Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Vajė. Kokie vargšeliai vairuotojai. Turi tik vieną juostą. Dviračiu ten iš viso buvo neįmanoma važiuoti. Tokio lygio nusidėvėjimo gatvių dangos kaip buvo tas dvirtakis Lietuvoje paprasčiausiai nėra.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTa avarija Nemenčinės plente šiek tiek groteskiška, iliustruojanti "darnų judumą" praktikoje.
Vilniaus mieste nerekonstruojamos gatvės, visiškai neinvestuojama į eismo sąlygų gerinimą. Priešingai - investuojama vien į tai, kad vairuotojų gyvenimas būtų sudėtingesnis.
Savotiška situacija, kai naujas dviračių takas naudojamas sunkvežimių apylankai
Kaip buvo sudėlioti prioritetai ir finansai, toks ir rezultatas.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Turi ne vieną, o visas dvi! Virš 90% Lietuvos dvirtakių ir šaligatvių iš viso nėra. Tai ten visur, ko gero, vairuotojų rojus.Šaudyti juos reikia.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Suprantų ironiją, bet kaip ir esu rašęs Vilniaus savivaldybės pozicija turėtų būti tokia, jog rekonstrukciją turėtų atlikti LAKD. Kelias jungia dvi savivaldybes ir juo juda ženklus tarpsavivaldybinis srautas (nesvarbu kuria kryptimi ir kur gyvenančiųjų).
Vilniaus rajono savivaldybės ribose LAKD vykdė projektą ir pasitelkė ES fondų lėšas, nelabai suprantu kuo situacija kita Vilniaus miesto savivaldybėje jeigu kelias tas pats, didžioji dalis srauto taip pat.
Tik jau nervina tas šiuolaikinių "luditų" požiūris.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai aš irgi puikiai suprantu
Tik jau nervina tas šiuolaikinių "luditų" požiūris.
Niekas nesako, kad nereikia platinti Nemenčinės plento, bet tiesiog juokinga, kai dviračių infrastruktūros gerinimas priešpastatomas kaip problema.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimądviračių infrastruktūros gerinimas priešpastatomas kaip problema.
Atvirkščiai, kažkur dingsta mūsų anti-automobilistai, kai svarstomi nauji projektai.
Kai siūliau rekonstruojant A1 nutiesti dviračių taką, pasirodo (sujungiant abi dalis), pasirodo, aš vienintėlis kreipiausi su tokiu pasiūlymu! Išvada - nėra poreikio.
- 1 patinka
Comment
-
Ar matėt kuo pasidalino Meras? Patvirtintas naujas gatvių dizaino standartas. Pilnas variantas visuomenei bus pristatytas kitą savaitę. Juostos plotis 30km/h gatvėje - 2.75 m.
https://vilnius.lt/wp-content/upload...hMaDzqJg2Vpku0
- 7 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKaip tik labai gerai. Tai, ką jis daro su dvirtakiais, Konstitucijos prospekto siaurinimu - labai gerai. Tik galėtų daugiau ir greičiau daryti - tas tai tiesa. A juostų, pvz., labai mažai padarė.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mag Rodyti pranešimą
Ir kas ten gero su Konstitucijos prospekto siaurinimu? Iš esmės nieks ten nepasikeis ir nesusiaurės.Ar gerai, kad medžiai bus viduryje, kurie greičiausiai net neprigis ir didesni neužaugs? O jei užaugtų dideli galimai keltų asfaltą. Dar bus įdomu kokio dydžio ten sodins. Jei gan mažus tai išvis cirkelis. Na bet pinigus įsisavint reik kažkam. Dėl kai kurių matytų siaurinamų gatvių, tai išvis sunku įžvelgt logiką. Lyg ir žada siaurint Gerosios Vilties g. bet kokia ten to siaurinimo prasmė, jei ta gatvė ir šiaip siauroka. Nei ten srauto didelio yra nei kažkokių pavojingų vietų. Po tokio siaurinimo nebent sunkiasvoriams sunkiau gali būt išvažiuot iš kiemų, iškišant priekį savo į priešpriešinę eismo juostą ir keliant pavojų. Maža to dabar prideliojo didelių "lopų" asfalto ir pridarė duobių, kurie kelia pavojų ir spėju bus keleta mėnesių kol sutvarkys gatvę. Siaurina įvažiavimą iš Gerosios Vilties žiedo į Savanorių prospektą, bet iškart už įvažiavimo lyg ir vėl ta pati plati gatvė su parkavimo vietomis. Tai kokia to prasmė? Išvažiavimas iš žiedo dabar atrodo net pavojingesnis, o toliau vėl gatvė plati kokia ir buvo. Nebent susiaurinta juosta bus truputi paplatinta link kelio vidurio. Siaurinama Ševčenkos gatvė, bet vėlgi, kai kur panašu parkingas lieka, o susiaurėja prie pat sankryžos važiuojamoji dalis. Pagal Šimašių gatvės siaurinimas nėr problema, o yra problema sankryžų pralaidumas, kurį jie stengias gerint. Tai toje vietoje jis pabloginamas. Aišku galima sakyt, kad ten tą sankryža saugesnė taps, bet ar buvo ji ten nesaugi tokia, kad daryt tokais nesąmones, kai dabar koks žioplys ten gali kliudyt bordiūrą ir daugiau bėdų pridaryt, nei buvo iki šiol.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė mag Rodyti pranešimą
