Parašė digital
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Vakar ir šiandien ėjau apie 500m iki priparkuoto automobilio ir vienintelė mintis buvo greičiau įsėsti, nes lauke šlapia, drėgna ir nesmagu. Yra šiek tiek dienų Lietuvoje kai oras pakenčiamas eiti pėsčiomis, ir dar mažiau dienų kai oras pakenčiamas važiuoti dviračiu. Viešasis transportas būtų gera alternatyva automobiliui, bet gaila kad Lietuvoje jo nėra. Vienintelis Vilnius jau turbūt 20 ar kiek metų svarsto įsirengt viešąjį transportą, bet iš to tik šaipomasi, tai tikėtina kad VT Lietuvoje dar bent dešimtmetį neturėsim.
Tad gal tamstai reikėtų įsigyti šiltesnę striukę?
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Vakar praėjau 7 km vakare, atkarpomis linojo. Jokių blogų įspūdžių ir jausmų nebuvo.
Tad gal tamstai reikėtų įsigyti šiltesnę striukę?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimąVienintelis Vilnius jau turbūt 20 ar kiek metų svarsto įsirengt viešąjį transportą, bet iš to tik šaipomasi, tai tikėtina kad VT Lietuvoje dar bent dešimtmetį neturėsim.
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimąSuprantu jei nėra kitos išeities, bet savanoriškai ?
Orai pastaruoju metu visiškai puikūs.
Paskutinis taisė Sula; 2021.10.18, 11:22.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Visiškai nesupratau šios sentencijos. Vilniuje nėra VT? Kitur Lietuvoje net nesvarstomas VT?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Visiškai nesupratau šios sentencijos. Vilniuje nėra VT? Kitur Lietuvoje net nesvarstomas VT?
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Paprasta - VT laikau tik bėgini transportą, arba autobusus/troleibusus bet tik tuo atveju jei jie važiuoja ne rečiau kaip kas 10min. Laukti 10-15 min vienoje stotelėje, tada persėdant dar tarkim 10min - absurdas. Geriau jau tada šiltai kamštyje automobilyje sėdėt.
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Striuke aš turiu, bet man nepatinka kai sušlampa kelnės, batai, veidas. Pučiantis į veidą vėjas irgi nepadeda. Ir dar - balos, kai kurių neįmanoma apeit nesukant belekokio rato arba nelipant į purvyną. Dar reikia saugotis balų palei gatvę kad automobiliai nepataškytų. Kodėl kažkas savo noru tai renkasi ? Suprantu jei nėra kitos išeities, bet savanoriškai ?
Bet daugumą dienų Lietuvoje nelyja taip, kad būtum kiaurai šlapias. Štai, oficialiais skaičiavimais lietingos dienos yra apie 50% dienų, bet į šią statistiką pakliūna ir pakrapnojimai, tad realaus intensyvaus lietaus būna dar mažiau (https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=76790493).
- 1 patinka
Comment
-
tai paprasčiausiai elementarus nusišnekėjimas tų, kurie be automobilio negali nė pajudėti. jie visuomet suranda priežastį kodėl ne. tikrai ne visi automobilistai turi požemines saugojimas vietas daugiabučiuose. kokią agoniją jie turi iškęsti, kuomet reik atsikasti nuo sniego mašiną.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąBet Pilaitės pr. užskaitom, tad Lettered teiginys klaidingas (nors aišku, kad A juostų galėjo ir daugiau padaryti, čia tai be kalbų).
Ir ar nebus taip pat ir su Kalvarijų g. A juostomis. Savivaldybė laukia kol prasidės Hero verslo centro statybos ir lieps vystytojams sutvarkyti Kalvarijų g. įrengiant A juostas. Toks jausmas, kad daugumoje vietų stagnuoja suplanuotas infrastruktūros atnaujinimas, nes savivaldybė bando pigiai prasisukti įdarbindama vystytojus (kaip pavyzdys: nepabaigta Geležinio vilko ir Žalgirio g. mazgo rekonstrukcija - trūksta pietinės dalies sutvarkymo, nes darė etapais vienas pastatytas ofisas sutvarkydavo gabaliuką gatvės, o paskui sustojo(?) ofisų plėtra).
