Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pati policija organizuoja apvažiavimą per dvirtakį.. Tikiuosi, toje vietoje bus perdaroma atkarpa kartu su visais pagrindais?

    Click image for larger version  Name:	FB_IMG_1634761075052.jpg Views:	236 Size:	104,0 kB ID:	1921602

    Click image for larger version  Name:	image_116009.jpg Views:	165 Size:	104,0 kB ID:	1921631
    Paskutinis taisė Romas; 2021.10.21, 19:56. Priežastis: Sumažintas dublis

    Comment


      Eksperto komentarai apie naujamiesčio gatvių rekonstrukciją:

      Nauja Vilniaus savivaldybės idėja, kaip suprantu, yra ne tik absurdiškai susiaurinti gatves, iš 2 juostų pridaryti kur papuola išvis pavienių juostų, ir jas dar ir susiaurinti tiek, kad joks autobusas ar sunkvežimis nei nepravažiuotų.

      Dar geresnė mintis, jau akivaizdžiai pradėta įgyvendinti, yra pridaryti krūvas vienpusio eismo gatvių, esą taip saugiau ir geriau ir atseit pralaidžiau. Pralaidžiau - nei velnio, nes tokios gatvės sukuria tik vingiavimus, kur visi važiuoja, važiuoja, važiuoja ir neaišku kur nuvažiuoja.

      Čia jums žemiau yra tą demonstruojantis žaidimas. Pabandykite patys:

      1. Raudonkepuraitės namas
      2. Parduotuvė
      3. Vaistinė
      4. Senelės namas

      Kaip Raudonkepuraitei važiuoti iš namų pas senelę, kad ji pakeliui galėtų nupirkti maisto ir vaistų? Pabandykite pasidėlioti maršrutą.

      ----

      Lendant konceptualiau, visus gatvių judėjimo tinklų variantus kadaise senų seniausiai modeliavo IT specialistai, kūrę kompiuterių tinklus. Vienpusio eismo modelis atitiko žiedinius vienakrypčius tinklus su markeriais (kadaise IBM kurtus).

      Vienintelis tokių tinklų privalumas buvo labai maža kaina - reikia tiesti vieną laidą (praktikoje - koksą), o paketas keliauja per kompus (sankryžas), kol aptinka jam reikalingą.

      Praktinis trūkumas buvo toksai, kad apkrova linijai eidavo apie du kartus didesnė, negana to, būdavo klaikios apkrovos būtent tiems patiems kompams (sankryžoms), dėl paketų išrinkimo ar persiuntimo.

      Tokio tipo žiedų buvo galutinai atsisakyta apie kokius 198x, Lietuvoje apie 1990-1993 su importiniais kompais tokį tinklą teturėjo gal viena-kita įstaiga, gavusi tokius tinklus kaip nurašyto seno hardwaro labdarą.

      Pervedus į eismo valdymo kalbą - jei reikia nutiesti labai pigiai kelius, tai tiesiame vieną juostą (kaip miško keliukai) ir darome judesį viena kryptimi. Problema - labai dideli atstumai važinėjimui ir žiauriai užknisantis prasilenkinėjimas sankryžose.

      Taigi, tokio eismo normaliai palaikyti yra beveik neįmanoma ir jis paprastai laikomas tiktai tenai, kur nėra galimybės padaryti dvipusio judėjimo (arba, su retomis išimtimis - kai norima siaurose dviejų juostų gatvėse sukurti magistralinį srautą - tada dvi gretimos gatvės daromos kaip vienpusės pusiau magistralės, bet jų jungimai visvien daromi dvipusiai).

      Visais kitais atvejais vienpusio eismo gatvės yra tiesiog vargo vakarienė, kai gatvės tokios siauros ar taip užstatytos stovinčiomis mašinomis, kad dvi priešpriešinės mašinos tenai neprasilenkia.

      O dabar vat tą vargo vakarienę mums Vilniuje pradeda diegti TYČIA.

      Pažaiskite žaidimą, manau, kad nuteiks jus teigiamai. Ypatingai teigiamai nuteiks (gal jau nuteikė) Naujamiesčio gyventojus.
      https://www.facebook.com/rabinoviciu...21730821184579
      Flickr

      Comment


        "Eksperto"

        Comment


          O tai bent vieną gatvę naujamiestyje pakeitė ar žada pakeisti į vienpusio eismo? Ar čia jam tiesiog užtrigerino, kad dabar kol viena gatvė prakasta, nes vamzdžius keičia, o kitoj dviračių taką stato, per remontus laikinai vienpusis eismas?

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Eksperto
            Uzskaitau

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Buvo blogai, kai Šimasius nieko nedarė, tik nupjovė porą tujų. Bet Šimašius su iniciatyva kur kas blogiau.
              Kaip tik labai gerai. Tai, ką jis daro su dvirtakiais, Konstitucijos prospekto siaurinimu - labai gerai. Tik galėtų daugiau ir greičiau daryti - tas tai tiesa. A juostų, pvz., labai mažai padarė.

