Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Kaip jus autobusai įtikino nepirkti automobilio? Juk leidžiamų į reisus kiekis padidėjo vos keletu autobusų (ir sumažėjo troleibusų), t.y. maršrutų nepadidėjo ir nepadažnėjo. Ar čia tik todėl, kad naujuose patogiau važiuoti?
    2017-2019 iš tiesų buvo nežymiai padidėjęs transporto kiekis, ypač Transrevio mažujų autobusiukų maršrutuose. 2020 rudenį dėl pandemijos išleidimas vėl nežymiai padidėjo.

    Visas šūd... prasidėjo po antrojo karantino.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Kaip jus autobusai įtikino nepirkti automobilio? Juk leidžiamų į reisus kiekis padidėjo vos keletu autobusų (ir sumažėjo troleibusų), t.y. maršrutų nepadidėjo ir nepadažnėjo. Ar čia tik todėl, kad naujuose patogiau važiuoti?
      Tai reisų sumažėjo pandemijos metu. Labai rizikingas sprendimas, bet surenkamos pajamos irgi drąstiškai krito, tad kiek ir suprantama. Mano atveju ne taip skaudu, nes gyvenu labai patogioje lokacijoje (VT prasme) ir beveik niekada nesitaikau prie tvarkaraščių kada išeiti. O nuo Čekoslovakijoje pagamintų troleibusų mane tiesiog purto. 2019-2020m. tyčia laikiausi principo nelipti į senus troleibusus ir autobusus. Šiemet tiesa principus sulaužiau.
      Bet norėjau dar pasakyti, jog viešajame transporte net dabar matau labai daug keleivių, kurie vos ne rytoj (ar po pusės metų) galėtų persėsti į automobilį, jeigu atsirastų daugiau vietos nemokamam parkavimui, nauja jam aktuali gatvė, mažesni kamščiai (arba būtų mažinama A juostų grąžinant automobilistams) ir pan.

      Comment


        Parašė Horn Rodyti pranešimą

        Tai reisų sumažėjo pandemijos metu. Labai rizikingas sprendimas, bet surenkamos pajamos irgi drąstiškai krito, tad kiek ir suprantama. Mano atveju ne taip skaudu, nes gyvenu labai patogioje lokacijoje (VT prasme) ir beveik niekada nesitaikau prie tvarkaraščių kada išeiti. O nuo Čekoslovakijoje pagamintų troleibusų mane tiesiog purto. 2019-2020m. tyčia laikiausi principo nelipti į senus troleibusus ir autobusus. Šiemet tiesa principus sulaužiau.
        Bet norėjau dar pasakyti, jog viešajame transporte net dabar matau labai daug keleivių, kurie vos ne rytoj (ar po pusės metų) galėtų persėsti į automobilį, jeigu atsirastų daugiau vietos nemokamam parkavimui, nauja jam aktuali gatvė, mažesni kamščiai (arba būtų mažinama A juostų grąžinant automobilistams) ir pan.
        Bet sumažėjo ir ne pandemijos metu. Pasibiagus karantinui šiemet vistiek buvo mažiau reisų.

        Pajamos beje krito viešajam vežėjui, bet ne savivaldybei. Savivaldybė gyrėsi surinkusi rekordinį skaičių mokesčių ir juos išdalino verslo gaivinimui ir privaties vežėjams. Tik va vlastybiniam nieko nedavė nes dar ims ir nenumirs.

        Tai jūs važiuojate VT tik todėl kad autobusai nauji?

        Comment


          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

          Bet kai dabar pasižiūri šitą video, tai atrodo kaip iš kokios alternatyvios realybės. A juostoje priparkuoti automobiliai, to paskoje autobusai, turintys važiuoti apžergę dvi juostas, važiavimas priešpriešine… Nors nuo video padarymo praėjo 13 metų, bet anuometė ir šiandieninė Gelvonų/Stanevičiaus gatvės tai kaip diena ir naktis