Ir tą pastebiu visame mieste. Gatvių remontas, rekonstrukcijos ar naujų įrengimas vyksta tik už vystytojų pinigus. Kažkas stato daugiabutį ar ofisą, tai patvarko šaligatvius, paasfaltuoja gatvę šalia. O savivaldybė iš savo 75 mln. eurų per metus skirtų judumui tesugeba pora km dviračių ir pėsčiųjų takų įrengti bei humanizuoti pora gatvelių, o tuo tarpu rimtesniems projektams (nekalbant jau apie Šiaurines, Mykolo Lietuvio, naujus tiltus per Nerį, tramvajus, tunelius ir pan.) kaip A juostoms (Narbuto g. A juostos būtų visai brangus projektas - neužtektų tik perdažymo) pinigų nebeužtenka.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNu nežinau, Viršuliškėse atnaujino šaligatvius neseniai, tikrai nemanau, kad už kažkokių vystytojų pinigus.
Bet tai yra santykinai pigūs projektai, todėl jie ir daromi.
Viešasis transportas - trečias prioritetas. BET A juostų įrengimui šiais metais pinigų nebeliko.
Automobilių gatvės - nėra prioritetas. Todėl išvis niekas nedaroma, tik humanizavimas. O ten kur daroma, pvz Pilaitės pr. platinimas iki 6 juostų į vieną pusę yra už vystytojų pinigus, ne savivaldybės.
-
-
Parašė penkiolika Rodyti pranešimątai paprasčiausiai elementarus nusišnekėjimas tų, kurie be automobilio negali nė pajudėti. jie visuomet suranda priežastį kodėl ne. tikrai ne visi automobilistai turi požemines saugojimas vietas daugiabučiuose. kokią agoniją jie turi iškęsti, kuomet reik atsikasti nuo sniego mašiną.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Not Just Bikes ne kartą komentavo šita tema. Juokinga, kai žmonės, kurie niekada gyvenime nevažiavę dviračiu aiškina apie priežastis, kodėl to negalima daryti, tiems, kas dviračiu važinėja kasdien daugelį metų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė penkiolika Rodyti pranešimątai paprasčiausiai elementarus nusišnekėjimas tų, kurie be automobilio negali nė pajudėti. jie visuomet suranda priežastį kodėl ne. tikrai ne visi automobilistai turi požemines saugojimas vietas daugiabučiuose. kokią agoniją jie turi iškęsti, kuomet reik atsikasti nuo sniego mašiną.
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Striuke aš turiu, bet man nepatinka kai sušlampa kelnės, batai, veidas. Pučiantis į veidą vėjas irgi nepadeda. Ir dar - balos, kai kurių neįmanoma apeit nesukant belekokio rato arba nelipant į purvyną. Dar reikia saugotis balų palei gatvę kad automobiliai nepataškytų. Kodėl kažkas savo noru tai renkasi ? Suprantu jei nėra kitos išeities, bet savanoriškai ?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė rPn Rodyti pranešimą
Tai taip, tą ir bandau pasakyti. Pėstieji - prioritetas. Savivaldybė skiria pinigų per metus atnaujinti ar nutiesti naujai keliolika kilometrų šaligatvio. Dviračiai - antras prioritetas. Savivaldybė skiria pinigų keliems kilometrams dviračių tako.
Bet tai yra santykinai pigūs projektai, todėl jie ir daromi.
Viešasis transportas - trečias prioritetas. BET A juostų įrengimui šiais metais pinigų nebeliko.
Automobilių gatvės - nėra prioritetas. Todėl išvis niekas nedaroma, tik humanizavimas. O ten kur daroma, pvz Pilaitės pr. platinimas iki 6 juostų į vieną pusę yra už vystytojų pinigus, ne savivaldybės.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąpastaruosius kelis metus beveik kiekviena diena po darbo einu pasivaiksciot (vaikai ir pan.) ir buvo tik keli atvejai, kai teko likt namie del oro (kaip ir keli atvejai, kai lietus uzklupo bevaikstant)
Comment
Comment