Parašė luknas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė sunkis Rodyti pranešimą
Vilnių reiktu į tikras ribas grąžinti, be visokių Grigiškių ir Balsių.
Comment
-
Parašė sunkis Rodyti pranešimą
Vilnių reiktu į tikras ribas grąžinti, be visokių Grigiškių ir Balsių.Paskutinis taisė Lettered; 2021.10.20, 09:55.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Oho, nieko sau. Kad Savukynas kartais pašaudo pro šalį, nėra naujiena, bet kad jis yra ant tiek durnas ir glušas, tikrai negalvojau.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Na jis mane išbanino jau seniau, kai pateikiau The Lancet kaip šaltinį, paneigiantį kažkokį jo nusišnekėjimą Covid tema
Bet panašu, kad su eismo saugumo ir organizavimo žiniomis jam irgi nekažką.
Galvojau, kad jis ganėtinai protingas žmogus, bet taip įnirtingai bei jokių tyrimų bei įrodymų gina savo tiesą ir banina visus, kurie bent užsimena, kad jis neteisus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
Nes jas užima tie, kurie gyvena šalia? Jūs rimtai pagalvokit kaip atrodytų kiekvienas rytas ir vakaras prie kiekvienos mokyklos (Vilniuje be privačių jų yra berods 128) ar darželio (skaičiaus nežinau, bet manau panašus kaip mokyklų ir dar tiek pat privačių), jei dauguma į juos vaikų atvyktų automobiliais. Common sense is not so common.Paskutinis taisė Lettered; 2021.10.20, 10:18.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Oho, nieko sau. Kad Savukynas kartais pašaudo pro šalį, nėra naujiena, bet kad jis yra ant tiek durnas ir glušas, tikrai negalvojau.
- 1 patinka
Comment
-
Tas VU profesorius užkabino tik vieną teisingą natą - nėra visiškai jokios A juostų kontrolės. Piko metu kastrečias "apvažiuoja kamštį" A juosta kiek teko matyti iš patirties. Kol galios 4+ taisyklė, automatiškai tikrinti kameromis negalėsim. Jei jos nebūtų galima būtų pagal numerius atsekti ar elektromobilis/taksi ar ne.
Parašė liutass Rodyti pranešimąIdomu, jie vaikus i/is mokyklu/darzeliu/bureliu per lietu/salti ant dviraciu rėmų vezioja?
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Naujausia Vilniaus mokykla Gabijos kainavo apie 15 mln. Eur, plius reikia daug lėšų išlaikymui, darbuotojų apskritai neaišku, ar pavyktų rasti visoms reikiamoms mokykloms, net jei jos būtų pastatytos.
Parašė Valiukas Rodyti pranešimąJūs rimtai pagalvokit kaip atrodytų kiekvienas rytas ir vakaras prie kiekvienos mokyklos (Vilniuje be privačių jų yra berods 128) ar darželio (skaičiaus nežinau, bet manau panašus kaip mokyklų ir dar tiek pat privačių), jei dauguma į juos vaikų atvyktų automobiliais. Common sense is not so common.
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kažkaip visa ši teorija sugriūna, jei didžioji dauguma eismo dalyvių laikosi KET jau dabar.
Bet nieks nepaneigs, kad yra idiotų, važiuojančių 100 km/h siaurute Trakų g. (buvau liūdininkas; kažkur buvo diskutuota ką daryti su tokiomis potencialiomis žudymo mašinomis)..
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKaip atorod vakaras nežinau, bet tenka ryte dažnai vykti pro mokykla su aukštu automobilizmo lygiu. Visada koks 30 automobilių bando stumdytis kiemo lygio įvažiavime, retas rytas kuriame negirdžiu garsinio signalo kai vieni kitų neišleidžia. Dar dažnai ir gatvės pirma juosta sustoja nes norintys įsukti negali, kadangi automobiliai jau užėmė visą įmanoma vietą. Aišku kitų išvažiuoti tai neišleidžia. Geriau sustoja vidurį gatvės ir 5 min atsisveikina su vaikais.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Į mokyklas vaikai važinėja patys VT, na dar pradinukus kartais veža, įdomu, kiek procentų kokio nors licėjaus moksleivių gyvena šalia mokyklos? O prie darželių panašiai ir būna chaosas, tarkim šnipiškėse daugiabučių daug pristatyta, o kiek darželių? Tada tėvams tenka vežti vaikus kitur.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimąO jei bent pusė jų atvyktų dviračiais / pėsčiomis / VT - problemos ir nebeliktų QAD.