          Belieka tikėtis, kad ir kokiais 2035-aisiais žiūrėdami šių dienų reportažus nebegalėsim patikėti, kad prasta eismo kultūra ir darniam judėjimui nepritaikyta infrastrūktūra buvo mūsų realybė, o ne kažkoks blogas sapnas
          Kėblindamas pėsčiomis iki pliažo šlepečių gamyklos ( gaminamų iš antrinių žaliavų, kasamų iš šalia Kartonkiemio esaančio senojo savartyno) ir su pavydu nužvelgdamas 3 bėgių dviratį minantį cecho meistrą netikėsi savo prisiminimais, kad kadaise galima buvo nusipirkti ne tik viešo transporto bilietą bet ir personalinį automobilį

          Comment


            Nieko keisto - kadaise personalinis automobilis buvo prabanga, paskui kasdienybė, o dabar su laiku vėl po biškį taps prabanga. Laikai keičiasi.

            Comment


              Šiaip vieno eilinio eismo dalyvio, dirbančio profesoriumi VU, nuomonė.
              ​​​​​​
              Lrytas.lt 2021.10.16
              Eismas Vilniuje: su R. Šimašiumi viskas tik pasunkėjo
              – Kaip įvertintumėte eismo tvarką Vilniuje: kas patinka, o ką reikėtų keisti?
              – Su Vilniaus meru Remigijumi Šimašiumi viskas tik pasunkėjo. Tai, kad tiesiami dviračių takai, turbūt yra bene vienintelis jo privalumas, o visur kitur yra netvarka.
              Jei jis mano, kad sunkindamas eismą, siaurindamas gatves persodins visus lietuvius į autobusus, tada abejoju jo sveiku protu. Jam to padaryti tikrai nepavyks. Paprasčiausiai visuomet reikia skaičiuoti ekonominę naudą ir galimus nuostolius.
              Jei per šešerius metus tik vieną kartą nubaudžia už važiavimą autobusų juosta, tik neprotingas žmogus ja nevažiuotų. Suprantu, kad autobusas turi važiuoti greičiau, bet kas iš to, jei jame sėdi tik trys žmonės? Kaip vilniečiai važiavo automobiliais, taip važiuos ir toliau.

              http://www.lrytas.lt/auto/technika/2...nkejo-21061535

              Comment


                Pritemptas straipsnis, nes VT tikrai ne trys žmonės važiuoja. Jei net pacituotose vietose matome nesąmonių (kad ir "kaip vilniečiai važiavo automobiliais, taip važiuos ir toliau"), tai viso skaityti matyt visiškai neverta.

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Nieko keisto - kadaise personalinis automobilis buvo prabanga, paskui kasdienybė, o dabar su laiku vėl po biškį taps prabanga. Laikai keičiasi.
                  Tas pats galioja ir viešąjam transportui ir dviračiui ... dviračių kainas šiemet matei ? ... kad VVT streikuos lapkritį girdėjai?

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Jei per šešerius metus tik vieną kartą nubaudžia už važiavimą autobusų juosta, tik neprotingas žmogus ja nevažiuotų.
                    Jei vagiant iš parduotuvės tik kartą iš dešimties pagauna, tik neprotingas žmogus nevogtų. VU profesorius...

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Nieko keisto - kadaise personalinis automobilis buvo prabanga, paskui kasdienybė, o dabar su laiku vėl po biškį taps prabanga. Laikai keičiasi.
                      Kai ankščiau buvusi prabangos prekė tampa visiems įkandama kasdienybe, vadinama progresu.

                      Comment


                        Taip, tai ir buvo progresas. Dabar progresas yra VT, dviračių takų ir pan. dalykų vystymas.

                        Comment


                          Tai tik miestų ir kai kurių priemiesčių gyventojams. Bet Lietuva nėra vien tik didieji miestai ir keletas prestižinių priemiesčių.

                          Comment


                            Tai mes nekalbam apie kaimus - ten aišku, kad reikalingas automobilis.