Ir kas ten gero su Konstitucijos prospekto siaurinimu? Iš esmės nieks ten nepasikeis ir nesusiaurės.Ar gerai, kad medžiai bus viduryje, kurie greičiausiai net neprigis ir didesni neužaugs? O jei užaugtų dideli galimai keltų asfaltą. Dar bus įdomu kokio dydžio ten sodins. Jei gan mažus tai išvis cirkelis. Na bet pinigus įsisavint reik kažkam. Dėl kai kurių matytų siaurinamų gatvių, tai išvis sunku įžvelgt logiką. Lyg ir žada siaurint Gerosios Vilties g. bet kokia ten to siaurinimo prasmė, jei ta gatvė ir šiaip siauroka. Nei ten srauto didelio yra nei kažkokių pavojingų vietų. Po tokio siaurinimo nebent sunkiasvoriams sunkiau gali būt išvažiuot iš kiemų, iškišant priekį savo į priešpriešinę eismo juostą ir keliant pavojų. Maža to dabar prideliojo didelių "lopų" asfalto ir pridarė duobių, kurie kelia pavojų ir spėju bus keleta mėnesių kol sutvarkys gatvę. Siaurina įvažiavimą iš Gerosios Vilties žiedo į Savanorių prospektą, bet iškart už įvažiavimo lyg ir vėl ta pati plati gatvė su parkavimo vietomis. Tai kokia to prasmė? Išvažiavimas iš žiedo dabar atrodo net pavojingesnis, o toliau vėl gatvė plati kokia ir buvo. Nebent susiaurinta juosta bus truputi paplatinta link kelio vidurio. Siaurinama Ševčenkos gatvė, bet vėlgi, kai kur panašu parkingas lieka, o susiaurėja prie pat sankryžos važiuojamoji dalis. Pagal Šimašių gatvės siaurinimas nėr problema, o yra problema sankryžų pralaidumas, kurį jie stengias gerint. Tai toje vietoje jis pabloginamas. Aišku galima sakyt, kad ten tą sankryža saugesnė taps, bet ar buvo ji ten nesaugi tokia, kad daryt tokais nesąmones, kai dabar koks žioplys ten gali kliudyt bordiūrą ir daugiau bėdų pridaryt, nei buvo iki šiol.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Vilniuje kasmet žūsta daug pėsčiųjų ir pagrindinė to priežastis - nesaugios gatvės.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kur turėtų eiti dvirtakis iš Grigiškių?Rudenį/pavasarį prietemoj mint iš/į darbo per Gariūnų miškelius būtų labai jauku
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Toliau nuo gatvių, nes važiuoti šalia greitkelio menkas malonumas ir žala sveikatai, o takai šiaip turi būti apšviesti kaip ir gatvės.
Konkrečiai šitoje vietoje kertant kampą nuo Grigiškių tiesiai į Lazdynų tiltą dar didelė tikimybė pasidžiaugt valymo įrenginių aromatais
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tamsoj kelis kilometrus mint per mišką nėra baisiai jauku. Net jei apšviesta. Šalia autostrados tikrai maloniau. Tiek dėl dvikojų, tiek dėl keturkojų padarų.
Konkrečiai šitoje vietoje kertant kampą nuo Grigiškių tiesiai į Lazdynų tiltą dar didelė tikimybė pasidžiaugt valymo įrenginių aromatais
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą
Vilniuje yra labai nesaugios gatvės, daug metų buvo pamiršta apie pėsčiuosius ir dviratininkus. Nėra daroma "kad būtų kuo nepatogiau vairuotojams", o daroma taip, kad visiems būtų saugu. Baigėsi pakilimo takų era, siauros, saugios gatvės - tai ateitis. Siūlyčiau pasidomėti apie Vision Zero, kaip pavyzdžiuo Oslo aukų keliuose skaičius sumažėjo iki 0 per metus.Paskutinis taisė mag; 2021.10.21, 14:42.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Šalia greitkelio važiuoti didesnė žala sveikatai prisikvėpavus taršalų nei nauda iš fizinio aktyvumo, takai visur turėtų eiti toliau nuo gatvės ir trumpesniu keliu, jei tik yra galimybė.
Kitas dalykas, kad Grigiškės <-> Maxima bazė būtent palei A1 ir yra trumpiausias maršrutas.
Comment
-
Man atrodo čia biški susipynė įvairios priežastys ir medžiai viduryje Konstitucijos pr ir siauresnės juostos pirmiausia daugiausia naudos duos ne saugume (nors ir jame, nes net ir be nereguliuojamų perėjų būna automobiliai užleka ant šaligatvių, ar pravažiuoja užsižiopsoję per raudoną, ar aklasis netikėtai atsiduria gatvėje) o tame, jog kurs normalios miesto gatvės įvaizdį. Jeigu medžiai neprigis tai reikės ne nuleisti rankas, o sodinti naujai, stengtis, ieškoti sprendimų kol jie prigis.
P.S. didelis greitis tai ne tik mažesnis saugumas bet ir didesnis triukšmas, didesnis balų taškymas, staigesni stabdymai su daugiau stabdžių dulkių ir padangų dalelių, kurias galima įkvėpti ir jų tarša yra nuvertinta ir tam tikrose situacijose viršija taršą išmetamosiomis dujomis.Paskutinis taisė themanual; 2021.10.21, 20:04.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
Nespėjo dar asfaltas nudžiūti, jau gavo stress testo.
Parašė rPn Rodyti pranešimąAr matėt kuo pasidalino Meras? Patvirtintas naujas gatvių dizaino standartas. Pilnas variantas visuomenei bus pristatytas kitą savaitę. Juostos plotis 30km/h gatvėje - 2.75 m.
Parašė John
Kokie tie pavyzdžiai? Arba nerandu, arba kažkas iškėlinėjo pranešimus po atsitiktines temas vėl
Comment
Comment