Comment
-
Taip, nes kryptingai nėra daroma labai daug pastangų tą vežiojimą šiek tiek sumažinti. Pavzydžiai galėtų būti prijungti kuo daugiau mokyklų prie dviračių takų tinklo; siaurinti gatves ties mokyklomis, kad būtų saugesnė aplinka ateinantiems/atvažiuojantiems į mokyklą; sutvarkyti ir apšviesti takus, jungiančius mokyklas ir viešojo transporto stoteles, skatinti atvežti vaikus su cargo dviračiais. Galiausiai, jei neišvengiama, įrengti K+R prie didesnio pralaidumo gatvių. Pavyzdys iš iniciatyvos Vienoje: https://geht-doch.wien/schulstrassen/
Bet pirmiausia, reikia statyti darželius ir mokyklas arčiau tų vietų kur žmonės gyvena.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimąO jei bent pusė jų atvyktų dviračiais / pėsčiomis / VT - problemos ir nebeliktų QAD.
https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=85295707
Kad visi vaikai pradėtų patys eiti ir važinėti VT į mokyklas, atitinkamai turi būti sukurta adekvati ir saugi infrastruktūra bei kokybiškas VT.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
Nes jas užima tie, kurie gyvena šalia? Jūs rimtai pagalvokit kaip atrodytų kiekvienas rytas ir vakaras prie kiekvienos mokyklos (Vilniuje be privačių jų yra berods 128) ar darželio (skaičiaus nežinau, bet manau panašus kaip mokyklų ir dar tiek pat privačių), jei dauguma į juos vaikų atvyktų automobiliais. Common sense is not so common.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąBet pirmiausia, reikia statyti darželius ir mokyklas arčiau tų vietų kur žmonės gyvena.
Kai supranti, kad Pilaitės mikrorajone oficialiai gyvena 29 tūkst. žmonių (neoficialiai kiek? 35 tūkst.?) ir čia be visų priemiesčių. Jaunų šeimų neproporcingai daug. Ir tada pasižiūri, kad ten yra tik dvi mokyklos + viena nauja statoma. Klasių numeriai baigiasi j raide, po 11 klasių to pačio amžiaus (300 vaikų vien pirmokų).
Palyginimui paimkim tokio dydžio miestus: Mažeikiai, Utena, Kėdainiai, Jonava. Kiek tie miestai turi moklų? Turbūt po 5-7.
Tai naturalu, kad netelpa visi norintys. Ir netilps net kai pastatys dar vieną mokyklą, nes daugiabučiai auga greičiau. Todėl tėvai veža į kitus rajonus: Lazdynus, Justiniškes, o kai kas ir į Antakalnį ir pakeliui užkemša visą miestą.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai tie rytai taip ir atrodo. Dėl ko tiek daug nepatenkintų Šaltkalvių gatvės remontu, nes vežt vaikus nepatogu - ilgai laukt prie šviesoforo. Dukros darželyje nepastebėjau pėsčio tėvelio/mamytės. Gal tik neatkreipiat dėmesio, nes darželiai paprastai atokiau nuo pagrindinių gatvių. Su mokyklomis gal ir geresnė situacija.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai tie rytai taip ir atrodo. Dukros darželyje nepastebėjau pėsčio tėvelio/mamytės.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Oho, nieko sau. Kad Savukynas kartais pašaudo pro šalį, nėra naujiena, bet kad jis yra ant tiek durnas ir glušas, tikrai negalvojau.
Įdomu buvo skaityt Savukyno įrašus apie tokias katastrofas kaip SSRS stagnacinė politika, Ebola, korona.
Žmogų suprantu nebent tiek, kad suvokia, kad gatvė tarnauja kaip šiaurinis miesto centro aplinkkelis ir gerų alternatyvų nėra (Žalgirio g. "per siaura", Ozo g. gal per toli, Šiaurinė g. irgi per toli ir dar nepastatyta).
Kaip suprantu, Vakaruose vertinama ne kiek subraižysi savo automobilį ar nudauši veidrodėlį, o kiek bus pakenkta tavo sveikatai ar gyvybei.
Galima ginčytis, gal kokius 25 cm reikėjo palikti kiekvienai juostai, gal čia vis tik neliečiama tranzitinė gatvė, kad nors juostos ir siauresnės bet daugmaž "moksliškai" atitiktų maksimalų pageidautiną juostos plotį prie tranzitinio 50 km/h greičio.
Iš kitos pusės sutinku, kad galbūt iš vis nereiktų Konstitucijos pr. vystyti kaip ale tranzitinės gatvės. Tai turėtų būti jauki verslo rajono gatvė.
- 1 patinka
Comment
-
Vilniuje per masinę avariją nukentėjo 82 m. senjoras, mašinų eismas tęsiamas dviračių taku
https://www.15min.lt/naujiena/aktual...aku-59-1584594
Comment
-
Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
Nespėjo dar asfaltas nudžiūti, jau gavo stress testo.
- 1 patinka
Comment
Comment