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Tai mes nekalbam apie kaimus - ten aišku, kad reikalingas automobilis.
                              Vakar ir šiandien ėjau apie 500m iki priparkuoto automobilio ir vienintelė mintis buvo greičiau įsėsti, nes lauke šlapia, drėgna ir nesmagu. Yra šiek tiek dienų Lietuvoje kai oras pakenčiamas eiti pėsčiomis, ir dar mažiau dienų kai oras pakenčiamas važiuoti dviračiu. Viešasis transportas būtų gera alternatyva automobiliui, bet gaila kad Lietuvoje jo nėra. Vienintelis Vilnius jau turbūt 20 ar kiek metų svarsto įsirengt viešąjį transportą, bet iš to tik šaipomasi, tai tikėtina kad VT Lietuvoje dar bent dešimtmetį neturėsim.

                              Comment


                                Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                Vakar ir šiandien ėjau apie 500m iki priparkuoto automobilio ir vienintelė mintis buvo greičiau įsėsti, nes lauke šlapia, drėgna ir nesmagu. Yra šiek tiek dienų Lietuvoje kai oras pakenčiamas eiti pėsčiomis, ir dar mažiau dienų kai oras pakenčiamas važiuoti dviračiu. Viešasis transportas būtų gera alternatyva automobiliui, bet gaila kad Lietuvoje jo nėra. Vienintelis Vilnius jau turbūt 20 ar kiek metų svarsto įsirengt viešąjį transportą, bet iš to tik šaipomasi, tai tikėtina kad VT Lietuvoje dar bent dešimtmetį neturėsim.
                                Vakar praėjau 7 km vakare, atkarpomis linojo. Jokių blogų įspūdžių ir jausmų nebuvo.

                                Tad gal tamstai reikėtų įsigyti šiltesnę striukę?

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  Vakar praėjau 7 km vakare, atkarpomis linojo. Jokių blogų įspūdžių ir jausmų nebuvo.

                                  Tad gal tamstai reikėtų įsigyti šiltesnę striukę?
                                  Striuke aš turiu, bet man nepatinka kai sušlampa kelnės, batai, veidas. Pučiantis į veidą vėjas irgi nepadeda. Ir dar - balos, kai kurių neįmanoma apeit nesukant belekokio rato arba nelipant į purvyną. Dar reikia saugotis balų palei gatvę kad automobiliai nepataškytų. Kodėl kažkas savo noru tai renkasi ? Suprantu jei nėra kitos išeities, bet savanoriškai ?

                                  Comment


                                    Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
                                    Vienintelis Vilnius jau turbūt 20 ar kiek metų svarsto įsirengt viešąjį transportą, bet iš to tik šaipomasi, tai tikėtina kad VT Lietuvoje dar bent dešimtmetį neturėsim.
                                    Visiškai nesupratau šios sentencijos. Vilniuje nėra VT? Kitur Lietuvoje net nesvarstomas VT?

                                    Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
                                    Suprantu jei nėra kitos išeities, bet savanoriškai ?
                                    Kasdien savanoriškai nueinu bent 5 km.
                                    Orai pastaruoju metu visiškai puikūs.
                                    Paskutinis taisė Sula; 2021.10.18, 11:22.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Visiškai nesupratau šios sentencijos. Vilniuje nėra VT? Kitur Lietuvoje net nesvarstomas VT?
                                      Nekreipk dėmesio. Čia jis tipo apie bėginį viešą transportą. Autobusai ir troleibusai jam nesiskaito.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        Visiškai nesupratau šios sentencijos. Vilniuje nėra VT? Kitur Lietuvoje net nesvarstomas VT?
                                        Paprasta - VT laikau tik bėgini transportą, arba autobusus/troleibusus bet tik tuo atveju jei jie važiuoja ne rečiau kaip kas 10min. Laukti 10-15 min vienoje stotelėje, tada persėdant dar tarkim 10min - absurdas. Geriau jau tada šiltai kamštyje automobilyje sėdėt.

                                        Comment


                                          Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                          Paprasta - VT laikau tik bėgini transportą, arba autobusus/troleibusus bet tik tuo atveju jei jie važiuoja ne rečiau kaip kas 10min. Laukti 10-15 min vienoje stotelėje, tada persėdant dar tarkim 10min - absurdas. Geriau jau tada šiltai kamštyje automobilyje sėdėt.
                                          Aišku. Tai tuomet diskusija susiveda vien tik į Vilnių (max. - Kauną, Klaipėdą). Jau nekalbant apie jokį priemestinį ir tarpmiestinį VT.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X