              Comment


                Ta avarija Nemenčinės plente šiek tiek groteskiška, iliustruojanti "darnų judumą" praktikoje.

                Vilniaus mieste nerekonstruojamos gatvės, visiškai neinvestuojama į eismo sąlygų gerinimą. Priešingai - investuojama vien į tai, kad vairuotojų gyvenimas būtų sudėtingesnis.
                Savotiška situacija, kai naujas dviračių takas naudojamas sunkvežimių apylankai
                ​​​​​Kaip buvo sudėlioti prioritetai ir finansai, toks ir rezultatas.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Jei avarija būtų už Antavilių (kur kelias rekonstruotas), tai nebūtų galima.
                  O šiaip toje Nemenčinės g. atkarpoje avarijos yra įprastas kasdienis dalykas, nes vairuotojų gyvenimas turi būti sudėtingesnis.
                  Vajė. Kokie vargšeliai vairuotojai. Turi tik vieną juostą. Dviračiu ten iš viso buvo neįmanoma važiuoti. Tokio lygio nusidėvėjimo gatvių dangos kaip buvo tas dvirtakis Lietuvoje paprasčiausiai nėra.

                  Comment


                    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

                    Vajė. Kokie vargšeliai vairuotojai. Turi tik vieną juostą. Dviračiu ten iš viso buvo neįmanoma važiuoti. Tokio lygio nusidėvėjimo gatvių dangos kaip buvo tas dvirtakis Lietuvoje paprasčiausiai nėra.
                    Turi ne vieną, o visas dvi! Virš 90% Lietuvos dvirtakių ir šaligatvių iš viso nėra. Tai ten visur, ko gero, vairuotojų rojus.Šaudyti juos reikia.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Ta avarija Nemenčinės plente šiek tiek groteskiška, iliustruojanti "darnų judumą" praktikoje.

                      Vilniaus mieste nerekonstruojamos gatvės, visiškai neinvestuojama į eismo sąlygų gerinimą. Priešingai - investuojama vien į tai, kad vairuotojų gyvenimas būtų sudėtingesnis.
                      Savotiška situacija, kai naujas dviračių takas naudojamas sunkvežimių apylankai
                      ​​​​​Kaip buvo sudėlioti prioritetai ir finansai, toks ir rezultatas.
                      Kol Nemenčinės plentas neatrodys kaip žemiau, tol negalime nusiraminti! Išlaisvinkime vairuotojus iš priespaudos! Bet kokios avarijos atveju turi būtinai likti vietos pravažiuoti fūroms ir tankams ir dar lėktuvams nusileisti.

                      Click image for larger version

Name:	myanmar-yangon-to-naypyidaw.jpg
Views:	361
Size:	47,4 kB
ID:	1921706

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Turi ne vieną, o visas dvi! Virš 90% Lietuvos dvirtakių ir šaligatvių iš viso nėra. Tai ten visur, ko gero, vairuotojų rojus.Šaudyti juos reikia.
                        Visas miestas turi puikų gatvių tinklą. Aišku, kad vietomis reikia tvarkyti. Tuo tarpu reikia užsipulti dviratininkus, kad jų intensyviai naudojamas takas perklojamas? Kol kas net ir po 5 metų intensyvios dvirtakių plėtros trūksta net pagrindinių jungčių - Narbuto kalno, Neries pakrančių, Užvingio tilto, Kalvarijų g. ir t.t. Bet ne automobilininkams tą suprasti. Jie juk tik automobiliu naudojasi. Kitų jie nemato.

                        Comment


                          Parašė themanual Rodyti pranešimą

                          Suprantų ironiją, bet kaip ir esu rašęs Vilniaus savivaldybės pozicija turėtų būti tokia, jog rekonstrukciją turėtų atlikti LAKD. Kelias jungia dvi savivaldybes ir juo juda ženklus tarpsavivaldybinis srautas (nesvarbu kuria kryptimi ir kur gyvenančiųjų).

                          Vilniaus rajono savivaldybės ribose LAKD vykdė projektą ir pasitelkė ES fondų lėšas, nelabai suprantu kuo situacija kita Vilniaus miesto savivaldybėje jeigu kelias tas pats, didžioji dalis srauto taip pat.
                          Tai aš irgi puikiai suprantu

                          Tik jau nervina tas šiuolaikinių "luditų" požiūris.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Tai aš irgi puikiai suprantu

                            Tik jau nervina tas šiuolaikinių "luditų" požiūris.
                            Luditai yra patys Lietuvos vairuotojai nuolat viršijantys greitį ir vairuojamtys išgėrę

                            Niekas nesako, kad nereikia platinti Nemenčinės plento, bet tiesiog juokinga, kai dviračių infrastruktūros gerinimas priešpastatomas kaip problema.

