Parašė evil
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Manau automobilių kiekis išliks panašus. Jam mažėti priežasties nėra, bet jau yra prisotinimas (daugiausia automobilių 1000 gyv. visoje Europoje), tai manau panašus kiekis ir laikysis.
2. Jeigu miestas paskutinius 6 metus pinigus toliau būtų dėjęs į Šiaurinę, M.Lietuvio ir kitas gatves, o ne į VT, šaligatvius, dviračių takus tai tas prisotinimas būtų toli toli likęs skaičiuose. Aš pats tikrai vėl pirkčiau automobilį, jeigu ne toks kiekis naujų autobusų ir besiplečiančių kitų paslaugų (kurios dar ne visai patogios).
Noriu tik pasakyti, jog automobilių gatvėse tikrai gali būti daug daugiau, nei turėjom 2019m. ar net šiuo metu.
- 1 patinka
Comment
-
Vilniuje padidėjo kietųjų dalelių tarša: rekomenduojama mažiau būti lauke
https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...iau-buti-lauke
Prasčiausia situacija lieka Žirmūnų rajone. <...> Rekomendacijos: <...> vengti aktyvios fizinės veiklos lauke; <...> saugoti kvėpavimo takus dėvint asmens apsaugos priemones – FFP2 arba FFP3 respiratorius; <...> važiuojant automobiliu rekomenduojama sandariai uždaryti langus.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąVilniuje padidėjo kietųjų dalelių tarša: rekomenduojama mažiau būti lauke
https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...iau-buti-lauke
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąVilniuje padidėjo kietųjų dalelių tarša: rekomenduojama mažiau būti lauke
https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...iau-buti-lauke
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimą
1. Iki pandemijos ~45-50proc. Vilniaus VT keleivių turėjo asmeninį automobilį. Dabar tas procentas kritęs iki ~20%, nes dalis keleivių iš VT grįžo į automobilį.
2. Jeigu miestas paskutinius 6 metus pinigus toliau būtų dėjęs į Šiaurinę, M.Lietuvio ir kitas gatves, o ne į VT, šaligatvius, dviračių takus tai tas prisotinimas būtų toli toli likęs skaičiuose. Aš pats tikrai vėl pirkčiau automobilį, jeigu ne toks kiekis naujų autobusų ir besiplečiančių kitų paslaugų (kurios dar ne visai patogios).
Noriu tik pasakyti, jog automobilių gatvėse tikrai gali būti daug daugiau, nei turėjom 2019m. ar net šiuo metu.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Statistiškai nematavau, bet vizualiai šį rudenį daug daugiau automobilių ir daug didesni kamščiai, negu buvo 2020 rugsėjį.
Parašė John Rodyti pranešimą
O neturi visokius žvyrus iš statubviečių vežantys samasvalai būtų uždengti, kad tie jų kroviniai nedulkėtų?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kaip jus autobusai įtikino nepirkti automobilio? Juk leidžiamų į reisus kiekis padidėjo vos keletu autobusų (ir sumažėjo troleibusų), t.y. maršrutų nepadidėjo ir nepadažnėjo. Ar čia tik todėl, kad naujuose patogiau važiuoti?
Visas šūd... prasidėjo po antrojo karantino.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kaip jus autobusai įtikino nepirkti automobilio? Juk leidžiamų į reisus kiekis padidėjo vos keletu autobusų (ir sumažėjo troleibusų), t.y. maršrutų nepadidėjo ir nepadažnėjo. Ar čia tik todėl, kad naujuose patogiau važiuoti?
Bet norėjau dar pasakyti, jog viešajame transporte net dabar matau labai daug keleivių, kurie vos ne rytoj (ar po pusės metų) galėtų persėsti į automobilį, jeigu atsirastų daugiau vietos nemokamam parkavimui, nauja jam aktuali gatvė, mažesni kamščiai (arba būtų mažinama A juostų grąžinant automobilistams) ir pan.
