nerandu, arba kažkas iškėlinėjo pranešimus po atsitiktines temas vėl
                                          Kai šluotos pasodinimas skiriamojoje juostoje konstitucijos prospekte padidina jo saugumą pėsčiajam?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X