                            Comment


                              Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                              dviračių infrastruktūros gerinimas priešpastatomas kaip problema.
                              Kad to net nebuvo minėta.
                              Atvirkščiai, kažkur dingsta mūsų anti-automobilistai, kai svarstomi nauji projektai.
                              Kai siūliau rekonstruojant A1 nutiesti dviračių taką, pasirodo (sujungiant abi dalis), pasirodo, aš vienintėlis kreipiausi su tokiu pasiūlymu! Išvada - nėra poreikio.

                              Comment


                                Ar matėt kuo pasidalino Meras? Patvirtintas naujas gatvių dizaino standartas. Pilnas variantas visuomenei bus pristatytas kitą savaitę. Juostos plotis 30km/h gatvėje - 2.75 m.

                                Click image for larger version

Name:	pirm.jpg
Views:	308
Size:	71,0 kB
ID:	1921754
                                Click image for larger version

Name:	antr.jpg
Views:	302
Size:	75,4 kB
ID:	1921755

                                https://vilnius.lt/wp-content/upload...hMaDzqJg2Vpku0

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Kaip tik labai gerai. Tai, ką jis daro su dvirtakiais, Konstitucijos prospekto siaurinimu - labai gerai. Tik galėtų daugiau ir greičiau daryti - tas tai tiesa. A juostų, pvz., labai mažai padarė.
                                  Ir kas ten gero su Konstitucijos prospekto siaurinimu? Iš esmės nieks ten nepasikeis ir nesusiaurės.Ar gerai, kad medžiai bus viduryje, kurie greičiausiai net neprigis ir didesni neužaugs? O jei užaugtų dideli galimai keltų asfaltą. Dar bus įdomu kokio dydžio ten sodins. Jei gan mažus tai išvis cirkelis. Na bet pinigus įsisavint reik kažkam. Dėl kai kurių matytų siaurinamų gatvių, tai išvis sunku įžvelgt logiką. Lyg ir žada siaurint Gerosios Vilties g. bet kokia ten to siaurinimo prasmė, jei ta gatvė ir šiaip siauroka. Nei ten srauto didelio yra nei kažkokių pavojingų vietų. Po tokio siaurinimo nebent sunkiasvoriams sunkiau gali būt išvažiuot iš kiemų, iškišant priekį savo į priešpriešinę eismo juostą ir keliant pavojų. Maža to dabar prideliojo didelių "lopų" asfalto ir pridarė duobių, kurie kelia pavojų ir spėju bus keleta mėnesių kol sutvarkys gatvę. Siaurina įvažiavimą iš Gerosios Vilties žiedo į Savanorių prospektą, bet iškart už įvažiavimo lyg ir vėl ta pati plati gatvė su parkavimo vietomis. Tai kokia to prasmė? Išvažiavimas iš žiedo dabar atrodo net pavojingesnis, o toliau vėl gatvė plati kokia ir buvo. Nebent susiaurinta juosta bus truputi paplatinta link kelio vidurio. Siaurinama Ševčenkos gatvė, bet vėlgi, kai kur panašu parkingas lieka, o susiaurėja prie pat sankryžos važiuojamoji dalis. Pagal Šimašių gatvės siaurinimas nėr problema, o yra problema sankryžų pralaidumas, kurį jie stengias gerint. Tai toje vietoje jis pabloginamas. Aišku galima sakyt, kad ten tą sankryža saugesnė taps, bet ar buvo ji ten nesaugi tokia, kad daryt tokais nesąmones, kai dabar koks žioplys ten gali kliudyt bordiūrą ir daugiau bėdų pridaryt, nei buvo iki šiol.