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimą
Tai reisų sumažėjo pandemijos metu. Labai rizikingas sprendimas, bet surenkamos pajamos irgi drąstiškai krito, tad kiek ir suprantama. Mano atveju ne taip skaudu, nes gyvenu labai patogioje lokacijoje (VT prasme) ir beveik niekada nesitaikau prie tvarkaraščių kada išeiti. O nuo Čekoslovakijoje pagamintų troleibusų mane tiesiog purto. 2019-2020m. tyčia laikiausi principo nelipti į senus troleibusus ir autobusus. Šiemet tiesa principus sulaužiau.
Bet norėjau dar pasakyti, jog viešajame transporte net dabar matau labai daug keleivių, kurie vos ne rytoj (ar po pusės metų) galėtų persėsti į automobilį, jeigu atsirastų daugiau vietos nemokamam parkavimui, nauja jam aktuali gatvė, mažesni kamščiai (arba būtų mažinama A juostų grąžinant automobilistams) ir pan.
Pajamos beje krito viešajam vežėjui, bet ne savivaldybei. Savivaldybė gyrėsi surinkusi rekordinį skaičių mokesčių ir juos išdalino verslo gaivinimui ir privaties vežėjams. Tik va vlastybiniam nieko nedavė nes dar ims ir nenumirs.
Tai jūs važiuojate VT tik todėl kad autobusai nauji?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Bet kai dabar pasižiūri šitą video, tai atrodo kaip iš kokios alternatyvios realybės. A juostoje priparkuoti automobiliai, to paskoje autobusai, turintys važiuoti apžergę dvi juostas, važiavimas priešpriešine… Nors nuo video padarymo praėjo 13 metų, bet anuometė ir šiandieninė Gelvonų/Stanevičiaus gatvės tai kaip diena ir naktis
Belieka tikėtis, kad ir kokiais 2035-aisiais žiūrėdami šių dienų reportažus nebegalėsim patikėti, kad prasta eismo kultūra ir darniam judėjimui nepritaikyta infrastrūktūra buvo mūsų realybė, o ne kažkoks blogas sapnas
- 1 patinka
Comment
-
Šiaip vieno eilinio eismo dalyvio, dirbančio profesoriumi VU, nuomonė.
Lrytas.lt 2021.10.16
Eismas Vilniuje: su R. Šimašiumi viskas tik pasunkėjo
– Kaip įvertintumėte eismo tvarką Vilniuje: kas patinka, o ką reikėtų keisti?
– Su Vilniaus meru Remigijumi Šimašiumi viskas tik pasunkėjo. Tai, kad tiesiami dviračių takai, turbūt yra bene vienintelis jo privalumas, o visur kitur yra netvarka.
Jei jis mano, kad sunkindamas eismą, siaurindamas gatves persodins visus lietuvius į autobusus, tada abejoju jo sveiku protu. Jam to padaryti tikrai nepavyks. Paprasčiausiai visuomet reikia skaičiuoti ekonominę naudą ir galimus nuostolius.
Jei per šešerius metus tik vieną kartą nubaudžia už važiavimą autobusų juosta, tik neprotingas žmogus ja nevažiuotų. Suprantu, kad autobusas turi važiuoti greičiau, bet kas iš to, jei jame sėdi tik trys žmonės? Kaip vilniečiai važiavo automobiliais, taip važiuos ir toliau.
http://www.lrytas.lt/auto/technika/2...nkejo-21061535
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNieko keisto - kadaise personalinis automobilis buvo prabanga, paskui kasdienybė, o dabar su laiku vėl po biškį taps prabanga. Laikai keičiasi.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąJei per šešerius metus tik vieną kartą nubaudžia už važiavimą autobusų juosta, tik neprotingas žmogus ja nevažiuotų.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNieko keisto - kadaise personalinis automobilis buvo prabanga, paskui kasdienybė, o dabar su laiku vėl po biškį taps prabanga. Laikai keičiasi.
- 1 patinka
Comment
Comment