                                  Comment


                                    Parašė mag Rodyti pranešimą

                                    Ir kas ten gero su Konstitucijos prospekto siaurinimu? Iš esmės nieks ten nepasikeis ir nesusiaurės.Ar gerai, kad medžiai bus viduryje, kurie greičiausiai net neprigis ir didesni neužaugs? O jei užaugtų dideli galimai keltų asfaltą. Dar bus įdomu kokio dydžio ten sodins. Jei gan mažus tai išvis cirkelis. Na bet pinigus įsisavint reik kažkam. Dėl kai kurių matytų siaurinamų gatvių, tai išvis sunku įžvelgt logiką. Lyg ir žada siaurint Gerosios Vilties g. bet kokia ten to siaurinimo prasmė, jei ta gatvė ir šiaip siauroka. Nei ten srauto didelio yra nei kažkokių pavojingų vietų. Po tokio siaurinimo nebent sunkiasvoriams sunkiau gali būt išvažiuot iš kiemų, iškišant priekį savo į priešpriešinę eismo juostą ir keliant pavojų. Maža to dabar prideliojo didelių "lopų" asfalto ir pridarė duobių, kurie kelia pavojų ir spėju bus keleta mėnesių kol sutvarkys gatvę. Siaurina įvažiavimą iš Gerosios Vilties žiedo į Savanorių prospektą, bet iškart už įvažiavimo lyg ir vėl ta pati plati gatvė su parkavimo vietomis. Tai kokia to prasmė? Išvažiavimas iš žiedo dabar atrodo net pavojingesnis, o toliau vėl gatvė plati kokia ir buvo. Nebent susiaurinta juosta bus truputi paplatinta link kelio vidurio. Siaurinama Ševčenkos gatvė, bet vėlgi, kai kur panašu parkingas lieka, o susiaurėja prie pat sankryžos važiuojamoji dalis. Pagal Šimašių gatvės siaurinimas nėr problema, o yra problema sankryžų pralaidumas, kurį jie stengias gerint. Tai toje vietoje jis pabloginamas. Aišku galima sakyt, kad ten tą sankryža saugesnė taps, bet ar buvo ji ten nesaugi tokia, kad daryt tokais nesąmones, kai dabar koks žioplys ten gali kliudyt bordiūrą ir daugiau bėdų pridaryt, nei buvo iki šiol.
                                    Vilniuje kasmet žūsta daug pėsčiųjų ir pagrindinė to priežastis - nesaugios gatvės.

                                    Comment


                                      Parašė mag Rodyti pranešimą

                                      Ir kas ten gero su Konstitucijos prospekto siaurinimu? Iš esmės nieks ten nepasikeis ir nesusiaurės.Ar gerai, kad medžiai bus viduryje, kurie greičiausiai net neprigis ir didesni neužaugs? O jei užaugtų dideli galimai keltų asfaltą. Dar bus įdomu kokio dydžio ten sodins. Jei gan mažus tai išvis cirkelis. Na bet pinigus įsisavint reik kažkam. Dėl kai kurių matytų siaurinamų gatvių, tai išvis sunku įžvelgt logiką. Lyg ir žada siaurint Gerosios Vilties g. bet kokia ten to siaurinimo prasmė, jei ta gatvė ir šiaip siauroka. Nei ten srauto didelio yra nei kažkokių pavojingų vietų. Po tokio siaurinimo nebent sunkiasvoriams sunkiau gali būt išvažiuot iš kiemų, iškišant priekį savo į priešpriešinę eismo juostą ir keliant pavojų. Maža to dabar prideliojo didelių "lopų" asfalto ir pridarė duobių, kurie kelia pavojų ir spėju bus keleta mėnesių kol sutvarkys gatvę. Siaurina įvažiavimą iš Gerosios Vilties žiedo į Savanorių prospektą, bet iškart už įvažiavimo lyg ir vėl ta pati plati gatvė su parkavimo vietomis. Tai kokia to prasmė? Išvažiavimas iš žiedo dabar atrodo net pavojingesnis, o toliau vėl gatvė plati kokia ir buvo. Nebent susiaurinta juosta bus truputi paplatinta link kelio vidurio. Siaurinama Ševčenkos gatvė, bet vėlgi, kai kur panašu parkingas lieka, o susiaurėja prie pat sankryžos važiuojamoji dalis. Pagal Šimašių gatvės siaurinimas nėr problema, o yra problema sankryžų pralaidumas, kurį jie stengias gerint. Tai toje vietoje jis pabloginamas. Aišku galima sakyt, kad ten tą sankryža saugesnė taps, bet ar buvo ji ten nesaugi tokia, kad daryt tokais nesąmones, kai dabar koks žioplys ten gali kliudyt bordiūrą ir daugiau bėdų pridaryt, nei buvo iki šiol.
                                      Vilniuje yra labai nesaugios gatvės, daug metų buvo pamiršta apie pėsčiuosius ir dviratininkus. Nėra daroma "kad būtų kuo nepatogiau vairuotojams", o daroma taip, kad visiems būtų saugu. Baigėsi pakilimo takų era, siauros, saugios gatvės - tai ateitis. Siūlyčiau pasidomėti apie Vision Zero, kaip pavyzdžiuo Oslo aukų keliuose skaičius sumažėjo iki 0 per metus.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        Vilniuje kasmet žūsta daug pėsčiųjų ir pagrindinė to priežastis - nesaugios gatvės.
                                        Kažkaip abejoju, kad tos kategorijos faunai nors kiek rūpi pėsčiųjų saugumas.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Kur turėtų eiti dvirtakis iš Grigiškių? Rudenį/pavasarį prietemoj mint iš/į darbo per Gariūnų miškelius būtų labai jauku
                                          Toliau nuo gatvių, nes važiuoti šalia greitkelio menkas malonumas ir žala sveikatai, o takai šiaip turi būti apšviesti kaip ir gatvės.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X